Sairautta on monenlaista.
Et vain ole terve
52
514
Vastaukset
- Anonyymi00001
No kerropa, jos kerran tiedät.
- Anonyymi00030
Niinpä ja kenestä kertoo miksi kertoo jne önnönnöö. Sivusta kuskaa kengillenne
- Anonyymi00002
Miten arvioit että toinen ei ole terve? Millä perusteella teet tulkintaa?
- Anonyymi00015
Joo, myönnän olen vasta vastikään ymmärtänyt mitä mielenterveysongelmat todella ovat, ne on juurikin ongelmia kuten sanakin kertoo.
- Anonyymi00031
Tämä on hyvä laajemmaksikin kysymykseksi. Sivusta T
- Anonyymi00032
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joo, myönnän olen vasta vastikään ymmärtänyt mitä mielenterveysongelmat todella ovat, ne on juurikin ongelmia kuten sanakin kertoo.
Tässä vaiheessa jo aloittajan alkuperä selvisi- palstasetä tuottamassa päämäärätöntä roskaa
- Anonyymi00003
Juu ei vian tarvi olla suuri kunhan se on korvienvälissä ni ei näy edes päälle päin
- Anonyymi00004
Olenhan minä varttihullu sehän on selvä mutta ei puolihullukaan terve ole sinähän sen tiedät.
- Anonyymi00006
Varttihullut on hyviä tyyppejä 😃
- Anonyymi00005
Oot kyllä vähän väärin ymmärtänyt? 😅 kannattaa puhua hälle.
- Anonyymi00007
Normaaleilla voi olla myös sairauksia esim sydämessä kuten minulla. Kuitenkin elän ihan normaalia elämää sen kuin jaksan :)
- Anonyymi00008
Eikö kaikki normaalit ole jossain muualla?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö kaikki normaalit ole jossain muualla?
Millä perusteella oletat toisen olevan täällä? Anonyymin viestin? Jonka haluat kuvitella hänen kirjoittamaksi?
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millä perusteella oletat toisen olevan täällä? Anonyymin viestin? Jonka haluat kuvitella hänen kirjoittamaksi?
Niinpä näitä katkeria ja keinottomia piisaa ilmeiseti täällä. En kunnioita arvosta eikä tartte
- Anonyymi00010
sairautta on monenlaista kuin... jokainen ajatuskin on mielenvikaisuusk hijjausekka ina saurayrwebsa,,,
- Anonyymi00011
Kuulostat ihan mun työterveyslääkäriltäni. ...Asko, sinäkö siinä, mitä sä täällä teet? Mähän sanoin että menen sitten maanantaina labroihin, nyt ei kerkee.
- Anonyymi00021
Ja niin Asko kävi pissaamassa lääkärinsä puolesta purkkiin,
- Anonyymi00012
Juu en. Mut onneks äly ja mt-kunnossa.
- Anonyymi00038
En ole niin varma asiasta kun harrastat täällä tätä projisaatiota ja kirjoittelet semisekavia. Sivusta mieti vaikka uskonnollisen johtajan tai seuran vaihtoa. Tee
- Anonyymi00013
Ai.. mistähän tämä toteamus.. koska asiat eivät mene niin kuin sä haluat/toivot?
- Anonyymi00040
Kello tulee jo kaheksan eikä yhtään kosanderia vieläkää ää ää
- Anonyymi00016
Tästä viestiketjusta päättelen että useimmat ovat joko ala-asteikäisiä tai sitten mt-ongelmaisia. :D Älkää kirjoittako niin paljon kun ärsyttää ketjub avatessa että tässähän on taas vain roskaa!!
- Anonyymi00017
Lapsille ja nuorille on omat palstat
- Anonyymi00027
Yks hullu esittää teiniä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00027 kirjoitti:
Yks hullu esittää teiniä.
Niin siis tämä myös varttuneempia naisia esittävä palstasetä, eli aapee. Kerro jotain uutta
- Anonyymi00018
Olen sairastunut tämän maailman mukana. Kuka täällä ihan tervepäisenä kestää, jos tiedostaa miten asiat ovat?? Kohta täytyy taas nousta ajoissa, jotta ehtii toimittamaan kaikki byrokratian koukerot. Hsluan tästä vankilasta pois. Ei ole minun juttu.
- Anonyymi00042
Kyllä juu aapee olet varmasti liian terve ja hyvä mies mihinkään
- Anonyymi00019
Mun mielestä olisi outoa jollei reagoisi, jos normaalia perhe-elämää lapsiensa kanssa on elänyt 27-vuotta, niin tulee joku taho kimppuun ja tekee siitä lopun. Koska ne haluaa tehdä siitä naisesta lopun. Ja sen ne teki siinä vuosien varrella. Kotonaan asuvan lapsen elämä myös tuhottiin. Täysin laitonta touhua. Mutta tällaista on ja se on bisnes.
- Anonyymi00044
Tässä ei ole stoorisetäap kovinkaan mitään kulkevaa lankaa jotain skitsoidin mutua kynä puolitönössä
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tässä ei ole stoorisetäap kovinkaan mitään kulkevaa lankaa jotain skitsoidin mutua kynä puolitönössä
I know it hurts to see first time but man
- Anonyymi00020
Jaa..a. Kaipa sekin on jonkinlainen rangaistus, että elää keskellä porukkaa, joka ilmeisesti tarkoituksella esittää ettei tajua sarkasmia tai ironiaa.
