Olet jo historiaa
Paras vitsi että
24
360
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vitsi keneltä?
- Anonyymi00002
Vitsi osuu sinun omaan nilkkaasi, koska näet vain nykyhetken ja historian. Niissä molemmissa sinäkin olet vielä.
- Anonyymi00006
Ihmisellä on vielä tuotakin isommat rajoitteet. Historian jopa näkevät. Mutta vain nykyhetkeä voivat muokata.
- Anonyymi00003
Jos tuollaiset ovat vitsejä niin johan on huumorimiehiä.
- Anonyymi00004
Kultaseni! Ei minulta tällaista
- Anonyymi00005
Nähtiin tänään ja olet tyrmäävän kaunis Nainen
- Anonyymi00007
Taidat olla vielä nuori kun noin kirjoittelet.
- Anonyymi00008UUSI
Sinuna en vielä naurais. Menneisyys palaa joskus kummittelemaan ja huomaatkin että meillä on vierekkäiset paikat samassa sukuhaudassa .
- Anonyymi00009UUSI
Höpö höpö. Tuskimpa
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Höpö höpö. Tuskimpa
Okei. Ei sitte. Etin jonkun jolla isompi kivi.
- Anonyymi00013UUSI
Vierekkäin makaamista voisi harjoitella jo elämässäkin.
- Anonyymi00011UUSI
no sinulle olen kyllä. joku muu tykkää Sinusta, minä en. Valitettavasti. En tykkää kun äröilet ja viet ja vedät veistä selkään. ja en tykkää puuhista siä äitini kanssa ja kaikkien Joista en pidä. niin tiedän kyllä.
- Anonyymi00012UUSI
Vastahan me alotettiin
- Anonyymi00014UUSI
No mitä teidän nk prätkähiirien jämäjengi on muka taas niin aloitellut- jokapäiväistä päänaukomista ja samaa ulinaa, vau. Koitahan Kölvi tai Tölvi voimaantua vielä kun kerkiätte…T
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No mitä teidän nk prätkähiirien jämäjengi on muka taas niin aloitellut- jokapäiväistä päänaukomista ja samaa ulinaa, vau. Koitahan Kölvi tai Tölvi voimaantua vielä kun kerkiätte…T
Nimi on Tauno
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nimi on Tauno
Montako Taunoa täällä olevinaan on? Näinä vuosina, jotka minä tiedän, vain yksi ja se on minä, joten äläpä yritä matkia, kun et tiedä yhtään mitään mistään.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Montako Taunoa täällä olevinaan on? Näinä vuosina, jotka minä tiedän, vain yksi ja se on minä, joten äläpä yritä matkia, kun et tiedä yhtään mitään mistään.
Et oo.
- Anonyymi00015UUSI
Joo.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole pienintäkään kiinnostusta enää mnaista kohtaan. Miksi edes ikinä oli...? No, oli miten oli. Ei ole enää.
- Anonyymi00020UUSI
Good for you!
- Anonyymi00021UUSI
Näin se on
- Anonyymi00022UUSI
raketilla perään!
- Anonyymi00023UUSI
Ei haittaa ollenkaan, koska en ole kokenut mitään tarvetta löytää ketään elämääni!
- Anonyymi00024UUSI
Musavideotkin ne susta muistuttaa 😙https://youtu.be/EXwdA7Yx9Ck?si=nskBrG6hJZp4sagl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.2143343Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin232640Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä152117Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri211538Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!2271492Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t201330- 791268
kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001165- 741073
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171052