JULISTAKAA SE KATOILTA!

Anonyymi-ap

▪ EI MUUTA PELASTAJAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ PELASTUS ON VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA 🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ EI MUUTA PELASTAJAA🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸

• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EI MUUTA PELASTAJAA KUIN JEESUS Omilla ansioilla ei kukaan Taivaaseen pääse. Ota siis vastaan Jeesus ja...
• KÄÄNTYKÄÄ Jeesuksen puoleen!
• EI MUUTA PELASTAJAA

• JUMALAN SYNNITÖN UHRIKARITSA JEESUS KRISTUS
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus oli synnitön ja siksi hän kelpasi Vapahtajaksi. Hän kärsi MEIDÄN SYNTIEN TAKIA. Hän sovitti ne ri...

• JEESUKSEN RISTI
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 OLETKO RISTIN VIHOLLINEN? ”Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien s...
• JEESUS ELÄÄ! 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus elää, Herrani! Kuolemalta murtui valta. Hän on vapahtajani kuoleman ja synnin alta...

• PELASTUS ON VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA
• 🎚️🩸🎚️🩸 ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa mei...
• JEESUS PELASTAA
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Pelastuksen voi löytää. ” Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea m...
• VOITTO JEESUKSEN KRISTUKSEN SOVITUSVEREN KAUTTA
• 🎚️🩸 ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastanee…

• JEESUS KÄRSI SYNTIEMME VUOKSI JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, 🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️ jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken etuk...
• JEESUKSEN RISTIN TÄYSI VOITTO!
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN TÄYSI VOITTO! Sait, Jeesus, täyden voiton, lunastit laumasi. Toit uuden päivän koiton, o...
• TURVAUDU JEESUKSEEN KRISTUKSEEN
🎚️🎚️🎚️🩸🩸🩸 ”Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, H...
• EVANKELIUMI ELI SANOMA JEESUKSEN RISTISTÄ
Se on Jumalan armolahja. 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 ” Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen…

• EVANKELIUMI🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EVANKELIUMI on liikaa niille, jotka eivät usko Sen huomaa selvästi tällä palstalla. ” Sillä sana ...
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,
Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä to...
• JEESUS KRISTUS ARMAHTAA KATUVAN SYNTISEN
• 🎚️🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️😁 ”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinku...
• LUOVU VÄÄRYYDESTÄ
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🎚️🩸😁 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämäsinetti: "Herra tuntee omansa"...

• JEESUKSEN VERI PUHDISTAA SYNNEISTÄ
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken ...

• PELASTUS JEESUKSEN VERESSÄ
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä. ”Mut...

• JUMALA KEHOITTAA PROFEETTANSA KAUTTA
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🎚️🩸 itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toi...

• VAIN JEESUS PELASTAA!
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸❣️ ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annet...

• KIITOS JEESUKSELLE KRISTUKSELLE
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Kiitos Jeesukselle, että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit...

12

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nykyisen ajan Internet on muinaisen ajan katot.

• Anonyymi00004

”Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.”
        Matt 10:27

• Anonyymi00011

Totta. Näin se menee.

• Anonyymi00002

Ei. Viesti ei nyt jostain syystä hahmotu. Omista teoista otetaan itse vastuu, ja ne sovitetaan ihan itse. Eikä odoteta että joku tulee ja ottaa ne kannettavaksi.

• Anonyymi00003

Ihmisten synnit ja valheelliset opit piti julistaa katoilta.

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

Palstahäiriköt pitää paljastaa.

• Anonyymi00005

Jeesus varoitti julistamisesta, kun opetetaan harhaoppia, että lait ja profeetat olisivat olleet voimassa vain Johannekseen asti, sen jälkeen ilmiset menevät VÄKIKIN sisälle Jumalan valtakuntaan omilla julistuksillaan.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

Jeesus lähetti lisää lainopettajia, koska heitä vainotaan ja murhataan. Hihhulit ja hurmahenget riehuvat kuin viimeistä päivää.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi00008

Huijareita aina piisaa. Jeesus ja Mooses niistä nyt tunnetuimpia.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Huijareita aina piisaa. Jeesus ja Mooses niistä nyt tunnetuimpia.

Usko ei ole joka miehen.

• Anonyymi00006

Jer. 29:26

'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

• Anonyymi00007

Teuvo. Sinä itse olet väittänyt olevasi jokin profeetta, mutta et ole. Olet korkeintaan väärä profeetta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Teuvo. Sinä itse olet väittänyt olevasi jokin profeetta, mutta et ole. Olet korkeintaan väärä profeetta.

Ei väittänyt olevansa mikään profeetta.

Kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei väittänyt olevansa mikään profeetta.

Kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää.

Oli entinen Lestadiolainen, joka erosi siitä lahkosta ja sai vihat päälleen, vielä kuoleman jälkeenkin miestä vihataan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      29
      11171
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      52
      8795
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5425
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3724
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3618
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3584
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3308
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2628
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      63
      2294
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1867
    Aihe