Särjin sun sydämen
En voi lakata itkemästä
Minuun tekee kipeää
Koska sinuunkin.
Että näin..
En ole runoilija😂
Särkyneelle sydämelle
64
2780
Vastaukset
- Anonyymi00001
olen tosissani vain silloin, jos oikeasti sinun sydämesi särkyi, silloin myös minun💔
- Anonyymi00010
Rakkaus on elämän suola, kaiken a ja o
- Anonyymi00002
Särkynyt sydän menettää uskon muihin ihmisiin. Erehtymisen hinta voi olla kova monille.
- Anonyymi00003
Se on pitkälti juuri noin tai uskon rakkauteen.
- Anonyymi00004
Jos olet tuota mieltä, voisitko puhua kaivatun kanssa. Täällä ei tavoita. (sivusta.)
- Anonyymi00005
Oikeasti särkynyt sydän on terve sydän koska se tuntee. Ihmisen kauneus näkyy aina sielun ja sydämen kautta. Särkynyt sydänkin loistaa muille ihmisille, jotka huomaavat särkyneen sydämen ja haluavat sen korjata omalla sydämellään.
- Anonyymi00036
Osittain noin. Mutta onhan sellainen diagnoosikin, kuin särkyneen sydämen syndrooma (takotsubokardiomyopatia). Se vaatii aina sairaalahoitoa, vaikka sen ennuste yleensä onkin hyvä. Muistuttaa oireiltaan hyvin paljon sydäninfarktia.
- Anonyymi00006
Miks tää aloitus kerjää katselijoita hurjaa vauhtia?😂
- Anonyymi00007
Särkynyt sydän, se on vakava asia
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Särkynyt sydän, se on vakava asia
Ihmiset pelkää rakkauden menettämistä
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihmiset pelkää rakkauden menettämistä
Jollakin luultavasti hauskaa, paina menee
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jollakin luultavasti hauskaa, paina menee
15000 asti
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
15000 asti
Joka tuollaisen mitättömän summan takia on valmis uhraamaan ihmissuhteita, voisi mainostaa itseään aika pikkusieluiseksi.
- Anonyymi00026
No ihan peruskamaa, huomionkipeä palstaäijä, eli aapee
- Anonyymi00048
Guben eli palstaäijän trollailut meneillään taas.
- Anonyymi00009
Miksi mies sitten särjit?
- Anonyymi00013
Koska asioitten olisi pitänyt tapahtua oikeasti eikä mielikuvitusmaailmassa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olisit sitten itse laittanut tapahtumaan. Miksi, et tehnyt niin?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olisit sitten itse laittanut tapahtumaan. Miksi, et tehnyt niin?
Koska aikaisemmin tapahtunut on ollut niin epäselvää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Koska aikaisemmin tapahtunut on ollut niin epäselvää.
Mitä aikaisemmin tapahtui?
- Anonyymi00039
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä aikaisemmin tapahtui?
En muista saatiin läväyttää. Sivusta
- Anonyymi00040
Anonyymi00013 kirjoitti:
Elät mielikuvituskuplassas vastuuttomasti näköjään.
Varo ettet saa turpaan ku harrastat sydänten särjentää🫵 - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Elät mielikuvituskuplassas vastuuttomasti näköjään.
Varo ettet saa turpaan ku harrastat sydänten särjentää🫵❤️🔥🫵
- Anonyymi00016
En halua loukata sua enää
Omilla runoillani
Mutta sinun rusket silmäsi mielessäni
Huolenpitoa täynnä
Väreilyä välillämme
Katseeni vailla kosketusta - Anonyymi00019
Sanat ovat vain sanoja
Samoja päivästä toiseen
Hetkestä jo menneeseen
Elämä kun on tunne
Rakkauden mentyä
Jää autio talo
Vuorattu rahalla
Ei pahalla
Miksi hylkäsit meidät
Rakkautemme jalokivet
Jotka aitoina
Olisivat loistaneet
Ikuisesti.- Anonyymi00020
Sinä olet parempi runoilija, kuin minä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oletko harjoitellut, minä en, eka kerta. Tuli sydämestäni💔
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko harjoitellut, minä en, eka kerta. Tuli sydämestäni💔
Sydämestä tulee aina sensuroimaton tunne, sitä ei voi kukaan estää.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tärkeää ei ole paremmuus vaan tunteiden ilmaisu vaikuttavalla tavalla.
