Kelan toimistoajat on tosi vähäiset. Torppa täynnä romaneja ja ukrainalaisia. Kaksi virkailijaa joiden aika menee ukrainalaisten palveluun kun nämä eivät ymmärrä suomea eivätkä englantia. Ja miksi miehet eivät ole puolustamassa maataan.
Kelan toimistoajat
15
164
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kelalta ei löydy enää kovin montaa demaritammaa, jotka pystyy vielä tekemään töitä tiskillä. Pääosa joutuu heti turvattomaan tilaan, kun joutuu kuuntelemaan asiakkaiden ruikutusta. Eikä pitkäjänteisyyskään riitä asiakkaiden neuvomiseen. Lisäksi joutuu pitämään taukoa puhelimen hinkkaamisesta ja kynsinauhat, nekin on mittailematta tältä päivältä! Ihan sama meininki kaikkialla Suomessa.
- Anonyymi00015UUSI
Olen töissä Kelalla, enkä ole mikään demari, vielä vähemmän tamma. Olen ylpeä Perussuomalainen ja Riikka on johtotähteni ja suuri idolini.
- Anonyymi00002UUSI
Ukrainalaiset ovat ihmisarvossa tärkeämpiä kuin suomalaiset. Suomessa 300 000 työtontä maassa 100 000 Ukrainalaista jotka vei suomalaisten työt.Äänestäkää lisää samaan malliin.Mikään ei muutu, eikä ole muuttunut 20:een vuoteen.Sama se mitkä klovnit eduskunnassa ja hallituksessa
- Anonyymi00005UUSI
Kansamme on uhohdettu, omiensa toimesta.
- Anonyymi00006UUSI
Katos kun kylä kyyläriä ottaa pattiin
- Anonyymi00007UUSI
Kertoo itse munkinhokija!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kertoo itse munkinhokija!
Mitäs kerroit
- Anonyymi00008UUSI
Luulin ettei täällä asu romaneja, ei juurikaan näy. Joku iäkäs pariskunta on, tuskin käyvät kelan tiloja täyttämässä.
- Anonyymi00010UUSI
Ne täyttää jämpsän portin tilat
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ne täyttää jämpsän portin tilat
Nii ja jatkan vielä, että minä täytän Jämpsän apteekin pillerihyllytilat! Yeah!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nii ja jatkan vielä, että minä täytän Jämpsän apteekin pillerihyllytilat! Yeah!
Minä tumputan hulluna munkkia
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä tumputan hulluna munkkia
Mitäpäs sillä lerpullas muuta pystyisit tekemäänkään kun tumputtamaan ja hokemaan munkkia! 😂🤣🥯
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitäpäs sillä lerpullas muuta pystyisit tekemäänkään kun tumputtamaan ja hokemaan munkkia! 😂🤣🥯
Kertoo itse munkin purija
- Anonyymi00014UUSI
Ukrainalaiset ymmärtävät toki englantia, mutta miten mahtaa olla oman kielitaidon laita?
- Anonyymi00017UUSI
Sinä se vaan väännät siansaksaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2375985SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784799Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943657SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2523099Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462809Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1952342Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621757Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491275Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281188- 621186