E:llä alkavia tai -ia päätteisiä kauniita nimiä

pää pyörällä

Tai muuten vain "emilian" kanssa yhteen sointuvia nimiä kaivataan pikkusiskolle!

19

1565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Eriika,Emma,Juulia,Maaria,Tuulia,Olivia
      Minusta Emilia ja Tuulia olisi hyvä nimiyhdistelmä siskoksille.

    • tarja

      Eliisa,Maaria...

    • Mari

      Ehkä näistä joku...

      Amelia
      Sesilia
      Erika
      Erin
      Elise

    • kuikka

      Emilian kanssa sointuvia nimi on paljon.

      E-nimiä:
      Erika, Ella, Elena, Elsa, Elissa, Ester, Elli, Eleonoora...

      ia-nimiä:
      Julia, Sofia, Daria, Maria, Neelia, Cecilia

      Muita yhteensointuvia:
      Amanda, Olivia, Alisa, Alissa, Aino, Vilhelmiina, Adalmiina, Annika, Anniina, Alma, Aleksandra

      • Jack...Daniels

        Milja,Eveliina, Iina,


    • pää pyörällä

      Kiitos ehdotuksista!
      Mukavilta kuulosti:
      emma, juulia, ella, amanda, adalmiina, vilhelmiina, hilma, milja, eveliina ja nella (mukana myös omat suosikkini).
      Jos vielä jonkun sortin ehdotuksia toiseksi nimeksi keksitte?
      Miltä kuulostaisi: Nella Malviina?
      Nimiä voisi olla kolmekin?
      Kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan ;)

      • Ellinoora

        Nella Malviina on kiva nimi. Nella ja Emilia ovat kivat nimet siskoksille.

        Muita ehdotuksia:

        Julia Amanda
        Elisa Amanda
        Eerika Vilhelmiina
        Julia Emma Eerika
        Elviira Emma Amanda


    • sarkku

      Amalia, Natalie tai Natalia..
      Jo ehdotetuista kaunis olisi
      Nella Olivia

    • pää pyörällä

      Vielä mietiskelen tässä,
      Olisiko Emma ja Emilia liian "samanlaiset" siskojen nimet?
      Tai kaipaako Nella Malviina jotain "piristävää" nimeä väliin, koska sukunimessäkään ei ole r-kirjainta?
      Eerika Vilhelmiina ja Julia Amanda tuntuu myös varteenotettavilta.

      • donna

        Jos sointuvaa nimeä hakee, niin mielestäni
        Emilia ja Olivia sopisi hyvin, niinkuin joku aikaisemmin jo ehdottelikin muitten joukossa!


    • helminiia

      E:llä alkavia nimiä:

      Elina
      Elisa
      Eveliina
      elviira
      Elena
      Enni
      Essi
      Elli
      Ella
      Enna
      Ellen
      Eleonoora
      Eevi
      Eini
      Elise
      Elma
      Esteriina

      ia-päätteellä

      Sofia
      Maria
      Olivia
      Alisia
      Juulia
      Amalia
      Patricia
      Tuulia
      Maaria
      Sylvia
      Cecilia
      Lyydia
      Silvia

    • aada

      ehdottomasti Eerika!!?

      Mikä on Emilian toinen/toiset nimet?
      Mitä toisia nimiä olette pikkusiskolle ajatelleet?

    • .......

      Tiia
      Miia
      Kiia
      Riia
      Niia
      Fiia
      Liia
      Piia

    • Aurora

      Daalia on minusta kiva ia-päätteinen.

    • kuispaljo

      onhan niitä..vaikka kuinka paljon...esim.
      Eveliina
      Elisa
      Elli(noora)
      Elsi
      Emma

    • Tää onkin paha.. no heitän tähän jotain..kaikki eivät tosin lopu -ia päätteeseen..

      Erin/eerin
      Elisa
      Elina
      Lilja
      Eveliina
      Tanja
      Inkeri
      Ilja
      Ilona
      Natalia
      Pinja
      Pirita
      Pirta
      Silja
      Evita
      Helena
      Helvi

      huh..näitä ei ollu helppo keksiä..

      tsemppiä valintaan!

      • Mökö

        Kysymyksessä on venäläinen muoto Elias nimestä.


    • Mökö

      Eeva, Eila, Enna, Ennata, Enni, Elli, Elvi, Elpi, Essi, Ester, Esteri, Elisabet, Elisa, Erja, Eira, Elena, Elina, Emma, Emmi, Eine, Eini, Elviira jne.

      ia-loppuisia keksin tähän hätään vain kaksi Emilian lisäksi, nimittäin Sesilia (kirj. myös Cecilia) ja Agnia.

      • Mökö

        ia-päätteisen nimen Klaudia voidaan kirjoittaa myös Claudia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe