Särkyneelle sydämelle

Anonyymi-ap

Särjin sun sydämen
En voi lakata itkemästä
Minuun tekee kipeää
Koska sinuunkin.

Että näin..
En ole runoilija😂

64

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

olen tosissani vain silloin, jos oikeasti sinun sydämesi särkyi, silloin myös minun💔

• Anonyymi00010

Rakkaus on elämän suola, kaiken a ja o

• Anonyymi00002

Särkynyt sydän menettää uskon muihin ihmisiin. Erehtymisen hinta voi olla kova monille.

• Anonyymi00003

Se on pitkälti juuri noin tai uskon rakkauteen.

• Anonyymi00004

Jos olet tuota mieltä, voisitko puhua kaivatun kanssa. Täällä ei tavoita. (sivusta.)

• Anonyymi00005

Oikeasti särkynyt sydän on terve sydän koska se tuntee. Ihmisen kauneus näkyy aina sielun ja sydämen kautta. Särkynyt sydänkin loistaa muille ihmisille, jotka huomaavat särkyneen sydämen ja haluavat sen korjata omalla sydämellään.

• Anonyymi00036

Osittain noin. Mutta onhan sellainen diagnoosikin, kuin särkyneen sydämen syndrooma (takotsubokardiomyopatia). Se vaatii aina sairaalahoitoa, vaikka sen ennuste yleensä onkin hyvä. Muistuttaa oireiltaan hyvin paljon sydäninfarktia.

• Anonyymi00006

Miks tää aloitus kerjää katselijoita hurjaa vauhtia?😂

• Anonyymi00007

Särkynyt sydän, se on vakava asia

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Särkynyt sydän, se on vakava asia

Ihmiset pelkää rakkauden menettämistä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ihmiset pelkää rakkauden menettämistä

Jollakin luultavasti hauskaa, paina menee

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jollakin luultavasti hauskaa, paina menee

15000 asti

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

15000 asti

Joka tuollaisen mitättömän summan takia on valmis uhraamaan ihmissuhteita, voisi mainostaa itseään aika pikkusieluiseksi.

• Anonyymi00026

No ihan peruskamaa, huomionkipeä palstaäijä, eli aapee

• Anonyymi00048

Guben eli palstaäijän trollailut meneillään taas.

• Anonyymi00009

Miksi mies sitten särjit?

• Anonyymi00013

Koska asioitten olisi pitänyt tapahtua oikeasti eikä mielikuvitusmaailmassa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olisit sitten itse laittanut tapahtumaan. Miksi, et tehnyt niin?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olisit sitten itse laittanut tapahtumaan. Miksi, et tehnyt niin?

Koska aikaisemmin tapahtunut on ollut niin epäselvää.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Koska aikaisemmin tapahtunut on ollut niin epäselvää.

Mitä aikaisemmin tapahtui?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mitä aikaisemmin tapahtui?

En muista saatiin läväyttää. Sivusta

• Anonyymi00040
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Elät mielikuvituskuplassas vastuuttomasti näköjään.
        Varo ettet saa turpaan ku harrastat sydänten särjentää🫵

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Elät mielikuvituskuplassas vastuuttomasti näköjään.
        Varo ettet saa turpaan ku harrastat sydänten särjentää🫵

❤️‍🔥🫵

• Anonyymi00016

En halua loukata sua enää
      Omilla runoillani
      Mutta sinun rusket silmäsi mielessäni
      Huolenpitoa täynnä
      Väreilyä välillämme
      Katseeni vailla kosketusta

• Anonyymi00019

Sanat ovat vain sanoja
      Samoja päivästä toiseen
      Hetkestä jo menneeseen
      Elämä kun on tunne
      Rakkauden mentyä
      Jää autio talo
      Vuorattu rahalla
      Ei pahalla
      Miksi hylkäsit meidät
      Rakkautemme jalokivet
      Jotka aitoina
      Olisivat loistaneet
      Ikuisesti.

• Anonyymi00020

Sinä olet parempi runoilija, kuin minä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oletko harjoitellut, minä en, eka kerta. Tuli sydämestäni💔

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oletko harjoitellut, minä en, eka kerta. Tuli sydämestäni💔

Sydämestä tulee aina sensuroimaton tunne, sitä ei voi kukaan estää.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tärkeää ei ole paremmuus vaan tunteiden ilmaisu vaikuttavalla tavalla.

