Että tässä maailmassa kukaan ei välitä muusta kuin itsestään ja omista tarpeistaan. Kukaan ei välitä sinusta aidosti eikä kukaan rakasta ketään aidosti. Se nyt on vaan näin ja teidän piyää hyväksyä se kaikessa tekopyhyydessänne arvon " rakkaat ja " hyvät " ihmiset!
Uskokaa hyvät uhmiset jo
21
255
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Siksi ihastuminen on vain biologista manipulointia saadakseen teot toisen hyväksi tuntumaan mielekkäältä.
- Anonyymi00002UUSI
Hommahan menee jotakuinki näin, että ihminen toimii yksilönä, mutta on sosiaalinen ja ryhmäytyy, koska biologia sanneli sen niin aikojen alussa.
Ihmisen oli pakko ryhmäytyä, jotta petoeläimiä voitiin kaataa ruuaksi ja pärjätä niille. Sitten oli syy jatkaa sukua ja lisääntyä.
Ja sitten on myös totta, että silti loppupeleissä kukin on yksilö ja toimii loppujen lopuksi itsekkäästi, vaikka, tarvitsee välillä lauman apuja. Tosin nykyään ei lauman aouakaan tarvia, enää siten kuin ihmislajin aamunkoiton alussa oli- Anonyymi00016UUSI
Minä olin lähes kolmekymmentä vuotta kestäneessä parisuhteessa ja suurin osa siitä ajasta oli ihan hyvää aikaa. Sen jälkeen en ole kokenut mitään tarvetta saada uutta parisuhdetta kenenkään kanssa. Se olisi mukavaa jos löytäisin miehen, joka myös haluaisi uuden ystävän suunnilleen ikäisestään naisesta!
- Anonyymi00003UUSI
Paljon on nykyään kaikenlaista. Ja helppo jonkun pyytää anteeksi jotain tekoa ja ei oikeasti tarkoita edes sitä lopulta ja toistaa samaa kaavaa ja pitää pilkkanaan ja saa vallan toiseen.
- Anonyymi00004UUSI
Se, että sinä välität ainoastaan vain itsestäsi, ei tarkoita että se koskisi myös kaikkia muita.
- Anonyymi00012UUSI
Oikea vastaus🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
- Anonyymi00005UUSI
Mä en edes tiedä mitä nää uhmiset on.
- Anonyymi00007UUSI
Se on uus ihmisrotu
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on uus ihmisrotu
Okei.
- Anonyymi00006UUSI
Äkkiä raadellaan jos ei ole varovainen ja äkkiä yritetään valtapelejä.
- Anonyymi00008UUSI
Onko näin ettet välitä muusta kuin itsestäsi ja omista tarpeistasi,et välitä muista aidosti,etkä rakasta muita aidosti? Heijastat muissa omaa itseäsi ja vihaat oikeasti siten ihan itseäsi?🤷♀️
- Anonyymi00009UUSI
Heijastan toisia koska olen itse se peili ja sinä todistit sen juuri.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heijastan toisia koska olen itse se peili ja sinä todistit sen juuri.
Nyt on peili käännetty nurinperin. Kun lakkaat etsimästä syitä muista,ja otat vastuun omasta kuspäisyydestäsi niin alkaa maailma sinullekkin hymyilemään. Mutta mikään ei tule kuin manulle ìllallinen. Muiden syyttely ei vie eteenpäin,eikä tuo sinulle onnea kultalautasella. Opettele rakastamaan niitäkin mielestäsi kuspäitä. Minäkin rakastan sinuakin ,siksi aloitukseesi vastasin. Olit sitten kuka olit.🤷♀️
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä mua onneks rakastetaan. Eräs ilta tapahtui jotain josta olin tolaltani. Soitin hädissäni itkien läheiselleni. Hän hyppäsi nukkkumasta autoon ja ajoi minun luo. ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä sinua rakastaa varmasti joku ja antaisi kaikkensa. Ja varmasti tykkää joku tai isompikin joukko. Kaikkea hyvää.
- Anonyymi00014UUSI
Olet varmasti kovia kokenut,hyljeksyntää ja lyttäämistä. Mutta potut pottuina tulee bumerangina itellesi takaisin. Et sinä sitä maanpäälle oppimaan tullut. Se olisi riman alittamista. Nouse kaiken yläpuolelle ja ole itse parempi. Se on oppikoulusi. Älä jää luokalle näppejäsi nuolemaan. Rarakkaudella juuri Sinulle tämä.🤷♀️
- Anonyymi00018UUSI
Tuliko uhmiset ulkoavaruudesta?
- Anonyymi00015UUSI
Älä huoli tämä on vaan matrix.
- Anonyymi00019UUSI
Aaiii nyt mä tajuun, mustapukuiset on uhmisia. Ei niillä oo tunteitaan.
- Anonyymi00021UUSI
Höpö, höpö!
- Anonyymi00023UUSI
Ei kukaan rakasta ihmistä sillä tavoin kuin Jumala. Suomen presidentti ei vuodata kyyneltäkään meistä suurimman osan kuollessa. En tietenkään halua erityisesti moittia nyt presidenttiä, mutta ehkä se auttaa ymmärtämään evankeliumin syvyyttä. Evankeliumin mukaan, Jumala, jonka rinnalla presidentit eivät ole mitään, tuli itse, henkilökohtaisesti maailmaan Jeesuksessa, tarkoituksenaan uhrata itsensä kaikkien ihmisten pahuuden tähden. Monet väittävät että pahuus olisi Jumalan aiheuttamaa, mutta nuo ihmiset eivät puhu Raamatun Jumalasta, koska Raamatun mukaan Jumala ei tullut kuolemaan siksi mitä hän aiheutti, vaan sen vuoksi, mitä ihmiset ovat saaneet aikaan.
Mutta pointtini on, että maailmassa, ihmisten uhraukset toisten hyväksi ovat pieniä murusia, toki tarpeellisia. Itsekkyys eli synti, hallitsee ihmisiä, vapaus löytyy uskosta Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841