Juokset vielä perässäni
Kai odotan että
67
928
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näköjään joo. En jaksa enää.
Naiselta - Anonyymi00002
Voit ohittaa kyllä. En pysty juoksemaa jalka kipeä.
- Anonyymi00003
Saanko minä enää sinua kiinni?
- Anonyymi00004
Oot liian nopee
- Anonyymi00005
minulla ei ole minkäänlaista peruskuntoa :( mies häpeäisi lähteä kanssani esimerkiksi salille :( kuolisin siellä :(
- Anonyymi00027
En minä häpeäisi.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
En minä häpeäisi.
Täällä ollaan palstaäijän provoa kohtaan niin sydämmellisiä taas, vaikka tuo alentuvuus on jo legendaarista oikeasti🥱
- Anonyymi00006
Ei pysty,maha tiellä.
- Anonyymi00007
- Anonyymi00008
Ei kiitos. Se ois ahdistelua minun puoleltani.
- Anonyymi00053UUSI
Ootko juossut liikaa vai miksi ahdistelua?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Tai oot joku pappi tai vastaava 🤔
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Koska olen jo saanut pakit ja se varmaan ahdistaisi häntä.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Koska olen jo saanut pakit ja se varmaan ahdistaisi häntä.
Älä ihmeessä anna periksi!
Ei se ole ahdistelua jos näytät tunteesi. Päinvastoin sen että olet tosissasi. Kunhan et käy kiimaisena kimppuun vaan ystävällisesti rohkeana juttelet, tervehdit ym. Se lähentää.
Sanon kokemuksesta, tilanne oli mikä oli. Ei ne olleet pakit. Enkä näköjään voi sanoa sitä hänelle joka ajattelee kuin sinä.
- Anonyymi00009
Mahtuuko siellä juoksemaan. Venyvää sorttia.
- Anonyymi00010
Yritän mut sinä juokset mua karkuun, etkä vastaa mun kutsuun.
- Anonyymi00031
Selkeä vihje. Ota siitä vaarin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Toivottaan näin
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Toivottavasti
- Anonyymi00011
🏃🏼♀️💨🏃🏿
- Anonyymi00012
Miehen kuuluu hieman juosta naisen perässä tai ainakin kävellä, silloin on aikaa puntaroida tunteita tuota kaunotarta kohtaa ja kerätä rohkeutta ensimmäisiä kontakteja ajatellen. Se on hetki joka valmistelee mielen ja kuin tyrkyttää naisesta syntyvää hyvää aivojen palkkiojärjestelmään, joka aktivoi mielihyvän, kiintymyksen ja hellyyden naista kohtaan.
https://www.youtube.com/watch?v=yhmwIEjs-2k&list=RDyhmwIEjs-2k&start_radio=1 - Anonyymi00013
Äkkiä huomaisit juoksevasi yksin sillä juoksisin itse karkuun muita
- Anonyymi00014
Saan sinut kiinni, olen nopeampi kuin sinä.
- Anonyymi00015
Onko Kai miehen etunimi?
- Anonyymi00016
Ei sun tarvi olla Kaista mustis.
- Anonyymi00037UUSI
En osaa olla miehistä mustis, naisesta kylläkin, joka yllätti itsenikin. Kunnioitan aina kuitenkin naisen päätöstä jos hän päättää toisin.
- Anonyymi00017
Minä voin rehellisesti kertoa etten juokse kenenkään perässä! Enkä tule koskaan juoksemaan! EVVK yksikään mies ei kiinnosta minua millään tavalla!
- Anonyymi00018
https://youtu.be/AO43p2Wqc08?si=WVWZS18v7FRtG5oP liikunta tekee hyvää
- Anonyymi00019
Että Teen uuden aloitteen, jotta voit taas antaa pakit?
- Anonyymi00020
*hapuilee juoksukenkiä*
- Anonyymi00021
Naiset ei juokse miesten perässä.
- Anonyymi00022
Kyllä juoksee, jos mies on tarpeeksi hyvä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Missä sellainen on?
- Anonyymi00026
Eli missä?
- Anonyymi00032
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei vaan silloin pysytään lähellä ja annetaan mahdollisuus lähentyä entisestään. Se on kahden ihmisen päätös haluavatko olla yhdessä. Ei se perässä juokseminen oikein toimi kumpaankaan suuntaan...tuntuu jotenkin ahdistavalta jo ajatuksena. Tietysti on hyvä jotenkin tuoda ilmi, että pitää toisesta.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei vaan silloin pysytään lähellä ja annetaan mahdollisuus lähentyä entisestään. Se on kahden ihmisen päätös haluavatko olla yhdessä. Ei se perässä juokseminen oikein toimi kumpaankaan suuntaan...tuntuu jotenkin ahdistavalta jo ajatuksena. Tietysti on hyvä jotenkin tuoda ilmi, että pitää toisesta.
Yksinkertaisesti noudattaa fysiikan lakeja. Jos nainen ja mies ovat tarpeeksi lähellä lähes liikkumattomana, silloin voi silmät ja suu ja ehkä kädetkin liikkua ja saada jotain hyödyllistä aikaan tässä elämässä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Yksinkertaisesti noudattaa fysiikan lakeja. Jos nainen ja mies ovat tarpeeksi lähellä lähes liikkumattomana, silloin voi silmät ja suu ja ehkä kädetkin liikkua ja saada jotain hyödyllistä aikaan tässä elämässä.
Niin, se olisi toivottavaa 😂
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei vttu varmasti juokse. Pari harppausta ehkä
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei vttu varmasti juokse. Pari harppausta ehkä
Miksi kukaan ei ota Bridget Jonesista mallia: Kumarra ja ojenna; minä tässä vaan.
- Anonyymi00024
en pelaa pelejä
- Anonyymi00029
Mä en juokse kenenkään perässä enää 🤣 ikinä
- Anonyymi00030
not a chance bitch :)
- Anonyymi00063UUSI
Voimaantuuko itselleen vastaileva aloittajaäijä hieman täällä taas?
- Anonyymi00034UUSI
- Anonyymi00036UUSI
Voitin nuorempana aina koulun juoksukilpailut harjoittelematta lainkaan, siksi minusta tulikin niin laiska.
- Anonyymi00039UUSI
Siis aivan mahtavaa jos saa
- Anonyymi00040UUSI
Mutta nyt tilanne eskaloituu muiden kanssa liikaa
- Anonyymi00041UUSI
olen hakannut kaiken takaisin ja tulen hakkaamaan vielä lisää, mitä teitte mulle.
- Anonyymi00064UUSI
Niin niin sinä aloittaja, eli palstaäijä manifestoit tätäkin säännöllisesti. Niin vakavasti otettavaa tekstiä jos on joku tutu päällä tanssiva
- Anonyymi00044UUSI
- Anonyymi00048UUSI
Jotenkin tästä tuli se yks office rage peli mieleen.-sivu
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jotenkin tästä tuli se yks office rage peli mieleen.-sivu
Joo pelaa sitä vaikka välillä tämän palstavaikuttamisen sijaan…
- Anonyymi00047UUSI
Juoksen kyllä. Omalla tavallani, auta mua jotenkin. 😭
- Anonyymi00049UUSI
Mikä on sun oma tapa ja miten sua voi auttaa?
- Anonyymi00051UUSI
"Auta mua, tule puolitiehen vastaan."
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
"Auta mua, tule puolitiehen vastaan."
Joskus sinne puolitiehen ja ylikin on menty monta kertaa, eikä tiedä enää mitä tekisi.
- Anonyymi00052UUSI
En koskaan juossut sen kummemin sun perässä, meillä vaan synkkasi luonnollisesti. Taisit saada ihan toisen naisen/ naiset perääsi, toivottavasti on kaikki hyvin, elämä kun on valintoja.
- Anonyymi00054UUSI
Diiiiiiiiiiih perässä kuin ei olisi töitä ja huolia aivan.
- Anonyymi00055UUSI
Perää hieroen kenen perää? Omaa
- Anonyymi00057UUSI
Odottelenihan rauhassa
- Anonyymi00059UUSI
Juoksin jo aikoinaan ihan konkreettisesti. En perässä, mutta kohti. Kaikkea sitä.
- Anonyymi00060UUSI
Toi yksi ei ainakaan juokse enää mihinkään yhdellä jalalla ja ilman silmiä 🤣
- Anonyymi00066UUSI
Sitä ei tule koskaan tapahtumaan.
- Anonyymi00068UUSI
Poistu, ole hyvä.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Poistu, ole hyvä.
Juokse vuorille.
- Anonyymi00069UUSI
En jsksa enää juosta, olen nykyään niin raihnanen, joka paikkaa särkee ja kolottaa 😧
- Anonyymi00072UUSI
Taidat olla väärä kun pitää jahtaamalla jahdata.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862850Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222364Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1601101kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001095- 691030
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67928
- 111851
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48774Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten138719