Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
Inhottava stalkkeri
111
947
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pelko
- Anonyymi00021UUSI
Pelko että oma toiminta ja epäasialliset ajatukset ja toiminta tulevat julki. Se saa syventymään entisestään tuohon... Pakkomielle syntyy. Kun ei voikaan kontrolloida toista niin pakokauhu saa sabototoimaan toisen elämän.
- Anonyymi00002
Kosto
- Anonyymi00022UUSI
Sellainen tyyppi kostaa mitättömiä asioita. Ja itse asiassa kostaminen yleensäkin ei ole terveen merkki.
- Anonyymi00037UUSI
Ja mistä tämä tällainen epäilemättä jonkun mielestä oikeutettu kosto muodostuisi?
- Anonyymi00088UUSI
Ku on sairas pää,niin pitäähän se näyttää,vaikka oudoille ihmisille!,ei teitä jaksa kukaan!helekarin kiusaajat,kriminaalit!
- Anonyymi00003
Ihanaa kun voi kerrankin avata verhoja ja päästää valon tulvimaan kotiin. Pysy vaan poissa kiikareinesi. Tylsiä nuo stalkkerit.
- Anonyymi00004
Sen verran mitä olen "stalkannut" kaivattuani, niin syitä ovat olleet: olen halunnut tietää missä mennään, missä hän liikkuu ja kenen kanssa. Joskus siksi, että olen halunnut tavata hänet, myöhemmin siksi, että olen halunnut vältellä häntä. Siksi "stalkannut", että olen halunnut että minusta saa vaikutelman että tapaan/ välttelen häntä ihan sattumalta. Noloa ja niin teiniä. Nykyään en enää stalkkaa.
Naiselta- Anonyymi00005
Aloituksessa ei kyse tuollaisesta. T. Ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aloituksessa ei kyse tuollaisesta. T. Ap
Toista kun ei voi omistaa...
Sinänsä sairasta touhua... - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Toista kun ei voi omistaa...
Sinänsä sairasta touhua...Ei ole kyse rakkaudesta tai mustasukkaisuudesta yms vaan ihan vainoamisesta ja häirinnästä. T. Ap
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole kyse rakkaudesta tai mustasukkaisuudesta yms vaan ihan vainoamisesta ja häirinnästä. T. Ap
Miksi käsittelet asiaa täällä? Vie asia poliisille, jos sinua häiritään tai vainotaan. Onko mies sun ex vai mikä?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi käsittelet asiaa täällä? Vie asia poliisille, jos sinua häiritään tai vainotaan. Onko mies sun ex vai mikä?
Eikö pieneen päähäsi pälkähtänyt että asialla voi olla NAINENKIN.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mun tilanteesa ei ainakaan ole nainen. Tiedän sen täysin varmuudella. Sivusta N
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Että aivan turhaan kiikutatte tänne niitä mustia pitkiä hiuksia muka peittääksenne henkilöllisyytenne!!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No ihan yhtä lailla: ota poliisiin yhteyttä, jos vainoaa. Turha tällä palstalla on asiaa käsitellä. Jos teillä ei ole enää exän kanssa yhteystietoja tms. niin on aina viralliset tiet ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00020UUSI
Näin on. Siinä nasse sedille iskee se viiminen harha itsensä ylivoimaisuudesta ja rötökset jatkuu....
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole kyse rakkaudesta tai mustasukkaisuudesta yms vaan ihan vainoamisesta ja häirinnästä. T. Ap
Jep ja sabotoinnista kuten toisen ura ja yrittää horjuttaa toisen ihmissuhteitakin
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itse vein poliisille..Mutta ei se ole automaatio että asia selviää sillä sekunnissa.
Sivusta, ei ap - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi olla nainen miestä kohtaan tai vaikka nainen mustasukkaisuuden takia toista naista kohtaan
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aina hyvä pohtia, mistä kaikki on saanut alkunsa? Onko itsellä voinut olla ensivaikutelman luoma hype, josta toinen ottanut koppia? Näin ne olettamukset ja itsensä ruokkiminen haluineen voi saada alkunsa? Hyvällä voi saada paljon pahaa aikaan, jollei sille löydy ymmärrystä? Meitä on moneksi ja erehtymisen vaara aina olemassa?