• Anonyymi00024

Sä et edes pysty särkemään mun sydäntä🤣

• Anonyymi00025

Miksi tuollaista pitäisi edes yrittää. Ajatteletko olevasi aito ja ainutlaatuinen, jotenkin parempi kuin muut.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Miksi tuollaista pitäisi edes yrittää. Ajatteletko olevasi aito ja ainutlaatuinen, jotenkin parempi kuin muut.

Sää palstaäijän monologin ns läpiloukkaantuja et oo kyllä ihan kunnossa

• Anonyymi00027

Niin särjit vaikka se aika rikki onkin jo valmiiksi. Sirpale sirpaleelta..

• Anonyymi00028

Petit mua 🥺

• Anonyymi00029

Höpöttäjä olet

• Anonyymi00030

Olen rakastunut

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olen rakastunut

Keneen?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Keneen?

Sinuun mies

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sinuun mies

Ihan tosi. Voi miten ihanaa!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ihan tosi. Voi miten ihanaa!

Kyllä, taivahan tosi! Sun pitää uskoa se.

• Anonyymi00037

Niinhän tämä palstaäijä, eli aloittaja onkin, oletko se sama rajatapaus joka vuoroin kärtyää sille ja vuoroin maanittelee sitä kuin lasta? T naiselta voimia

• Anonyymi00046

Taitaa olla palstaäijällä taas tarinoinnit naisena sekä miehenä meneillään. Täähän on sille jo tuttua huttua monen vuoden ajalta.

On se ihkuu kun täällä anonyymipalstalla voi sellaistakin harrastella eli päiväunia naisesta joka ei ole irl lainkaan kiinnostunu mut palstalla voi leikkiä ett kukaan kun ei tiedä onko naisen viestit naiselta vai palstaäijm näppikseltä lähtöisin. 🤨

• Anonyymi00064
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Taitaa olla palstaäijällä taas tarinoinnit naisena sekä miehenä meneillään. Täähän on sille jo tuttua huttua monen vuoden ajalta.

On se ihkuu kun täällä anonyymipalstalla voi sellaistakin harrastella eli päiväunia naisesta joka ei ole irl lainkaan kiinnostunu mut palstalla voi leikkiä ett kukaan kun ei tiedä onko naisen viestit naiselta vai palstaäijm näppikseltä lähtöisin. 🤨

Jotenkin nämä sen huuhaarunoset tuntuu yhä edelleen ns käyvän päähän kuin häkä tällaisille vähän yksinkertaisimmille, eli pahansuoville lukijoille joita elämä ahdistaa ja ainoa ratkaisu on marinoitua kummallisissa mielikuvissa. Muuta jälkeä tämä käppänä ei sitten tulekaan historiaan jättämään, eikä sekään ole edes sen aikaansaannos, vaan tietojen lukijoiden toksisen mielen. Ugh. Sivusta

• Anonyymi00031

Ihan hyvä runo.

Siitä huolimatta mun papereissa ei vielä mennä suoraan jatkoon vaan alkukarsinnoista jatkoon pääsit sentään 👏🏼👏🏼

Et ole vielä voittaja kuten Jone Nikula sanoi vuonna 2007 Ari Koivuselle että hän on voittaja ja hänen tasoista (Still Loving for you) ei ole tässä pömpelissä ole kuultu aikoihin.

Jaksu haleja sinne kyllä tämä tästä ajan kanssa helpottaa kuten Lääkärikin välillä sanoo. ♥️🤍🤗💏

• Anonyymi00041

AP saattaa saada joskus turrpaa ..😂😂😂

• Anonyymi00043

Tuu lyömää

• Anonyymi00047

Gubbe se taitaa leikkii taas. Onko gubbe hauskaa viestitellä itelleen naisena? Ett olis hän jopa kiinnostunu susta? Oot kyllä täys lapsi henkisesti vaikka ikää jo niin paljon ett hautuumaa ei oo enää kaukana.

• Anonyymi00050

Saattaapi näin käydä.

• Anonyymi00062

Ihanaa kilvoittelua aloittajaäijä. Joku Suomen miehekkäin mies varmaan ilahtui ideasta ja äänesti. Ei voi pitää miehenä

• Anonyymi00063
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Saattaapi näin käydä.

