Hei
Rea Alina Rosalie
Frida Eveliina
Inka Kaisla Maria
Saana Marianna
Linnea Lumihelmi
Mitäs pidätte, vielä hiomista tarvinnee...
mielipiteestä kiitollinen...
9
630
Vastaukset
- Gil
Tosi mukavia aihioita. :)
Itse muokkaisin näin:
Reea Alina Rosalie
Friida Eveliina
Inka Kaisla Maria on kaunis, mutta siinä on peräkkäin kaksi KA:ta InKAKAisla... Se hieman häiritsee, muttei liikaa. Hmm?
Saana Mariannakin on kaunis. Sopii noin, tai ilman NNAa. Saana-Mariakin sointuisi. :)
Linnea Lumihelmessä on sadun taikaa! Talvilapselle aivan ihana. Ei kaipaa enää säätöä. -Vaikka ryhmässä monta kaunista, tämä on suosikkini. Onnea nimenvalintaan! - sarkku
Kaikki tosi kauniita nimiä, paitsi Fridasta en tykkää...liian ruotsalainen ja jotenkin kova nimi.
- ateisti20
ja kauniita nimiä, paitsi Frida Eveliina, josta en pidä lainkaan.
- Aurora
Mitähän kieltä tämä pikkutyttönen tulee puhumaan kotonaan ja koulussa? Yrittäisin sopeuttaa nimen mahdollisimman hyvin siihen.
Eli:
Reea Alina TAI Rea Rosalie
Friida Eveliina TAI Frida Evelina
Linnea Lumihelmi on kieltämättä aika herttainen, mutta menee jo hieman satukeijukaisen puolelle. Miten olisi vaikka:
Lumi Kastehelmi
Linnea Helmi Maria
Helmi Linnea
Helmi Lumia
Mutta EI Lumi Linnea! =Lumilinna
Pakka sekaisin:
Frida Rosalie
Frida Linnea
Inka Marianna
Inka Lumihelmi
Saana Kaisla Maria
Saana Eveliina
Linnea Maria (oli muuten isoäitini nimi) - kriitikko*
En laittaisi Reaa, koska se on ruotsiksi ale (alennusmyynti). Alina Rosalie on ihan kiva.
Fridasta en pidä, kun tulee se inhokkibändini ABBAn laulaja mieleen. Eveliina menetteleee.
Inka Kaisla Maria on tavallinen, mutta sopiva nimeksi. Samoin Saana Marianna.
Linnea Lumihelmi,no ihan kiva nimi.
Laittaisin nimeksi Inka Maria Lumihelmi. - Ellinoora
Rea Alina Rosalie - kamala sekasotku. Alina Rosalia tai Roosa Alina olisi parempi. Rea ei kaunis nimi ole, joten sen voisi jättää pois kokonaan.
Frida Eveliina - Kumpikin tavanomaisia mitäänsanomattomia nimiä, en tykkää.
Inka Kaisla Maria - Tämä on muuten kiva, mutta InKA KAisla, ka-ka vähän häiritsee. Inka on kiva nimi ja Maria myös, joten miten olisi Inka Maria? Tai jos kolme nimeä on välttämättömyys, niin Inka Krista Maria vaikka.
Saana Marianna - paras vaihtoehto näistä nimistä. Molemmat kivoja nimiä.
Linnea Lumihelmi - Lumihelmi??? Eihän tuo ole edes nimi. Linnea on kaunis nimi. Helmi Linnea olisi kauniin klassinen nimi, todella hyvä. Unohda lumi, se on vaan kylmää ja märkää, vaikka onkin puhtaana kaunista. - enni vv
näistä tykkään:
Inka Kaisla Maria
Saana Marianna
Linnea Lumihelmi(Linnea ihana,tokanimen vaihtaisin)
ja nuo loput oudot nimet ovat typeriä.
niistäkin poimin silti ne kauneineimmat nimet eli Alina,Frida ihan ok,niinkun Rosaliekin.Rea kamala! - aada
Rea Alina Rosalie -> rea alina eivät sovi peräkkäin, kuulostaa realinalta, reasta en pidä, alina on ihan ok, rosalie on outo
Frida Eveliina -> ihan ok kokonaisuus, itse en pidä fridasta, eveliina on ihan ok, muttei sekään suosikkejani, kirjoitusmuoto joko Frida Evelina tai Friida Eveliina
Inka Kaisla Maria -> ihan ok kokonaisuus, inka ei suosikkejani, maria on perustylsä, kaisla on kaunis
Saana Marianna -> ihan ok kokonaisuus, marianna on ihan ok, saana on ihana
Linnea Lumihelmi -> ihan ok, mutta eivät oikein sovi yhteen, linnea on kaunis, lumihelmi on ehkä liian erikoinen
Parhaimmat nimet Kaisla, Saana ja Linnea!
Siitähän saisi jo hyvän nimikokonaisuuden: Saana Kaisla Linnea tai vielä parempi on Saana Kaisa Linnea!! Mitä mieltä siitä?
Muita ehdotuksia:
Reetta Alisa
Reeta Rosaliina
Roosa Marjaana
Linnea Roosa Maria
Saana Linnea
Kaisla Eveliina
Helmi Linnea
Luna Aurora
Siiri Alissa
Mitäpä tykkäät? ihan kauniita kaikki!Mistä keksit/löysit tuon rea nimen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437