Laura vai Linda? Lari vai Lauri?

kaksoset!

ja mikä toiseksi nimeksi? Sukunimemme alkaa myös L:llä, joten haluaisimme antaa sekä tytölle että pojalle L:llä alkavat nimet.. Ehdotuksia, kiitos! Ja jos joku vielä osaisi kertoa, mistä löytäisin nimien merkityksistä tietoa, olisin erikiitollinen! Kiitos vastauksista etukäteen!

15

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gil

      Huonoja eivät ole Linda ja Larikaan. :)
      Toista nimeä ehdottelen, kun ehdin pohtia tovin.. ;)

      • Gil

        en huomannut aiemmin. Linda ja Lauri siinä tapauksessa.

        Linda Sylvia ja Lauri Severi?
        Linda Milena ja Lauri Markus?
        Linda Elena ja Lauri Eevert?


    • huh..

      isäkö se ehdottaa Lindaa? Assosiaation kohde on ainakin mulla heti tiedossa.. Laurakin on jo vanha ja "kulunut" nimi!! Anna ennemmin vaikka Leena ja Liisa tai Liisi.

      • ....

        näin minusta


      • äityli
        .... kirjoitti:

        näin minusta

        Eli Linda ja Lauri...

        T:Lindan äiti :)


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? Leenahan on paljon "kuluneempi" ja vanhempi nimi kuin Laura.


    • kuikka

      Laura on nätimpi kuin Linda ja Lauri kivempi kuin Lari.
      Mutta Laura ja Lauri olisivat liian samanlaiset.

      Mites:
      Laura ja Leevi?

    • tähti

      Linda ja Lauri

      Laura ja Lasse

      Linda ja Luka

      Linda ja Lauri olisi paras vaihtoehto.

      • miisu

        Linda ja Lauri on paras vaihtoehto nimiksi!!

        Tässä muutami muita nimi ehdotuksia:

        Linnea ja Luukas/Lukas
        Leena ja Lasse
        Liisa ja Lauri
        Liisi ja Leevi
        Lotta ja Lasse
        ??


    • heimomies112

      Noista Linda ja Lauri. Laura on ihana, mutta on liian samanlainen kuin Lauri, josta pidän enemmän kuin Larista.
      Muita ehdotuksia...
      Linnea ja Leo
      Lu(u)kas ja Loviisa
      Lotta ja Leevi
      Louna ja Lasse
      Lilli ja Launo
      Lyydia ja Lari

    • isosisko

      Lauri ja Linda

      Lauri Elias
      Lauri Henrik
      Lauri Viljami
      Lauri Kasper(i)
      Lauri Oskari
      Lauri Joonatan
      Lauri Mikael


      Linda Sofia
      Linda Tuulia
      Linda Julia
      Linda Matleena
      Linda Maria
      Linda Susanna


      Nätit nimet. Kolmatta nimeä ei varmaan tarvitse, kolmiosainen toinen nimi tasapainottaa kivasti, Laurille käy kaksiosainenkin.

    • tadaa

      Linda Omelia ja Lauri Jesper? :-P

    • alkuperäinen kirjoittaja

      Suuri KIITOS Teille kaikille mielipiteistänne! Olemme päätyneet kahteen vaihtoehtoon sekä tytön että pojan kohdalla; Linda tai Linnea, Luukas tai Lauri..

      • Gil

        teillä harkinnassa. :)

        Tulethan kertomaan, mihin nimiin päädyitte? ;)


    • Jos he ovat tyttö ja poika:
      Leo Samuel Johannes
      Laura Maria Aurora

      Jos tyttöjä:
      Lea eveliina
      Linda irina

      Jos poikia:

      Lauri Mauri
      Leevi eemeli
      Lasse andreas

      (Ymmärsin, että ette tiedä kaksosten sukupuolta)
      Tsemppiä nimen valintaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe