Syön 6-8 kaurapalaa, lautasellisen kaurapuuroa johon pistän kuitulisän eli vi-sibliniä... Nämä päivittäin
Saankohan tarpeeksi kuitua
19
175
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei riitä tuo määrä:)
- Anonyymi00002UUSI
Eiks tuossa ole liikaa
- Anonyymi00003UUSI
pskaa varmaan tulloo percsilmästäsi
- Anonyymi00005UUSI
jööö ihan arvata saattaa
- Anonyymi00007UUSI
Ihme buumi, saanko tarpeeksi proteiinia, saanko kuitua.
Mihin te tarviitte sitä ihan tonnikaupalla kun lääkärit on todennut että se ylimääräinen proteiini on ihan tarpeetonta.
Jos aamulla tai edes kerran päivässä vatsa toimii vessassa niin ihan turha huolehtia saatko tarpeeksi kuitua.
Ei kannata mennä näihin joukkopsykooseihin mukaan.!!- Anonyymi00021UUSI
Tonneista puhuta vaan grammoista, 1g per kilo. Lihaskaavuun 1.5g.
- Anonyymi00008UUSI
Syökää, syökää kuitua paljon ja rups, rups raikaa.
- Anonyymi00009UUSI
Talkkunassa on paljon kuitua, itse ripottelen sitä kaurapuuron päälle peitoksi. Marjoja ym. Hyvä lisä puuroon.
- Anonyymi00010UUSI
Vi-siblin vaa ämpärin pohjan kautta. -sivu
- Anonyymi00011UUSI
Mahdotonta sanoa. Naisilla ja miehillä on eri kuitusuositukset, eikä aloituksesta käy ilmi kumpi aloittaja on.
- Anonyymi00012UUSI
Onkohan ne liiat viljatkaan hyväks...
- Anonyymi00013UUSI
Kuitua saa eri kasviksista, eli kannattaa syödä niitä monipuolisesti. Se väh. 800 grammaa päivässä on suositus. Sillä pääsee kuidun osaltakin hyviin lukemiin.
- Anonyymi00014UUSI
Mulla ruokaympyrä rakentuu viljan varaan
- Anonyymi00015UUSI
En syö leipää enkä puuroa.
- Anonyymi00016UUSI
Syöt aika terveellisesti
- Anonyymi00017UUSI
Jos vatsa toimii säännöllisesti niin kuitua on tarpeeksi. Ei se sieltä suolistosta imeydy. Sitä ei muuhun tarvita kuin massan pehmentämiseen ja suolen puhdistukseen.
- Anonyymi00019UUSI
Nyt kun käytän visibiniä niin uloteet on entistä suurempia eli hyvin toimii
- Anonyymi00020UUSI
Ei se ihan noin yksioikoista ole. Minulla toimi vatsa ihan hyvin vaikka kuitu jäikin alle minimisuosituksen. Kannattaa oikeasti itse kunkin välillä laskea kuidun päiväsaantinsa ja tsempata syömisissään.
- Anonyymi00018UUSI
Visiblin ei toimi kyllä itsellä yhtään vaan tekee vain ilmaa mahaan ja olo onkin sitten entistä tukalampi. Pellavarouhe on hieman parempi, muttei sekään ratkaise ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2145307SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site385232Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264209SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt743655Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään382932Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366