Martina Aitolehti erosi luksuselämää viettäneestä liikemies Stefan Thermanista v. 2020. Aiemmin hän oli naimisissa mediapersoona Esko Eerikäisen kanssa.
Nyt hän on paljastanut eron vaikutuksista omaan - ja lastensa elämään.
Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/podcast-martina-aitolehti-paljastaa-ex-avoliitosta-karu-seuraus-tyttarille?s24
Martina Aitolehti paljastaa ex-avoliitosta - Karu seuraus tyttärille

231
3783
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä eikö hän ole juuri etsinyt miehiä koko ikänsä ja taas uusi ja uusi.
Kuinkahna monta miestä hän on kolunnut ensin suomessa ja sitten laajemmin maailmalta. Aian täytyy olla rikas, menstyvä ja rahaa, jotta pärjää.
Nyt valittaa kun ei olekaan enää nuori ja alkaa olla mummoiässä. Tulotkin laskee kokoajan ja Australian mies katosi nuoremman perään ja Lapin huvilaakaan ei martina saanut oamkseen.
Kyllä hän on tavaralaan tehnyt tytötä koko ikänsä ja lapsi onko hän hoitanut oikeastaan koskaan itse vai hänen äiitnsä.
Viimeinen mies ei taida tavta lastaan tytäetään koskaan ja hienoa elämää elää espanjassa ratsastaen äitinsä kanssa. Kukahn maksaa tämänkin hevos- ja orikuljetukset.
Ei halpaa lystiä. Minusta martina on olllut aina epävakaa ja Sofian kanssa samaa tasoa. Lapset olleet toissijaisia ja jouluksi lapsille annetaan maksukortti ja ja äiti jossain uutta miestä etsimässä. Tiedättekö mitä näistä naisista sanotaan?- Anonyymi00003
Se on ainakin varmaa ettei marttiinan lapset oo ikinä nähneet kun äiti lähtee aamulla töihin.
Ja toinen varma on se, että aina ne sen miehet löytää paremman. Viimeisinkin tuli ajoissa järkiinsä.
Nyt sillä onkin todella kaunis ja luonnollisen näköinen luksustason nainen👍🏻 - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on ainakin varmaa ettei marttiinan lapset oo ikinä nähneet kun äiti lähtee aamulla töihin.
Ja toinen varma on se, että aina ne sen miehet löytää paremman. Viimeisinkin tuli ajoissa järkiinsä.
Nyt sillä onkin todella kaunis ja luonnollisen näköinen luksustason nainen👍🏻Ehkä sillä ex aussi sulhon uudella naisella on myös älyä eikä vaan silikonit ja nakkihuulet sekä solmitut irtohiukset. Martina ei vaan ole mikään järjen jättiläinen, puhetyyli jätkämäistä ja käytös moukkamaista.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä sillä ex aussi sulhon uudella naisella on myös älyä eikä vaan silikonit ja nakkihuulet sekä solmitut irtohiukset. Martina ei vaan ole mikään järjen jättiläinen, puhetyyli jätkämäistä ja käytös moukkamaista.
Aussi tanssi Levillä ulkona pöydällä tölkki kädessä ja huusi suomalaisia kirosanoja. Esko laittoi stooriinsa. Mutta mitä tapahtuu Levillä jää Leville, ellei Esko laita instaansa.
- Anonyymi00098
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aussi tanssi Levillä ulkona pöydällä tölkki kädessä ja huusi suomalaisia kirosanoja. Esko laittoi stooriinsa. Mutta mitä tapahtuu Levillä jää Leville, ellei Esko laita instaansa.
Tuostakaan ei ole mitään faktaa olemassa, mutta tuskin tämä aussi mikään rahamies on.
- Anonyymi00153
Anonyymi00098 kirjoitti:
Tuostakaan ei ole mitään faktaa olemassa, mutta tuskin tämä aussi mikään rahamies on.
Eikö ole muuta kuin haukkua elättäjää joka elätti ilmais lokkia 10v. Riidoilla sai rahaa ja luksus laukkuja. Ilmainen mun Hanko, mun heppa tila, öky autot ym. Espanjan huvila, joka viikko llmalla, kun ei tarvinnut käydä töissä. Joka kevät lehdet hehkutti, kesälläavioituva. Muijaa kuvattiin kurkon portailka häämekossa ja laina sormus sormessa. Avioitumis kesää ei tullut. Nyt sulho teki oharit, eikä muka ole naimisiin nenevää tyyppiä.
- Anonyymi00161
Anonyymi00098 kirjoitti:
Puolisokea se ainakin on
- Anonyymi00237
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt sillä onkin todella kaunis ja luonnollisen näköinen luksustason nainen👍🏻Martina on pelkkä velkainen vanheneva pyrkyri, jonka älyllinen pääoma on kovin heikko.
- Anonyymi00240
Anonyymi00237 kirjoitti:
Martina on pelkkä velkainen vanheneva pyrkyri, jonka älyllinen pääoma on kovin heikko.
Iltapäivälehdet vieläpä maksavat hänelle, tämän hölynpölyn julkaisemisesta.
- Anonyymi00002
Älkää ruokkiko trollia!
Ei ole muuta tarkoista , kun saada eripuraa ja väittelyä aikaan.- Anonyymi00006
Onko palstan ylläpito siis trolli? Suomi24 Viihde on tehnyt aloituksen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko palstan ylläpito siis trolli? Suomi24 Viihde on tehnyt aloituksen.
Aloituksentekijä halusi saada uuden Martinan haukkumaketjun aikaan. Edellinen on jo liian pitkä.
- Anonyymi00007
Sinne jäi Mun Levi, Mun Marbella, Mun Hanko, Mun Heppatila ja Mun kodinhoitajat.
- Anonyymi00008
Ja Martina sanoo että paras päätös ikinä ja olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin.
- Anonyymi00010
Kennen omistuksessa ne mun Levi, mun Marbella, mun Hanko, mun Heppatila nyt on?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mun Hanko ja mun Heppatila meni vasaran alle ja on nyt Stefan Thermanin velkojan omistuksessa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mun Levi myytiin keväällä 2021 ja rahat meni erään golddiggerin, huumerikoksesta tuomion saaneen elatukseen.
- Anonyymi00013
Lomamatkatkin pitää nykyään rahoittaa ihan itse.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mun Levi myytiin keväällä 2021 ja rahat meni erään golddiggerin, huumerikoksesta tuomion saaneen elatukseen.
Taisi olla aikamoinen virhearvio Martinalta....Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden... 😆
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taisi olla aikamoinen virhearvio Martinalta....Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden... 😆
Ei ollut Stefusta turvaamaan edes oman lapsensa tulevaisuutta koska huumerikoksesta tuomittu golddiggeri vei lapselta perinnön.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ollut Stefusta turvaamaan edes oman lapsensa tulevaisuutta koska huumerikoksesta tuomittu golddiggeri vei lapselta perinnön.
Ja golddiggerilla on jo seuraava uhri kierroksessa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja golddiggerilla on jo seuraava uhri kierroksessa.
Eihän M ole vieläkään löytänyt ketään kupattavaa kengurun jälkeen: et sis voi sanoa että seuraava kierroksessa, pitäs sanoa seuraava hakusessa@
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Stefun tulot vuonna 2024 oli 544 360 €😉
- Anonyymi00028
Käsittämätöntä miten urpo se on noissa möläytyksissään. Ei ihme että kritiikkiä sataa niskaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja Martina sanoo että paras päätös ikinä ja olisi pitänyt tehdä jo paljon aikaisemmin.
Juu selittää ja kääntää kaiken niin, että hän on se joka poistuu ”voittajana areenalta”. Ihan kaikissa asioissa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Juu selittää ja kääntää kaiken niin, että hän on se joka poistuu ”voittajana areenalta”. Ihan kaikissa asioissa.
Onhan se pikku pakko poistua "areenalta", jos kodissa on uusi nainen. Kyllä Stefan jätti Martinan, kun valitsi Sofian.
- Anonyymi00156
Anonyymi00029 kirjoitti:
Stefu oli niin oikeassa kommentissaan, että Martina pitää rahapulassa keksiä ja kehitellä vaikka sun mitä klikkien toivossa. Nyt ei ole muuta kuin hehkuttaa tyttären heppahommia, vaikka hänellä itsellään ei ole mitään osuutta tyttären pärjäämisesssä. Varmasti Stefu rahoittaa senkin homman.
- Anonyymi00222
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hahaa. Kylläpä Martinaa haukutaan.
Hävetkää! Ihan huikee muija!
- Anonyymi00017
Mikäs Martinan nyt on tullut? Haukkuu ex-miestään ihan sikana ja sata lasissa. Ihan kuin eräs turkulainen ex-lätkärouva. Oltavat meni.
- Anonyymi00018
Martina päästää kaiken paskan ulos mitä on vuosikausia pitänyt sisällään. Eihän kukaa tiennyt että minkälainen Stefu oikesti on ennenkuin alkoi Sofian kanssa julkisen suhteen josta ei menoa ja meininkiä puuttunut. No, rikokset tuli vasta Sofian aikana ja tietenkin ensimmäisenä huumerikos koska huumekauppiaan avovaimoa tapaili.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Martina päästää kaiken paskan ulos mitä on vuosikausia pitänyt sisällään. Eihän kukaa tiennyt että minkälainen Stefu oikesti on ennenkuin alkoi Sofian kanssa julkisen suhteen josta ei menoa ja meininkiä puuttunut. No, rikokset tuli vasta Sofian aikana ja tietenkin ensimmäisenä huumerikos koska huumekauppiaan avovaimoa tapaili.
"Mitään en ole ottanut eikä keneltäkään ostanu mutta tunnustan kun verestä löytyi" selitteli Stefu kun tuli törkeä ratti ja vielä huumeita veressä kun oli tapaillut vankilassa olleen huumekauppiaan avovaimoa jo kuukausia.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Mitään en ole ottanut eikä keneltäkään ostanu mutta tunnustan kun verestä löytyi" selitteli Stefu kun tuli törkeä ratti ja vielä huumeita veressä kun oli tapaillut vankilassa olleen huumekauppiaan avovaimoa jo kuukausia.
Sofian avomies huumekauppias näytti poliisille maastokätköt mutta näyttikö tai muistiko kaikkia?
- Anonyymi00021
Minulla on ollut pahoja poikia opetti Sofiakin "poikaystävänsä" eskari- ikäiselle pikkutytölle. Hyvää valistusta. 😀
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sofian avomies huumekauppias näytti poliisille maastokätköt mutta näyttikö tai muistiko kaikkia?
