Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

10493

1. Menneitä muistelin

Noin nelikymppisenä kirjoittelin paljonkin täällä ja oli todella vilkas palsta. Juttua pukkasi laidasta laitaan ja hausk
    50 plus
    51
    96
  2. Pikkasen rasisti

Asuuko meissä kaikissa pienen pieni rasisti, vaikka muuta luulisimme? Vai onko se vain normaalia järkeä pitää asiat aiso
    50 plus
    68
    57
  3. Vanhakin nuortuu

Vai kävikö toisinpäin? Kun täytti 50v, niin kylläpä alkoi mennä ajatukset siihen malliin, että tässäkö se nyt oli? Molem
    50 plus
    26
    71
  4. Eipä ollu vahtijoita

Tänään seurailin kun eräs äiti varotteli tuolla ulkona poikaansa yhdestä sun toisesta asiasta.Mietin taas niinkuin josku
    50 plus
    15
    71
  5. Kaikenlaista ystävyyttä

Tulipa tänään mietittyä tuon ystävän merkitystä.Usein sanotaan,että ystävälle voi kertoa salaisimmatkin asiat,mutta onko
    50 plus
    47
    173
  6. Vanhat nikit

Tulkaas ny moikkaamaan,kun ei ole piiiitkäään aikaan täällä turistu. :)) En mä sit teitä oikeesti vanhaks hauku..(haukun
    Kahvikeskustelut
    44
    140
  7. Kunhan höpisen

Piti tulla oikeen tänne itsekseen höpisemään,kun on niin hiljaista joka paikassa. Joulukin meni,eikä suostunut jäämään v
    Kahvikeskustelut
    40
    192
  8. Kuluneesta vuodesta

Mikä oli tänä vuonna iloisin/ kurjin juttusi ? (Voi vieteri, ku piti monta kertaa kirjoittaa, ennenku tuli jotenkin se
    Lifestyle
    18
    236
  9. Mjyysikkimakuja

Käväsin tuolla Viihdeosiossa, niin tulipa mieleen kysellä teiltä, että minkälaista musaa te kuuntelette ? Mä itse tykkä
    Lifestyle
    53
    576
  10. Katsoin peiliin

Ei varmaan ole yhtään ihmistä maan päällä, joka ei joskus olisi tehnyt jotain sellaista, mikä on ollut tuomittavaa tai a
    50 plus
    24
    216
  11. Nyt äkkiä kertomaan...

Täällä on taas hautuumaatunnelma, niin tulkaas ny kertomaan, kuinka ootatte kevättä ? :)) Tänään tuntu jo vähän ihka ke
    Lifestyle
    12
    327
  12. Nyppii...

Mua jotenki nyppii älyttömästi noi kaikki puheet, että alennetaan palkkoja tai nostetaan eläkeikää. :/ Ihan järjent
    Lifestyle
    26
    555
  13. Tuolla oli...

otsikko missä luki, että mieheni ei tee koskaan aloitetta. En avannu linkkiä, mut mitähän siinä ajettiin takaa.... Tuli
    Lifestyle
    8
    211
  14. Tehkääs tilaa !!

Minä tuun tänne ny soheltamaan sekaan, ettei toi Taikis ihan pääse valtaamaan koko palstaa. Rajansa kaikella ;))) Moi
    Lifestyle
    40
    298
  15. Näin se menee...

Kun ei enää voi tulla nuoremmaksi, niin parempi oleskella vain vanhojen seurassa. Siten voi ainakin tuntea itsensä nuore
    Lifestyle
    8
    106
  16. Yläosattomana rannalla

Oli eilen radiossa sellainen kysely, missä kyseltiin ihmisiltä mielipiteitä siihen, että naiset olisivat noin yleisesti
    50 plus
    27
    543
  17. Mooooii..

Kuis huitelee ? Sitä vaan aattelin tulla kysymään, kun en ole täällä nyt vähään aikaan käyny kirjoittelemassa . :) Henk
    Ikäryhmät
    26
    186
  18. Luuta lakaisee..vai lakaiseeko?

Mulla kävi kyläilemässä tuttu nainen.Tuli puheeksi tuo,kun tuttavapiirissä on eräs nainen jonka huusholli on aina kuin l
    Kahvikeskustelut
    14
    375
  19. Kun äiti lähtee...

Töissä aloin ajattelemaan tuota asiaa,kun ystäväpiirissä on muutama tapaus,missä äiti onkin yhtäkkiä päättänyt lähteä om
    Kahvikeskustelut
    73
    894
  20. Kummit

Oletko sinä kummina jollekkin?Jos olet,niin oletko aina muistanut niin syntymäpäivät kuin joululahjatkin? Tuli tämä mie
    Kahvikeskustelut
    32
    551