Tai muuten vain "emilian" kanssa yhteen sointuvia nimiä kaivataan pikkusiskolle!
E:llä alkavia tai -ia päätteisiä kauniita nimiä
19
1565
Vastaukset
- Täti
Eriika,Emma,Juulia,Maaria,Tuulia,Olivia
Minusta Emilia ja Tuulia olisi hyvä nimiyhdistelmä siskoksille. - tarja
Eliisa,Maaria...
- Mari
Ehkä näistä joku...
Amelia
Sesilia
Erika
Erin
Elise - kuikka
Emilian kanssa sointuvia nimi on paljon.
E-nimiä:
Erika, Ella, Elena, Elsa, Elissa, Ester, Elli, Eleonoora...
ia-nimiä:
Julia, Sofia, Daria, Maria, Neelia, Cecilia
Muita yhteensointuvia:
Amanda, Olivia, Alisa, Alissa, Aino, Vilhelmiina, Adalmiina, Annika, Anniina, Alma, Aleksandra- Jack...Daniels
Milja,Eveliina, Iina,
- pää pyörällä
Kiitos ehdotuksista!
Mukavilta kuulosti:
emma, juulia, ella, amanda, adalmiina, vilhelmiina, hilma, milja, eveliina ja nella (mukana myös omat suosikkini).
Jos vielä jonkun sortin ehdotuksia toiseksi nimeksi keksitte?
Miltä kuulostaisi: Nella Malviina?
Nimiä voisi olla kolmekin?
Kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan ;)- Ellinoora
Nella Malviina on kiva nimi. Nella ja Emilia ovat kivat nimet siskoksille.
Muita ehdotuksia:
Julia Amanda
Elisa Amanda
Eerika Vilhelmiina
Julia Emma Eerika
Elviira Emma Amanda
- sarkku
Amalia, Natalie tai Natalia..
Jo ehdotetuista kaunis olisi
Nella Olivia - pää pyörällä
Vielä mietiskelen tässä,
Olisiko Emma ja Emilia liian "samanlaiset" siskojen nimet?
Tai kaipaako Nella Malviina jotain "piristävää" nimeä väliin, koska sukunimessäkään ei ole r-kirjainta?
Eerika Vilhelmiina ja Julia Amanda tuntuu myös varteenotettavilta.- donna
Jos sointuvaa nimeä hakee, niin mielestäni
Emilia ja Olivia sopisi hyvin, niinkuin joku aikaisemmin jo ehdottelikin muitten joukossa!
- helminiia
E:llä alkavia nimiä:
Elina
Elisa
Eveliina
elviira
Elena
Enni
Essi
Elli
Ella
Enna
Ellen
Eleonoora
Eevi
Eini
Elise
Elma
Esteriina
ia-päätteellä
Sofia
Maria
Olivia
Alisia
Juulia
Amalia
Patricia
Tuulia
Maaria
Sylvia
Cecilia
Lyydia
Silvia - aada
ehdottomasti Eerika!!?
Mikä on Emilian toinen/toiset nimet?
Mitä toisia nimiä olette pikkusiskolle ajatelleet? - .......
Tiia
Miia
Kiia
Riia
Niia
Fiia
Liia
Piia - Aurora
Daalia on minusta kiva ia-päätteinen.
- kuispaljo
onhan niitä..vaikka kuinka paljon...esim.
Eveliina
Elisa
Elli(noora)
Elsi
Emma Tää onkin paha.. no heitän tähän jotain..kaikki eivät tosin lopu -ia päätteeseen..
Erin/eerin
Elisa
Elina
Lilja
Eveliina
Tanja
Inkeri
Ilja
Ilona
Natalia
Pinja
Pirita
Pirta
Silja
Evita
Helena
Helvi
huh..näitä ei ollu helppo keksiä..
tsemppiä valintaan!- Mökö
Kysymyksessä on venäläinen muoto Elias nimestä.
- Mökö
Eeva, Eila, Enna, Ennata, Enni, Elli, Elvi, Elpi, Essi, Ester, Esteri, Elisabet, Elisa, Erja, Eira, Elena, Elina, Emma, Emmi, Eine, Eini, Elviira jne.
ia-loppuisia keksin tähän hätään vain kaksi Emilian lisäksi, nimittäin Sesilia (kirj. myös Cecilia) ja Agnia.- Mökö
ia-päätteisen nimen Klaudia voidaan kirjoittaa myös Claudia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437