Kysy Nikolta onko vielä puskakätköjä tai poliisilta. Miten luulet, että se täällä tiedetään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä oikeampi tapa olisi terapia. Lapsen isän hakkuminen julkisuudessa ei ole fiksua eikä oikein. Taitaa Martinan kulissit hajoilla.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kyllä oikeampi tapa olisi terapia. Lapsen isän hakkuminen julkisuudessa ei ole fiksua eikä oikein. Taitaa Martinan kulissit hajoilla.
Näin on. Sillä on firmojensa tilinpäätöstiedot niin pahasti myöhässä, et kyllä on kirjanpitäjälle tullu varmaan harmaita hiuksia kun yrittää saada miinuksia pienemmiksi.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Etenkin kun tytön isän suku maksaa kaikki harrastuskulut, siis hevosjutut! S kuitenkin on vahvasti mukana tytön elämässä vaikka M väittää toisin. Itsekeskeinen narsisti, golddigger!
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onkohan niin kova muija että avautuu vielä erosta aussiin ja päästää siitäkin traumasta paskat ulos. Niin ei varmasti tuu tekemään, kun ei voi myöntää hävinneensä jollekin toiselle naiselle. Ennemmin suomen medioissa haukkuu lapsensa isää ja sehän ei jää lapseltakaan huomaamatta. Kunnon pelle.
- Anonyymi00031
Anonyymi00020 kirjoitti:
No menepä kuule etsimään jos vaikka löytäisit.
- Anonyymi00038
Anonyymi00027 kirjoitti:
Etenkin kun tytön isän suku maksaa kaikki harrastuskulut, siis hevosjutut! S kuitenkin on vahvasti mukana tytön elämässä vaikka M väittää toisin. Itsekeskeinen narsisti, golddigger!
Oletko Stefun lähipiiiriläinen vai mistä tiedät?
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
On se. Se on tehnyt vuonna 2014 tänne aloituksen otsikolla "STEFAN JA SATU IHQ" ja saikin kommentin että hyvä että te siellä lähipiirissäkin voitte vaikuttaa.
- Anonyymi00060
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitä ihmettä , Martina pitänyt kaiken paskan sisällään vuosikausia....hm..... # onnellinen# kiitollinen # siunattu # , eikös se niin mennyt 🤨
- Anonyymi00061
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vahvasti näyttää siltä, että kyllä ne tytön ratsatukseen menevät varat tulevat ihan muualta kuin Martinan pussista ! Tottakai Martina ottaa siitäkin kaiken gloorian itselleen, sehän on selvä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00038 kirjoitti:
No millä rahalla kuvittelet, että martina rahoittaisi kalliin harrastuksen?
- Anonyymi00099
Anonyymi00071 kirjoitti:
No millä rahalla kuvittelet, että martina rahoittaisi kalliin harrastuksen?
Ei millään hyvä kun saa edes pidettyä vuokra-asunnon , leasing auton ja jonkinmoisen elämisen tason , pärstä / solmitut irtohiuksetkin tekee jo aika loven. Martta elää kädestä suuhun.
- Anonyymi00157
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juurkin noin. Ei ole fiksun ihmisen käytöstä haukkua lapsen isää julkisuudessa. Mutta onhan se selvä, että Martina ja fiksu eivät sovi samaan lauseeseen...
- Anonyymi00223
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tämä meni just näin!
- Anonyymi00032
Kovin ryppyinen kuva . Ei oo filtterit kohdillaan.
- Anonyymi00033
Joo karu ilmestys, kun ei ole filtterit ja muokkaukset käytösssä. Reilusti 10 vuotta ikäistään vanhemman näköinen
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo karu ilmestys, kun ei ole filtterit ja muokkaukset käytösssä. Reilusti 10 vuotta ikäistään vanhemman näköinen
Täytyy kyllä sanoa että on "elämää nähneen" näköinen. Ei näköjään kollageenijauheista ole apua.
- Anonyymi00062
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se vaalea peruukki Martinalla on karmea!
- Anonyymi00034
Martina on ollut niin monen miehen kanssa et bussi tarvitaan jos ne samaan läjään laittaisi. Yäk,mikä muija.
- Anonyymi00042
Näin tuon saman kommentin muualla ja siinä oli kirjoitettu omalla nimellä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Näin tuon saman kommentin muualla ja siinä oli kirjoitettu omalla nimellä.
Tikanderin podin kommenteissa näitä löytyy pilvin pimein ja aivan omalla nimellä suurin osa. Siellä tämänkin palstan Martina-kommentit saa tavallaan kasvot.
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tikanderin podin kommenteissa näitä löytyy pilvin pimein ja aivan omalla nimellä suurin osa. Siellä tämänkin palstan Martina-kommentit saa tavallaan kasvot.
Siinäpä sitten on tutkimista..Merkitystä sillä ei ole, mutta jos saat jotain iloa, niin kiva.
- Anonyymi00066
Anonyymi00043 kirjoitti:
Jopa joo.. sun ajatusmaailman mukaan on vain muutamat ja tietyt jotka ei katso Martinaa ”ylöspäin”😂. Palvojat on se pieni vähemmistö.
- Anonyymi00039
Katsokaa mitä tapahtuu kun ylläpito maalittaa Martinaa laittamalla jotain kuvia erikoisjoukoista. Tehty pysäytyskuvana videosta.
- Anonyymi00040
Gekkonen teki tuota samaa Iholla-sarjasta vuodelta 2020 ja käyttänyt niitä vieläkin.
- Anonyymi00044
Ihan itsensä näköinen. Toisin kuin instansa filtteröidyissä ja muokatuissa kuvissa.
- Anonyymi00045
Katsottu on. Ihan normikuva, jos inehmo on kovassa rääkgissä jossain ohjelmassa tarpomassa jossain suolla. Ei se tarkoita että olisi katu tai arki elämä näköinen.
- Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Gekkonen teki tuota samaa Iholla-sarjasta vuodelta 2020 ja käyttänyt niitä vieläkin.
Gekkosen kuvalla oli vielä venytetty kasvokuvaa. Tiedä miten tuotakin kuvaa mitä media nyt innokkaasti nostaa esiin, on käsitelty.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ihan itsensä näköinen. Toisin kuin instansa filtteröidyissä ja muokatuissa kuvissa.
Miksi sitten Martina on niin kovin kaunis monissa median ottamissa kuvissa eri tilaisuuksissa tai vaikka joissain salakuvissakin? Ei ole päässyt itse filtteröimään niitä kuvia.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Miksi sitten Martina on niin kovin kaunis monissa median ottamissa kuvissa eri tilaisuuksissa tai vaikka joissain salakuvissakin? Ei ole päässyt itse filtteröimään niitä kuvia.
Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
Katsottu on. Ihan normikuva, jos inehmo on kovassa rääkgissä jossain ohjelmassa tarpomassa jossain suolla. Ei se tarkoita että olisi katu tai arki elämä näköinen.
Se Tikanderin podcastin kuva ei ole missään suolla.
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei hän ole edes vähän kaunis kuvissa. Toisekseen ammattimeikkaaja ja harjoiteltu poseeraus saa risustakin ruusun.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ei hän ole edes vähän kaunis kuvissa. Toisekseen ammattimeikkaaja ja harjoiteltu poseeraus saa risustakin ruusun.
Ketkä täällä Stefun takia Martinaa noin kovin haukkuvat? Eikös Stefu ole pyörinyt aivan huume- ja jengipiireissäkin, kerran hakattiin sairaalakuntoonkin. Kun katkolla olon jälkeen taas alkoi ryyppäämään niin syyksi kertoi että kun kaveri ammuttiin.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ketkä täällä Stefun takia Martinaa noin kovin haukkuvat? Eikös Stefu ole pyörinyt aivan huume- ja jengipiireissäkin, kerran hakattiin sairaalakuntoonkin. Kun katkolla olon jälkeen taas alkoi ryyppäämään niin syyksi kertoi että kun kaveri ammuttiin.
Mitä ompelukerhoa Stefu kiitti Hangon vahtimisesta? Teki sellaisen muistelon kun Sofiaan sekaantumisen jatkumona tuli vielä sekin että Hangon kiinteistö meni vasaran alle, niin kiitti jotain kerhoa Hangon vahtimisesta lopuksi. En ole huomannut täällä muuta kuin joku henkilö on vahtinut Hangon kiinteistöä Martinalta aivan sairaasti, mutta ei kai siitä ollut kysymys tuossa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eikö Stefulla ollut sillä kertaa ketään naista jota olisi voinut syyttää kun tuollaisen syyn keksi ryyppäämiselle?
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Eikö Stefulla ollut sillä kertaa ketään naista jota olisi voinut syyttää kun tuollaisen syyn keksi ryyppäämiselle?
Joulukuussa 2022 on Seiskassa useampia juttuja tuosta että Stefu kertoo että tuo asia suisti hänet jälleen juomaan. Mies oli toiminut Stefun henkivartijana (tarvitsiko sellaisen?) ja Stefu oli majoittanut miestä luonaan, kertoo Seiska jutuissaan. Stefulle ja Sofialle oli tullut ero keväällä 2022 ja sen jälkeen Stefu menikin katkolle. Sofian nykyinenkin elättäjä tarvitsee henkivartijan.
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei saa kirjoitella Stefusta tuollaisia, Ylimutka suuttuu!
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ei saa kirjoitella Stefusta tuollaisia, Ylimutka suuttuu!
Taas tää "vastaan minuutissa itselleni"😂
- Anonyymi00058
Anonyymi00053 kirjoitti:
Mitä ompelukerhoa Stefu kiitti Hangon vahtimisesta? Teki sellaisen muistelon kun Sofiaan sekaantumisen jatkumona tuli vielä sekin että Hangon kiinteistö meni vasaran alle, niin kiitti jotain kerhoa Hangon vahtimisesta lopuksi. En ole huomannut täällä muuta kuin joku henkilö on vahtinut Hangon kiinteistöä Martinalta aivan sairaasti, mutta ei kai siitä ollut kysymys tuossa.
Ei tarvitse olla edes kovin fiksu mutta riittää että osaa lukea, niin näkee että Stefun takia Martinan ja hänen perheensä kimpussa ollaan.
- Anonyymi00063
Anonyymi00053 kirjoitti:
Martinalla ei ole ollut mitään tekemistä Hangon kiinteistön kanssa, jos siellä lokkeili lapsen avulla vuosia, niin ohi ovat nekin ajat.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Martinalla ei ole ollut mitään tekemistä Hangon kiinteistön kanssa, jos siellä lokkeili lapsen avulla vuosia, niin ohi ovat nekin ajat.
Se Hangon kiinteistö oli sinun vihaamasi lapsen eli Stefun lapsen toinen koti. Vaikka kuinka kirjoitit että "mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" niin SE OLI SEN LAPSEN TOINEN KOTI!
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Se Hangon kiinteistö oli sinun vihaamasi lapsen eli Stefun lapsen toinen koti. Vaikka kuinka kirjoitit että "mitäs toi lapsensa sinne kun minä olin siellä" niin SE OLI SEN LAPSEN TOINEN KOTI!
Tuo vihako lasta kohtaan on syy siihen että Martinan vainoajat rustaavat niitä aiheettomia lasuja?
- Anonyymi00067
Anonyymi00046 kirjoitti:
Gekkosen kuvalla oli vielä venytetty kasvokuvaa. Tiedä miten tuotakin kuvaa mitä media nyt innokkaasti nostaa esiin, on käsitelty.
Onko ne minnamarttiinan ratsastajan ylä- löllöreidet myös jotenki venytetty kuvissa?
- Anonyymi00070
Anonyymi00064 kirjoitti:
Joo, mutta lapsi ei välitä materiasta. Ja stefuhan sen möi.
- Anonyymi00074
Anonyymi00067 kirjoitti:
Onko ne minnamarttiinan ratsastajan ylä- löllöreidet myös jotenki venytetty kuvissa?
Ainahan minnamartina pidentää jalkojaan kuvissa ja löllöreidet siloitellaan.
- Anonyymi00158
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes kovin fiksu mutta riittää että osaa lukea, niin näkee että Stefun takia Martinan ja hänen perheensä kimpussa ollaan.
Höpöhöpö. Kyllä se on Martina, jonka takia Stefua ja Sofiaa jatkuvasti solvataan. Martinan "perhe" on miten sen nyt ottaa... :D Martina itse on se joka pitää yllä kadehtimiensa ihmisten mollaamista ja tekeytyy uhriksi. Jos Martina ei jatkuvasti tunkisi itseään julkisuuteen eri keinoin, kukaan ei puhuisi koko eukosta mitään. Klikkien toivossa, kuten eräs exänsä osuvasti näyttää sanoneen.
- Anonyymi00059
Oli pakko lähteä, ei olis muuten eronnut. Telkussa itki olevansa siunattu ja onnellinen.
- Anonyymi00068
En mene henkilönimeämisiin mutta olisi mielenkiintoista kuulla miesten näkemys. Mikä on naisessa ratkaiseva piirre, joka estää hänen kanssaan vakiintumisen.
- Anonyymi00069
Veemäinen luonne ja se ns prinsessameininki. Miehen pitää palvoa ja kehua koko ajan. Ei kukaan mies halua sellaista minä, minä, minä naista.
- Anonyymi00072
Miksi Stefu ei vielä tähänkään mennessä ole saanut pysyvää suhdetta? Onko hänessä jotain vikaa?
- Anonyymi00073
Anonyymi00069 kirjoitti:
Veemäinen luonne ja se ns prinsessameininki. Miehen pitää palvoa ja kehua koko ajan. Ei kukaan mies halua sellaista minä, minä, minä naista.
Eikä kukaan mies halua tulla laitetuksi nukkumaan klo 22.
- Anonyymi00075
Anonyymi00073 kirjoitti:
Eikä kukaan mies halua tulla laitetuksi nukkumaan klo 22.
Ja tähän vielä vain vartin ilot!
- Anonyymi00079
Anonyymi00072 kirjoitti:
Miksi Stefu ei vielä tähänkään mennessä ole saanut pysyvää suhdetta? Onko hänessä jotain vikaa?
Ylimutkan mielestä Stefussa ei ole mitään vikaa vaikka Stefu on joskus haukkunut Ylimutkan pataluhaksi tämän tekemän jutun vuoksi ja luvannut räjäyttää koko Seiskan toimiston. Ylimutka oli tehnyt ikävänoloisen jutun ja tottakai liittyi nuoremman lapsen ratsastusharrastukseen. Stefu kirjoitti että hävettää saattaa lasta kouluun. Tämä siis useampi vuosi sitten. Samaa lasta, siihen aikaan alle 10 vee oli myös seurattu että kuka kuljettaa tallille ja siitäkin tehtiin juttu Seiskaan.
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ylimutkan mielestä Stefussa ei ole mitään vikaa vaikka Stefu on joskus haukkunut Ylimutkan pataluhaksi tämän tekemän jutun vuoksi ja luvannut räjäyttää koko Seiskan toimiston. Ylimutka oli tehnyt ikävänoloisen jutun ja tottakai liittyi nuoremman lapsen ratsastusharrastukseen. Stefu kirjoitti että hävettää saattaa lasta kouluun. Tämä siis useampi vuosi sitten. Samaa lasta, siihen aikaan alle 10 vee oli myös seurattu että kuka kuljettaa tallille ja siitäkin tehtiin juttu Seiskaan.
Ja nyt taas kun kyseinen lapsi oli ratsatuskisoissa Espanjassa niin sinne oli maksettu paikallinen paparazzi ja Seiskan paparazzi salakuvaamaan ja kaiken kruunasi se että lapsesta oli tehty aiheeton lastensuojeluilmoitus.
Siis voiko edes olla tottakaan mutta niin vain on. - Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ja nyt taas kun kyseinen lapsi oli ratsatuskisoissa Espanjassa niin sinne oli maksettu paikallinen paparazzi ja Seiskan paparazzi salakuvaamaan ja kaiken kruunasi se että lapsesta oli tehty aiheeton lastensuojeluilmoitus.
Siis voiko edes olla tottakaan mutta niin vain on.Martina sanoi podcastissa että se espanjalainen paparazzi on todella törkeästi lähes kiinni heidän selässä ja Martina että kyllä häntä saa kuvata, mutta kun siinä oli hänen lapsi.
- Anonyymi00085
Anonyymi00079 kirjoitti:
Sama hevostalli kyseessä molemmissa tapauksissa. Seiskalle oli väitetty että tallimaksuja jäänyt maksamatta ja sitten oliko jostain ihmeen syystä haluttu Seiskalle kertoa että kuka kuskaa lasta tallille vai oliko Seiskan paparazzi laitettu pientä lasta kyttäämään?
- Anonyymi00088
Anonyymi00085 kirjoitti:
Sama hevostalli kyseessä molemmissa tapauksissa. Seiskalle oli väitetty että tallimaksuja jäänyt maksamatta ja sitten oliko jostain ihmeen syystä haluttu Seiskalle kertoa että kuka kuskaa lasta tallille vai oliko Seiskan paparazzi laitettu pientä lasta kyttäämään?
Kuka hevospiireissä pyörivä vainoaa Martinaa ja hänen lasta?
- Anonyymi00076
martina huutelee jo hallelujahia instassa ja lopuksi tietysti vielä kruunaa kaiken itsekehulla. Niin kuin aina. Tyyli on jo ihan täyttä trumppia.
- Anonyymi00077
Niin, kehuu kahta lastaan ja Martinan oma hevonen sai varsan, joka on Martinan oma. Ja sitten kehuu että ilman häntä itseään ei olisi noita. Ei olisikaan.
- Anonyymi00078
Eräs 31-vuotias nainen Raumalta jossain haukkui myös jonkun median somessa että Martinan puheet on trumppia. Eipä muuten olisi huomannut mutta kun siitä kommentista oli tehty tänne oikein aloitus. Joku halusi haukkua Martinaa ja teki aloituksen ja esitti kuinka joku kommentoi siellä.
- Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Niin, kehuu kahta lastaan ja Martinan oma hevonen sai varsan, joka on Martinan oma. Ja sitten kehuu että ilman häntä itseään ei olisi noita. Ei olisikaan.
No onhan se nyt päivänselvää, ettei lapsia ole ilman äitiä, ei sitä tarvii hallelujahilla erikseen julistaa. Kun postaukset menee tolle tasolle, niin alkaa kuulostaa enemmän joltain ylijumalalliselta monologilta kuin perus ilolta.
Ja hevosen omistussuhteet ei oo ihan sitä mitä fani luulee, “oma” on aika suhteellinen käsite. 😉 - Anonyymi00083
Anonyymi00078 kirjoitti:
Eräs 31-vuotias nainen Raumalta jossain haukkui myös jonkun median somessa että Martinan puheet on trumppia. Eipä muuten olisi huomannut mutta kun siitä kommentista oli tehty tänne oikein aloitus. Joku halusi haukkua Martinaa ja teki aloituksen ja esitti kuinka joku kommentoi siellä.
Onko se siis vasurinainen jos kerran näyttää siltä että ei trumpista tykkää koska haukkumaansa Martinaa vertaa trumpiin.
- Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Onko se siis vasurinainen jos kerran näyttää siltä että ei trumpista tykkää koska haukkumaansa Martinaa vertaa trumpiin.
Vahva itsekorostus ja jatkuva oman erinomaisuuden esiin nostaminen liitetään usein narsistisiin piirteisiin. Ei mikään diagnoosi, mutta suunta on aika tunnistettava.
- Anonyymi00086
Anonyymi00084 kirjoitti:
Vahva itsekorostus ja jatkuva oman erinomaisuuden esiin nostaminen liitetään usein narsistisiin piirteisiin. Ei mikään diagnoosi, mutta suunta on aika tunnistettava.
Et sitten satu tietämään mitä markkinointi tarkoittaa? Käy lukemassa ihailemasi Riitta-Liisa Lassilan postaukset tämän instassa kun mainostaa itseään valmentajana. Siellä ei laatusanoja puutu. Se on sitä markkinointia. Ja on muitakin valmentajia mutta koska tuo Riitta-Liisa on lähellä sydäntäsi niin mainitsin nyt sen.
- Anonyymi00087
Anonyymi00080 kirjoitti:
No onhan se nyt päivänselvää, ettei lapsia ole ilman äitiä, ei sitä tarvii hallelujahilla erikseen julistaa. Kun postaukset menee tolle tasolle, niin alkaa kuulostaa enemmän joltain ylijumalalliselta monologilta kuin perus ilolta.
Ja hevosen omistussuhteet ei oo ihan sitä mitä fani luulee, “oma” on aika suhteellinen käsite. 😉Hoidatko mielenterveyttäsi tuolla tavalla?
- Anonyymi00089
Anonyymi00084 kirjoitti:
Sitähän se on Martinalla jatkuvasti.
- Anonyymi00090
Anonyymi00086 kirjoitti:
Et sitten satu tietämään mitä markkinointi tarkoittaa? Käy lukemassa ihailemasi Riitta-Liisa Lassilan postaukset tämän instassa kun mainostaa itseään valmentajana. Siellä ei laatusanoja puutu. Se on sitä markkinointia. Ja on muitakin valmentajia mutta koska tuo Riitta-Liisa on lähellä sydäntäsi niin mainitsin nyt sen.
Et voi tietää ketä kukin ihailee tai on ihalematta tai ketä on sydäntä lähellä. Sinähän aika jonglööri olet, kun tiedät vieraiden ihmisten mieltymykset.
