meidän tytöstä tulee Vanessa. mutta toinen ja kolmas nimi hakusassa. suvussa kulkee nimet Emma ja Aada, eli toinen niistä pitäisi olla nimessä. ja itse olen muuten vaan tykästynyt Adalmiinaan/Adalminaan ja Oliviaan.. että siitä keksikääs joku kiva nimiyhdistelmä, tai lisätkää omia ehdotuksia, mut tuo Vanessa siis on jo päätetty.
Vanessa
12
602
Vastaukset
- Ihaa
Noista mainitsemistasi nimistä tulee suoraan ihan kiva yhdistelmä: Vanessa Emma Adalmiina.
- Gil
sitten kääntäen: V. Aada Emeliina/Emmaliina/Emelin(e)..
- Outi
Vanessa Emma Adalmiina. Tuon minäkin saan ja nimi on vielä kaunis ja kiva! Ainakin oitse tykkään paljon!! :)
- lepa
Vanessa Aada Olivia. Siinä se:) Nättiä nimiä tosin kaikki muutkin vaihtoehdot!
- aada
ekana tuli mieleen yhdistelmä:
Vanessa Emma Adalmina
tai sitten
Vanessa Aada Olivia
Vanessa Emma Olivia
Vanessa Jasmin Viola
Vanessa Neea Jasmila
Piditkö jostain?! =)- melina
tosi kaunis ja erikoinen nimi, pidetään mielessä mahdollisia tulevia lapsia varten. viola myös kaunis.
- jjj
Vanessa Emma Olivia olis kiva,
Muita:
Vanessa Saga Aurora
Vanessa Aada Matilde
Vanessa Vera Daniela
Vanessa Iida Alessia
Mitäs piditte? - Janica
Vanessa Adalmiina?
Vanessa Emma Olivia (tosin aikamoinen muotinimi)
Vanessa Aada Fiona
Vanessa Emma Arleena (Marleena)
Vanessa Aava Olivia ( olisi kaunis, mutta Aadaa tai Emmaa ei nimestä löydy)
Vanessa Ellen Amalia
Vanessa Ada Oliivia ( Aada yhdellä aalla, Oliivia kahdella iillä)
Vanessa Vilma josefiina - melina
heipä hei kaikille ja kiitos vastauksista!! päädyimme Vanessa Emma Oliviaan, vaikka joku mainitsikin sen olevan muotinimi ;) mielestäni kivasti yhdistyy isomummin nimi ja "muotinimi" :)
- helmi-rihma
Vanessa Emmi Adalmiina.Jos kerran kaikki nuo nimet miellyttävät!
- helmi-rihma
siis tarkoitin Vanessa Emma Adalmiina
olisi minun ratkaisuni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437