Eipä hyvin alkanut

Chatti-Matti

meinaan tämä meikämatin kirjoittelu. Ensin vihjailtiin epärehelliseksi ja loppujen lopuksi viesti poistettiin. Mutta en lannistu. Ehkäpä tämä viesti kantaa.

22

2601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marion.T

en oikein ymmärtänyt miksi poistui - eihän siinä mitään pahaa kai ollut?

Kai se sen takia poistui kun joku kirjoittaja epäili että minä olisin asialla - HÖH ei nyt sentään.....
      Onhan nuo minun muutkin viestini saanut olla ihan rauhassa - ainakin vielä....

Sitkeästi vain eteenpäin, kyllä se siitä...

• Jermu

räyhäkkä aloitushan tuo oli tänne palstalle siis..Ensin herjataan ja sitten jo häviääkin. Tuohon ei ole moni kuule pystynyt. Teit ehkä ennätyksen siis.
      Tervetuloa vaan tänne tapp..Siis keskustelemaan.

• Loistava.polku

Mitä kamalaa sä sitten oikein sanoit?

• Chatti-Matti

Kyselin vaan, kuka mahtaa olla Marion.T., kun siitä niin kuumaa keskustelua täällä käydään. Kuka siitä voi herneen nenään ottaa?

• Loistava.polku
        Chatti-Matti kirjoitti:

Kyselin vaan, kuka mahtaa olla Marion.T., kun siitä niin kuumaa keskustelua täällä käydään. Kuka siitä voi herneen nenään ottaa?

Hm? Eipä kuulosta kovin vaaralliselta kysymykseltä.

• Chatti-Matti
        Loistava.polku kirjoitti:

Hm? Eipä kuulosta kovin vaaralliselta kysymykseltä.

vastauksia muutama ja eräässä sitten oletettiin, että minä ite olen se Marion.T. Siitä se sanasota syntyi. Eipä miulla muuta sanottavaa tällä kertaa.

• jo joka
        Chatti-Matti kirjoitti:

vastauksia muutama ja eräässä sitten oletettiin, että minä ite olen se Marion.T. Siitä se sanasota syntyi. Eipä miulla muuta sanottavaa tällä kertaa.

toista kirjoittajaa, kohta varmaan tähän perään tulee että Marionhan se siellä taas kirjoittelee.
        Kaiken kaikkiaan ihan mielenkiintoinen tyyppi, osaa muuttua sudesta lampaaksi hetkessä, todellinen kameleontti.
        Luen ihan mielelläni hänen kirjoituksiaan.

• Chatti-Matti kirjoitti:

Älä ole ollenkaan huolissasi siitä, että tällä palstalla kaikkien uusien kirjoittajien kärsivällisyys testataan. Sitkeä kirjoittaja kyllä läpäisee testin, ja sen jälkeen kaikki on selvää.

Kun minäkin aloin kirjoitella tälle palstalle, niin aluksi melkein kaikki kirjoitukseni poistettiin, vaikka en sanonut mitään sopimatonta. Vähitellen palstalaiset tottuivat tyyliini, ja nyt kirjoitukseni ovat pysyneet.

Yhdessä kirjoituksessa kuitenkin sanoin, että pari palstan vakituista kirjoittajaa näyttävät olevan sheriffin erityisessä suojeluksessa, koska heidän kirjoituksiaan ei koskaan poisteta. Tämä väite oli sheriffille liikaa, ja hän poisti aina tämän kirjoituksen. Yritin laittaa esiin kolme erilaista versiota tästä aiheesta, mutta aina sensuuri hoiti hommansa.

• Chatti-Matti

taistelu alkoi täällä parin miehen kesken. Yrittäkääs nyt rauhottua kaikki.

Ehdotan seuraavaa: Jokainen sitoutuu rekisteröimään nikkinsä ja lupautuu käyttämään vain sitä. Pitäis tulla sellanen ohjelma, jossa ei ole mahdollista muuta käyttääkään kuin yhtä nikkiä eikä mahdollisuutta rekisteröityä kuin yhden kerran. Kuulostaako järkevältä vai tyhmältä?

Rekisteröin tämän oman nikkini ensi tilassa, jos joku muu ei kerkiä.

Hyvää viikonloppua kaikille, eläkää ihmisiksi.

• tätä palstan arkea.

Kyllä mainitsemiasi keinoja on ehdotettu monet kerrat,mutta tämän palstan idea on että on osallistujan oma ja hyväksyttävä valinta,mitä tai kuinka useaa nikkiä käyttää viesteissään.

ps.Tilanteeseen kyllä tottuu ja ei kannata olla sen takia huolissaan,että kyse olisi tässä avauksessasi jostain ainutlaatuisesta tilanteesta.
        Tätä tapahtuu joskus enemmän joskus ei juuri ollenkaan.

Palstan koukeroista kyllä ajan kanssa pääsee käsitykseen ja tunnut tasapainoiselta henkilöltä,joten uskon,että kohdallasi se ei edes ole kovin vaikeaa,Joten kirjoittele ja osallistu edelleen.

Hyvää viikonloppua myös itsellesi,ja elähän itse ihmisiksi,ei ainakaan nykäsen tavoin.

• emw34 kirjoitti:

tätä palstan arkea.

Kyllä mainitsemiasi keinoja on ehdotettu monet kerrat,mutta tämän palstan idea on että on osallistujan oma ja hyväksyttävä valinta,mitä tai kuinka useaa nikkiä käyttää viesteissään.

ps.Tilanteeseen kyllä tottuu ja ei kannata olla sen takia huolissaan,että kyse olisi tässä avauksessasi jostain ainutlaatuisesta tilanteesta.
        Tätä tapahtuu joskus enemmän joskus ei juuri ollenkaan.