Joskus naisen tarvii vain hymyillä miehelle, toisinaan se voi vaatia toistoja, et toisen uteliaisuus herää? Miten kukakin kokee kokemansa, sillä on merkitystä. Väärin ymmärtäminen yleensä voi muuttaa kaiken negatiiviseksi tunteeksi "vainon tunteeksi", jonka toinen voi tuntea päinvastaiseksi? - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taas tyrkytät tänne tarinaa mikä sopii sinun suppeaan maailmankuvaan ja tarjoat poliisivoimia ratkaisuksi kaikkeen. Sivusta
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jaa tällainen tarinallisuus, palstaäijä🥱
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Taas tyrkytät tänne tarinaa mikä sopii sinun suppeaan maailmankuvaan ja tarjoat poliisivoimia ratkaisuksi kaikkeen. Sivusta
Tottakai, kuinka muutenkaan. Sivusta Pike
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Että aivan turhaan kiikutatte tänne niitä mustia pitkiä hiuksia muka peittääksenne henkilöllisyytenne!!
Eikö niistä hiuksista jää palstaäijän huuhaastoori sitä DNAta ja kaikkea todistetta kun koneisto alkaa välittömästi pyöriä isoilla kierroksilla? Toivottavasti olen tarpeeksi alentuva ja sarkastinen mm siksi, että trollaat. T
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näin on. Siinä nasse sedille iskee se viiminen harha itsensä ylivoimaisuudesta ja rötökset jatkuu....
No sanoisin, että kyllä jos on pokkaa pälpättää asiasta enemmän ja vähemmän retostellen esimerkiksi julkisesti netissä tai pitkin pitäjiä. Kaikkia se leipä elättää, mutta eipä välttämättä niin kauan
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Aina hyvä pohtia, mistä kaikki on saanut alkunsa? Onko itsellä voinut olla ensivaikutelman luoma hype, josta toinen ottanut koppia? Näin ne olettamukset ja itsensä ruokkiminen haluineen voi saada alkunsa? Hyvällä voi saada paljon pahaa aikaan, jollei sille löydy ymmärrystä? Meitä on moneksi ja erehtymisen vaara aina olemassa?
Joskus naisen tarvii vain hymyillä miehelle, toisinaan se voi vaatia toistoja, et toisen uteliaisuus herää? Miten kukakin kokee kokemansa, sillä on merkitystä. Väärin ymmärtäminen yleensä voi muuttaa kaiken negatiiviseksi tunteeksi "vainon tunteeksi", jonka toinen voi tuntea päinvastaiseksi?Taasko itsensä kanssa puutaheinää keskusteleva palstaäijä tämä banaali keskustelu nk ”ylireakoinnista” alkaa. Aika paskaa tulkintaa teki joku puupää tästäkin narratiivista😏
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Itse vein poliisille..Mutta ei se ole automaatio että asia selviää sillä sekunnissa.
Sivusta, ei apNo minä kerran ilmoitin sellaiselle ns web-poliisille tällaisesta verkkorikollisuuden muodosta, niin ei kyllä yhtään auttanut joku sininen koodi huusi heti. Jännä
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä vainoa ja häiritset täällä toisia Ap. Olet pihalla muutenkin, joten mene sinne!
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se soitti mulle että sai oudon puhelun.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pidät itseäsi merkkihenkilönä ja kuvittelet kaiken.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tottakai, kuinka muutenkaan. Sivusta Pike
ValePike. Pike ei koskaan sano sivusta. SivustaN
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin on!
- Anonyymi00090UUSI
Sinä se kumma hästähäärä olet! Toisinaan mies ja toisinaan nainen,et sinä ole oikee naien,etkä mieskään,haluat vain toisten liitot sotkea!Olet todellakin vienyt omaisuutta täältä,ku tulet tänne vaika ei sulla mitäälupaa ole,se on karmeaa,ku vieraat ihmiset kulkee toisten kotona penkomassa,ILMAN OMISTAJIEN LUPAA!
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taitaa olla peruukin hiuksia,kuten meilläkin!
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joskus naisen tarvii vain hymyillä miehelle, toisinaan se voi vaatia toistoja, et toisen uteliaisuus herää? Miten kukakin kokee kokemansa, sillä on merkitystä. Väärin ymmärtäminen yleensä voi muuttaa kaiken negatiiviseksi tunteeksi "vainon tunteeksi", jonka toinen voi tuntea päinvastaiseksi?Silloin ihminen pitää saada psykiatriseen hoitoon,koska kyseessä on sairas pakkomielle,ei psyykkeeltään terve ihminen vainoa,eikä satuta outoja ihmisiä,ei ole seurustelu,eikä parisuhdetta,on vain luulo siitä!
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sinä vainoa ja häiritset täällä toisia Ap. Olet pihalla muutenkin, joten mene sinne!
Kerro hiljalleen syviin vesiin ajautunut narratiiveja rakentanut ja niihin seonnut yksärinkertainen sinäkin tulkintasi vallitsevasta todellisuudesta ja rakenna sitä sosiaalisesti tänne palstatodellisuuteen. Joku arvaa liian hyvin mitä proosailet- hän hakkeroi jne. Nähty tämäkin sgagailu moneen kertaan. Sivusta just Sulle
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siis….mitä?? Onko tuollaisia naisiakin siis todellako? Tähän asti oon ajatellu miesten touhuksi tuollaiset mut miks joku nainen tekis tollasta onko joku mielenterveysongelmainen? Ja pahasti sellainen ja miten hän stalkkaa jotain naista?
Ei voi kyllä käsittää että oikeesti ois noin sairaita naisiakin. 😳 - Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Joskus naisen tarvii vain hymyillä miehelle, toisinaan se voi vaatia toistoja, et toisen uteliaisuus herää? Miten kukakin kokee kokemansa, sillä on merkitystä. Väärin ymmärtäminen yleensä voi muuttaa kaiken negatiiviseksi tunteeksi "vainon tunteeksi", jonka toinen voi tuntea päinvastaiseksi?Ainakin mun tapauksessa on selvät näytöt useista tilanteista. Voinen kertoa niistä muutaman tähän :
Palstalla osattiin kertoa, minne olin ollut yhteydessä ja ihan tarkalleen jopa.
Palstalla osattiin kertoa, missä lähisukulaiseni oli ollut työkeikalla ja milloin.
Palstalla osattiin myös kertoa, mikä on kännykkäni pinkoodi.
Osattu kertoa osoitteeni.
Osattu kuvailla, millainen matto on ja minkä merkkiset verhot.
Osattu kirjoittaa erilaista fonttia käyttäen ostamani stereomalli, merkilleen ja mallilleen täysin oikein.
Tuossa vain murto-osa kaikesta.
Pike - Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
ValePike. Pike ei koskaan sano sivusta. SivustaN
Ihan oikea Pike.
Pike
- Anonyymi00015UUSI
olen siis mies.... hmm mustasukkaisuus voi ajaa tuollaiseen stalkkerointiin.... paras aina pitää valkoiset tennissukat jaloissa, jotta ei ole mustasukkainen, tai läpinäkyvät sukat eli ei sukkia ollenkaan.
- Anonyymi00016UUSI
Kaiken lisäksi ne ovat siirtyneet tai jatkaneet uhriensa tunne-elämän hakkerointiin ja etähallintaan manipuloinneilla ja joillain sairailla etäkeinoilla. Nyt lopetat!! Suomi on vapaa maa! Et voi pakottaa ketään tykkäämään itsestäsi!! Se on rikos!!
- Anonyymi00018UUSI
Lopeta hakkerointi!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lopeta hakkerointi!
Toivottavasti yks mies lopettas.. Ja yks mustasukkainen nainen myös.
Naiselta Sivusta - Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Toivottavasti yks mies lopettas.. Ja yks mustasukkainen nainen myös.
