miia-kisu

Aloituksia
78
Kommenttia
10493
Menneitä muistelin
Noin nelikymppisenä kirjoittelin paljonkin täällä ja oli todella vilkas palsta. Juttua pukkasi laidasta laitaan ja hausk5196Pikkasen rasisti
Asuuko meissä kaikissa pienen pieni rasisti, vaikka muuta luulisimme? Vai onko se vain normaalia järkeä pitää asiat aiso6857Vanhakin nuortuu
Vai kävikö toisinpäin? Kun täytti 50v, niin kylläpä alkoi mennä ajatukset siihen malliin, että tässäkö se nyt oli? Molem2671Eipä ollu vahtijoita
Tänään seurailin kun eräs äiti varotteli tuolla ulkona poikaansa yhdestä sun toisesta asiasta.Mietin taas niinkuin josku1571Kaikenlaista ystävyyttä
Tulipa tänään mietittyä tuon ystävän merkitystä.Usein sanotaan,että ystävälle voi kertoa salaisimmatkin asiat,mutta onko47173Vanhat nikit
Tulkaas ny moikkaamaan,kun ei ole piiiitkäään aikaan täällä turistu. :)) En mä sit teitä oikeesti vanhaks hauku..(haukun44140Kunhan höpisen
Piti tulla oikeen tänne itsekseen höpisemään,kun on niin hiljaista joka paikassa. Joulukin meni,eikä suostunut jäämään v40192Kuluneesta vuodesta
Mikä oli tänä vuonna iloisin/ kurjin juttusi ? (Voi vieteri, ku piti monta kertaa kirjoittaa, ennenku tuli jotenkin se18236Mjyysikkimakuja
Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ? Mä itse tykkä53576Katsoin peiliin
Ei varmaan ole yhtään ihmistä maan päällä, joka ei joskus olisi tehnyt jotain sellaista, mikä on ollut tuomittavaa tai a24216Nyt äkkiä kertomaan...
Täällä on taas hautuumaatunnelma, niin tulkaas ny kertomaan, kuinka ootatte kevättä ? :)) Tänään tuntu jo vähän ihka ke12327Nyppii...
Mua jotenki nyppii älyttömästi noi kaikki puheet, että alennetaan palkkoja tai nostetaan eläkeikää. :/ Ihan järjent26555Tuolla oli...
otsikko missä luki, että mieheni ei tee koskaan aloitetta. En avannu linkkiä, mut mitähän siinä ajettiin takaa.... Tuli8211Tehkääs tilaa !!
Minä tuun tänne ny soheltamaan sekaan, ettei toi Taikis ihan pääse valtaamaan koko palstaa. Rajansa kaikella ;))) Moi40298Näin se menee...
Kun ei enää voi tulla nuoremmaksi, niin parempi oleskella vain vanhojen seurassa. Siten voi ainakin tuntea itsensä nuore8106Yläosattomana rannalla
Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti27543Mooooii..
Kuis huitelee ? Sitä vaan aattelin tulla kysymään, kun en ole täällä nyt vähään aikaan käyny kirjoittelemassa . :) Henk26186Luuta lakaisee..vai lakaiseeko?
Mulla kävi kyläilemässä tuttu nainen.Tuli puheeksi tuo,kun tuttavapiirissä on eräs nainen jonka huusholli on aina kuin l14375Kun äiti lähtee...
Töissä aloin ajattelemaan tuota asiaa,kun ystäväpiirissä on muutama tapaus,missä äiti onkin yhtäkkiä päättänyt lähteä om73894Kummit
Oletko sinä kummina jollekkin?Jos olet,niin oletko aina muistanut niin syntymäpäivät kuin joululahjatkin? Tuli tämä mie32551