Et vain ole terve

Anonyymi-ap

Sairautta on monenlaista.

52

514

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No kerropa, jos kerran tiedät.

• Anonyymi00030

Niinpä ja kenestä kertoo miksi kertoo jne önnönnöö. Sivusta kuskaa kengillenne

• Anonyymi00002

Miten arvioit että toinen ei ole terve? Millä perusteella teet tulkintaa?

• Anonyymi00015

Joo, myönnän olen vasta vastikään ymmärtänyt mitä mielenterveysongelmat todella ovat, ne on juurikin ongelmia kuten sanakin kertoo.

• Anonyymi00031

Tämä on hyvä laajemmaksikin kysymykseksi. Sivusta T

• Anonyymi00032
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joo, myönnän olen vasta vastikään ymmärtänyt mitä mielenterveysongelmat todella ovat, ne on juurikin ongelmia kuten sanakin kertoo.

Tässä vaiheessa jo aloittajan alkuperä selvisi- palstasetä tuottamassa päämäärätöntä roskaa

• Anonyymi00003

Juu ei vian tarvi olla suuri kunhan se on korvienvälissä ni ei näy edes päälle päin

• Anonyymi00004

Olenhan minä varttihullu sehän on selvä mutta ei puolihullukaan terve ole sinähän sen tiedät.

• Anonyymi00006

Varttihullut on hyviä tyyppejä 😃

• Anonyymi00005

Oot kyllä vähän väärin ymmärtänyt? 😅 kannattaa puhua hälle.

• Anonyymi00007

Normaaleilla voi olla myös sairauksia esim sydämessä kuten minulla. Kuitenkin elän ihan normaalia elämää sen kuin jaksan :)

• Anonyymi00008

Eikö kaikki normaalit ole jossain muualla?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Eikö kaikki normaalit ole jossain muualla?

Millä perusteella oletat toisen olevan täällä? Anonyymin viestin? Jonka haluat kuvitella hänen kirjoittamaksi?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Millä perusteella oletat toisen olevan täällä? Anonyymin viestin? Jonka haluat kuvitella hänen kirjoittamaksi?

Niinpä näitä katkeria ja keinottomia piisaa ilmeiseti täällä. En kunnioita arvosta eikä tartte

• Anonyymi00010

sairautta on monenlaista kuin... jokainen ajatuskin on mielenvikaisuusk hijjausekka ina saurayrwebsa,,,

• Anonyymi00011

Kuulostat ihan mun työterveyslääkäriltäni. ...Asko, sinäkö siinä, mitä sä täällä teet? Mähän sanoin että menen sitten maanantaina labroihin, nyt ei kerkee.

• Anonyymi00021

Ja niin Asko kävi pissaamassa lääkärinsä puolesta purkkiin,

• Anonyymi00012

Juu en. Mut onneks äly ja mt-kunnossa.

• Anonyymi00038

En ole niin varma asiasta kun harrastat täällä tätä projisaatiota ja kirjoittelet semisekavia. Sivusta mieti vaikka uskonnollisen johtajan tai seuran vaihtoa. Tee

• Anonyymi00013

Ai.. mistähän tämä toteamus.. koska asiat eivät mene niin kuin sä haluat/toivot?

• Anonyymi00040

Kello tulee jo kaheksan eikä yhtään kosanderia vieläkää ää ää

• Anonyymi00016

Tästä viestiketjusta päättelen että useimmat ovat joko ala-asteikäisiä tai sitten mt-ongelmaisia. :D Älkää kirjoittako niin paljon kun ärsyttää ketjub avatessa että tässähän on taas vain roskaa!!

• Anonyymi00017

Lapsille ja nuorille on omat palstat

• Anonyymi00027

Yks hullu esittää teiniä.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Yks hullu esittää teiniä.

Niin siis tämä myös varttuneempia naisia esittävä palstasetä, eli aapee. Kerro jotain uutta

• Anonyymi00018

Olen sairastunut tämän maailman mukana. Kuka täällä ihan tervepäisenä kestää, jos tiedostaa miten asiat ovat?? Kohta täytyy taas nousta ajoissa, jotta ehtii toimittamaan kaikki byrokratian koukerot. Hsluan tästä vankilasta pois. Ei ole minun juttu.

• Anonyymi00042

Kyllä juu aapee olet varmasti liian terve ja hyvä mies mihinkään

• Anonyymi00019

Mun mielestä olisi outoa jollei reagoisi, jos normaalia perhe-elämää lapsiensa kanssa on elänyt 27-vuotta, niin tulee joku taho kimppuun ja tekee siitä lopun. Koska ne haluaa tehdä siitä naisesta lopun. Ja sen ne teki siinä vuosien varrella. Kotonaan asuvan lapsen elämä myös tuhottiin. Täysin laitonta touhua. Mutta tällaista on ja se on bisnes.

• Anonyymi00044

Tässä ei ole stoorisetäap kovinkaan mitään kulkevaa lankaa jotain skitsoidin mutua kynä puolitönössä

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Tässä ei ole stoorisetäap kovinkaan mitään kulkevaa lankaa jotain skitsoidin mutua kynä puolitönössä

I know it hurts to see first time but man

• Anonyymi00020

Jaa..a. Kaipa sekin on jonkinlainen rangaistus, että elää keskellä porukkaa, joka ilmeisesti tarkoituksella esittää ettei tajua sarkasmia tai ironiaa.