Vastasitko pateettinen k-naama tähän sillä ajatuksella, että aloittaja on nainen, jonka vahingoittamisesta annoit tällaisen epävirallisen ns partiolupauksen netissä? Mahtaa äitis olla pojastaan ylpeä, takatukka. T naiselta

• Anonyymi00044

Ei se mitään. Ajan kanssa nielen kyllä tämänkin tappion lääkkeenä. Väärin sijoitettu rakkaus ei ole tuhlattua vaan pehmentämään kovasydämisyyttä.. Eikä väärin sijoitettu luottamus häviö vaan ihmisyyden testi.

• Anonyymi00045

Hetkinen 🤔

• Anonyymi00061
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Hetkinen 🤔

Jotain ylisyvällistä tai hengellistä huuhaata palstaäijä varmaan tavoitteli taas

• Anonyymi00049

Onpas tullu lukukertoja?? Mainostaako gubbe oikein tätä palstatrollailuaan jossain?? Guben tarinoinnit jatkuu taas.

Ootko kokeillu sitä marilyn proosaa mitä vielä muutama vuos sitten niin ahkerasti öisin harrastit?

Ihan uteliaisuudesta myös tiedustelen ett mikäs se sun diagnoosi nyt sitten olikaan? Ihan normaalihan sä et oo.

• Anonyymi00051

Ei oo tullu vielä vastausta gubbe. Mikä oli se sun diagnoosi olis kiva tietää ett pääsis vähän analysoimaan tota sun käytöstä. Muuten on liian hankalaa vaikutat niin skitsolta. 🫨

• Anonyymi00059

Joku uupunut opportunisti jaksaa äänestää aloittajaäijän saagaa silloin kun se näyttää siltä, että se sättii naispuolista🥱

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Joku uupunut opportunisti jaksaa äänestää aloittajaäijän saagaa silloin kun se näyttää siltä, että se sättii naispuolista🥱

Et siis sinä mutta moni pelaa tällä menetelmällä ja minä vihaan sitä käytöstä jopa palstaäijän pelleilyä enemmän

• Anonyymi00052

Niin piene ihmissydän on,niin avara ja pohjaton,se kätkee suuret unelmat ja vihan lemmen maailman ! Sanotaan laulussa.

• Anonyymi00054

Turha luulla että olisin halunnut edes ystävystyä paljon nuoremman kanssa!

• Anonyymi00053

Minä en ole ollut kiinnostunut kenestäkään niin, että olisin ollut edes ihastunut häneen! Olen aina halunnut vain ikäiseni miehen ystäväkseni ja sen tiesivät minulle jo vuosia sitten minulle hyvin rakkaat tyrökaverit! Olisitte kysyneet heiltä tietoa, niin minun ei olisi tarvinnut kokea mitään siitä, mitä viimeisten kymmenen vuoden aikana tapahtui!

• Anonyymi00055

Olen kokenut kaiken niin, ettei kukaan edes halunnut ymmärtää minua ja sitä mikä oli minun haaveeni ja millainen olisi juuri minun näköistä elämää! En usko, että kukaan haluaisi elää vain toisen näköistä elämää!

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Olen kokenut kaiken niin, ettei kukaan edes halunnut ymmärtää minua ja sitä mikä oli minun haaveeni ja millainen olisi juuri minun näköistä elämää! En usko, että kukaan haluaisi elää vain toisen näköistä elämää!

Onko siis todellakin liikaa vaadittu, eetä edes ne korvaukset maksettaisiin! Luulivatko projektin aloittajat, että paljon nuorempi todella haluaisi ystävystyä oman lapsensa ikäisen kanssa, koska tämä henkilö on komea!

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Onko siis todellakin liikaa vaadittu, eetä edes ne korvaukset maksettaisiin! Luulivatko projektin aloittajat, että paljon nuorempi todella haluaisi ystävystyä oman lapsensa ikäisen kanssa, koska tämä henkilö on komea!

siis että paljon vanhempi henkilö haluaisi ystävystyä paljon nuoremman kanssa siitä syystä, että paljon nuoremoi on komea, mutta se on niin että vanhempi henkilö pitää vain sellaisista kasvoista joista näkyy kauan eletty elämä

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Et millään palstaäijä viittis miksata tähän saagaan hörhöjä varten vaikka vähän in*estiä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      74
      3180
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2020
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      163
      1758
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      289
      1293
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      30
      1198
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1160
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      100
      1076
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1074
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1070
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      26
      991
    Aihe