50 plusVastattu 7 v

Menneitä muistelin

Noin nelikymppisenä kirjoittelin paljonkin täällä ja oli todella vilkas palsta. Juttua pukkasi laidasta laitaan ja hauskaa oli. Välillä vähän kinasteltiinkin ja meitä "alaikäisiä" moitittiin palstalla olosta, kun ikä ei…
50 plusVastattu 7 v

Pikkasen rasisti

Asuuko meissä kaikissa pienen pieni rasisti, vaikka muuta luulisimme? Vai onko se vain normaalia järkeä pitää asiat aisoissa? Tässä turvapaikkajutussa on niin monta asiaa mitä en millään ymmärrä. Olen pitänyt itseäni ai…
50 plusVastattu 7 v

Vanhakin nuortuu

Vai kävikö toisinpäin? Kun täytti 50v, niin kylläpä alkoi mennä ajatukset siihen malliin, että tässäkö se nyt oli? Molemmilla olkapäillä istuu vastaiset mielipiteet omaavat pikkupirut. Toinen kuiskii, että ei tässä viel…
50 plusVastattu 10 v

Eipä ollu vahtijoita

Tänään seurailin kun eräs äiti varotteli tuolla ulkona poikaansa yhdestä sun toisesta asiasta.Mietin taas niinkuin joskus ennenkin,että on se kyllä ihme että esim.meikäläinenkin on vielä hengissä.Minä kun olin lapsi,nii…
50 plusVastattu 10 v

Kaikenlaista ystävyyttä

Tulipa tänään mietittyä tuon ystävän merkitystä.Usein sanotaan,että ystävälle voi kertoa salaisimmatkin asiat,mutta onko se oikeasti näin? Ja tarviiko sitä edes kaikkea kertoa?! Jos ajattelen omalta kohdaltani,niin ehkä…
KahvikeskustelutVastattu 11 v

Vanhat nikit

Tulkaas ny moikkaamaan,kun ei ole piiiitkäään aikaan täällä turistu. :)) En mä sit teitä oikeesti vanhaks hauku..(haukunpas)... ;)))
KahvikeskustelutVastattu 11 v

Kunhan höpisen

Piti tulla oikeen tänne itsekseen höpisemään,kun on niin hiljaista joka paikassa. Joulukin meni,eikä suostunut jäämään vaikka pyysin. Tuleehan se sitten takasin vuoden lopussa,jos hengis oon..tai tuleehan se vaikken ole…
LifestyleVastattu 10 v

Kuluneesta vuodesta

Mikä oli tänä vuonna iloisin/ kurjin juttusi ? (Voi vieteri, ku piti monta kertaa kirjoittaa, ennenku tuli jotenkin selkee juttu..Taitaa olla pönttö viel joulun vietossa. :P ) No, ei se tuonkaan tekstin kirjoittaminen o…
LifestyleVastattu 12 v

Mjyysikkimakuja

Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ? Mä itse tykkään niin monesta ja monenlaisesta, että menis viikko luetella. :) No tän vois mainita, että jo pikkul…
50 plusVastattu 13 v

Katsoin peiliin

Ei varmaan ole yhtään ihmistä maan päällä, joka ei joskus olisi tehnyt jotain sellaista, mikä on ollut tuomittavaa tai arveluttavaa muiden ihmisten silmissä. Kuitenkin sitä on joskus helppo lähteä syyllistämään muita mu…
LifestyleVastattu 13 v

Nyt äkkiä kertomaan...

Täällä on taas hautuumaatunnelma, niin tulkaas ny kertomaan, kuinka ootatte kevättä ? :)) Tänään tuntu jo vähän ihka keväältä, ku näkyy vähän asfalttiakin lumen alta. Tän maan ympärille sais kyllä ujuttaa semmonen tuuli…
LifestyleVastattu 13 v

Nyppii...

Mua jotenki nyppii älyttömästi noi kaikki puheet, että alennetaan palkkoja tai nostetaan eläkeikää. :/ Ihan järjentöntä aatella, että palkkoja laskettais, ku kaikki menot kuiteski nousee. Millähän noi herratki oikeen aa…
LifestyleVastattu 13 v

Tuolla oli...

otsikko missä luki, että mieheni ei tee koskaan aloitetta. En avannu linkkiä, mut mitähän siinä ajettiin takaa.... Tuli mieleen, ettei esimerkiks munkaan ukko koskaan tee aloitetta, että se imurois. ;)))) Loppujen lopuk…
LifestyleVastattu 5 v

Tehkääs tilaa !!

Minä tuun tänne ny soheltamaan sekaan, ettei toi Taikis ihan pääse valtaamaan koko palstaa. Rajansa kaikella ;))) Moikka kaikki ihgut tyypit... Mites teillä liruu nää talvipäivät ? :)
LifestyleVastattu 14 v

Näin se menee...

Kun ei enää voi tulla nuoremmaksi, niin parempi oleskella vain vanhojen seurassa. Siten voi ainakin tuntea itsensä nuoreksi. :)) Kivaa viikonloppua jokaikiselle iikalle ! ;)
50 plusVastattu 15 v

Yläosattomana rannalla

Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti rannalla tisut paljaana. Tiettyhän miehet siitä hommasta tykkäisivät, mutta yksi puhelu jäi kyllä i…
50 plusVastattu 15 v

Mooooii..

Kuis huitelee ? Sitä vaan aattelin tulla kysymään, kun en ole täällä nyt vähään aikaan käyny kirjoittelemassa . :) Henki viel pihisee vai pihiseekö ?
KahvikeskustelutVastattu 15 v

Luuta lakaisee..vai lakaiseeko?

Mulla kävi kyläilemässä tuttu nainen.Tuli puheeksi tuo,kun tuttavapiirissä on eräs nainen jonka huusholli on aina kuin lähtevä laiva.Eikä näytä yhtään häntä haittaavan,vaikka paikat olisivat kuinka suttusia.Tuli mietitt…
KahvikeskustelutVastattu 16 v

Kun äiti lähtee...

Töissä aloin ajattelemaan tuota asiaa,kun ystäväpiirissä on muutama tapaus,missä äiti onkin yhtäkkiä päättänyt lähteä omille teilleen ja jättänyt lapset ja miehen. Ollaan enempi totuttu siihen,että perheen isä on se,,jo…
KahvikeskustelutVastattu 16 v

Kummit

Oletko sinä kummina jollekkin?Jos olet,niin oletko aina muistanut niin syntymäpäivät kuin joululahjatkin? Tuli tämä mieleen,kun ajattelin sitä,että miksi aina odotetaan kummin muistavan lahjoilla,mutta koskaan ei ajatel…