- Anonyymi00091
Anonyymi00086 kirjoitti:
Markkinointi, hallelujah… 😆🔥
Et sitten satu tietämään, mitä markkinointi oikeasti tarkoittaa? Fani se pukee täysin överin itsekehun “markkinoinniksi”. Markkinointi on myymistä, ei jatkuvaa oman erinomaisuuden julistamista kuin saarnastuolista. - Anonyymi00092
Anonyymi00087 kirjoitti:
Hoidatko mielenterveyttäsi tuolla tavalla?
Esitä tuo kysymys niille, joihin tuo yli äyräiden menevä itsekehu uppoaa.
- Anonyymi00093
Anonyymi00091 kirjoitti:
Markkinointi, hallelujah… 😆🔥
Et sitten satu tietämään, mitä markkinointi oikeasti tarkoittaa? Fani se pukee täysin överin itsekehun “markkinoinniksi”. Markkinointi on myymistä, ei jatkuvaa oman erinomaisuuden julistamista kuin saarnastuolista.Mikähän siinä naisessa on kun Erityisjoukkoihinkin osallistui niin media ja Erikoisjoukkojen pressikin vain Martina, Martina ja Martina. Ja sinunkin elämäsi täyttää vain Martina mutta olet pyhittänyt elämäsi Martinan mustamaalaamisen ja lyttäämiseen ja haukkumiseen. Mutta kateuskin pitää ansaita.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Mikähän siinä naisessa on kun Erityisjoukkoihinkin osallistui niin media ja Erikoisjoukkojen pressikin vain Martina, Martina ja Martina. Ja sinunkin elämäsi täyttää vain Martina mutta olet pyhittänyt elämäsi Martinan mustamaalaamisen ja lyttäämiseen ja haukkumiseen. Mutta kateuskin pitää ansaita.
Eikö arvostus pidä ansaita ensin?
- Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Mikähän siinä naisessa on kun Erityisjoukkoihinkin osallistui niin media ja Erikoisjoukkojen pressikin vain Martina, Martina ja Martina. Ja sinunkin elämäsi täyttää vain Martina mutta olet pyhittänyt elämäsi Martinan mustamaalaamisen ja lyttäämiseen ja haukkumiseen. Mutta kateuskin pitää ansaita.
Googlasin Erikoisjoukkojen katsojalukuja ja tuli tieto että Erikoisjoukot on ollut nelosen katsotuimpia ohjelmia ja sen 5. kausi (kevät 2026) rikkoi kaikkien aikojen katsojaennätyksiä yli 470 000 katsojamäärällä. Mistäs johtuu että juuri 5. kausi joka on nyt meneillään rikkoi katsojaennätyksiä. Kun osallistujat esiteltiin niin osallistujat tyrmättiin täysin että jotain somettajia joita ei edes tunneta.
- Anonyymi00096
Anonyymi00078 kirjoitti:
Eräs haukkui jossain jonkun median somessa, ja sitten Eräs kommentoi tänne kun ihan sattumalta huomasi, että kommentista oli tehty aloitus ja esitti kuinka joku kommentoi siellä. Hyvä sinä. Ajatuksenjuoksusi on toooosi looginen.
- Anonyymi00097
Anonyymi00095 kirjoitti:
Googlasin Erikoisjoukkojen katsojalukuja ja tuli tieto että Erikoisjoukot on ollut nelosen katsotuimpia ohjelmia ja sen 5. kausi (kevät 2026) rikkoi kaikkien aikojen katsojaennätyksiä yli 470 000 katsojamäärällä. Mistäs johtuu että juuri 5. kausi joka on nyt meneillään rikkoi katsojaennätyksiä. Kun osallistujat esiteltiin niin osallistujat tyrmättiin täysin että jotain somettajia joita ei edes tunneta.
Varmaan sitä katsotaan paljon kaikkien kohujen takia. Kaikkea paskaa tulee ko pelleohjelmasta koko ajan.
- Anonyymi00100
Anonyymi00093 kirjoitti:
16:56 kaikista oli juttua,mutta sä luet ja näet vain ne missä on Martina. Toisekseen Martina ja Petäistö julkisuustyrkkyinä olivat laskelmoineet, että yhteiskuvat, toisen kehuminen yms kiinnostaa. Olihan sitä suhdespekulointia. Sulle ohje, lue muutakin kuin martina juttuja, niin ehkä ymmärrät. Epätoivoista toi kateuden jauhaminen. Et sinä tai se toinen palvoja ole osannut sanoa yhtään kateuden aihetta. Enkä ihmettele. Firmat tappiokierteessä, parisuhteet lyhytikäisiä, ei oikein missää pärjää jne
- Anonyymi00101
Anonyymi00092 kirjoitti:
Esitä tuo kysymys niille, joihin tuo yli äyräiden menevä itsekehu uppoaa.
Ja nimenomaan täysin perusteeton itsekehu. Jos pitää sanoa olevansa jotain, ei ole sitä.
- Anonyymi00102
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ja hevosen omistussuhteet ei oo ihan sitä mitä fani luulee, “oma” on aika suhteellinen käsite. 😉Joo hevosen omistussuhteet ovat kyllä epäselvät, mutta jos on samaa tasoa omistukset kuten Hangon heppatilan aikoihin niin.... mun hangon heppatila, mun Levi, mun Marbellan villa...etc.
- Anonyymi00113
Anonyymi00102 kirjoitti:
Joo hevosen omistussuhteet ovat kyllä epäselvät, mutta jos on samaa tasoa omistukset kuten Hangon heppatilan aikoihin niin.... mun hangon heppatila, mun Levi, mun Marbellan villa...etc.
Miten Karita Tykkä nimitti omaa kotiaan eli miehensä yksin omistamaa miljoonataloa meren rannalla? Tässä minä videoin kun teen raakaruokaa mun mieheni talon keittiössä? Tässä minä joogaan mun mieheni talon laiturilla.
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Miten Karita Tykkä nimitti omaa kotiaan eli miehensä yksin omistamaa miljoonataloa meren rannalla? Tässä minä videoin kun teen raakaruokaa mun mieheni talon keittiössä? Tässä minä joogaan mun mieheni talon laiturilla.
Täytyypä googlata ettei Karita ole vain vahingossa sanonut että mun koti miehensä yksin omistamasta talosta, jossa Karitakin sai asua.
- Anonyymi00116
Anonyymi00113 kirjoitti:
Maikkarilla 2009 että missi Karita Tykkä ja miehensä rakentavat 800 neliön taloa Suvisaaristoon. Sitten myöhemmin kun tuli ero niin lukuisia lehtiotsikoita että Karita Tykkä ja miehensä laittoivat yhteisen kotinsa myyntiin.
Karita Tykän aviomies kiitti luojaansa että oli avioehto ja että talo on kokonaan hänen omistuksessa. - Anonyymi00119
Anonyymi00116 kirjoitti:
Maikkarilla 2009 että missi Karita Tykkä ja miehensä rakentavat 800 neliön taloa Suvisaaristoon. Sitten myöhemmin kun tuli ero niin lukuisia lehtiotsikoita että Karita Tykkä ja miehensä laittoivat yhteisen kotinsa myyntiin.
Karita Tykän aviomies kiitti luojaansa että oli avioehto ja että talo on kokonaan hänen omistuksessa.Tuohan tarkoittaa sitä että kun talo on yksin ollut Karitan miehen omistuksessa niin Karita on periaatteessa ollut koditon. Voi jessus sanon minä jos on vahingossa sanonut että menen mun kotiin koska se talo oli YKSIN MIEHEN!
- Anonyymi00103
Paasasiko Martina oikeasti Hallelujaa? Vaihdevuodet teetättää?
- Anonyymi00104
Kiittäkää jumalaa. Tietääkö Martina mitä toi tarkoittaa? Ylistäkää herraa
- Anonyymi00105
”Ihmeellisiä asioita on tapahtunut viime päivinä 🥹
HALLELUJAH meidän pieni varsa ❤️
HALLELUJAH tuo mun pieni tyttö, joka raivaa tietä unelmiinsa.
HALLELUJAH mun esikoinen, joka auttaa mun juoksevissa asioissa, kun olen täällä kisareissulla toisen lapsen kanssa.
HALLELUJAH mulle ihan vaan, koska ilman mua ei olisi näitä edellä mainittuja.” - Anonyymi00107
Anonyymi00105 kirjoitti:
HALLELUJAH mun esikoinen, joka auttaa mun juoksevissa asioissa, kun olen täällä kisareissulla toisen lapsen kanssa.
HALLELUJAH mulle ihan vaan, koska ilman mua ei olisi näitä edellä mainittuja.”Mites nyt on ”pieni tyttö” kun 3 vuotta sitten oli teini? Meneekö marttinalla kello taaksepäin?
- Anonyymi00108
Se on vaan lopullisesti seonnu.
- Anonyymi00109
Anonyymi00105 kirjoitti:
HALLELUJAH mulle ihan vaan, koska ilman mua ei olisi näitä edellä mainittuja.”Tuo merkitsee suurta kiitollisuutta ja iloa ja tietenkin siunattua, mitä usein näkee käytettävän instoissa, myös miesten instoissa. Esim. Renny Harlin oli kiitollinen ja siunattu lapsestaan ja tällaista, mitä aivan kansaivälisesti käytetään. Ei siis ole yksin Martina eikä mahdolliset vaihdevuodet.
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
Tuo merkitsee suurta kiitollisuutta ja iloa ja tietenkin siunattua, mitä usein näkee käytettävän instoissa, myös miesten instoissa. Esim. Renny Harlin oli kiitollinen ja siunattu lapsestaan ja tällaista, mitä aivan kansaivälisesti käytetään. Ei siis ole yksin Martina eikä mahdolliset vaihdevuodet.
Ja kyllä, googlasin mitä hallelujah tarkoittaa eli se tarkoittaa myös noita. Mitäs jos Martina olisi kirjoittanut kiitollinen, siunattu - olisiko siitä kehitelty jotain?
- Anonyymi00111
Anonyymi00107 kirjoitti:
Mites nyt on ”pieni tyttö” kun 3 vuotta sitten oli teini? Meneekö marttinalla kello taaksepäin?
Kuinka kauan sinä hoet tuotakin. Martina sai teinit mukaan eli vanhemman tytön kaverinsa kanssa. Eli puhunut nuoremmasta.
- Anonyymi00112
Anonyymi00109 kirjoitti:
Tuo merkitsee suurta kiitollisuutta ja iloa ja tietenkin siunattua, mitä usein näkee käytettävän instoissa, myös miesten instoissa. Esim. Renny Harlin oli kiitollinen ja siunattu lapsestaan ja tällaista, mitä aivan kansaivälisesti käytetään. Ei siis ole yksin Martina eikä mahdolliset vaihdevuodet.
Joo, “hallelujah” on ihan yleinen sana, ei siinä mitään, joskin ylimitoitettu tuossa yhteydessä, mut se tyyli on martinaan sisäänrakennettu. Kyllähän se sävy ratkaisee, kun joka asia menee hallelujah-tasolle ja päättyy vielä omaan ylistykseen, niin kyllä siinä on jo eri vire kuin pelkässä kiitollisuudessa.