Palstan koukeroista kyllä ajan kanssa pääsee käsitykseen ja tunnut tasapainoiselta henkilöltä,joten uskon,että kohdallasi se ei edes ole kovin vaikeaa,Joten kirjoittele ja osallistu edelleen.

Hyvää viikonloppua myös itsellesi,ja elähän itse ihmisiksi,ei ainakaan nykäsen tavoin.

Mihin ihmeeseen se mun kirjotus tästä häipy??Eihän siinä ollu mitään muuta ku ihmettelyä näiden palstojen hommista,ku tuntuu ettei mitään voi kirjottaa ku aina joku valittaa.
        Sama,kirjottaako asiallisesti johonki aiheeseen tai huumorilla niin jonkun mielestä siitä pitää narista...taitaa sefulla olla nyt hommat vähän sekasin..:/

• celesta
        mii-su kirjoitti:

Mihin ihmeeseen se mun kirjotus tästä häipy??Eihän siinä ollu mitään muuta ku ihmettelyä näiden palstojen hommista,ku tuntuu ettei mitään voi kirjottaa ku aina joku valittaa.
        Sama,kirjottaako asiallisesti johonki aiheeseen tai huumorilla niin jonkun mielestä siitä pitää narista...taitaa sefulla olla nyt hommat vähän sekasin..:/

Häiriköiden viesteihin ei kannata vastata. Kun herjaava viesti poistuu, poistuvat myös kaikki sen alle kirjoitetut kommentit, samasta hierarkiasta. Tämä on tekninen seikka, jolle valvoja ei voi mitään. Poisto ei siten ole kohdistunut sinun kirjoitukseesi, vaan alkuperäiseen provosoivaan viestiin. Kommenttisi on ollut samassa hierarkiassa ja siksi poistunut.

• celesta kirjoitti:

Häiriköiden viesteihin ei kannata vastata. Kun herjaava viesti poistuu, poistuvat myös kaikki sen alle kirjoitetut kommentit, samasta hierarkiasta. Tämä on tekninen seikka, jolle valvoja ei voi mitään. Poisto ei siten ole kohdistunut sinun kirjoitukseesi, vaan alkuperäiseen provosoivaan viestiin. Kommenttisi on ollut samassa hierarkiassa ja siksi poistunut.

Kun selvitit tuon asian.Mulla kävi jo mielessä,että oon jotenki epäsuosiossa...tai no,niinhän mä monen mielestä olen,mutta että vielä sefunkin..:))))))))

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

Kun selvitit tuon asian.Mulla kävi jo mielessä,että oon jotenki epäsuosiossa...tai no,niinhän mä monen mielestä olen,mutta että vielä sefunkin..:))))))))

palstan pahin riitelijä, kuules Misukka..Kjäh!

• Jermu
        celesta kirjoitti:

Huomasin, että minunkin kirjoitus oli joutunut johonkin haarakkeeseen, ellei suorastaan okaaseen ja nyt se on mennyt pois poikkeen.
        Pitäsikö minun syyllistää sinua tekemällä sellainen aloitus tuonne (Sefu suosii vakkareita poistamalla heidän kirjoituksiaan?????), vai riittääkö tämä meikäläisen jankutus tässä kohdassa?
        Enkös muuten olekkin ollut paljon kiltimmin nyt syksyllä, kuin olin keväällä? Oisko se väsymystä?

• celesta kirjoitti:

kyllä minullekin riitti,joten koetan aloittaa sen 'normaalin' kirjoittelun,joka on enemmä näköistäni.

Työsi teet aivan hienosti ja suurin osa sen myös tunnustaa,joten kiitos siivouksista ja tavasta,jolla sen hoidat.

• koltis
        celesta kirjoitti:

Itsestäsi, ihan noin yleisesti, jotta saadaan susta "sielukkaampi" kuva.

• Jermu kirjoitti:

palstan pahin riitelijä, kuules Misukka..Kjäh!

minua kiltinpää mimmiä saa hakemalla hakea...;))
        kunnia vaa itelles...kumarran..:))

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

minua kiltinpää mimmiä saa hakemalla hakea...;))
        kunnia vaa itelles...kumarran..:))

näinkin kiltisti, kuin olen perässähiihtelijöitä kohdellut..Tässä taas nähtiin, kuinka vakkarit kohtelevat tällaista sattumalta palstalle osunutta kirjoittelijaa...Kjäh!

• Jermu kirjoitti:

näinkin kiltisti, kuin olen perässähiihtelijöitä kohdellut..Tässä taas nähtiin, kuinka vakkarit kohtelevat tällaista sattumalta palstalle osunutta kirjoittelijaa...Kjäh!

eikös olla pirullista sakkia..;) vai perässähiihtelijöitä...varo ettei ohiteta..:)))

• Jermu
        mii-su kirjoitti:

eikös olla pirullista sakkia..;) vai perässähiihtelijöitä...varo ettei ohiteta..:)))

mikään perässähiihtelijä ole. Kirottu vakkari olet, joka ahdistelee tällaista rauhallista palstalla hyvinkin harvoin kommentoivaa hahmoa. Häpeäisit !!!! Hah!

• Jermu kirjoitti:

mikään perässähiihtelijä ole. Kirottu vakkari olet, joka ahdistelee tällaista rauhallista palstalla hyvinkin harvoin kommentoivaa hahmoa. Häpeäisit !!!! Hah!

enhän mä ees osaa hävetä ;) hyh,kukahan mut on kironnu...et kai vaan sä Jermuliini..:))tunnusta heti..saat karkin...

Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1288
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1232
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      54
      1093
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      782
    10. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51