Pakit?
Vieläkö antaisit
47
605
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ai niiku kenelle antaisin pakit?
- Anonyymi00002
Antaisin lapion ja multaa.
- Anonyymi00016
Koska olet palstaäijän avauksissa tulkuttava puutarhuri sielultasi? Vaivaannuttavaa seurattavaa. Naiselta sivusta
- Anonyymi00018
Jaahas että siementä vakoon.
- Anonyymi00004
En. Olen miettinyt asiaa ja kaduttaa suunnattomasti.😡
- Anonyymi00030
Kenelle meni 🤔
- Anonyymi00043
Pidemmän kaavan kautta menevät he joiden henkinen kantti kestää.
- Anonyymi00005
Joo kyllä ihan ehdottomasti. Päivä päivältä vaikutat vaan huonommalta, täysin kelvottomalta ja kaikkea muuta negatiivista, on vaikeaa löytää juuri mitään positiivista sanottavaa. Että EI, sinä et kelpaa
- Anonyymi00006
Kuka kenelle tuntematta mitä luultavammin siksi opettelin etukäteen tietämään lopputuloksen ei pääse mua kukaan syyttämään ajan tuhlaamisesta
- Anonyymi00007
Minä annan pakit kaikille, koska minua ei kiinnosta tutustua yhteenkään uuteen ihmiseen! Pidän yksin olemisesta ja omasta rauhasta, se on minulle kaikkein tärkeintä!
- Anonyymi00008
En ole antanut koskaan pakkeja, kun et ole tehnyt koskaan aloitetta missään.
n>m- Anonyymi00009
Jaa että sitä odotellessa, että vois sanoo että suksi vtuun.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jaa että sitä odotellessa, että vois sanoo että suksi vtuun.
Tarkoitin,,että syytös oli paikkaansapitämätön.
- Anonyymi00011
Kyl sä saat mies aika v*tukseen korjata toimintaas ihan käytännön tasolla ennen kun uskallan antaa sulle siimaa mut jos oot valmis fiksaa ni hissukseen voidaan katsoa mikä fiilis eli tämmöisiä olen pohdiskellut viimeaikoina
- Anonyymi00012
No enköhän ole käytöstäni korjannu jo pisemmän aikaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
No enköhän ole käytöstäni korjannu jo pisemmän aikaa.
Joissain jutuissa kyllä
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Joissain jutuissa kyllä
Vuon mitä viälä pitäis tehä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei hän noin puhu
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mee ja ota omas kuleksimasta.
- Anonyymi00039
Minun heikkous on epäselvyyden sietäminen. Haluan niin suoraa totuutta ja epäselvissä tilanteissa menen aina hämilleen. Ehkä minun elämään on ollut tulossa liiankin paljon ihmisiä, jotka ovat saaneet minut sekaisin, enkä oikein ole ymmärtänyt kaikkien motiiveja. Sehän on selvää, itse olen käyttäytynyt hassusti, mutta on kyllä elämäkin ollut viime aikoina hassua. Oikeasti ja aidosti haluaisin naisen kanssa läheisen suhteen ja tiedän et minun pitää paljon parantaa, mutta tärkeintä on keskittyä olennaiseen ja siihen mitä oikeasti haluaa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minun heikkous on epäselvyyden sietäminen. Haluan niin suoraa totuutta ja epäselvissä tilanteissa menen aina hämilleen. Ehkä minun elämään on ollut tulossa liiankin paljon ihmisiä, jotka ovat saaneet minut sekaisin, enkä oikein ole ymmärtänyt kaikkien motiiveja. Sehän on selvää, itse olen käyttäytynyt hassusti, mutta on kyllä elämäkin ollut viime aikoina hassua. Oikeasti ja aidosti haluaisin naisen kanssa läheisen suhteen ja tiedän et minun pitää paljon parantaa, mutta tärkeintä on keskittyä olennaiseen ja siihen mitä oikeasti haluaa.
Aloita siitä että valitet vain yhden monista josta tykkäät etkö säädä koko kylän kanssa .
Niille muille pitää osata sanoa ei vaikka. halusit olla kiva ja saatavilla ja läsnä .
Koska silloin asiat ei mee sekavaksi tai hassuksi
Ja mielipiteellä tuler enemmän painoarvoa.
Kun sua enää pidetä helppona ja hälläväliä tyyppinä jatkossa. Kukaan ei tahdo olla 🤡
Sivusta - Anonyymi00048
Anonyymi00041 kirjoitti:
Aloita siitä että valitet vain yhden monista josta tykkäät etkö säädä koko kylän kanssa .
Niille muille pitää osata sanoa ei vaikka. halusit olla kiva ja saatavilla ja läsnä .
Koska silloin asiat ei mee sekavaksi tai hassuksi
Ja mielipiteellä tuler enemmän painoarvoa.
Kun sua enää pidetä helppona ja hälläväliä tyyppinä jatkossa. Kukaan ei tahdo olla 🤡
SivustaOngelmana on myös se, että naisen pitäisi antaa selvä merkki ja siinä ei saisi olla vierelle hänen kavereita sekoittamassa asioita.