• Anonyymi00046

Tai sitten eivät oikiasti tajua mistää hevon ttiäkään? Sivusta

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tai sitten eivät oikiasti tajua mistää hevon ttiäkään? Sivusta

Totomiehet hanskat lähteneet pois kädestä

• Anonyymi00022

vuoden syrjintä palkinto menee roidille ko hänen näkemys ’ joku vähänn sekasin päästään joo mä kasvatan ’ 🤣 ei ole meillä mitään puhuttavaa koskaan tee sä lauluja

• Anonyymi00023

Mietin olenko sairastunut lapsena, kun kiusasin sisaruksia, niin sehän oli aina heti "saatana!" ja vyön kanssa perään. Onko siinä käynyt niin, että in iskostunut ajatus, että ei ole oikeutta tuntea niitä tunteita, vihaa, kateutya, tunteista ei ole puhuttu, asioita ei ole koskaan oikeasti selvitetty. Sitten sitä on vain aikuisikänsä ujo, tai jotenkin estynyt. Varmaan monella vähän sama ongelma.

• Anonyymi00026

Mitä kun on valikoiva.Ujostelee vain niitä ketä rakastaa joista pitää, ihan ystäviäkin on joukossa.Sukulaisista ei kyse.
        Olen miettinyt olisiko se hylkäämisen pelko niin kova?Tietenkään ei haluaisi luopua rakkastamansa ihmisen seurasta / läheisyydestä(ei seksistä kyse,vaikka sekin kuuluu yhden rakkaan kanssa asiaan).

• Anonyymi00024

No voivoi ja lämmin leipä. Kyhnötä sinä siellä sohvalla samassa asennossa päiväkaudet ja mieti miksi sinuakaan ei kukaan koskaan jaksanut.

• Anonyymi00025

Olisipa minullakin näin ollut.Eron jälkeen saa ikuisen kiusan.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olisipa minullakin näin ollut.Eron jälkeen saa ikuisen kiusan.

Oletko mies varma ettet sinä itse ole se nk työllistävä tekijä yhteiskunnan toiminnan kannalta? Alan kieltä melkein heh

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Oletko mies varma ettet sinä itse ole se nk työllistävä tekijä yhteiskunnan toiminnan kannalta? Alan kieltä melkein heh

Olen välillä niin hienotunteinen että itteäki ihmetyttää, mutta sitten en ole balanssi on

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Olen välillä niin hienotunteinen että itteäki ihmetyttää, mutta sitten en ole balanssi on

I can run out of patience also, so

• Anonyymi00028

Saattaa sitä vähän ollakin, sitten toisaalta en hae huvia ja hyötyä muiden kustannuksella.. Pahimmassa tapauksessa naisten ja lasten, joten samaan aikaan kun eräät pskahousut tuijottelee ruutua ja raportoi viestiryhmissään ketun häntä kainalossa haluaisin kysyä, että miltä tuntuu olla ihan vtunmoinen nössykkä irl. 😁

• Anonyymi00049

Joo kaikennäköisiä selostajaa ja oikeuttajaa ym viheltäjää löytyy myös heidän joukosta. Miehisyys- minne katosit

• Anonyymi00029

Tällainen aloitus sitten tällä kertaa, jonka rytmiikka menee kuta kuinkin niin, että joko aloittaja määrittelee miten hommat menee tai lukija saa koh.. pulppuavan puheenvuoron jossa selostaa tästä aloittajasta ummet ja lammet. TeeTee

• Anonyymi00033

näiden bottien kanssa voi olla hauskaakin leikkiä jotain käännöksiäkin ja muuta vaikka omaksi huviksikin.

mikähän hirveä riita oli joku Mark Zuckerberg ja Elon Musk, joku juttu oli joskus joka itseäni huvitti kun, nooh tuosta jo aikaa...

• Anonyymi00036

On on kun ihastuu....

• Anonyymi00037

Elonin GROK-botti, en ole vielä testannut tuota pitäisi kyllä ROCK-GROK-botti rokki-botti

• Anonyymi00053

Sä se et vaan ole terve et sitten yhtään mietis vähän taakse päin

• Anonyymi00054

Ihan noin olisin itsekin voinut kirjoittaa..

• Anonyymi00055

raha aiheuttaa lusmuiden, mitä enemmän rahaa, sitä luuserimpi henkilö on.

• Anonyymi00056

aamun tv:ssä joku pääesikunnan upseeri, aika monestikin on, joista pidän kun heistä kun kertomassa omia mielipiteitäänkin...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. "Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"

Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk
      Maailman menoa
      251
      7101
    2. SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"

Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit
      Maailman menoa
      260
      3732
    3. Mistä ihmeestä sitä viirasi?

Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti
      Jyväskylä
      29
      3546
    4. "Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."

Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –
      Maailman menoa
      249
      2458
    5. SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle

Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?
      Maailman menoa
      151
      1914
    6. Partamies hoi!

En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re
      Ikävä
      40
      1877
    7. Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä

Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.
      Haapavesi
      126
      1728
    8. Valion maitotehtaalla kapina

Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa
      Maailman menoa
      23
      1267
    9. Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!

Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1234
    10. Etkö vieläkään ole löytänyt ketään??

😅😅😅😅😅😅😅
      Ikävä
      131
      1201
    Aihe