Toksinen persuvasemmisto

Anonyymi-ap

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin kuin he käsikirjoittavat, he alkavat kirjoittaa sinusta toisenlaista tarinaa. Sellaista, jossa sinä olet vaikea, kylmä, etäinen, jotain, mitä et itse tunnista peilistä.

Aluksi se tuntuu oudolta, melkein huvittavalta. Kuin joku olisi sekoittanut sinut toiseen ihmiseen. Mutta vähitellen sanat alkavat kiertyä ympärillesi, kuin huomaamaton sumu. Et enää tiedä, onko kyse heidän kertomuksestaan vai jostain, joka on alkanut tihkua myös sinuun.

Eräänä päivänä huomaat seisovasi tilanteessa, jossa puolustelet itseäsi asioista, joita et ole tehnyt, tai joita et ainakaan muista tehneesi sillä tavalla. Keskustelut muuttuvat kummallisiksi: niissä ei ole enää alkua eikä loppua, vain kiertäviä viittauksia hetkiin, jotka tuntuvat liukuvan paikoiltaan.

Ja sitten tapahtuu jotain vielä oudompaa.

Alat nähdä pieniä ristiriitoja todellisuudessa. Viestejä, jotka muistat lähettäneesi, näyttävät erilaisilta. Sanat vaihtavat paikkaa. Äänensävyt muuttuvat muistoissa. Joku nauraa kohdassa, jossa ei ennen ollut naurua.

Ehkä kyse ei olekaan vain ihmisistä.

Ehkä tarina, jota sinusta kirjoitetaan, ei pysy pelkästään puheissa.

Se alkaa muokata ympäristöä.

Lopulta joudut kysymään itseltäsi kysymyksen, johon ei ole varmaa vastausta:
jos tarpeeksi moni uskoo väärään versioon sinusta. missä kohtaa se lakkaa olemasta väärä?

Ja vielä pahempaa: jos alat itsekin epäillä, kuka oikeastaan pitää kynää?

29

3369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Katsokaa valheellista katsojamäärää. MR INPERFEKT ON MODEROIJA

• Anonyymi00002

Hän on myös lNCEL.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hän on myös lNCEL.

Orpo on kieriskelee koirien kanssa matolla.. pikku poro kyylä eksyksissä.....PURRAN RUUMISMAKSUT JA KOMPOSTIEN POISTO...

• Yrittäisit mieluummin luoda itse kirjoitukset tekoälyn sijaan. Oma-aloitteinen ajattelu, luovuus, oman älyn haastaminen, vaivannäkö yms. palkitsee.

☝️😉

• Anonyymi00004

Hyvä pointti. Mutta tasapaino ratkaisee 😉

Oman ajattelun kehittäminen on tärkeää, joo. Silti työkalujen fiksu käyttö ei poista luovuutta, vaan voi jopa terävöittää sitä. Ideointi, sparraus ja näkökulmien haastaminen onnistuu joskus paremmin yhdessä kuin yksin.

Mr. Perfect sen sanoisi näin: tekee itse,
        mutta käyttää parhaat työkalut tueksi 😎✨

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyvä pointti. Mutta tasapaino ratkaisee 😉

Oman ajattelun kehittäminen on tärkeää, joo. Silti työkalujen fiksu käyttö ei poista luovuutta, vaan voi jopa terävöittää sitä. Ideointi, sparraus ja näkökulmien haastaminen onnistuu joskus paremmin yhdessä kuin yksin.

Mr. Perfect sen sanoisi näin: tekee itse,
        mutta käyttää parhaat työkalut tueksi 😎✨

Sosiaalinen ilmapiiri on herkkä alue, jossa pitäisi välttää koneellistumista. Ihmisethän tässä kommunikoi toistensa kanssa, vaihtaa ajatuksia, jakaa tietoa jne., mutta kun kone tulee siihen väliin, alkaa inhimillisyys ja aitous kadota. Vaikka koneen rikastamat näkökulmat tuntuu voimaannuttavilta, ne ei silti ole ihmisen itsensä näkökulmia, vaan korvikkeita, joilla korvataan omia puutteita tai haetaan hyötyjä jonkin puolesta tai jotain vastaan. Toinen asiaan liittyvä ongelma on larppaaminen, jossa tavallinen hemmo profiloi itsensä tekoälyn avulla (teko)älykkääksi. "Minä" ei ole enää kauaa sellainen, kun se fuusioituu koneen kanssa ja epidemiana tällaisesta voi seurata vakiaviakin ikävyyksiä. Arvostan itse niitä kaikkein heikoimpiakin kirjoituksia ja keskustelijoita siinä mielessä, että niissä näkyy aito ihminen itse, oli hän millainen tahansa.

• Anonyymi00017

Oula - valehtelijoiden kaulaparta.

• Anonyymi00003

2320 katsojaa 🤔

• Anonyymi00006

Selvitin suoli24-toimintamekanismin. Ohjelma arpoo randomisti tietyn pituiselle aiheelle välillä 2000 katsojaa

• Anonyymi00007

Siis tietyn postausmäärän jälkeen

• Anonyymi00008

Mikä vtun persuvasemmisto? Onko aloittaja vajankki?

