Hymy ja ystävällinen katse voivat pelastaa tuntemattoman ihmisen päivän.Hyvää huomista...!!!!
viisaus
18
1020
Vastaukset
Hyvää huomista kaikille.
Tarpeeseen tuli ystävälisyyden esille otto,sillä eilen/tänään olin jo hetken hukanneena sen.
Toivottavasti sen uudelleen löydän ja pidän mukana.- Jermu
jos minulle hymyillään.
- Loistava.polku
Menkää muualle virnuilemaan!
metsän suojassa harjoitteli;feikausta,so,apinointia kansanomaissti sanottuna.
jk.on vaan niin huonoa vielä,että kansii harjoitella vähän syvemmäällä,ja alempana.
ps.tämä tälle päivälle minun osuus.Loistava.polku kirjoitti:
että oikea Jermu olisi näin kirjoittanut?
Ei taatusti hän näin tökerösti asiaansa sanois.Loistava.polku kirjoitti:
Oikea Jermu olis ehkä "tehnyt vekin ohimoon"
Hänen(aidon Jermu) kerronnassa on huumoria,kun taas kopio(halpakin vielä,se kopio) on tragi-koominen=surku hupaisa lähinnä.- Loistava.polku
emw34 kirjoitti:
että oikea Jermu olisi näin kirjoittanut?
Ei taatusti hän näin tökerösti asiaansa sanois.En tunne koko ukkoa enkä luonteenpiirteitään, juttu oli minusta hauska kirjoitti sen ihan kuka tahansa. Onko sillä jotain ihmeen väliä???
Täysin omituinen repliikki sinulta. Loistava.polku kirjoitti:
En tunne koko ukkoa enkä luonteenpiirteitään, juttu oli minusta hauska kirjoitti sen ihan kuka tahansa. Onko sillä jotain ihmeen väliä???
Täysin omituinen repliikki sinulta.varmasti,kun et tiedä taustaa.
Kirjoitin´omituisuuden siksi,ettei kukaan muukaan luulisi,että'alkuperäinen' Jermu,joka hiukan saman suuntaisesti kirjoittelee,tulisi kaltoin kohdeluksi,koska joku yritti hänen nikin takana kirjoittaa tekstiä,mutta apinoinniksi sen paljasti kirjoituksen 'puisevuus',jota oikean Jermun kirjoituksista ei kyllä löydy.- Jermu
emw34 kirjoitti:
metsän suojassa harjoitteli;feikausta,so,apinointia kansanomaissti sanottuna.
jk.on vaan niin huonoa vielä,että kansii harjoitella vähän syvemmäällä,ja alempana.
ps.tämä tälle päivälle minun osuus.löysit noin lyhyestä feikkauksesta sen pointin, jota 99% porukasta ei olisi ikinä nähnyt...hmmmm.
Olet muuten oikeassa, että olisin kirjoittanut jotain "vekistä ohimolla"-tyylistä...Oletpa tarkkasilmäinen heppu.
- Pirre*
silkkiä vaan, sylihini tahtoisin jne"..tänä aamuna ..:)
Hyvää huomenta!- Loistava.polku
Jesh! Perjantaiaamu on aina kaunis ja kiva.
Kun vertaa maanantaihin. 8[ - koltis
Loistava.polku kirjoitti:
Jesh! Perjantaiaamu on aina kaunis ja kiva.
Kun vertaa maanantaihin. 8[Perjantai paljon parempi kun torjantai.
- Loistava.polku
koltis kirjoitti:
Perjantai paljon parempi kun torjantai.
Saati sitten tiskiviikko.
- koltis
Loistava.polku kirjoitti:
Saati sitten tiskiviikko.
Jos kohalle sattuu.
- junttiukko
Tämä puolueellinen ja niittinen sefu poisti puolet jutuista,siirryn taas muualle,tästä on tullut akkapalsta!
empaattisempi lähestymistapa antaisi paremman mahdollisuuden keskustelulle asioista,eikä pelkästään persoonista nikkien takana.
Taisi siinä mennä myös allekirjoittaneen tekstiä,mutta olen ennemmin hyvilläni siittä,sillä en omien kirjoitusten asiallisuudesta voi olla kuin samaa mielta ylläpidon kanssa.
jk.onhan tätä 'käyttämätöntä'nettipaperia vaikka kuinka paljon,yritetään hiukan matalammalla rofiililla saada selväksi ajatuksiamme,niin ei silloin poistu vaan jäävät palstalle.
- Chatti-Matti
Kauniin naisen hymy kirkastaa päivän ja saa suupielet nousemaan. Ja muistakaa tytöt, että kaikissa on jotain kaunista.
- ++++++++++++
kauppareissulla yksinäisen näköisen ijmisen kanssa,siitä saa molemmat huvän mielen,eikä maksa mitää.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561278
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu531082Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031077Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32772
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin74771