Betri Ruottinen

Anonyymi-ap

Mikä tuo Betri oikein on? Mitä tekee työkseen vai tekeekö mitään? Al ei ainakaan ole kuullut hänestä ikinä. Pitää Orimattilan puskaradiota ja nyt hänellä menossa vainokampanja erästä muualta muuttanutta kohtaan. Väittää tuon toisen solvanneen häntä ja kerjää neitimäisesti sääliä ryhmäläisiltä. Mitä toki saakin. Väittää saaneensa tappouhkauksia ja että se olisi jotenkin tuon vastapuolen syy. Tositilanteessa Betriltä menee pupu pöksyyn. Poisti tappajakoirien omistajan vaatimuksesta niitä koskevan keskustelun ja muistan muitakin vastaavia juttuja.

9

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mä nyt ihan sen tähän kommentoin että ihmettelen noita "puskaradioita". Tajuaako ihmiset edes milloin te* rikotte lakia. On laitonta väittää mitään ihmisistä. Valehtelulla ja juoruilulla on rajansa ja se on aika tiukka. Eniten nyt tässä tarkoitan itseäni juuri. Jos en edes ole tehnyt mitään, en ole ollut missään enkä jutellut kenenkään kanssa, niin mistä h*lvetistä te sitten noi jutut minusta vedätte?

• Anonyymi00002
        UUSI

Maria Drockilasta puhuttiin aina juoruja, mutta se olikin JULKKIS!! Rumaa se on teiltä, mutta kun te puhutte täysin yksityishenkilöstä, joka vielä kaikenlisäksi on ÄÄÄÄÄärimmäisen tarkka yksityisyydestään, niin teidän olisi pitänyt tajuta että te* rikotte lakia.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Maria Drockilasta puhuttiin aina juoruja, mutta se olikin JULKKIS!! Rumaa se on teiltä, mutta kun te puhutte täysin yksityishenkilöstä, joka vielä kaikenlisäksi on ÄÄÄÄÄärimmäisen tarkka yksityisyydestään, niin teidän olisi pitänyt tajuta että te* rikotte lakia.

...Ja kaupan henkilökunnalle todellakin muistutus siitä että te ETTE SAA kertoa kuka siellä käy... ei edes sitä.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

...Ja kaupan henkilökunnalle todellakin muistutus siitä että te ETTE SAA kertoa kuka siellä käy... ei edes sitä.

...Ja kun sekä Mukkulassa että täällä Orimattilassa HUOLTOMIEHET tulee mulle kuin muka perhetuttu puhumaan isästäni, niin kyllä mä nyt tajuan että mitä kautta nää jutut tulee. Minä en itse ole koskaan mistään perhesuhteistani ole kertonut kenellekään enkä kyllä noin muutoin mitään muutakaan, esim. sitä missä asun. En itseasiassa ollut edes jutellut kenenkään kanssa (kuin viranomaisten + ydinperhe), mikä tekee tästä vielä omituisemman.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

...Ja kun sekä Mukkulassa että täällä Orimattilassa HUOLTOMIEHET tulee mulle kuin muka perhetuttu puhumaan isästäni, niin kyllä mä nyt tajuan että mitä kautta nää jutut tulee. Minä en itse ole koskaan mistään perhesuhteistani ole kertonut kenellekään enkä kyllä noin muutoin mitään muutakaan, esim. sitä missä asun. En itseasiassa ollut edes jutellut kenenkään kanssa (kuin viranomaisten ydinperhe), mikä tekee tästä vielä omituisemman.

...Ei, te ette olleet asiallisia. Minä olin.

Voitte mielikuvitusihmistenne kanssa painut h*lvettiin ja pitää ihan keskenänne hauskaa sen kanssa. Niin kauan kuin te käsittelette mitään MINUUN liittyvään, niin teillä ei ole siihen lupaa. Isälläni ei ole mitään oikeutta päättää asioistani eikä se vapauta teitä mistään lainmääräyksistä. Emme elä missään "arabivaltiossa", jossa miehet omistaa naispuoliset sukulaisensa. Olen ollut täysi-ikäinen jo kauan eikä isälläni ole koskaan ollut mitään oikeutta yhtään mihinkään minussa. Miksi... minun pitäisi tämä edes teille muistuttaa.

Eli... vetäkään te siellä k*teen keskenänne isäni kanssa. Minuun ja minun asuntooni sillä ei ole mitään merkitystä.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

...Ei, te ette olleet asiallisia. Minä olin.

Voitte mielikuvitusihmistenne kanssa painut h*lvettiin ja pitää ihan keskenänne hauskaa sen kanssa. Niin kauan kuin te käsittelette mitään MINUUN liittyvään, niin teillä ei ole siihen lupaa. Isälläni ei ole mitään oikeutta päättää asioistani eikä se vapauta teitä mistään lainmääräyksistä. Emme elä missään "arabivaltiossa", jossa miehet omistaa naispuoliset sukulaisensa. Olen ollut täysi-ikäinen jo kauan eikä isälläni ole koskaan ollut mitään oikeutta yhtään mihinkään minussa. Miksi... minun pitäisi tämä edes teille muistuttaa.

Eli... vetäkään te siellä k*teen keskenänne isäni kanssa. Minuun ja minun asuntooni sillä ei ole mitään merkitystä.

...Te olette yksiselitteisesti rikkoneet lakia eikä siinä mitkään mun "isän jutut" paina mitään! Täysin mitätöntä soopaa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Aika erikoista ryhmän ylläpitäjältä: "teen samaa mitä AA. Tosin näytän kokonaisuudessaan, peitän nimen enkä editoi paskaa väliin. Hän saa nyt takasin pienen osan siitä miten on mua ilman syytä haukkunu nii paljo että ihmiset kadulla pysäyttelee ja alkaa kyselemään. Lisäksi tappouhkauksia. Koitin tänään hänen kanssaan keskustella mutta sieltä tuli sellasta settiä että ei oo iha normaalia. Tämä on mun vastaus hänelle."

• Anonyymi00008
      UUSI

"eli istun vaa täällä ku se saa terrorisoida meikäläistä ilman syytä? Ei onnistu enää..tänää viimesen kerran kokeilin hänen kanssa järkeillä. Ollaan porukalla kerätty hänen tekemiä tekojaan ja nostetaan joukkokanne. Voit infota hänelle kun kaiken muunkin täältä hänelle vuodat :)"

Eiköhän tuota voi jo kutsua maalittamiseksi?

• Anonyymi00009
      UUSI

Mee Janne jo nukkumaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      51
      5876
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4595
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4362
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4141
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      62
      3283
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2453
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2089
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1219
    Aihe