• Anonyymi00009

Nimenomaan persuvasemmisto: ne äidin luona asuvat nuoret miehet jotka ei saa töitä, rekkakuskit, raksatyöläiset, rasvakäsimekaanikot jne. Lista on loputon

• Anonyymi00010

Kyllä minä tiedän kuka sen kynän vei.

• Anonyymi00011

Kyllä, tänäpäivänä lähes kaikki yritetään istuttaa homppeli/transu/lesbomuottiin.
      Niihin ei tarvitse alistua.

Ole mitä olet.

• Anonyymi00012

Voit kuule itse laittaa itsesi vaikka eliittilaatikkoon mikäli haluat.

• Anonyymi00013

Harva ymmärtää, että tekoäly on vain sarja tietokoneita jotka ihminen on ohjelmointi omien agendojensa mukaan . Kyse ei todellakaan ole aina puhtaista faktoista. Olen sen kyllä testannut. Ja saanut tekoälyn pyytämään anteeksi vääristä tiedoista.
      Harmi, että nyky ihmisiltä puuttuu oma päättelykyky. Papukaijamaisuus on tätä päivää

• Anonyymi00015

"Toksinen"-sanaa eivät käytä kuin päätoimenaan työtä vieroksuvat tuilla elävät yhteiskuntarauhan pirstaloijat.

• Anonyymi00019

Persujako tarkoitat?

• Anonyymi00018

AVAAJA VOISI MIETTIÄ: Orpon hallituksen ERO VOI PELASTAA SUOMEN SODALTA!

• Voisitko miettiä sanat ruudulle, miten Orpon hallitus ajaa Suomea sotaan. Odottelen.

☝️🙄

• Anonyymi00021
        Mr.Perfect kirjoitti:

Voisitko miettiä sanat ruudulle, miten Orpon hallitus ajaa Suomea sotaan. Odottelen.

☝️🙄

No katos kun me vasemmistossa antauduttais ilman sotaa venäjälle. Sitäpaitsi isä aurinkoinenhan antoi jo meille Otto Ville Kuusisenkin, jota kokoomus ei silloinkaan hyväksynyt....Ois vaan antauduttu.

• Anonyymi00024

Ja kaiken muunkin...EROA , ORPO PURRA HALLITUS !

• Anonyymi00022

So on täysin totta, että persut olivat aikanaan kovia kommunisteja! Se näkyy yhä persujen koulutus ja tiedevastaisuudessa! Persujen viha älymystöä vastaan on täysin selvä asia!

• Anonyymi00026

Sekasin koko onneton porukka tätä nykyä vielä hyvinkin.

• Anonyymi00028

Perussuomalaiset on sellainen puolue, että toiset puolueet vain haukkuu. Kyllä oli eilen a studio karmeeta katsottavaa. Tuli sellainen tunne, että missä vihreät menee, en katsokaan sinne päin. Oikeaa rakkikoira meininkiä ja koulukiusaamiseen verrattavaa puheenjohtajalta.

• Anonyymi00029

Persuissa on jo useita aatteellisia ryhmittymiä. Porvaripersut, nuolipersut, kielipersut, oppositiopersut ja nämä itse tiedostamattomat bolsevikkipersut.

Arvailtavaksi jää, milloin muodostuu Sinisen Tulevaisuuden jatkoryhmittymä Punainen Tulevaisuus.

• Anonyymi00032

Meille ensi vaaleissa tapahtuu suuri muutos kun vasemmisto, vihr, keskusta, jne nousee ja ohittaa persut heidän aikansa on ohi.

Kukaan ei halua enää tällaista Unkarin ja Trumpismin hallitusta ja sortava apolitiikkaa persut, kokoomus ja KD voivat kadota politiikasta. He ovat tuhonneet suomen totaalisesti. Työttömyys, talous ja ihmisten pahoinvointi sekä kahtaijakautuminen.

Suoemn heikoin hallitus kautta historian. Todella heikko kokonaisuus ja oli virhevalinta valita persut mukaan hallitukseen. Rasismia, fasismia ja kahtijakoa sekä äänestäjien pettämistä törkeästi

Seuraavissa vaaleissa tulee meidän tehdä sama kuin Unkarissa jossa äänestysprosentti oli liki 80%. Näytämme tälle nykyhallitukselle, että Suomi ei lähde nousuun heidän tapaisella poltiikalla riistäen ja leikaten kaiken. Asettamalla köyhät, vanhukset, lapsiperheet ja vähäosaiset heikkoon asemaan ja korottamalla maksuja sekä jakamalla rikkaille lisää ja veroalea ja aiheuttamalla maalle paljon taloudellisia, työllisiä ja talouteen liittyviä valtavia taloudellsiia ongelmia ja lisävelkaa yli 20 miljoonaa lisää, ei jatkoon.

• Anonyymi00033

Otsikossa virhe . Persut on äärioikeistossa .

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1232
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      920
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      666
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    Aihe