- Anonyymi00024
Sä et edes pysty särkemään mun sydäntä🤣
- Anonyymi00025
Miksi tuollaista pitäisi edes yrittää. Ajatteletko olevasi aito ja ainutlaatuinen, jotenkin parempi kuin muut.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi tuollaista pitäisi edes yrittää. Ajatteletko olevasi aito ja ainutlaatuinen, jotenkin parempi kuin muut.
Sää palstaäijän monologin ns läpiloukkaantuja et oo kyllä ihan kunnossa
- Anonyymi00027
Niin särjit vaikka se aika rikki onkin jo valmiiksi. Sirpale sirpaleelta..
- Anonyymi00028
Petit mua 🥺
- Anonyymi00029
Höpöttäjä olet
- Anonyymi00030
Olen rakastunut
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olen rakastunut
Keneen?
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Keneen?
Sinuun mies
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinuun mies
Ihan tosi. Voi miten ihanaa!
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ihan tosi. Voi miten ihanaa!
Kyllä, taivahan tosi! Sun pitää uskoa se.
- Anonyymi00037
Niinhän tämä palstaäijä, eli aloittaja onkin, oletko se sama rajatapaus joka vuoroin kärtyää sille ja vuoroin maanittelee sitä kuin lasta? T naiselta voimia
- Anonyymi00046
Taitaa olla palstaäijällä taas tarinoinnit naisena sekä miehenä meneillään. Täähän on sille jo tuttua huttua monen vuoden ajalta.
On se ihkuu kun täällä anonyymipalstalla voi sellaistakin harrastella eli päiväunia naisesta joka ei ole irl lainkaan kiinnostunu mut palstalla voi leikkiä ett kukaan kun ei tiedä onko naisen viestit naiselta vai palstaäijm näppikseltä lähtöisin. 🤨 - Anonyymi00064
Anonyymi00046 kirjoitti:
Taitaa olla palstaäijällä taas tarinoinnit naisena sekä miehenä meneillään. Täähän on sille jo tuttua huttua monen vuoden ajalta.
On se ihkuu kun täällä anonyymipalstalla voi sellaistakin harrastella eli päiväunia naisesta joka ei ole irl lainkaan kiinnostunu mut palstalla voi leikkiä ett kukaan kun ei tiedä onko naisen viestit naiselta vai palstaäijm näppikseltä lähtöisin. 🤨Jotenkin nämä sen huuhaarunoset tuntuu yhä edelleen ns käyvän päähän kuin häkä tällaisille vähän yksinkertaisimmille, eli pahansuoville lukijoille joita elämä ahdistaa ja ainoa ratkaisu on marinoitua kummallisissa mielikuvissa. Muuta jälkeä tämä käppänä ei sitten tulekaan historiaan jättämään, eikä sekään ole edes sen aikaansaannos, vaan tietojen lukijoiden toksisen mielen. Ugh. Sivusta
- Anonyymi00031
Ihan hyvä runo.
Siitä huolimatta mun papereissa ei vielä mennä suoraan jatkoon vaan alkukarsinnoista jatkoon pääsit sentään 👏🏼👏🏼
Et ole vielä voittaja kuten Jone Nikula sanoi vuonna 2007 Ari Koivuselle että hän on voittaja ja hänen tasoista (Still Loving for you) ei ole tässä pömpelissä ole kuultu aikoihin.
Jaksu haleja sinne kyllä tämä tästä ajan kanssa helpottaa kuten Lääkärikin välillä sanoo. ♥️🤍🤗💏 - Anonyymi00041
AP saattaa saada joskus turrpaa ..😂😂😂
- Anonyymi00043
Tuu lyömää
- Anonyymi00047
Gubbe se taitaa leikkii taas. Onko gubbe hauskaa viestitellä itelleen naisena? Ett olis hän jopa kiinnostunu susta? Oot kyllä täys lapsi henkisesti vaikka ikää jo niin paljon ett hautuumaa ei oo enää kaukana.
- Anonyymi00050
Saattaapi näin käydä.
- Anonyymi00062
Ihanaa kilvoittelua aloittajaäijä. Joku Suomen miehekkäin mies varmaan ilahtui ideasta ja äänesti. Ei voi pitää miehenä
- Anonyymi00063
Anonyymi00050 kirjoitti:
Saattaapi näin käydä.
