olla hyvin, mutta fiilis on sellainen, että voisin heittää kaikki lautaset yms. seinään.
Voiko se johtua tästä "ns mummokuumeesta"..nämä kerran kuukaudessa olevat päivät jäi pois n. 4 kk sitten, on kuumaa ja kylmää, ja näköjään hermot ihan pinnalla, Lapsenikaan ei viihtynyt luonani, vaikka laitoin aivan ihanaa hernekeittoo savupotkalla (hän rakastaa sitä)
kaikki pitäs
14
768
Vastaukset
- tsat
siellä keskustellaan kyseistä asiasta.
saapas nähdä saatko ketään mukaasi sinne.
Meille muille riittää tämä yleispalsta aivan mainiosti,mutta Tsat.sia vaan sinne vaihtoehtopalstalle,ja kerro heti huomenna ,mitä sait selvitetyks,niin sunkin panokset keskusteluun tulee hyödynnettyä.
ps,Yhteistyössä on poweria.- en ole tsat
emw34 kirjoitti:
saapas nähdä saatko ketään mukaasi sinne.
Meille muille riittää tämä yleispalsta aivan mainiosti,mutta Tsat.sia vaan sinne vaihtoehtopalstalle,ja kerro heti huomenna ,mitä sait selvitetyks,niin sunkin panokset keskusteluun tulee hyödynnettyä.
ps,Yhteistyössä on poweria.Hänen viestissään ei ollut mitään ilkeilyn aihetta.
Minä olen ko. jutuista kyllä keskustellut sillä palstalla.
Suomi24 > Keskustelu > Terveys > Vaihdevuodet
Ei se ole mikään vaihtoehtolinkki vaan Suomi24:n oma!
Tottakai täällä voi keskustella vaihdevuosivaivoista, en sitä tarkoita. en ole tsat kirjoitti:
Hänen viestissään ei ollut mitään ilkeilyn aihetta.
Minä olen ko. jutuista kyllä keskustellut sillä palstalla.
Suomi24 > Keskustelu > Terveys > Vaihdevuodet
Ei se ole mikään vaihtoehtolinkki vaan Suomi24:n oma!
Tottakai täällä voi keskustella vaihdevuosivaivoista, en sitä tarkoita.nöyrästi anteeksi ennekaikkea tsat:lta sekä myös sinulta ei ollut tarkoitus loukata,eikä olla ilkeä.
Sen verran tekoani selitän,miksi niin tein.
Täällä ollaan usein käskyttämässä jollekin erikois palstalle milloin syynä on huumori,erotiikka tai vastaava.
Koska aloittaja oli ainakin minulle ns,uusi tuttavuus,niin saatoin kyllä ylireagoida sen vuoksi,ettet uutena palstalaisena tunne,että täällä ei voisi kaikista aioista keskustella.
Koska ollaan yleispalstalla,niin keskustelun avauksia rajoittaa vain ja ainoastaan ylläpidon ohjeistus,ei mikään muu.
vielä kerran pahoittelen reagointiani ja sen aiheuttamaa mielipahaa.
- sinkku55
lääkäriin sieltä saat apua,eihän tommosta tarvii sietää.
- vilma
heti kun tulen reissusta.Aamulla lähden reissuun ja olen ainakin viikon ellen kaksi pois.
Kiitti sulle ja noihin em vastauksiin haluaisin sanoa, että halusin kuunnella tältä tutusta foorumista mielipiteitä!!vilma.
Olin liian kärkevä ja toimin vastoin omaakin etiikkaa ja aiheutin suotta mielipahaa ja siksi pyydän myös sinulta anteeksi omaa huonoa käytöstä avaamassasi keskustelussa.
Toivon että maltan paremmin mieleni ja harkitsen paremmin tekojani etten sortuisi uudestaan samaan häiriköintiin kuin nyt tein.
- vilma
ei teidän tartte pyytää anteex,
ELÄMÄ ON tätä...ojennan nenäliinaa molemmille, ja nyt lopetatte ton anteexannon ja nyyhkyttämisen:):) - itse kokenut
Kuule wilma mene lääkärin ja pyydä itsellesi laastari hoito, se on hyvä ja mielikin tasaantuu. ja kuumat aallot häviää. Itse en kumminkaan ole saanut apua nukkumisvaikeuteeni joka edelleen jatkuu. Mutta tunnen olevani vielä nainen jota halutaan .syysterveisin laastari reidessä
- Marion.T
kyllä se elämä siitä taas alkaa sujumaan, kaikilla meillä on omat huonot päivämme.
Toivon että pääset tasapainoon itsesi kanssa - ne hemmetin hormoonit ovat meidän naisten jatkuva ongelma....
Hyvää viikon jatkoa sinulle..Ai kun olisin saanut sitä sinun hernekeittoasi nami nami...- vilma
sun limiskuskille viestin, että tulee hakee hernekeittoa, mutta hän haluaisi sitä myös, mutta sanoi, että puhu "bossis kaa"
- vilma
vilma kirjoitti:
sun limiskuskille viestin, että tulee hakee hernekeittoa, mutta hän haluaisi sitä myös, mutta sanoi, että puhu "bossis kaa"
´siis sanoin
- 0000000000
vilma kirjoitti:
´siis sanoin
En suostu käyttämään mitään myrkkyjä ,vaikka olenkin viihdevuosissa,koska ne on luonnillinen tila.Kyllä minuakin rakastetaan ja halutaan silti.
- huh huh
0000000000 kirjoitti:
En suostu käyttämään mitään myrkkyjä ,vaikka olenkin viihdevuosissa,koska ne on luonnillinen tila.Kyllä minuakin rakastetaan ja halutaan silti.
menee päreiks ku oikein sapettaa!Ja ääntä tähän maailmaan mahtuu,minkäs me naiset sille mahdetaan et tällaiset on luotu ja suotu,voi jee!!
Hormooneja söin 12 v ja nyt hiki lentää,kuin olis saunan lauteilla- ja sitten saattaa olla monta tuntia ok olo.Mieli on kuin vuorovesi,ja ukon ei tarvii sanoo ku yks poikkinainen sana,niin....
Tää on tätä,naisenelämää ja vielä ku tietäis kuinka kauaa tätä saa kestää,huh huh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1471111- 511102
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo73853Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44817Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55798Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54745Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54740KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32672