▪ EI MUUTA PELASTAJAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ PELASTUS ON VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA 🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ JEESUS PELASTAA 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
▪ EI MUUTA PELASTAJAA🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EI MUUTA PELASTAJAA KUIN JEESUS Omilla ansioilla ei kukaan Taivaaseen pääse. Ota siis vastaan Jeesus ja...
• KÄÄNTYKÄÄ Jeesuksen puoleen!
• EI MUUTA PELASTAJAA
• JUMALAN SYNNITÖN UHRIKARITSA JEESUS KRISTUS
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus oli synnitön ja siksi hän kelpasi Vapahtajaksi. Hän kärsi MEIDÄN SYNTIEN TAKIA. Hän sovitti ne ri...
• JEESUKSEN RISTI
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 OLETKO RISTIN VIHOLLINEN? ”Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien s...
• JEESUS ELÄÄ! 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Jeesus elää, Herrani! Kuolemalta murtui valta. Hän on vapahtajani kuoleman ja synnin alta...
• PELASTUS ON VAIN JEESUKSESSA KRISTUKSESSA
• 🎚️🩸🎚️🩸 ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa mei...
• JEESUS PELASTAA
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Pelastuksen voi löytää. ” Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea m...
• VOITTO JEESUKSEN KRISTUKSEN SOVITUSVEREN KAUTTA
• 🎚️🩸 ”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastanee…
• JEESUS KÄRSI SYNTIEMME VUOKSI JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, 🎚️🩸🎚️🩸🩸🎚️ jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken etuk...
• JEESUKSEN RISTIN TÄYSI VOITTO!
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN TÄYSI VOITTO! Sait, Jeesus, täyden voiton, lunastit laumasi. Toit uuden päivän koiton, o...
• TURVAUDU JEESUKSEEN KRISTUKSEEN
🎚️🎚️🎚️🩸🩸🩸 ”Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, H...
• EVANKELIUMI ELI SANOMA JEESUKSEN RISTISTÄ
Se on Jumalan armolahja. 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 ” Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen…
• EVANKELIUMI🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 EVANKELIUMI on liikaa niille, jotka eivät usko Sen huomaa selvästi tällä palstalla. ” Sillä sana ...
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala,
Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä to...
• JEESUS KRISTUS ARMAHTAA KATUVAN SYNTISEN
• 🎚️🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️😁 ”Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinku...
• LUOVU VÄÄRYYDESTÄ
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🎚️🩸😁 Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämäsinetti: "Herra tuntee omansa"...
• JEESUKSEN VERI PUHDISTAA SYNNEISTÄ
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 JEESUKSEN PITI KÄRSIÄ KUOLEMA RISTILLÄ, jotta hän voisi sovittaa meidän synnit. Hän oli sen kaiken ...
• PELASTUS JEESUKSEN VERESSÄ
🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä. ”Mut...
• JUMALA KEHOITTAA PROFEETTANSA KAUTTA
• Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa 🎚️🩸🎚️🎚️🩸 itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toi...
• VAIN JEESUS PELASTAA!
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸❣️ ”Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annet...
• KIITOS JEESUKSELLE KRISTUKSELLE
• 🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸🎚️🩸 Kiitos Jeesukselle, että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit...
JULISTAKAA SE KATOILTA!
12
84
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nykyisen ajan Internet on muinaisen ajan katot.
- Anonyymi00004
”Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.”
Matt 10:27 - Anonyymi00011
Totta. Näin se menee.
- Anonyymi00002
Ei. Viesti ei nyt jostain syystä hahmotu. Omista teoista otetaan itse vastuu, ja ne sovitetaan ihan itse. Eikä odoteta että joku tulee ja ottaa ne kannettavaksi.
- Anonyymi00003
Ihmisten synnit ja valheelliset opit piti julistaa katoilta.
Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.
Palstahäiriköt pitää paljastaa. - Anonyymi00005
Jeesus varoitti julistamisesta, kun opetetaan harhaoppia, että lait ja profeetat olisivat olleet voimassa vain Johannekseen asti, sen jälkeen ilmiset menevät VÄKIKIN sisälle Jumalan valtakuntaan omilla julistuksillaan.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Jeesus lähetti lisää lainopettajia, koska heitä vainotaan ja murhataan. Hihhulit ja hurmahenget riehuvat kuin viimeistä päivää.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi00008
Huijareita aina piisaa. Jeesus ja Mooses niistä nyt tunnetuimpia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huijareita aina piisaa. Jeesus ja Mooses niistä nyt tunnetuimpia.
Usko ei ole joka miehen.
- Anonyymi00006
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.- Anonyymi00007
Teuvo. Sinä itse olet väittänyt olevasi jokin profeetta, mutta et ole. Olet korkeintaan väärä profeetta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Teuvo. Sinä itse olet väittänyt olevasi jokin profeetta, mutta et ole. Olet korkeintaan väärä profeetta.
Ei väittänyt olevansa mikään profeetta.
Kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei väittänyt olevansa mikään profeetta.
Kirjoitti hyvän kirjankin: Älä heitä pelkää.Oli entinen Lestadiolainen, joka erosi siitä lahkosta ja sai vihat päälleen, vielä kuoleman jälkeenkin miestä vihataan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867