- Anonyymi00014
En ennen ekaa kertaa.
- Anonyymi00015
Todennäköisesti. Etenkin,jos kyse on samantyyppisestä tapauksesta, kui palstan vakioilkkuj, joka on päättänyt ettei hänet torjunut nainen saisi olla onnellinen kennekään toisenkaan miehen kanssa. Hänen tyyppisilleen on tosin nimitys psykologian puolella.
- Anonyymi00017
Onko hänellä siis diagnoosi? Tietääkö kukaan onko oikeasti ollut naimisissa vai oliko vaan hänen oma kuvitelmaa??
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onko hänellä siis diagnoosi? Tietääkö kukaan onko oikeasti ollut naimisissa vai oliko vaan hänen oma kuvitelmaa??
Ei kuule harmainta aavistusta, mutta kun luet kyseisen (oletetusti) miehen aloituksia tällä palstalla niin ei hän vaikuta normi empatiakyvyllä varustetulta vaan pyrkii kaikin keinoin horjuttamaan hänet torjuneen naisen itsetuntoa ja minäkuvaa ja kommenteistä päätellen estämään naisen tulevat parisuhteet yms.
Jos hän on naimisissa niin toivottavasti hänet nainut nainen tietää mihin on lusikkansa laittanut. - Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei kuule harmainta aavistusta, mutta kun luet kyseisen (oletetusti) miehen aloituksia tällä palstalla niin ei hän vaikuta normi empatiakyvyllä varustetulta vaan pyrkii kaikin keinoin horjuttamaan hänet torjuneen naisen itsetuntoa ja minäkuvaa ja kommenteistä päätellen estämään naisen tulevat parisuhteet yms.
Jos hän on naimisissa niin toivottavasti hänet nainut nainen tietää mihin on lusikkansa laittanut.Sitä näköjään tekee. Ehkä vaimo tuli järkiinsä ja siirsi lusikkansa omaan tai jonkun fiksumman miehen laatikkoon.
- Anonyymi00020
Et kuitenkaan halua olla kanssani. Sä aina haluat vähän aikaa hengata ja sitten vaihdat johonkin muuhun, kun en ole tarpeeksi sitä, tätä, tuota ja kaikkee. Kuka sellaista jaksaa?
- Anonyymi00036
En minä kyllästyisi häneen millään.
- Anonyymi00046
Anonyymi00036 kirjoitti:
En minä kyllästyisi häneen millään.
Anteeksi kuinka, emmehän edes tunne toisiamme juurikaan!
- Anonyymi00022
Eiköhän tuon voi jo päätellä. Samaa jankkaa vuodesta toiseen palstahäirikkö!
- Anonyymi00023
No kyllä, edelleen.. mutta eihän se estä sitä pientä pelailua jos joskus nähdään?
Ps. Tätä ei muut ymmärrä kuin hän.- Anonyymi00024
Vai ymmärtääkö hänkään?
- Anonyymi00038
Oletko varma että ei toivo, että ajan kanssa olisi jotain muutakin?
- Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oletko varma että ei toivo, että ajan kanssa olisi jotain muutakin?
Minä en ainakaan toivo läheisyyttä kenenkään kanssa missään muodossa! Sellainen ei ole minun näköistä elämää! Mutta se on varmaa, ettei edes ystävyysuhde voi alkaa ennen kuin korvaukset! tilillä! Sen asian suhteen olen ehdoton!
- Anonyymi00025
En, en ole antanut ennenkään. Pakkejakaan siis. Antaisin muutakin jos sinäkin antaisit.
- Anonyymi00027
Tekeekö joku seurustelupäätöksiä anonyymin somettelun pohjalta?
- Anonyymi00032
Juu tää on helppoo.
- Anonyymi00031
En kun ei enää tule sellaista että oltaisiin yhteydessä monen monta kertaa pelleilit mun kans ja nyt tein lopullisen stopin ei susta ole mihinkään olet arka mt ongelmainen ja musta sukkainen
- Anonyymi00034
Sulla on yks ihan hot somekuva
- Anonyymi00035
Työkalupakin voisin antaa,muuta ei ole.Mieluummin en.
- Anonyymi00037
Millaiset pakit sait? Pyysitkö treffeille ja kieltäytyi? Haitko tanssimaan ja sanoi ei? Lähetitkö kirjeen ja vastasi: ei kiinnosta?
Vai millaisia ne pakit nykyään ovat?
Nainen50+ - Anonyymi00040
Kyllä. En ole kiinnostunut enkä tule olemaan.
- Anonyymi00042
Joo jos et ole 190 cm tai pidempi mies .
- Anonyymi00044
Nukkumaan,kukkien istutushommat aamulla.
- Anonyymi00045
Pakit tulee siihen asti, kunnes korvaukset tilillä! Sen jälkeen voimme alkaa neuvotella!
- Anonyymi00049
Huonoa sopimusta en allekirjoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1072507Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/351944Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341700Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee191588- 1121491
- 1381268
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136966"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!46942Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80936Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29867