Vastasitko pateettinen k-naama tähän sillä ajatuksella, että aloittaja on nainen, jonka vahingoittamisesta annoit tällaisen epävirallisen ns partiolupauksen netissä? Mahtaa äitis olla pojastaan ylpeä, takatukka. T naiselta
- Anonyymi00044
Ei se mitään. Ajan kanssa nielen kyllä tämänkin tappion lääkkeenä. Väärin sijoitettu rakkaus ei ole tuhlattua vaan pehmentämään kovasydämisyyttä.. Eikä väärin sijoitettu luottamus häviö vaan ihmisyyden testi.
- Anonyymi00045
Hetkinen 🤔
- Anonyymi00061
Anonyymi00045 kirjoitti:
Hetkinen 🤔
Jotain ylisyvällistä tai hengellistä huuhaata palstaäijä varmaan tavoitteli taas
- Anonyymi00049
Onpas tullu lukukertoja?? Mainostaako gubbe oikein tätä palstatrollailuaan jossain?? Guben tarinoinnit jatkuu taas.
Ootko kokeillu sitä marilyn proosaa mitä vielä muutama vuos sitten niin ahkerasti öisin harrastit?
Ihan uteliaisuudesta myös tiedustelen ett mikäs se sun diagnoosi nyt sitten olikaan? Ihan normaalihan sä et oo.- Anonyymi00051
Ei oo tullu vielä vastausta gubbe. Mikä oli se sun diagnoosi olis kiva tietää ett pääsis vähän analysoimaan tota sun käytöstä. Muuten on liian hankalaa vaikutat niin skitsolta. 🫨
- Anonyymi00059
Joku uupunut opportunisti jaksaa äänestää aloittajaäijän saagaa silloin kun se näyttää siltä, että se sättii naispuolista🥱
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Joku uupunut opportunisti jaksaa äänestää aloittajaäijän saagaa silloin kun se näyttää siltä, että se sättii naispuolista🥱
Et siis sinä mutta moni pelaa tällä menetelmällä ja minä vihaan sitä käytöstä jopa palstaäijän pelleilyä enemmän
- Anonyymi00052
Niin piene ihmissydän on,niin avara ja pohjaton,se kätkee suuret unelmat ja vihan lemmen maailman ! Sanotaan laulussa.
- Anonyymi00054
Turha luulla että olisin halunnut edes ystävystyä paljon nuoremman kanssa!
- Anonyymi00053
Minä en ole ollut kiinnostunut kenestäkään niin, että olisin ollut edes ihastunut häneen! Olen aina halunnut vain ikäiseni miehen ystäväkseni ja sen tiesivät minulle jo vuosia sitten minulle hyvin rakkaat tyrökaverit! Olisitte kysyneet heiltä tietoa, niin minun ei olisi tarvinnut kokea mitään siitä, mitä viimeisten kymmenen vuoden aikana tapahtui!
- Anonyymi00055
Olen kokenut kaiken niin, ettei kukaan edes halunnut ymmärtää minua ja sitä mikä oli minun haaveeni ja millainen olisi juuri minun näköistä elämää! En usko, että kukaan haluaisi elää vain toisen näköistä elämää!
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Olen kokenut kaiken niin, ettei kukaan edes halunnut ymmärtää minua ja sitä mikä oli minun haaveeni ja millainen olisi juuri minun näköistä elämää! En usko, että kukaan haluaisi elää vain toisen näköistä elämää!
Onko siis todellakin liikaa vaadittu, eetä edes ne korvaukset maksettaisiin! Luulivatko projektin aloittajat, että paljon nuorempi todella haluaisi ystävystyä oman lapsensa ikäisen kanssa, koska tämä henkilö on komea!
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Onko siis todellakin liikaa vaadittu, eetä edes ne korvaukset maksettaisiin! Luulivatko projektin aloittajat, että paljon nuorempi todella haluaisi ystävystyä oman lapsensa ikäisen kanssa, koska tämä henkilö on komea!
siis että paljon vanhempi henkilö haluaisi ystävystyä paljon nuoremman kanssa siitä syystä, että paljon nuoremoi on komea, mutta se on niin että vanhempi henkilö pitää vain sellaisista kasvoista joista näkyy kauan eletty elämä
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Et millään palstaäijä viittis miksata tähän saagaan hörhöjä varten vaikka vähän in*estiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee743180Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362020Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1631758Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2891293Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301198Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911160- 1001076
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201074En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711070- 26991