- Anonyymi00117
Anonyymi00112 kirjoitti:
Joo, “hallelujah” on ihan yleinen sana, ei siinä mitään, joskin ylimitoitettu tuossa yhteydessä, mut se tyyli on martinaan sisäänrakennettu. Kyllähän se sävy ratkaisee, kun joka asia menee hallelujah-tasolle ja päättyy vielä omaan ylistykseen, niin kyllä siinä on jo eri vire kuin pelkässä kiitollisuudessa.
Eikös Martinalle ole irvailtu että kirjoittaa että siunattu, kiitollinen, onnellinen. Nyt sitten laittoi sanan hallelujah jolla tarkoittaa samaa. Ja taas irvaillaan.
- Anonyymi00118
Anonyymi00111 kirjoitti:
Kuinka kauan sinä hoet tuotakin. Martina sai teinit mukaan eli vanhemman tytön kaverinsa kanssa. Eli puhunut nuoremmasta.
”Tämmöseksi muuttuu perhe potretit kun lapset tulee teini- ikään 😂♥️”
(Martina ig 28. helmikuutata 2024) - Anonyymi00122
Anonyymi00118 kirjoitti:
(Martina ig 28. helmikuutata 2024)Oletko ehkä vaarallinen kohteellesi koska toimintasi on aikamoista?
- Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Oletko ehkä vaarallinen kohteellesi koska toimintasi on aikamoista?
Onneksi nyt myös Erikoisjoukot -ketjussa kirjoittavat näkevät tuon toiminnan ja kyllä siellä ihmettelevätkin. Monet kyllä lähtevät sieltä pois koska Martinan vainoaja siellä häärää eikä siellä voi asianmukaisesti keskustella.
- Anonyymi00124
Anonyymi00123 kirjoitti:
Onneksi nyt myös Erikoisjoukot -ketjussa kirjoittavat näkevät tuon toiminnan ja kyllä siellä ihmettelevätkin. Monet kyllä lähtevät sieltä pois koska Martinan vainoaja siellä häärää eikä siellä voi asianmukaisesti keskustella.
Incel-miehen tyylinen takiainen mutta silti sanon että nuorehko nainen jolla on joku psyykkinen ongelma kehittynyt.
- Anonyymi00126
Anonyymi00118 kirjoitti:
(Martina ig 28. helmikuutata 2024)Oliko tuo siitä postauksesta missä aussille oli joku yrittänyt Martinan instan kommentissa haukkua Martinaa englanniksi, siellä oli salarakkaasta lähtien juttua.
- Anonyymi00132
Anonyymi00126 kirjoitti:
Oliko tuo siitä postauksesta missä aussille oli joku yrittänyt Martinan instan kommentissa haukkua Martinaa englanniksi, siellä oli salarakkaasta lähtien juttua.
- Anonyymi00140
Anonyymi00117 kirjoitti:
Eikös Martinalle ole irvailtu että kirjoittaa että siunattu, kiitollinen, onnellinen. Nyt sitten laittoi sanan hallelujah jolla tarkoittaa samaa. Ja taas irvaillaan.
Ei todellakaan tarkoita samaa. Hallelujah on hepreaa ja tarkoittaa ylistäkää jumalaa tai kiittäkää herraa. Ota asioista selvää. Martina tuskin on jumala (paitsi sulle)
- Anonyymi00142
Anonyymi00132 kirjoitti:
Taas sinä vaarojen haluaja. Hakeudu nyt jo avun piiriin.
- Anonyymi00143
Anonyymi00109 kirjoitti:
18:55 sanoiko Renny Harlin hallelujah?
- Anonyymi00144
Anonyymi00111 kirjoitti:
No mikä se haastattelu (taitaa olla useampi), missö puhui muuttuneesta elämäntilanteesta, kun lapset on jo teinejä. Vääristelet ja selittelet toiseksi Martinan itsensä sanomisia.
- Anonyymi00145
Anonyymi00105 kirjoitti:
HALLELUJAH mulle ihan vaan, koska ilman mua ei olisi näitä edellä mainittuja.”Näinkö se Martina kirjoitti? Kiittäkää jumalaa meidän pieni varsa jne. Kiittäkää jumalaa mulle? Noloa ja ilmeisesti pitää taas paikata jotain pieleen mennyttä
- Anonyymi00106
Vauvalla on erikoisjoukkojen ketjussa hyvä kommentti että Martinan vainoaja ilmestyy mihin tahansa ketjuun mikä vain ikinä on. Ja se on totta että tänne oli kerran nostettu ylös Remua koskeva ketju, niin sielläkin näytti olevan yksi (1) kommentti Martinasta ja sitä sama tuttua juttua. Voisiko tuo henkilö olla romani?
- Anonyymi00120
Ai Martina romani? Nyt kyllä romanit loukkaantuu ja syystäkin!
- Anonyymi00121
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ai Martina romani? Nyt kyllä romanit loukkaantuu ja syystäkin!
Sinusta epäillään että olet romani. Oletko?
- Anonyymi00125
Anonyymi00121 kirjoitti:
Eikös se ole kertonut olevansa jostain Hämeenlinnan ympäristöstä?
- Anonyymi00131
Anonyymi00121 kirjoitti:
Eikö yhtään kiinnosta horoskooppi ja veriryhmäkin samalla?
- Anonyymi00115
Vapun kunniaksi 🎉
Ihmeellisiä asioita on taas tapahtunut viime päivinä 🥹
HALLELUJAH uusi alku – taas kerran ❤️
HALLELUJAH kaikki mahdollisuudet, koska teenhän päivässä sen minkä muut viikossa
HALLELUJAH mun voimalauseet, jotka kantaa solutasolle asti
HALLELUJAH mun bisnesideat, joita on kehitelty jo vuosia- jonain päivänä ne vielä oikeesti kehittyy, uskokaa pois
Ja HALLELUJAH mulle❤️ihan vaan – koska ilman mua ei olisi näitä puheita, uusia alkuja eikä tätä loputonta kehitystarinaa. 🤭
Let’s go, tästä alkaa taas jotain uutta. 😉 - Anonyymi00127
Karita Tykkä asui yli 10 vuotta miehensä omistamassa talossa eli Kartialla ei ollut periaatteessa kotia eli ei koskaan voinut sanoa että menen mun kotiin, koska sen talon omisti mies yksin.
- Anonyymi00128
Minä menen mieheni yksin omistamaan taloon jossa minäkin saan asua, olisi pitänyt aina muistaa sanoa.
- Anonyymi00129
Miksi sitten esim. Iltasanomissa on juttu otsikolla "Petri ja Karita Tykän luksuskoti tuli myyntiin keväällä" koska se ei ollut Karitan koti vaan miehensä yksin omistama koti?
- Anonyymi00130
Anonyymi00128 kirjoitti:
Minä menen mieheni yksin omistamaan taloon jossa minäkin saan asua, olisi pitänyt aina muistaa sanoa.
Mee ihmeessä, mut siinä kohtaa kannattaa myös muistaa, mikä on omaa ja mikä ei.
Ja jos panostus ei oo ollut taloudellinen, niin ei niitä satojentuhansien vaatimuksiakaan ihan tyhjästä perustella. - Anonyymi00133
Anonyymi00130 kirjoitti:
Mee ihmeessä, mut siinä kohtaa kannattaa myös muistaa, mikä on omaa ja mikä ei.
Ja jos panostus ei oo ollut taloudellinen, niin ei niitä satojentuhansien vaatimuksiakaan ihan tyhjästä perustella.Tiedätkö mitä? Se Stefu jonka takia täällä kaiket päivät haukut hänen lapsensa äitiä, laittoi juuri stooriinsa näkyviin kun tyttärensä voitti kisan. No, siitä seuraa se että Stefu pääsee Seiskaan ja sitten Seiska listaa kaikki rikokset ja ulosotot viimeisiltä vuosilta juttuunsa. Jotenkin niin ikävää kun he elävät elämäänsä ja vainoja elää heidän elämää.
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Se Stefu jonka takia täällä kaiket päivät haukut hänen lapsensa äitiä, laittoi juuri stooriinsa näkyviin kun tyttärensä voitti kisan. No, siitä seuraa se että Stefu pääsee Seiskaan ja sitten Seiska listaa kaikki rikokset ja ulosotot viimeisiltä vuosilta juttuunsa. Jotenkin niin ikävää kun he elävät elämäänsä ja vainoja elää heidän elämää.
Stefu sai juuri kokea senkin että lapsensa äidin vainoaja oli tehnyt aiheettoman lasun ja myös Stefulle oli soitettu asian johdosta.
- Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Stefu sai juuri kokea senkin että lapsensa äidin vainoaja oli tehnyt aiheettoman lasun ja myös Stefulle oli soitettu asian johdosta.
Ja kuten täältä olemme nähneet niin tuo vainoaa Stefun lapsen äitiä ja myös lasta Stefun itsensä takia eli puolesta.
- Anonyymi00137
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ja kuten täältä olemme nähneet niin tuo vainoaa Stefun lapsen äitiä ja myös lasta Stefun itsensä takia eli puolesta.
Stefuhan on pyörinyt epämääräisissä porukoissa eli sieltä suunnaltako sitten Martinan kimpussa jostain syystä?
- Anonyymi00138
Anonyymi00135 kirjoitti:
Ja kun kerrottiin Stefun tekemiset kun potki Martinan lapsineen ulos asunnosta ennenkuin Martina ehti viedä kaikkia lasten tavaroita pois, että sai Sofialle katon pään päälle ja otti elatukseensa, niin meni poistattamaan kommentin, vaikka oli totta. Itseasiassa Sofia oli jo muuttanut Martinan ja lasten kotiin korona-aikana kun Martina oli Hangossa koska oli lockdown ja etäkoulu. Kun Martina sitten meni kotiinsa niin Sofian koira tuli siellä vastaan ja eteisessä oli Ikea-kasseja. Martina kuvasi asian instaansa ja kysyi koiralta että ootsä muuttanut mun kotiin.
- Anonyymi00139
Anonyymi00135 kirjoitti:
Oot kyllä enemmän kuin sekaisin🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00141
Anonyymi00133 kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Se Stefu jonka takia täällä kaiket päivät haukut hänen lapsensa äitiä, laittoi juuri stooriinsa näkyviin kun tyttärensä voitti kisan. No, siitä seuraa se että Stefu pääsee Seiskaan ja sitten Seiska listaa kaikki rikokset ja ulosotot viimeisiltä vuosilta juttuunsa. Jotenkin niin ikävää kun he elävät elämäänsä ja vainoja elää heidän elämää.
Tuolla tosiaan suomalaiset pärjäsi hyvin. Useampi voittaja, kakkossijoja jne.
- Anonyymi00146
Anonyymi00141 kirjoitti:
Tuolla tosiaan suomalaiset pärjäsi hyvin. Useampi voittaja, kakkossijoja jne.
Totta se on raivostuttavaa, miksi laitetaan Stefan viinilasi kädessä kuviin ja kaikki entiset rikokset esiin uutisiin. Hyvä kun tytär menestyi taas Norjassa ja isälekkin tulee edes jotain ilonaiheita hänen elämäänsä.
- Anonyymi00228
Yleisesti silloin on asutaan yhdessä niin puhutaan yhteisestä kodista, tilanne muuttuu ratkaisevasti kun erotaan, siinä merkitsee vain kenen nimiin talo on ostettu tai rakennettu.
- Anonyymi00147
Siipeilijä, joka elänyt miehen varoilla kuitenkin...antanut jatkuvasti someen kuvan,että kaikki on loistavasti vaikka ei ollut.Miksi pitää valehdella? No saahan siitäkin rahaa. Turhakemuija
- Anonyymi00148
Martina kertoi rehellisesti, että Stefan hankki lasten hoitajan ja talouden hoitajan. Stefan arvosti Martinaa ja nän pystyi tekee omia töitä ja sai ansiotuloja. Hyvä kun kertoi ja varmasti Stefan arvostaa ja sai varmasti hyvän mielen, kun Martina kertoi asiasta omas podcastis.
- Anonyymi00149
Ei ollut siipeilijä, koska oli omat ansiotulonsa koko 9-vuoden ajan Martinalla. Tiedot näkyvät kyllä verotiedoista, jos kiinostaa. Stefan rakasti lapsensa äitiä ja halusi et heillä kaikilla menee hyvin.
- Anonyymi00150
Uskon että Stefun omatunto hieman kolkutti tuosta Martinan viimeisimmästä avautumisesta koska Stefun tekemisten takia tämän omakin lapsi sai kärsiä ja menetti niin paljon. Tottakai Stefu halusi perheelleen antaa parasta kun yhdessä olivat. Osti tytölle ponin jo kun tämä oli yksivuotias ja Hangon kiinteistö nimettiin tytön mukaan. Ja Stefun toiminnan takia myös tyttö menetti kaiken. Todella surullisen pitkän kirjoituksen tyttö laittoi instaansa tuosta Hangon kiinteistöstä kun se menettiin. Ja Stefun takiahan tämä onneton asia tapahtui.
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Uskon että Stefun omatunto hieman kolkutti tuosta Martinan viimeisimmästä avautumisesta koska Stefun tekemisten takia tämän omakin lapsi sai kärsiä ja menetti niin paljon. Tottakai Stefu halusi perheelleen antaa parasta kun yhdessä olivat. Osti tytölle ponin jo kun tämä oli yksivuotias ja Hangon kiinteistö nimettiin tytön mukaan. Ja Stefun toiminnan takia myös tyttö menetti kaiken. Todella surullisen pitkän kirjoituksen tyttö laittoi instaansa tuosta Hangon kiinteistöstä kun se menettiin. Ja Stefun takiahan tämä onneton asia tapahtui.
Yhtäkkiä Stefulla olikin uusi "lapsi" jolle kustansi kaiken ja joka alkoi emännöimään Hangon kiinteistössä ja kuvasi itseään Levi mökillä ja jonka kalliin maun mukaan Stefun aikaisemmin omalle perheelleen hankkima Kivenlahden omakotitalo remontoitiin. Ei kelvannut Sofialle asua jossain Espoossa vaan sen vähä aika kun Sofia siellä oli niin limusiinilla kuljetettiin Helsingin keskustaan hoitoihin ja kahviloihin. Oli kuljettaja autossa koska Stefu oli menettänyt korttinsa törkeän ratin takia ja huumeitakin oli veressä. Tuolloin oli jo monta kuukautta tapaillut Sofiaa kun tuo tapahtui.
- Anonyymi00154
Stefanin suurin rakkaus oli lapsensa äiti Martina. Kannusti ja auttoi Stefania hänen alkoholi ongelmissa kans kampailessa. Osti kalliin 30 000 euron kihlasormuksen ja ilmoitti, me menemme aviottoon Martinan kanssa. Ei voinut mennä Martina avioliittoon, Stefanin alkoholin käyttö oli luisunut jo niin pahoin ja ei auttanut edes katkaisuhoidot enää asiaan.
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
Stefanin suurin rakkaus oli lapsensa äiti Martina. Kannusti ja auttoi Stefania hänen alkoholi ongelmissa kans kampailessa. Osti kalliin 30 000 euron kihlasormuksen ja ilmoitti, me menemme aviottoon Martinan kanssa. Ei voinut mennä Martina avioliittoon, Stefanin alkoholin käyttö oli luisunut jo niin pahoin ja ei auttanut edes katkaisuhoidot enää asiaan.
Uskon että suurin syy romahdukseen alkoholin ja huumeiden käyttöön oli syy, kun Martina otti eron Stefanista. Toinen syy, kun alkoi seurustella huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta saanut tuomiot ja istunut poliisivankilassa Sofia Belórf. Molemat ottivat laastari suhteen toisistaan ja se oli tuomittu tuhoon heti alku metreiltä koko suhde.
- Anonyymi00229
Anonyymi00148 kirjoitti:
Martina kertoi rehellisesti, että Stefan hankki lasten hoitajan ja talouden hoitajan. Stefan arvosti Martinaa ja nän pystyi tekee omia töitä ja sai ansiotuloja. Hyvä kun kertoi ja varmasti Stefan arvostaa ja sai varmasti hyvän mielen, kun Martina kertoi asiasta omas podcastis.
Martina kertoi rehellisesti....😂😂😂
- Anonyymi00230
Anonyymi00150 kirjoitti:
Eiköhän kaiken menettäminen koskenut Martinaan enemmän kuin tyttöön. Ei tuon ikäiset vielä mieti omistussuhteita.
- Anonyymi00232
Anonyymi00154 kirjoitti:
Nyt oli kyllä aikamoista sepitystä. Siinä liitossa tuskin rakkautta oli, mutta riitoja ja poliisien vierailuja sitäkin enemmän. Sormuksia on kaikenlaisia eikä välttämättä mikään ole kihlasormus, tämäkin sormus taisi olla lainassa hetken aikaa. Ja kun Stefun pää selvisi aineista niin .....
- Anonyymi00159
"Mähän muutin yhdestä Helsingin hienoimmasta kämpästä. Mulla oli kodinhoitajat, oli taloo Espanjassa, oli taloo Levillä, oli hevostilaa Hangossa. Elämähän oli oikeesti aika hienoa ja kivaa, Aitolehti paljastaa podcastissa."
Tuolla ei ole ollut koskaan kuin tuulen huuhtoma p--se, pahimmanlaatuinen kullankaivaja ja siipeilijä. Ihmettelen, että tuolla ulkonäöllä onnistui siipeillä niinkin pitkään... Rupsahtanut pissis.- Anonyymi00160
Helpottiko, kastuiko pöksyt?
- Anonyymi00162
Kiva kun kertoi asiasta ja kuinka Stefan arvosti Martinaa ja tietenkin rakasta tytärtään. Ja Stefanille varmasti tuli kans hyvä mieli asiasta Martina ei ole koskaan tarvinnut olla kullankaivaja, koska hän on ollut koko heidän yhdessäolosa kokoajan työelämässä. Siksi Stefan hankki lastenhoitajan ja taloudenhoitajan Martinalle. Verotiedoista kaikki näkee, että Martina kävi töissä koko yhdessä olon ajan. Ehkä joku esimerkiksi Sofia Belórf on kullankaivaja oikeasti ja niin on sanonut Niko Ranta - Ahon rikos kaverikin. Että Sofia on pahempia kullankaivajajia mitä voi olla edes
- Anonyymi00163
Anonyymi00162 kirjoitti:
Kiva kun kertoi asiasta ja kuinka Stefan arvosti Martinaa ja tietenkin rakasta tytärtään. Ja Stefanille varmasti tuli kans hyvä mieli asiasta Martina ei ole koskaan tarvinnut olla kullankaivaja, koska hän on ollut koko heidän yhdessäolosa kokoajan työelämässä. Siksi Stefan hankki lastenhoitajan ja taloudenhoitajan Martinalle. Verotiedoista kaikki näkee, että Martina kävi töissä koko yhdessä olon ajan. Ehkä joku esimerkiksi Sofia Belórf on kullankaivaja oikeasti ja niin on sanonut Niko Ranta - Ahon rikos kaverikin. Että Sofia on pahempia kullankaivajajia mitä voi olla edes
Sofia on ikänsä elänyt lokkina ja elää edelleen nytkin ja vielä avioliitossa olevan miehen kanssa ja lokkina Dubaissa.
- Anonyymi00165
Anonyymi00162 kirjoitti:
Martinalla on kylläkin ollut jossain vaiheessa aupair eli ei sen kummempaa. Lapset oli usein mukana Martinalla kun teki töitä, esim. Miss Helsinki -kuvauksissakin. Rosanna laittoi hiljattain muistelunkin siitä. Sitten on videoita missä Martina pitää puistojumppaa ja nuorin lapsi mukana.
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
Martinalla on kylläkin ollut jossain vaiheessa aupair eli ei sen kummempaa. Lapset oli usein mukana Martinalla kun teki töitä, esim. Miss Helsinki -kuvauksissakin. Rosanna laittoi hiljattain muistelunkin siitä. Sitten on videoita missä Martina pitää puistojumppaa ja nuorin lapsi mukana.
Nannahan haki myöskin nyt aupairia itselleen.
- Anonyymi00167
Anonyymi00165 kirjoitti:
Päiväkodissakin lapset on olleet jossain vaiheessa eli tuo on nyt sellaista hieman liioiteltua tekstiä.
- Anonyymi00233
Lapsen varjolla pystyi siipeilemään noinkin kauan. Kokoajan Thermnilla oli muita naisia, joiden kanssa matkusteli ja vietti öitä.
- Anonyymi00234
Anonyymi00165 kirjoitti:
Martinan ikimuistoiset puistojumpat......😂🙈
- Anonyymi00164
Kirjoitinkin täällä että ei ehkä Stefun kannattaisi päivittää instaansa koska Seiska sitten tekee jutun ja luettelee Stefun kaikki rikoksen ja tekemiset viime vuosilta. Mutta Seiskan toimittaja Miikka näytti lähteneen tuollaiselle linjalle tässä asiassa. No, Seiskaan Stefu pääsi, kuten arvelinkin, kun oli uskaltanut päivittää instaan ja vielä kaiken lisäksi teki sen virheen että laittoi instaan videon lenkkeilystä ja kuvan tyttärensä kisavoitosta.
