mielipiteestä kiitollinen...

Kirsi

Hei

Rea Alina Rosalie
Frida Eveliina
Inka Kaisla Maria
Saana Marianna
Linnea Lumihelmi

Mitäs pidätte, vielä hiomista tarvinnee...

9

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gil

      Tosi mukavia aihioita. :)

      Itse muokkaisin näin:

      Reea Alina Rosalie
      Friida Eveliina
      Inka Kaisla Maria on kaunis, mutta siinä on peräkkäin kaksi KA:ta InKAKAisla... Se hieman häiritsee, muttei liikaa. Hmm?

      Saana Mariannakin on kaunis. Sopii noin, tai ilman NNAa. Saana-Mariakin sointuisi. :)

      Linnea Lumihelmessä on sadun taikaa! Talvilapselle aivan ihana. Ei kaipaa enää säätöä. -Vaikka ryhmässä monta kaunista, tämä on suosikkini. Onnea nimenvalintaan!

    • sarkku

      Kaikki tosi kauniita nimiä, paitsi Fridasta en tykkää...liian ruotsalainen ja jotenkin kova nimi.

    • ateisti20

      ja kauniita nimiä, paitsi Frida Eveliina, josta en pidä lainkaan.

    • Aurora

      Mitähän kieltä tämä pikkutyttönen tulee puhumaan kotonaan ja koulussa? Yrittäisin sopeuttaa nimen mahdollisimman hyvin siihen.

      Eli:
      Reea Alina TAI Rea Rosalie
      Friida Eveliina TAI Frida Evelina

      Linnea Lumihelmi on kieltämättä aika herttainen, mutta menee jo hieman satukeijukaisen puolelle. Miten olisi vaikka:

      Lumi Kastehelmi
      Linnea Helmi Maria
      Helmi Linnea
      Helmi Lumia
      Mutta EI Lumi Linnea! =Lumilinna

      Pakka sekaisin:
      Frida Rosalie
      Frida Linnea
      Inka Marianna
      Inka Lumihelmi
      Saana Kaisla Maria
      Saana Eveliina
      Linnea Maria (oli muuten isoäitini nimi)

    • kriitikko*

      En laittaisi Reaa, koska se on ruotsiksi ale (alennusmyynti). Alina Rosalie on ihan kiva.

      Fridasta en pidä, kun tulee se inhokkibändini ABBAn laulaja mieleen. Eveliina menetteleee.

      Inka Kaisla Maria on tavallinen, mutta sopiva nimeksi. Samoin Saana Marianna.

      Linnea Lumihelmi,no ihan kiva nimi.

      Laittaisin nimeksi Inka Maria Lumihelmi.

    • Ellinoora

      Rea Alina Rosalie - kamala sekasotku. Alina Rosalia tai Roosa Alina olisi parempi. Rea ei kaunis nimi ole, joten sen voisi jättää pois kokonaan.

      Frida Eveliina - Kumpikin tavanomaisia mitäänsanomattomia nimiä, en tykkää.

      Inka Kaisla Maria - Tämä on muuten kiva, mutta InKA KAisla, ka-ka vähän häiritsee. Inka on kiva nimi ja Maria myös, joten miten olisi Inka Maria? Tai jos kolme nimeä on välttämättömyys, niin Inka Krista Maria vaikka.

      Saana Marianna - paras vaihtoehto näistä nimistä. Molemmat kivoja nimiä.

      Linnea Lumihelmi - Lumihelmi??? Eihän tuo ole edes nimi. Linnea on kaunis nimi. Helmi Linnea olisi kauniin klassinen nimi, todella hyvä. Unohda lumi, se on vaan kylmää ja märkää, vaikka onkin puhtaana kaunista.

    • enni vv

      näistä tykkään:

      Inka Kaisla Maria
      Saana Marianna
      Linnea Lumihelmi(Linnea ihana,tokanimen vaihtaisin)

      ja nuo loput oudot nimet ovat typeriä.

      niistäkin poimin silti ne kauneineimmat nimet eli Alina,Frida ihan ok,niinkun Rosaliekin.Rea kamala!

    • aada

      Rea Alina Rosalie -> rea alina eivät sovi peräkkäin, kuulostaa realinalta, reasta en pidä, alina on ihan ok, rosalie on outo

      Frida Eveliina -> ihan ok kokonaisuus, itse en pidä fridasta, eveliina on ihan ok, muttei sekään suosikkejani, kirjoitusmuoto joko Frida Evelina tai Friida Eveliina

      Inka Kaisla Maria -> ihan ok kokonaisuus, inka ei suosikkejani, maria on perustylsä, kaisla on kaunis

      Saana Marianna -> ihan ok kokonaisuus, marianna on ihan ok, saana on ihana

      Linnea Lumihelmi -> ihan ok, mutta eivät oikein sovi yhteen, linnea on kaunis, lumihelmi on ehkä liian erikoinen


      Parhaimmat nimet Kaisla, Saana ja Linnea!
      Siitähän saisi jo hyvän nimikokonaisuuden: Saana Kaisla Linnea tai vielä parempi on Saana Kaisa Linnea!! Mitä mieltä siitä?

      Muita ehdotuksia:
      Reetta Alisa
      Reeta Rosaliina
      Roosa Marjaana
      Linnea Roosa Maria
      Saana Linnea
      Kaisla Eveliina
      Helmi Linnea
      Luna Aurora
      Siiri Alissa

      Mitäpä tykkäät?

    • ihan kauniita kaikki!Mistä keksit/löysit tuon rea nimen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe