Ehotuksia? Mie veikkaan että se häiriköijä js.
kuka käy ivalossa eniten hithaalla?
4
76
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä luulin, että minä kunniaton paska Holo koska minua syytetään AINA YKSIN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA JA KAIKKIEN MAINEIDEN PILAAMISESTA!
JS JA JK OVAT SENTÄÄN INARIN KUNNAN NAISTEN MIELESTÄ KUNNIALLISIA DEEPFAKE SEXY HOTTIS MIEHIÄ. HE OVAT INARIN KUNNAN HUNK’S JA LAURI PETTERI KIVINIEMI KUULUU MYÖS NÄIHIN INARIN KUNNAN KUNNIALLISIIN SEXY HOTTIS HUNK’S MIEHIIN!
MISSI SUSSUKIN ON KUNNIALLINEN PIRI-PRINSESSA JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAINEN SOME KUNNIALLISTEN KANSSA, KOSKA HÄNTÄ EI OLE SYYTETTY MAINEIDEN PILAAMISESTA VAIKKA HÄN OLI SENTÄÄN LEHDISSÄ ETUSIVULLA JA HÄN ITSE PYRKI JULKISUUTEEN NIIN, KUIN TOISETKIN MISSIT JOTKA NÄYTTÄÄ LIITTYVÄN KATISKA VYYHTIIN.
En ole ikinä edes tavannut erään asiakkaan poikaa joka on ollut siinä mukana.
Nyt vasta äsken luin tuon, mutta minulla ei ole tapana tonkia paskaa ASIAKKAISTA, koska he eivät ole tehneet minulle mitään.
Jos asiakas on luottamuksella puhunut sekä kertonut miten paha olo hänellä on niin se ei ole KUNNIAN LOUKKAUS vaikka olisin FB:ssä ollutkin tuolloin käyttäjänä.
Minulla ei ole tapana kertoa kenen asiakkaiden luona minä käyn ja mitä me puhutaan.
Hän tuskin on teoistaan ylpeä, koska hän on aiheuttanut ÄIDILLEEN suuria pettymyksiä, mutta siivooja saa KUNNIAN LOUKKAUS TUOMIOITA, koska asiakkaan poika TÖRTTÖILEE KAVEREIDENSA KANSSA!
Jos kerta tiesivät niin olisivat SYYTTÄNEET HEITÄ SUORAAN KUNNIOIDEN LOUKKAUKSESTA!- Anonyymi00002
Tranbergin porukassa asiakkaan poika näköjään oli, mutta Suomi 100vuotta vanhemman panostajan KUNNIA LOUKKAUS VANGIN KUNNIOTUS ON HEILLE ARVOKAS ASIA, koska se motivoi heitä KUNNOSTAUTUMAAN, koska minä olin vankina päihteiden käyttäjien kanssa ja aloin siivoamaan PIRI-PULI PIKEJEN SOTKUJA.
Jos hekään eivät olis käyttäneet päihteitä koskaan niin EI HEKÄÄN OLIS KOSKAAN ALKANEET MYYMÄÄN HUUMEITA!
Näin se näppärästi käyttää, mutta KANNATTAA TIETENKIN KÄYDÄ TOISEN KERRAN VANKINA niin PASKA HOUSUT SAAVAT KUNNIAN KALTOINKOHDELLA, RIISTÄÄ VAPAUDEN, SYRJIÄ SEKÄ TÖRKEÄSTI LOUKATA KUNNIAA!
Heidän mielestä HUUMEIDEN MYYNTI EI OLE RIKOLLISTA!
Lauri Petteri Kiviniemen KUNNIAA EN SAA HUOLIA, mutta EN SYYLLISTY SYRJINTÄÄN.
- Anonyymi00004UUSI
Joro että ei oo mitään uutta tietoa ilmoittajille ja muille ihmisille jotka ovat olleet mukana myös töitä riittää hyvin ja sitten vielä vähän enemmän aikaa kuin mitä mieltä olette jo etukäteen vastauksesta.
- Anonyymi00005UUSI
Hholo aloititko työt pesulassa uudelleen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1673040Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1132296Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.801987Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi491748Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n621617Kuka on Farmi Suomi Riiko?
Farmi Suomi -realityssä Riiko Sakkinen on saanut paljon tv-aikaa. Riikon ajatuksia ja toisten nokittelua sekä lopulta pe181473Palomestari sytytti tulipalon Kankaanpäässä
Kankaanpää ei yllätä koskaan. Oukarinkadulla syttyi rivitalossa tulipalo toukokuussa 2024. Nyt sen sytyttäjää syytetään321440Vastuuhenkilöt
Ketkä ovat Lapuan Kotiasunnot-yhtiön tili- ja vastuuhenkilöt? Nimet kehiin, julkista tietoa.731271Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan681267Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n241032