Kauniina?
Pidätkö sitä
33
346
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sopivana
- Anonyymi00002UUSI
Sulle
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sulle
🕳️
- Anonyymi00003UUSI
Kaunein mitä oon ikinä tavannu elämäni aikana
- Anonyymi00004UUSI
Onko iso nenä.
- Anonyymi00005UUSI
Pieni, nöpö
- Anonyymi00007UUSI
On se kauniimpi kuin minä.
- Anonyymi00008UUSI
Paljon kauniimpi
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljon kauniimpi
Kyllä niin on. Minähän olen ruma olet sen monta kertaa kyllä kertonut.
- Anonyymi00012UUSI
Kiitos. Sitähän jokainen nainen tahtoo olla.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos. Sitähän jokainen nainen tahtoo olla.
Kyllä nainen voi olla
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä nainen voi olla
Eli sis miesmäinen eli ruma.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä nainen voi olla
Mene nyt nuuhkimaan sen kaunottaresi pyllyä ja jätä mut rauhaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mene nyt nuuhkimaan sen kaunottaresi pyllyä ja jätä mut rauhaan.
En ole lebso
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole lebso
Ai ootko täällä töissä kiusaamassa. Vai miten kommenttini poistui.
- Anonyymi00031UUSI
No katso sieltä IG:stä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tämä oli ekaan kommenttiin
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En kyllä kato kenenkään IG: stä mitään naikkosiasi.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tämä oli ekaan kommenttiin
Sori ei olla tuttuja instassa muutenkin en käytä sitä juurikaan.
- Anonyymi00011UUSI
Kauneus on niin paljon muutakin kuin pelkkä ulkokuori, tiedoksi.
- Anonyymi00014UUSI
minä en kuin joku oikein TOSI SUURI ÄÄNI, jos sängyssä rupsuttaa kuin joku ;Mqarko hoh
- Anonyymi00015UUSI
Kaunein sisäisesti ja ulkoisesti, rakas 💖🤗
- Anonyymi00017UUSI
oikein Suuri ääni tulee...
- Anonyymi00021UUSI
Prööts
- Anonyymi00019UUSI
Olette molemmat kauniita.
- Anonyymi00025UUSI
Pitää silti olla miestä sanoa suoraan kenet haluaa vai haluaako ketään. On julmaa paistatella huomiossa joka aiheuttaa eripuraa turhaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pitää silti olla miestä sanoa suoraan kenet haluaa vai haluaako ketään. On julmaa paistatella huomiossa joka aiheuttaa eripuraa turhaan.
Jep puhumattakaan traumoista, itsetunto-ongelmista ja ahdistuksesta mitä toi käytös aiheuttaa. Sivusta vaan kokemuksella.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Jep puhumattakaan traumoista, itsetunto-ongelmista ja ahdistuksesta mitä toi käytös aiheuttaa. Sivusta vaan kokemuksella.
Joo voi mennä aika likaiseksi ja todella ala-arvoista nauttia sellaisesta, täytyy olla huono itsetunto miehellä tai katsoo naisia ehkä alaspäin tai jotain muuta, en tiedä.
- Anonyymi00023UUSI
Yasmine Bleeth: Pidätkö sitä kauniimpana? Etkö rakasta minua enää? (Itkua)
Hasselhoff: Ai ketä? Mielessäni ovat vain meren delfiinit ja ehkä se, ettet enää mahdu uimapukuusi
Yasmine Bleeth: Vietät iltoja hänen luonaan. Kurkistelin pusikosta. Nytkin pidät häntä kädestä kiinni.
Hasselhoff: Ehei, tämä on delfiini…
Yasmine: Näyttää kyllä Pamelalta joten juo kahvisi yksin senkin köyhä vellipee. Et olisi kuitenkaan pystynyt tarjoamaan minulle ylellistä elämää ja merkkilaukkuja.
Pamela: Mä menen nyt uimaan joten heippa vaan teille - Anonyymi00024UUSI
Kyllä se on kaunis 20 senttisenä😊
-milla- - Anonyymi00027UUSI
R....rakas on tottakai upein nainen🤗♥️😘🥰
- Anonyymi00028UUSI
useat naiset ovat kauniimpia kun meitsi
- Anonyymi00029UUSI
olen vähän kömpelö ja näytän snadisti mieheltä :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat135412Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2403723Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."213385Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks163014Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i393006Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma132785Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192709Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂512375Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole271963Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3131629