Naiselta SivustaJaa että tällainen versio vallitsevasta todellesuudesta palstaäijä naisena esiintyen tällä kertaa. Kappas kummaa- aina joku kiintiönainen liittyy stooreihin kuitenkin. Jos sinua pitäisi vakavastiotettavana ja johdonmukaisena, niin voisi arvottaa tätä hölönpölöä jopa niin korkealle, että yrität sotkea jotain, mutta lahjat ja kapasiteetti ei riitä niin pitkäjänteiseen toimintaan
- Anonyymi00027UUSI
Kaikesta ruminta on miehen tekemä stalkkaus miehelle. Luonnollisesti vaikea kuvitella heteron tekevän tuollaista vainoamista miehelle ja homonkin tapauksessa jo pelkkä stalkkaus on jo henkisesti ja fyysisesti törkeä rikos (tarkoitan myös laittomia keinoja). Silloin kun homo haluaa lähes pakonomaisesti yhteyden heteroon, on hyvin lähellä jo henkilökohtaisen suojan ja intimiteetin rikkominen, koska alkuasetelmassa homo mies haluaa toista seksuaalisesti ja hetero ei voi kuvitellakaan tekevänsä mitään seksuaalisuuteen liittyvää miehen kanssa.
- Anonyymi00044UUSI
Ja kerrotko palstaäijä näille, että miten sukupuolinen suuntautuminen liittyy tähän- onko kiintymysmallisi kenties päin mäntyä? Lukekaa joskus ajatuksella tätä skeidaa
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ja kerrotko palstaäijä näille, että miten sukupuolinen suuntautuminen liittyy tähän- onko kiintymysmallisi kenties päin mäntyä? Lukekaa joskus ajatuksella tätä skeidaa
Se liittyy sillä tavalla, että edes sillä tavalla asialle saadaan jotain järkeä ja motiivia. Millainen olsi hetero mies, joka haluaisi stalkata tai vainota tuntematonta hetero miestä. Siinä kuin ei olisi yhtään mitään järkeä. Ei nyt haluaisi ajatella ihmisistä heidän olevan täysin hulluja.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Se liittyy sillä tavalla, että edes sillä tavalla asialle saadaan jotain järkeä ja motiivia. Millainen olsi hetero mies, joka haluaisi stalkata tai vainota tuntematonta hetero miestä. Siinä kuin ei olisi yhtään mitään järkeä. Ei nyt haluaisi ajatella ihmisistä heidän olevan täysin hulluja.
Eli sinun mielestä latvakärö vainoaminen ja stalkkaaminen, kuten itse ilmaisit on syvää kiintymystä osoittavaa käyttäytymistä? Menehän palstaäijä sinne raiteille pötköttämään ja tuumaamaan tätä asiaa kun naiset eivät sinusta välitä. Prologi liittyy löyhästi aiheeseen, ketä monnin häntää kannattelevat omissa maailmoissa elävät pilli ja pulla ovat tämän kerronnan osalta välillä oikeasti härkkineet yksissä tuumin, kuten asiakirjakielellä muotoillaan. Myötikset tästäkin. Huset alltid vinnar? No ei näillä pelaajilla ainakaan.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Eli sinun mielestä latvakärö vainoaminen ja stalkkaaminen, kuten itse ilmaisit on syvää kiintymystä osoittavaa käyttäytymistä? Menehän palstaäijä sinne raiteille pötköttämään ja tuumaamaan tätä asiaa kun naiset eivät sinusta välitä. Prologi liittyy löyhästi aiheeseen, ketä monnin häntää kannattelevat omissa maailmoissa elävät pilli ja pulla ovat tämän kerronnan osalta välillä oikeasti härkkineet yksissä tuumin, kuten asiakirjakielellä muotoillaan. Myötikset tästäkin. Huset alltid vinnar? No ei näillä pelaajilla ainakaan.
Olet kyllä outo tyyppi. Tuollaisesta on kunnia pysyä kaukana.
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Olet kyllä outo tyyppi. Tuollaisesta on kunnia pysyä kaukana.
Osuiko palstasetä epäterveen kiintymysmallin sohaiseminen arkaan paikkaan? Ilmeisesti sinun lisäksi jollain muullakin kommentistas diganneella
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Osuiko palstasetä epäterveen kiintymysmallin sohaiseminen arkaan paikkaan? Ilmeisesti sinun lisäksi jollain muullakin kommentistas diganneella
Joo, pike tykkäsi. Sori siitä.
- Anonyymi00028UUSI
Toisen ihmisen yksityisyyteen kajoaminen on aina vakava rikos. Miettikääs sitä.