- Anonyymi00046
Tai sitten eivät oikiasti tajua mistää hevon ttiäkään? Sivusta
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tai sitten eivät oikiasti tajua mistää hevon ttiäkään? Sivusta
Totomiehet hanskat lähteneet pois kädestä
- Anonyymi00022
vuoden syrjintä palkinto menee roidille ko hänen näkemys ’ joku vähänn sekasin päästään joo mä kasvatan ’ 🤣 ei ole meillä mitään puhuttavaa koskaan tee sä lauluja
- Anonyymi00023
Mietin olenko sairastunut lapsena, kun kiusasin sisaruksia, niin sehän oli aina heti "saatana!" ja vyön kanssa perään. Onko siinä käynyt niin, että in iskostunut ajatus, että ei ole oikeutta tuntea niitä tunteita, vihaa, kateutya, tunteista ei ole puhuttu, asioita ei ole koskaan oikeasti selvitetty. Sitten sitä on vain aikuisikänsä ujo, tai jotenkin estynyt. Varmaan monella vähän sama ongelma.
- Anonyymi00026
Mitä kun on valikoiva.Ujostelee vain niitä ketä rakastaa joista pitää, ihan ystäviäkin on joukossa.Sukulaisista ei kyse.
Olen miettinyt olisiko se hylkäämisen pelko niin kova?Tietenkään ei haluaisi luopua rakkastamansa ihmisen seurasta / läheisyydestä(ei seksistä kyse,vaikka sekin kuuluu yhden rakkaan kanssa asiaan).
- Anonyymi00024
No voivoi ja lämmin leipä. Kyhnötä sinä siellä sohvalla samassa asennossa päiväkaudet ja mieti miksi sinuakaan ei kukaan koskaan jaksanut.
- Anonyymi00025
Olisipa minullakin näin ollut.Eron jälkeen saa ikuisen kiusan.
- Anonyymi00050
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisipa minullakin näin ollut.Eron jälkeen saa ikuisen kiusan.
Oletko mies varma ettet sinä itse ole se nk työllistävä tekijä yhteiskunnan toiminnan kannalta? Alan kieltä melkein heh
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Oletko mies varma ettet sinä itse ole se nk työllistävä tekijä yhteiskunnan toiminnan kannalta? Alan kieltä melkein heh
Olen välillä niin hienotunteinen että itteäki ihmetyttää, mutta sitten en ole balanssi on
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olen välillä niin hienotunteinen että itteäki ihmetyttää, mutta sitten en ole balanssi on
I can run out of patience also, so
- Anonyymi00028
Saattaa sitä vähän ollakin, sitten toisaalta en hae huvia ja hyötyä muiden kustannuksella.. Pahimmassa tapauksessa naisten ja lasten, joten samaan aikaan kun eräät pskahousut tuijottelee ruutua ja raportoi viestiryhmissään ketun häntä kainalossa haluaisin kysyä, että miltä tuntuu olla ihan vtunmoinen nössykkä irl. 😁
- Anonyymi00049
Joo kaikennäköisiä selostajaa ja oikeuttajaa ym viheltäjää löytyy myös heidän joukosta. Miehisyys- minne katosit
- Anonyymi00029
Tällainen aloitus sitten tällä kertaa, jonka rytmiikka menee kuta kuinkin niin, että joko aloittaja määrittelee miten hommat menee tai lukija saa koh.. pulppuavan puheenvuoron jossa selostaa tästä aloittajasta ummet ja lammet. TeeTee
- Anonyymi00033
näiden bottien kanssa voi olla hauskaakin leikkiä jotain käännöksiäkin ja muuta vaikka omaksi huviksikin.
mikähän hirveä riita oli joku Mark Zuckerberg ja Elon Musk, joku juttu oli joskus joka itseäni huvitti kun, nooh tuosta jo aikaa... - Anonyymi00036
On on kun ihastuu....
- Anonyymi00037
Elonin GROK-botti, en ole vielä testannut tuota pitäisi kyllä ROCK-GROK-botti rokki-botti
- Anonyymi00053
Sä se et vaan ole terve et sitten yhtään mietis vähän taakse päin
- Anonyymi00054
Ihan noin olisin itsekin voinut kirjoittaa..
- Anonyymi00055
raha aiheuttaa lusmuiden, mitä enemmän rahaa, sitä luuserimpi henkilö on.
- Anonyymi00056
aamun tv:ssä joku pääesikunnan upseeri, aika monestikin on, joista pidän kun heistä kun kertomassa omia mielipiteitäänkin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk2517101SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit2603732Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti293546"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –2492458SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1511914Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re401877Outoa toimintaa Tuhannen taalan yrittäjällä
Ihmiset ympäri Suomen on kyselleet, että miksi tämä yrittäjä hoitaa ilkivalta-asiaa netissä kun se kuuluisi poliisille.1261728Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa231267Martina Aitolehti pistää luun kurkkuun Erikoisjoukot-kouluttajalle - Ei usko tätä!
Martina Aitolehti on persoona, joka herättää monessa tunteita. Hänen yksityiselämänsä on noussut kohuotsikoihin mm. eläm151234- 1311201