Kilapailu! Etsi suomal.sukujuurta ollut sarjamurhaaja..

Taju-de-Watson-ABA

45

4680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes hiukan

      Onko mies vai nainen?Mielestäni kyllä ilmeisimmin mies.Onko vielä suomalainen nimi,vai onko nimi muuttunut?

      • Taju-de-Watson-ABA

        Voi siellä olla joku muukin suomalaista sukujuurta, en tullut ajatelleeksi, mutta se kenet itse vahingossa huomasin on nainen. sai kuolemantuomion ehkä vuosi sitten, tai ei ole kauaan siitä. Hänet adptoi joku perhe, uskoivat hänen syyttämyyteensä. Hänet on kuitenkin teloitettu.


      • Taju-de-Watson-ABA
        Taju-de-Watson-ABA kirjoitti:

        Voi siellä olla joku muukin suomalaista sukujuurta, en tullut ajatelleeksi, mutta se kenet itse vahingossa huomasin on nainen. sai kuolemantuomion ehkä vuosi sitten, tai ei ole kauaan siitä. Hänet adptoi joku perhe, uskoivat hänen syyttämyyteensä. Hänet on kuitenkin teloitettu.

        dokumentti joskus 10 vuotta sitten, ja nyt on kuollut.


    • linkkiä

      Matti Haapoja

      • seee..

        Olikin Jammu-Setä! (ei se ole sarjamurhaaja)


      • tämä?

        Aileen Wuornos


      • Taju-de-Watson-ABA
        tämä? kirjoitti:

        Aileen Wuornos

        proxyerroria ilmoittelee

        testi


      • ehkä onnaa

    • osuma?

      Oikeastaan kaks ehdokasta,joista nimen perusteella HONKA Fritz sukunimen perusteella käy paremmin.Toinen HOCH Johann Otto jonka kutsumanimet aikalailla suomalaisuuteen viittaavia.Mutta kyllä kai se tuo HONKA on,sukunimen perusteella.Voi olla että meni pieleen,mutta täytyy tutustua paremmin kuvakavalkaadiin kun tulee enempi aikaa.

      • Anonyymi

        Honka on myös muissa maissa käytetty sukunimi.


      • Anonyymi

        otto on kylläkinsaksalainen nimi.selväati koko nimi saksasta


    • tottakai

      jonka isovanhemmat olivat suomalaiset Lauri ja Britta Wuornos Michicanista

      Aileen Wuornos oli prostituoitu joka murhasi 7 miestä

      Tuomittiin kuolemaan ja on teloitettu

    • kauheeta!

      Onko nuo kaikki jotain sarjamurhaajia? Ei kaikista kyllä päällepäin heti uskoisi.

      Ei kyllä uskokkaan, itse tunsin aikonaan erään perheen välityksellä erään nuoren miehen, ihan tavallinen kaveri. Sitten kerran hän oli murhannut kaksi ihmistä, ja tapasimme perhejuhlissa hänet välittömästi murhien jälkeen, ja näimme useana päivänä tämänkin jälkeen, niin hän käyttyityi aivan samoin kuin aina ennenkin ei kukaan edes osannut epäillä mitään. Onneksi poliisit alkoivat häntä epäillä, kun siinä oli juttu josta syytä epäillä, jäi sitten kiinni ja vankilaan.

      Siellä vankilassa pystyi sitten käytöksellään ja kiltteydellään huijaamaan kaikkia vuosia, ja hänet sitten päästettiin lomille kun oli jo vuosia ollut siellä vankilassa. Samantien hän meni ja tappoi kaksi ihmistä, ja ehkä kyseessä oli pelkkä rahan tarve, eli ryöstö? Se ensinmäinenkin murhatapahtuma liittyi rahaan.