- Anonyymi00045UUSI
Millaisen jämäväen keskuudessa toisen yksityisyyden rikkominen olisi ihan normihommaa? Kysyn vaan ja vastauskin on. Annas olla kun sellaista harrastava kokee oman yksityisyytensä loukatuksi niin voi sitä ulinan määrää. Voi olla vaikka ihan keskusrikospoliisikin joka siellä pälyilee, ei kannata kuitenkaan skitsoilla, eihän?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Millaisen jämäväen keskuudessa toisen yksityisyyden rikkominen olisi ihan normihommaa? Kysyn vaan ja vastauskin on. Annas olla kun sellaista harrastava kokee oman yksityisyytensä loukatuksi niin voi sitä ulinan määrää. Voi olla vaikka ihan keskusrikospoliisikin joka siellä pälyilee, ei kannata kuitenkaan skitsoilla, eihän?
Kun puhelin ei pelaa sillä ei voi soittaa ja tabletlaitteesta akku kuluu, no vohoi kyynel
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Eli sulle "miäheksiluulija" on ihan ok ja peruskauraa että kaikki mitä teet kotisi yksityisyydessä tai vaikka jonkun muunkin kotona .... Tuodaan interneetsiin tai vaihtoehtoisesti erinäisiin keskustelurinkeihin puheenaiheeksi?
Astetta vakavammaksi menee jos samalla stalkataan alaikäisiä siinä kodin piirissä. Sitä voi leijua siellä omassa kuplassaan auvoisen tättähääränä, mutta ei poista faktoja. Loppukaneetiksi vielä, jätkät, että tiedän tasan tarkkaan ketkä siellä hääräilee. - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eli sulle "miäheksiluulija" on ihan ok ja peruskauraa että kaikki mitä teet kotisi yksityisyydessä tai vaikka jonkun muunkin kotona .... Tuodaan interneetsiin tai vaihtoehtoisesti erinäisiin keskustelurinkeihin puheenaiheeksi?
Astetta vakavammaksi menee jos samalla stalkataan alaikäisiä siinä kodin piirissä. Sitä voi leijua siellä omassa kuplassaan auvoisen tättähääränä, mutta ei poista faktoja. Loppukaneetiksi vielä, jätkät, että tiedän tasan tarkkaan ketkä siellä hääräilee....mutta toivottavasti olette nauttineet mm. kiihkeistä "rakasteluista". Tais viimeisin olla meille kaikille aika maraton..
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Astetta vakavammaksi menee jos samalla stalkataan alaikäisiä siinä kodin piirissä. Sitä voi leijua siellä omassa kuplassaan auvoisen tättähääränä, mutta ei poista faktoja. Loppukaneetiksi vielä, jätkät, että tiedän tasan tarkkaan ketkä siellä hääräilee.Enhän minä sanonut sinne päinkään. Yhdelle stalkkausta harrastavalle palstalla pyörivälle pipipäälle räätälöin tämän. Sen jonka kanssa olette ottaneet monesti yhteen ja olet sitä palstaäijäksi kuvitellut, se jolla on kova tarve kiistää tällaiset puheenaiheet. Jos olen tästä maininnut, niin sitten minä olen ollut palstasetä
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
...mutta toivottavasti olette nauttineet mm. kiihkeistä "rakasteluista". Tais viimeisin olla meille kaikille aika maraton..
Joo minäkin olen joskus harkinnut että laitan deliverance prayerin sijaan pokea salakuuntelijalle, niin siinähän sille ääniä mitä tunnistella kun päässä vähän fiiraa ja joka asia kiinnostaa
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Astetta vakavammaksi menee jos samalla stalkataan alaikäisiä siinä kodin piirissä. Sitä voi leijua siellä omassa kuplassaan auvoisen tättähääränä, mutta ei poista faktoja. Loppukaneetiksi vielä, jätkät, että tiedän tasan tarkkaan ketkä siellä hääräilee.Hoito olisi varmaan tarpeen.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Hoito olisi varmaan tarpeen.
Etköhän sitä tule saamaan..
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Hoito olisi varmaan tarpeen.
No joku meditaatio vähintään, kun on niin vaikean oloinen ihminen pelata yhteen, tuntuu oikrin nauttivan draamasta ja vastahangassa eikä ikinä anna tilaa muiden puheelle, varsinkaan jos vähänkään vihjailee että kaikki tulkinnat ei välttämättä ole niin presiis. Silloin kelataan kasetti alkuun ja laitetaan asetukset uusiksi, mm palstasedän jäljityksen suhteen eikä turnajoidq vastaan jollain alunperin palstaäijän lanseeraamalla huuhaaslangilla. Sulla taitaa tosin kans olla vallitsevasta todellisuudesta ihan oma tulkinta..
- Anonyymi00029UUSI
"now what the fxck should I do on helping you, when trying my crew like Hells Angels solving your problems, just... try to.. hang with the Cannonball-crew"
.. jooh, well I tried, yritin.. koska niin maentuneita tyttöjä, oikeasti aika ilahtuneita mopotyttöjä on täälläpäin, iloissaan kevään ullen aina pöristävät.
Hauskaa näyttää olevan heillä, kesäisin pörisellä, muistakaa: kypärä on aina luuserinen merkki.. monikaan Bandidos-hemmokan tuo häpeyden kruunua kanna päässään... - Anonyymi00030UUSI
Diabetes
- Anonyymi00032UUSI
Ei ikin pääse kuntoon ja hyvä ku on tukkaa ees pääs
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ikin pääse kuntoon ja hyvä ku on tukkaa ees pääs
Kyllähä sekin katkeraksi tekee
- Anonyymi00064UUSI
Oletko jotenkin yksinkertainen. Jos on diabetes, silloin voi käyttää lääkkeitä, jolloin ei ole enää "diabetesta". Miten se mitään sen jälkeen rajoittaa kun se todetaan.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Oletko jotenkin yksinkertainen. Jos on diabetes, silloin voi käyttää lääkkeitä, jolloin ei ole enää "diabetesta". Miten se mitään sen jälkeen rajoittaa kun se todetaan.
Ihan jos vaikka pikkuisen perehtyisi asiaan. 🙄
- Anonyymi00031UUSI
Kateellinen horobärse on.
- Anonyymi00035UUSI
Saa olla, laitonta silti
- Anonyymi00046UUSI
Aika tynkä tulkinta sinulla aiheesta, mutta kerro lisää
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Saa olla, laitonta silti
Siis tekijä.. 😅
- Anonyymi00036UUSI
Antisiosiaalinen luonne, puhdas kusipäisyys tai suoranainen tyhmyys, siinä muutamia syitä
- Anonyymi00050UUSI
Etenkin painottaisin tänään tuota viimeistä- helposti hööpötettäviä idiootteja voi riittää, joille saadaan luotua virheellistä turvallisuuden tunnetta, eikä mitään senku meet oot ja teet vain. Ihan tappiin asti jopa mitä viimeiseen tulee, siellä sitä on hyvä kökkiä serverillä eikä loppujen lopuksi ehkä uskalla kuitenkaan jättää toimistoa koska
- Anonyymi00052UUSI
Ömmmm. Vuosia kestänyt laiton urkinta on jotain muuta kuin kusipäisyyttä. Ja voitte olla varmoja vtun lapamadot että täältä pesee, itseasiassa ihan koko ajan..
Siinähän kuuntelette 😉 - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ömmmm. Vuosia kestänyt laiton urkinta on jotain muuta kuin kusipäisyyttä. Ja voitte olla varmoja vtun lapamadot että täältä pesee, itseasiassa ihan koko ajan..
Siinähän kuuntelette 😉No sinut minä aikakin tunnistan, et ole tosiaan tämä junnaavaa tarinaa puupäille tuottava palstaäijä
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Etenkin painottaisin tänään tuota viimeistä- helposti hööpötettäviä idiootteja voi riittää, joille saadaan luotua virheellistä turvallisuuden tunnetta, eikä mitään senku meet oot ja teet vain. Ihan tappiin asti jopa mitä viimeiseen tulee, siellä sitä on hyvä kökkiä serverillä eikä loppujen lopuksi ehkä uskalla kuitenkaan jättää toimistoa koska
Oli muuten iso virhe, että yksi ”koodi”päätyi jotenkin laitteelle missä sen ei pitäisi olla
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
No sinut minä aikakin tunnistan, et ole tosiaan tämä junnaavaa tarinaa puupäille tuottava palstaäijä
Et tunnista, kun on töissä.
- Anonyymi00054UUSI
Hällä täytynee olla ruuvit löysällä. Purkaa omaa pskaa elämää toisiin häiriköimällä.
- Anonyymi00060UUSI
Lunta lusikalla naamaan ja kuvitellen että kaikki on unta. Häiriköille tämä vihje
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Lunta lusikalla naamaan ja kuvitellen että kaikki on unta. Häiriköille tämä vihje
Haarukalla silimään
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Haarukalla silimään
Onko tämä nyt sinimusta mustasukka sellainen laiton uhkaus mikä olisi hyvä ilmoittaa esim web-poliisille? Kaikki järjestyy.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Onko tämä nyt sinimusta mustasukka sellainen laiton uhkaus mikä olisi hyvä ilmoittaa esim web-poliisille? Kaikki järjestyy.
Hienoa jos joku on onnistunut irtautumaan näistä sinimustista ja on vain persu henkeen ja vereen. SJ
- Anonyymi00063UUSI
Stalkaamista täällä???? Hakkerointia?? Seuraamista??
- Anonyymi00065UUSI
Salakuuntelua ikävä palstalla?
Ainoa mitä kuulen "salaa" on mitä naapurit puhuu ja mitäs puhuvat niin kovaa, että kuulen kotiin mitä he puhuu omassa kotona. Ei kiinosta heidän jutut tai elämä. - Anonyymi00071UUSI
Stalkkaamista? Kuka jaksaa??
Mitä hyötyä? - Anonyymi00072UUSI
Stalkkaava h0mo on sitten kaikken rasittavin asia.
- Anonyymi00075UUSI
Erittäin vastenmielistä, varsinkaan jos ei osaa lopettaa.
- Anonyymi00077UUSI
Tulet vain nyt rohkeesti kaapista niin tuo syvälle sisään padottu homofobiasikin heltyy ja voit vihdoin hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet 😂
- Anonyymi00078UUSI
Ram1lla ikävä reisk@@
- Anonyymi00073UUSI
Eräs naine harjaa hiukset vessaharjalla
- Anonyymi00074UUSI
Väkivallattomuus ei tarkoita välinpitämättömyyttä.
- Anonyymi00079UUSI
hahaa lentäväy autot taas WRC-rallidds hsh.
- Anonyymi00080UUSI
On inhottava salkkeri
- Anonyymi00084UUSI
Olen ilmeisesti paljastunut, tullut nähdyksi. Jos et sittenkään pysty näkemään hyviä puoliani paljastan ne mielelläni sinulle huomaavaisesti. Empatia ei ole taikuutta. Se on matkimista. Havainnointia. O len ennenkaikkea rehellinen. Joskus yhtä raa an kuin tapani. Olen tarkkaillut, en tuominnut sitä miten oikein elät elämääsi. Puuttunutkaan. Elämä on valintoja. Koko päivän, joka päivä. Kenelle puhuu missä istuu, mitä sanoo ja millä tavalla sen tekee. Alan jo nähdä sen mitä olet. Selvittänyt muita kautta hämäräksi jäänyttä samalla silti miettien millaisen kuilun luo se että tietää palasia, joita et koskaan jakanut, faktoja ja tarinoita ja hetkiä ja muistoja, tietämykseni määrä josta sinulla ei pitäisi ola hajuakaan. Tiedon rippeitä kerännyt niin kauan, kieltäen itseltä että tämä olisi mitään muuta kuin satunnainen huvi, vaikka se todellisuudessa olisi enemmän ja lisäksi kateellista, kiistänyt satunnaisena sen ettei yksikään sinuun liittyvä huomautus ole mennyt korvieni ohi, eikä muiden asennoituminen. Tällainen epätasainen läheisyys on tullut luoneeksi kuilun välillämme jonka syvyyden näkisi vasta kurottaessaan sen yli.
- Anonyymi00087UUSI
Sairas kateus,koska luulee toisten olevan täydellisiä,no seksuaalisesti kyllä,mutta voihan sitä hakee saman suuntauksen omistavia ihmisiä! Pää kuntoon,siihenkin on lääkkeitä ja terapiaa yms!
- Anonyymi00089UUSI
Aloittajalle, hakkerointi ja salakuvaaminen ovat sairasta, ja niitä ajaa kostonhimo.
- Anonyymi00093UUSI
Kateus ja mustasukkaisuus on kaiken lähtökohta. Jos taas keksii perättömiä ja törkeitä ihmisen henkeen ja terveyteen kohdistuvia juoruja niin se on linnaa automaattisesti.
- Anonyymi00095UUSI
Tällaisessa nk salakuvaamisessa, kuten esim suttuisten kuvien räpsimisessä kännykkäkameralla liikkuvasta autosta olisi hyvä olla joku idea, että mihin kiintoisaan tapahtumaan näitä kuvia aiotaan sitoa
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Tällaisessa nk salakuvaamisessa, kuten esim suttuisten kuvien räpsimisessä kännykkäkameralla liikkuvasta autosta olisi hyvä olla joku idea, että mihin kiintoisaan tapahtumaan näitä kuvia aiotaan sitoa
Vai mitä ritari ässät
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kateus ja mustasukkaisuus on kaiken lähtökohta. Jos taas keksii perättömiä ja törkeitä ihmisen henkeen ja terveyteen kohdistuvia juoruja niin se on linnaa automaattisesti.
Mitä on henkeen ja terveyteen kohdistunut?
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Mitä on henkeen ja terveyteen kohdistunut?
Asianomaiset tietänee...... Linnaan. Eikä ikävä kyllä ole mutua eikä mielipide.
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Ei kai nyt sentään juoruista linnaa tule, mutta esim suunnittelulla olevan rikoksen ilmoittamatta jättämisestä voi tulla. Laissa nimittäin on sellainen erikoinen pykälä, että jo tehdystä rikoksesta ei tarvitse ilmoittaa, mutta suunnitteilla olevasta kyllä ja avunanto mm siihen rikokseen voi olla joko aktiivista tai passiivista, mm vaikenemalla
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Ei kai nyt sentään juoruista linnaa tule, mutta esim suunnittelulla olevan rikoksen ilmoittamatta jättämisestä voi tulla. Laissa nimittäin on sellainen erikoinen pykälä, että jo tehdystä rikoksesta ei tarvitse ilmoittaa, mutta suunnitteilla olevasta kyllä ja avunanto mm siihen rikokseen voi olla joko aktiivista tai passiivista, mm vaikenemalla
Aktiivisuudeksi voidaan katsoa tilanteesta riippuen mm sellaisen tiedon tarjoaminen, mikä edesauttaa rikoksen valmistelua.
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00111 kirjoitti:
Aktiivisuudeksi voidaan katsoa tilanteesta riippuen mm sellaisen tiedon tarjoaminen, mikä edesauttaa rikoksen valmistelua.
Näinpä. Kannattaa varmaan tsekata paremmilla laseilla tai antaa vaikka oikeusoppineen lukea varsinkin tuo kohta "Terveyteen". Not so jolly boys and girls. Jatkakaa 😎
- Anonyymi00106UUSI
No miltä se kollektiivinen pakkomielteisyys tuntuu? Päivät menee miettiessä ja rikollisuuden parissa, sitä se on. Ohraleipää ei maistu hyvältä kun joutuu itse siitä haukkaamaan..
- Anonyymi00107UUSI
No D mieshän on palkattu häiriköimään ja kyttäämään.
- Anonyymi00112UUSI
Mitä tämä mainitsemasi häiriköiminen esim tarkoittaa- ihan pakan sekoittamista aiheeseen liittymättömillä perättömillä tarinoilla joiden tarkoitus on suunnata huomio muualle vai jotain muuta? Tuli esimerkkinä mieleen kun joillekin ruunille kuulemma jopa maksetaan väärien tarinoiden myymisestä
- Anonyymi00108UUSI
juttelko siis virusvapaa-whapp?
Oikeasti itselläni on henkilö ja kokonaan erillinen tietokone, joissa viranomaisjuyyuja.
Pankkitunnutkseto aikansa eläneetnoin 40sitten kunniin varas-arkoja. - Anonyymi00109UUSI
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1323276IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652310Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1702230Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al722058- 1471524
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden51143Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241036- 100956
- 111947
- 57863