- Anonyymi00168
Halusiko Seiskan toimittaja Miikka vesittää vanhempien yhteisen ilon lapsen voitosta? No tietenkin halusi.
- Anonyymi00169
Anonyymi00168 kirjoitti:
Halusiko Seiskan toimittaja Miikka vesittää vanhempien yhteisen ilon lapsen voitosta? No tietenkin halusi.
No, eihän toimittajat poikkea mitenkään esim. täällä Martinan kimpussa olevista. Ja se on aina pahempaa että toimittajat vajoavat samalle tasolle koska heidän lukijamääränsä huitelee satojatuhansia. Täällä vain muutama hassu sata näkee pahojen ihmisten oksennuksia.
- Anonyymi00170
Anonyymi00168 kirjoitti:
Oli kans Hörkkö asialla. Hörkkö vihaa Stefan Thermania ja pilasi tyttären iloisen uutisen ja laittoi Stefanin viimme syksyiset katkerat vuodatukset uutisiin. Katsoisi Hörkkö omaan menneisyyteensä ja jättäisi jo Stefanin rauhaan. Kumman tuomiot ovat olleet isommat. Hörkön vai Thermanin?
- Anonyymi00171
Anonyymi00168 kirjoitti:
Koita sinäkin antaa lapsen harrastaa. Tuo voittamisen korostus ja tärkeys pilaa monen hyvän asian. Suomalaiset ylipäätään pärjäsi norjassa hyvin, ko lapsi ei ollut ainoa voittaja.
- Anonyymi00172
Anonyymi00170 kirjoitti:
Oli kans Hörkkö asialla. Hörkkö vihaa Stefan Thermania ja pilasi tyttären iloisen uutisen ja laittoi Stefanin viimme syksyiset katkerat vuodatukset uutisiin. Katsoisi Hörkkö omaan menneisyyteensä ja jättäisi jo Stefanin rauhaan. Kumman tuomiot ovat olleet isommat. Hörkön vai Thermanin?
Onko Hörkkö laittanut uuteen mediaansa nyt saman minkä Miikka Seiskaan? Aikaisemminhan se oli Ylimutka joka tuollaisen jutun Stefun sanomisista Seiskalle teki. Ja lisäksi joku Iltalehden nuori miestoimittaja.
- Anonyymi00173
Stefan ei ole mikään vuoden isä. Saavutusten kehuminen instassa on helppoa. Kummallista, että sinäkin sokeana kehut.
- Anonyymi00174
Anonyymi00171 kirjoitti:
Koita sinäkin antaa lapsen harrastaa. Tuo voittamisen korostus ja tärkeys pilaa monen hyvän asian. Suomalaiset ylipäätään pärjäsi norjassa hyvin, ko lapsi ei ollut ainoa voittaja.
Sinäkö otit Seiskaan yhteyttä että tehkää nyt nyt joku juttu joka vesittää tuon tytön voiton ja vanhempien ilon asiasta? Selvästi olet kytännyt tuloksia eli joku tuttusiko myös siellä ratsastamassa?
- Anonyymi00175
Anonyymi00171 kirjoitti:
Pitäisi osata kiittää ja ei aina valittaa. Voisit onnitella voitosta ja ja olla iloinen heidän tyttärensä menestyksestä.
- Anonyymi00176
Anonyymi00170 kirjoitti:
Luuletko 18:50, että tytär lukee Seiskaa? Vai tarkoitatko, että vanhemmat kertovat mitä lehdessä oli?
- Anonyymi00177
Anonyymi00174 kirjoitti:
Sinäkö otit Seiskaan yhteyttä että tehkää nyt nyt joku juttu joka vesittää tuon tytön voiton ja vanhempien ilon asiasta? Selvästi olet kytännyt tuloksia eli joku tuttusiko myös siellä ratsastamassa?
Täällä eräs kirjoitteli aikaisemmin halveksuen tytön aikaisemmista kisatuloksista, kun vielä harrastustasolla kilpaili. Häntä moitittiin että kyttäätkö pienen tytön kisatuloksia ja tulet tänne halventamaan. Kertoi silloin että hänen tuttunsa lapsi ratsastaa ja siksi katsoo tuloksia. Mutta halusi tulla tänne halventamaan Martinan ja Stefun lapsen tuloksia.
- Anonyymi00178
Anonyymi00177 kirjoitti:
Täällä eräs kirjoitteli aikaisemmin halveksuen tytön aikaisemmista kisatuloksista, kun vielä harrastustasolla kilpaili. Häntä moitittiin että kyttäätkö pienen tytön kisatuloksia ja tulet tänne halventamaan. Kertoi silloin että hänen tuttunsa lapsi ratsastaa ja siksi katsoo tuloksia. Mutta halusi tulla tänne halventamaan Martinan ja Stefun lapsen tuloksia.
Ja tietenkin samaan hengenvetoon haukkui Martinan kaikki kisatulokset missä Martinan on kilpaillut urheilun saralla. Ja sitten seuraavaksi jo otettiin pieni tyttö jonka kisatuloksia alettiin myös halventamaan.
- Anonyymi00179
Anonyymi00171 kirjoitti:
Hän kilpailee ja ei ole enää yksistään mikään harrastaja ratsastuskilpailuissa. Jätä heidän tytär rauhaan, jos et osaa olla iloinen heidän tyttärensä menestyksestä.
- Anonyymi00180
Anonyymi00171 kirjoitti:
Miksi sinun on noin vaikea hyväksyä heidän tyttärensä menestyminen ja selvästi näkyy kommenteissa olet ainoastaan katkera ja M ja S - tyttären menestyksestä ja ?
- Anonyymi00181
Anonyymi00178 kirjoitti:
Ja tietenkin samaan hengenvetoon haukkui Martinan kaikki kisatulokset missä Martinan on kilpaillut urheilun saralla. Ja sitten seuraavaksi jo otettiin pieni tyttö jonka kisatuloksia alettiin myös halventamaan.
Espanjassa tyttö myös menestyi ja tuli voittoja ja vainoaja kosti sillä tavalla että teki aiheettoman lasun. Voi elämän kevät! Kisasiko vainoajan tutun lapsi sielläkin vai mikä ihme oli tarkoituksena?
- Anonyymi00182
Anonyymi00176 kirjoitti:
Luuletko 18:50, että tytär lukee Seiskaa? Vai tarkoitatko, että vanhemmat kertovat mitä lehdessä oli?
Tuo jutun tehnyt toimittaja Miikka on jääkiekkomiehiä mutta Seiskan toimittaja Ylimutka on hevosporukoissa pyörivä ja hänen ilkeää aikaisempaa juttua Miikka nyt toisti.
- Anonyymi00183
Anonyymi00176 kirjoitti:
Kyllä kuule vaikka koulukaverien ilkeät vanhemmat lukevat ja saattavat sitten kertoa lapsille ja sitten tyttöä kiusataan asian takia. Mitä isot edellä sitä pienet perässä.
- Anonyymi00184
Anonyymi00183 kirjoitti:
Kyllä kuule vaikka koulukaverien ilkeät vanhemmat lukevat ja saattavat sitten kertoa lapsille ja sitten tyttöä kiusataan asian takia. Mitä isot edellä sitä pienet perässä.
Stefu itse raivostui kun lapsi oli alle 10-vuotias ja Ylimutkalle oli joku senaikaiselta hevostallilta kannellut että olisi ollut tallimaksuja maksamatta. Stefu silloin haukkui Seiskan naistoimittajat pataluhaksi ja kirjoitti että hävettää viedä tyttöä kouluun. Eli kiusanteko hevospiireissä on alkanut jo vuosia sitten ja aseena pienen tytön hevosharratus ja jatkuu edelleen.
- Anonyymi00185
Anonyymi00182 kirjoitti:
Tuo jutun tehnyt toimittaja Miikka on jääkiekkomiehiä mutta Seiskan toimittaja Ylimutka on hevosporukoissa pyörivä ja hänen ilkeää aikaisempaa juttua Miikka nyt toisti.
Mietinkin että koska tulee Seiskan kosto kun Martina ja Esko podcastissa puivat tuota asiaa, tai siis sitä kun ottivat Ylimutkaan yhteyttä tuosta että toistaa valheita että aussi jätti, Ja sitä että miten halveksuvat jutun Ylimutka sen jälkeen teki Seiskalle heidän yhteydenoton jälkeen. Mutta siinähän se kosto nyt sitten tuli ja toistettiin nuo valheelliset jutut mistä Martina ja Eskokin raivostui aikaisemmin Ylimutkalle.
- Anonyymi00187
Anonyymi00182 kirjoitti:
Ai siksi Miikka teki Pikkaraisen ja entisen hiihtokuningattaren suhteesta positiivissävytteisen jutun ja laittoi näkyviin Hannun pitkän kirjoituksen jossa väitti että on syytön ja oikeusmurha tapahtunu? Siksi koska Hannu on jääkiekkomiehiä?
- Anonyymi00188
Anonyymi00184 kirjoitti:
Stefu itse raivostui kun lapsi oli alle 10-vuotias ja Ylimutkalle oli joku senaikaiselta hevostallilta kannellut että olisi ollut tallimaksuja maksamatta. Stefu silloin haukkui Seiskan naistoimittajat pataluhaksi ja kirjoitti että hävettää viedä tyttöä kouluun. Eli kiusanteko hevospiireissä on alkanut jo vuosia sitten ja aseena pienen tytön hevosharratus ja jatkuu edelleen.
Vuonna 2020 tuo lapsenkin riepottelu alkoi toden teolla ja kyllä Stefu saa siitä syyttää myös omia valintojaan.
- Anonyymi00189
Anonyymi00176 kirjoitti:
Kyllä otsikot tytär näkee ja täyttää jo tänä vuonna 14 vuotta nuorin ja vanhin 17 vuotta. Näin se aika menee ja lapset ovat kohta muutaman vuoden päästä täysiikäisiä.
- Anonyymi00190
Anonyymi00177 kirjoitti:
Jos tytär voittaa kisoissa ei onnittele ja ainoastaan et oli siellä muitakin voittajia. Jos ei pärjää kisoissa haukkuu, että pitihän se arvata ja ettei se pärjää missään.
- Anonyymi00191
Anonyymi00189 kirjoitti:
Kyllä otsikot tytär näkee ja täyttää jo tänä vuonna 14 vuotta nuorin ja vanhin 17 vuotta. Näin se aika menee ja lapset ovat kohta muutaman vuoden päästä täysiikäisiä.
Koska tuon perheen vainoaminen loppuu? Lasuja eivät voi vainoajat enää kuitenkaan kovin monta vuotta rustata. Ottaako Seiska hampaisiinsa jo seuraavan sukupolven eli tyttäret?
- Anonyymi00192
Anonyymi00184 kirjoitti:
Stefan Therman on uhanut räjäyttää koko seiskalehden toimiston suutuspäissään ja haukkunut monet toimittajat pahanpäiväisesti.
- Anonyymi00193
Anonyymi00191 kirjoitti:
Koska tuon perheen vainoaminen loppuu? Lasuja eivät voi vainoajat enää kuitenkaan kovin monta vuotta rustata. Ottaako Seiska hampaisiinsa jo seuraavan sukupolven eli tyttäret?
Lasuja voivat tehdä ja kuitenkaan niihin ei ole koskaan ollut viranomaisten puuttua tarvinnut.
- Anonyymi00202
Anonyymi00189 kirjoitti:
Joo ja vanhemmat pitävät huolen, että varmasti tietää, vaikka ei lukisi.
- Anonyymi00203
Anonyymi00183 kirjoitti:
Sekö, että Martina ja Esko kertoo podcastissa kaikenlaista, lasut, Martina haukkuu Stefua jne ei olisi asia, josta kiusataan...Läpinäkyvää puolitotuuksien näkemistä sulta taas
- Anonyymi00204
Anonyymi00181 kirjoitti:
Espanjassa tyttö myös menestyi ja tuli voittoja ja vainoaja kosti sillä tavalla että teki aiheettoman lasun. Voi elämän kevät! Kisasiko vainoajan tutun lapsi sielläkin vai mikä ihme oli tarkoituksena?
Yksi voitto. Epäonnistumisia ja keskeytyksiäkin tuli. Jätä jo LAPSI ja hänen harrastus rauhaan. Etkö jo tajua?
- Anonyymi00205
Anonyymi00180 kirjoitti:
Miksi sinun on noin vaikea hyväksyä heidän tyttärensä menestyminen ja selvästi näkyy kommenteissa olet ainoastaan katkera ja M ja S - tyttären menestyksestä ja ?
? Ai, jos sanotaan kuten asia on ja että lapsi ei kuilu suomi24 julkkisjuoruihin, ei hyväksy? Pitää ymmärtää ettei lapsi kuulu tänne. Miksi sun on noin vaikea se hyväksyä?
- Anonyymi00206
Anonyymi00181 kirjoitti:
Espanjassa tuli myös epäonnistumisia, et sitten niitä maininnut.
- Anonyymi00208
Anonyymi00189 kirjoitti:
No kohta vanhemmlla tytöllä on yo-juhlat. Varmaan Martinalle kova juttu 🧐
- Anonyymi00211
Anonyymi00203 kirjoitti:
Sekö, että Martina ja Esko kertoo podcastissa kaikenlaista, lasut, Martina haukkuu Stefua jne ei olisi asia, josta kiusataan...Läpinäkyvää puolitotuuksien näkemistä sulta taas
Toivottavat ottavat sinutkin vielä podcastissa käsittelyyn. Aivan varmasti tietävät kuka olet.
- Anonyymi00212
Anonyymi00211 kirjoitti:
Toivottavat ottavat sinutkin vielä podcastissa käsittelyyn. Aivan varmasti tietävät kuka olet.
Korjaus, siis toivottavasti. Onhan se selvää että tietävät kuka vainoaa sekä Martinan äitiä että Martinaa ja myös Eskokin saa osansa.
- Anonyymi00213
Anonyymi00212 kirjoitti:
Korjaus, siis toivottavasti. Onhan se selvää että tietävät kuka vainoaa sekä Martinan äitiä että Martinaa ja myös Eskokin saa osansa.
Sama mummo on tehnyt ensimmäisen lasun jo kun Martinan ja Eskon lapsi syntyi. Täällä haukkui Martinan äitiyttä jo kun Martina odotti vanhinta lasta. Joo, on tullut googlatessa vastaan ja paljon muutakin.
- Anonyymi00216
Anonyymi00211 kirjoitti:
No ei todellakaan tiedä. Ottaako noin päähän totuus, että alennut tuollaiseen?
- Anonyymi00217
Anonyymi00212 kirjoitti:
Juu se yksi ainoa, eräs 20 vuotta vainonnut mies, nainen, nuori, vanha, keski-ikäinen, työtön, työllinen, eläkeläinen, yövartija, bodari, tanssipiireistä, missipiireistä, ratsastuspiireistä, triathlonpiireistä, luokkakaveri, kanssakilpailija, Turusta, Porista, Helsingistä jne. Eikä tässä edes kaikki ominaisuudet, mitkä sinä ja sun kanssa samanlsiset, on "tienneet"vainooooojan ominaisuuksiksi 😆
- Anonyymi00218
Anonyymi00208 kirjoitti:
Onko? Eikö se aloittanut lukiossa viime syksynä? Yo juhlat olis noin 2028.
- Anonyymi00219
Anonyymi00217 kirjoitti:
Juu se yksi ainoa, eräs 20 vuotta vainonnut mies, nainen, nuori, vanha, keski-ikäinen, työtön, työllinen, eläkeläinen, yövartija, bodari, tanssipiireistä, missipiireistä, ratsastuspiireistä, triathlonpiireistä, luokkakaveri, kanssakilpailija, Turusta, Porista, Helsingistä jne. Eikä tässä edes kaikki ominaisuudet, mitkä sinä ja sun kanssa samanlsiset, on "tienneet"vainooooojan ominaisuuksiksi 😆
Onkohan se tämä naisoletettu maisteri?😝😝
Filosofiakin hallinnassa että ihan siansaksaa osaa kirjottaa?🥹 - Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Onkohan se tämä naisoletettu maisteri?😝😝
Filosofiakin hallinnassa että ihan siansaksaa osaa kirjottaa?🥹Voi olla, jos sun mielestä noi kaikki luetellut asiat on yhden henkilön ominaisuuksia. Koulutus puuttuikin vielä. Maisteri, opettaja, toimittaja jne.
- Anonyymi00235
Anonyymi00170 kirjoitti:
....viimme... taas sinä nolo mummeli, joka et kirjoittaa osaa.
- Anonyymi00236
Anonyymi00181 kirjoitti:
Espanjassa oli myös kisoja joissa epäonnistui 🧐
- Anonyymi00239
Anonyymi00208 kirjoitti:
Vicotrian haaveena on päästä oikeustieteitä lukemaan, siinä Martina äidille hehkuttamisen aihetta sitten riittääkin, mutta ensin pitää tytön selvittää kunnialla lukio ja pääsykokeet oikeustieteelliseen !
- Anonyymi00195
Ompa pahan näkönen tuo viimeinen Martinan hiusten sivukuva Instassa.
Valkoinen tekotukka, jatkeiden liitoskohdat näkyy sivussa ja poninhännässä on omat lyhyet hiukset törröttämässä.- Anonyymi00196
Miksi käyt katselee Martinan instas kokoajan ja ? Eihän sinulla pitäisi olla mitään asiaa sinne kurkkimaan. Koska vihaat ja haukut häntä ainoastaan vuodesta toiseen ja.
- Anonyymi00198
Anonyymi00196 kirjoitti:
Miksi käyt katselee Martinan instas kokoajan ja ? Eihän sinulla pitäisi olla mitään asiaa sinne kurkkimaan. Koska vihaat ja haukut häntä ainoastaan vuodesta toiseen ja.
Samahan se on Martinan ex-rakkaan, Pikkaraisen tapauksessa. Oletettavasti joku ikääntynyt mummo on ottanut hampaisiinsa ja nyt vielä Ritunkin. Ja onhan vielä Sarakin. Miksi tosiaan tutkia instaa, kenenkään, jos seurauksena on pelkkää louskutusta.
- Anonyymi00200
Joo toi tukka saa on hirveä. Mikähän aivopieru tullut. Petäistön exä on blondi..
- Anonyymi00207
Anonyymi00198 kirjoitti:
Samahan se on Martinan ex-rakkaan, Pikkaraisen tapauksessa. Oletettavasti joku ikääntynyt mummo on ottanut hampaisiinsa ja nyt vielä Ritunkin. Ja onhan vielä Sarakin. Miksi tosiaan tutkia instaa, kenenkään, jos seurauksena on pelkkää louskutusta.
Ritu taisi jättää Pikkaraisen kun Pikkarainen aivan selvästi alkoi piikittelemään Ritua ja tämän elämäntyyliä juhlimisineen ja alkoholinkäyttöineen.
- Anonyymi00209
Anonyymi00207 kirjoitti:
Ritu taisi jättää Pikkaraisen kun Pikkarainen aivan selvästi alkoi piikittelemään Ritua ja tämän elämäntyyliä juhlimisineen ja alkoholinkäyttöineen.
Uhkaa jopa muuttaa takaisin pääkaupunkiseudulle jos ei tilanne Levillä muutu Hannun mielen mukaiseksi.
- Anonyymi00214
Anonyymi00200 kirjoitti:
Joo toi tukka saa on hirveä. Mikähän aivopieru tullut. Petäistön exä on blondi..
Martinalla ei ole minkäänlaista tyylitajua , se on huomattu jo monta kertaa mutta toi blondi on todella järkyttävä ilmestys 👩🦳
- Anonyymi00215
Anonyymi00207 kirjoitti:
Pysy Riitta-Liisa iloisena itsenäsi äläkä anna Hannun nujertaa elämäniloasi!
- Anonyymi00225
Anonyymi00214 kirjoitti:
Martinalla ei ole minkäänlaista tyylitajua , se on huomattu jo monta kertaa mutta toi blondi on todella järkyttävä ilmestys 👩🦳
Lopputulos 90-luvun vetyperoksidiblondi ja räikeästi näkyvät pidennysten kiinnityskohdat. Eikö yhteistyöllä saa ammattitaidolla valittua tyyliä ja laatua?
- Anonyymi00221
Nyt se aussimies esille ja kertomaan totuuden, miksi ei vienyt Martinaaalttarille. Ni jos loppuis spekulaatiot... Kyllähän Martin alla on miehiä piisannut. Eiks yks tanskalainen kun ollut kuvioissa ennen Pikkaraista.
- Anonyymi00226
Antaa aussin nauttia rakkauden huumasta uuden kaunottarensa kanssa. Ei halua muistella Suomi- mokaansa.
- Anonyymi00227
Anonyymi00226 kirjoitti:
Antaa aussin nauttia rakkauden huumasta uuden kaunottarensa kanssa. Ei halua muistella Suomi- mokaansa.
Kuka senkin nyt tietäisi, että uusi on kaunotar!
- Anonyymi00231
Anonyymi00227 kirjoitti:
Kuka senkin nyt tietäisi, että uusi on kaunotar!
Kyllä tietäjät tietää😉
- Anonyymi00224
soittakaa +358503187623
- Anonyymi00238
Martinan uusi poikkis?! Huh huh!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18706314/asianajotoimisto-heikkila--co-ongelmissa-osa-ii#comment-142224108
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912561Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww881496- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838- 54793
- 30726