On niitä ketkä uskoo aidosti ja niitä joilla on omat asiat päällimmäisenä.
Ajatella miten mies voi tehdä uskon nimissä tuntemattoman naisen elämästä helvettiä vain siksi jotta voi muuttaa tämän juoksemaan Jumalan luo hädissään eli suoraan miehen syliin.Näin ikävästi tehdään täälläkin eräälle naiselle.
Uskovaisissa on jahtaa lajia
15
182
Vastaukset
- Anonyymi00001
Otsikko:Uskovaisissa on kahtaa eri lajia.
- Anonyymi00003
Kannattaa opetella kirjoittamaan tai juoda vähempi mies .
- Anonyymi00004
Piru ilmestyy yleensä lampaan vaatteissa
- Anonyymi00013
Tässä tapauksessa lymyää verkossa.Myöhemmin sitten siellä piireissä iskee.
- Anonyymi00005
K naiselleko vielä?
- Anonyymi00006
Joskus sielua revitään eri suuntiin. Sitä puntaroi mikä on oikein ja hyvää, toisaalta on itsekkäät omat halut, houkutukset, viha jne.
- Anonyymi00015
Tässäpä ei ole kyse mistään sattumista.Kyse on tahalleen aiheutetuisesta kärsimyksistä,kiusaamista,manipuloinnista.
- Anonyymi00007
Jahka on paras.
- Anonyymi00008
>on jahtaa lajia
ON JAHTAA LAJIA - Anonyymi00009
Asia on annettu eteenpäin,gubbeko on tämä mies!
- Anonyymi00010
Usko on jokaisen oma-asia!
- Anonyymi00011
Hoitoa tuo tarvii,ei ole psyykkeeltään läheskään terve!pelottava ukko hyi!
- Anonyymi00012
Ei mitään tietoa.Uskontoa käyttää hyväkseen.Kiduttaa itse naista,tietenkin niin ettei nainen ensin huomaa hänen olevan asialla.Ajaa naisen hakemaan apua uskovaisista piireistä.Itse on siellä myös.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei mitään tietoa.Uskontoa käyttää hyväkseen.Kiduttaa itse naista,tietenkin niin ettei nainen ensin huomaa hänen olevan asialla.Ajaa naisen hakemaan apua uskovaisista piireistä.Itse on siellä myös.
En enää palaa niihin kuvioihin. Ihan tän homman takia.
- Anonyymi00016
Mikä gubbe?Mikä ihmeeseen gubbe?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645951Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714795Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto474384SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502473Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat442108Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131239