      Kyllä jälkeenpäin ollaan ystäväni kanssa mietitty, jos olataisiin osattu edes epäillä sairaaksi tällätavoin, niin monet jutut olisivat jäänneet tekemättä. Mutta eipä meillä kai hätää ollut, jos hänellä murhien motiivi oli raha.

    • ???
      • Jack-the-Ripper his nickname

        Fritz Honka, named "Jack-the-Ripper of St.Pauli" by the news media, was one of post war Germany's most notorious serial killers. Over years he lived close to Hambug's red light district - a completely normal working class man to the outside world - but at night he slaughtered women...

        Syntyperästä ei löytynyt, ei vanhemmista, monet linkit ei aukea, privaatteja friikkien paikkoja??..'my favorite serialkillers'.. huh huh

        suomalaista juurta voisi olla

        Harrasti oraaliseksiä mutta niin että hakkasi naisilta ensin hampaat pois..


      • sen mukaan tuo Honk honk
        Jack-the-Ripper his nickname kirjoitti:

        Fritz Honka, named "Jack-the-Ripper of St.Pauli" by the news media, was one of post war Germany's most notorious serial killers. Over years he lived close to Hambug's red light district - a completely normal working class man to the outside world - but at night he slaughtered women...

        Syntyperästä ei löytynyt, ei vanhemmista, monet linkit ei aukea, privaatteja friikkien paikkoja??..'my favorite serialkillers'.. huh huh

        suomalaista juurta voisi olla

        Harrasti oraaliseksiä mutta niin että hakkasi naisilta ensin hampaat pois..

        sai nimensä, Jack-the-Ripper eli 1800-luvulla.


      • PK-35

        Honka on Espoosta ja teurasti meiän ykstoist junnuu Myllikässä. Tosi paha, ja joutuu ens vuonna tosi kovan liigan kans tekemisiin. Ja niille ihan oikein.


      • hassu juttu
        PK-35 kirjoitti:

        Honka on Espoosta ja teurasti meiän ykstoist junnuu Myllikässä. Tosi paha, ja joutuu ens vuonna tosi kovan liigan kans tekemisiin. Ja niille ihan oikein.

        mutta totta puhut


    • Arwuuttaja

      Kuka on tunnetuin suomalainen sarjamurhaaja (joka teki tekonsa Suomessa) saman sivuston mukaan? Ei saa luntata!

    • jkk

      on meidän aileen wuornoksemme.kuva löytyy loppupäästä.

    • Gunnar Tampio

      Herr Hans Arseman ole se länsimaisen rikoshistorian pahin sarjamurhaaja?

      Toimi monissa maissa, lukuisia uhreja ja ei jäänyt kiinni.

      • Taju-de-Watson-ABA

      • samannäköiset

      • lääkärin kuva
        samannäköiset kirjoitti:

        kuvaukset, ja tuon näköinen kaveri löytyy myös jostain Bodom-uhrien hautajaiskuvasta, kuten varmaan ootte huomanneet?

        joka on surmannut potilaitaan, eräänlaista omatoimista euthanasiaa, sen verran katsoin googlella. Eihän noihin voi keskittyä, että mitä kukakin noista sarjamurhaajiksi nimitetyistä on tehnyt. Ilmeisesti kaikki ovat tuomionsa saaneet, osa kuolleita jo ja historian henkilöitäkin joukossa. Mutta se vain hämmsätyttää, miten tavallisen näköisiä ihmisiä siellä kuvastossa, mistä tuon nappasin, on. Osa näyttää 'pahoilta', mutta se on kai seurausta lähinnä 'monista eri syistä', mutta valtaosa on aivan kuin keitä tahansa.

        Piirroskuvien ja valokuvan
        välillä on eroa 45 vuotta, ja todella eri puolilta maapalloa nuo kasvot.


    • Aileen Wuornos!

    • Anonyymi

      Femakot fanittaa edelleen aileenia. Nyt niillä on myös auerska mitä fanittaa, kuolemantuomio olisi sillekin oikea rangaistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe