Turhaa hommaa

Viel kerran

Jonkun aikaa jaksoin vastailla pitkiä vastauksia naisten ilmoituksiin, joskus tuli vastaus takaisin, mutta aina ne on tyssänneet pariin kirjeeseen naisten osalta.
Tietenkin jos massapostittaisin samaa vastausta kaikille, niin olisi paremmat mahdollisuudet että useammat vastaisi, mutta ei ole mun tyylistä massapostittaa mitään samaa vastausta kaikille ja muutenkin olen vastannut vain niille joiden ilmoitukset on jotenkin säväyttäneet.

Ne harvat jotka olis varmaan jutelleet minulle enemmän, olivat - kauniisti sanottuna - kolme kertaa minua isokokoisempia naisia. Ei minulla ulkonäkövaatimukset tiukalla ole, mutta saisihan sitä toinen kuitenkin olla edes ihmisen näköinen.

Netti teoriassa olis ihan ok ja kätevä paikka tutustua, mutta ei toimi ainakaan minun osaltani. Minullekin tällänen olisi sopiva tapa, koska en edes töiltäni ehdi ravaamaan rafloissa. Työpaikkani taas miesvaltainen, joten sielläkään ketää naisia tapaa, muuta kuin vanhoja siivoojia.

8

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funteerasin vuan

olemaan naisen kanssa, jos hänet täältä löydät?!

Tarkista ainakin, ettet vaikuta "epätoivoiselta", ettet yritä liikaa. Semmoisten kanssa moni nainen ei jaksa kirjoittaa.

Se on myös niin hassua, että jos tämmöistä treffipalstaa kokeilee eikä ala sitä oikeaa löytyä, niin silloin ei tämmöinen seuranhaku "toimi minun osaltani". Joskus tuntuu, että eräät täällä luulevat astuvansa kauppaan, jossa heidän on pystyttävä hyllystä suht vapaasti valitsemaan haluamansa tavara. Jos tavara ei sitten vastannutkaan odotuksia, niin kauppa on huono. Ei sinne kannata enää mennä ostoksille. Jos tämä olisi maksullinen treffipaikka, niin varmaan vaadittaisiin rahoja takaisin.

Omaan mieheeni "tutustuin" aikoinaan erään treffipalvelun kautta. Monet kirjoittelivat, ja kohtuullisen välimatkan päässä asuvat saattoivat olla hyvin innokkaita etenemään asiassa. Jotenkin siihen väsyi ja turtui kun ei saanut tietää ihmisistä paljonkaan mutta olisi pitänyt heti luvata melko paljon. Tämän miehen kanssa kirjoitimme pari lyhyttä "ujohkoa" viestiä, teknisistä syistä siirryimme messengeriin, ja hänen kanssaan oli heti mukava kirjoitella. Keskustelimme asioista asioiden vuoksi, kummallakaan ei ollut "nyt-pitää-löytää-kumppani-heti"-stressi päällä. Sen me jätimme suurempien voimien huomaan, oli paljon muuta mielenkiintoista juteltavaa kuin "tuleekohan meistä pari". Sainhan tietää hänestä todella paljon ilman henkilökohtaisuuksiin meneviä kysymyksiäkin! Niiden aika tuli myöhemmin.

Tapasimme pari kertaa ihan ns. "sattumalta" (vaikka kyllä siinä molemmilla oli aika paljon suunnitelmallisuutta mukana), ilman sen kummempia sitoumuksia. Sain ja annoin aikaa. Se oli IHANAA. Molemmilla oli jo vähän tylsä nettijuttu takana, josta oli jäänyt ikävä maku suuhun; olimme ehkä jollakin tavalla antaneet periksi, ja yllättäen juuri se auttoi meitä etenemään pikku hiljaa.

Oho. Ei mun ehkä ihan näin paljon pitänyt kirjoittaa. Mutta siis: RELAX! Take it easy!

• nainen.

Erittäin hyvin asia tuotu esiin! Kiitos nimimerkki "funreerasin vuan" ;))

Ottakaa rauhallisesti,ilman stressiä.

• ccastro

Naisten neuvoista ei ole paljoakaan hyötyä miehille, koska ongelmat ovat niin erilaiset - valitettavasti. Tulevatko naiset ikinä asiaa ajatelleeksi..? En tiedä miten ollaan epätoivoisia, mutta jos yrittää antaa asioitten mennä omalla painollaan, niin joku muu on jo kiilannut edelle.

• funteerasin vuan
        ccastro kirjoitti:

Naisten neuvoista ei ole paljoakaan hyötyä miehille, koska ongelmat ovat niin erilaiset - valitettavasti. Tulevatko naiset ikinä asiaa ajatelleeksi..? En tiedä miten ollaan epätoivoisia, mutta jos yrittää antaa asioitten mennä omalla painollaan, niin joku muu on jo kiilannut edelle.

millä tavalla erilaiset nuo ongelmat on? Ja jos ei NAISTEN neuvoista (enkä tarkoita itseäni vaan yleisesti naisia) ole miehille hyötyä kun he ovat NAISTA kerran mitä ilmeisimmin etsimässä, niin mistä sitten ON hyötyä?

Kyllähän niitä kiilaajia on, mutta se tahtoo niiden kanssa vähän niin kuin liikenteessäkin, että luulevat kovasti tällä lailla pääsevänsä hyvin nopeasti päämääräänsä, mutta voivat kyllä myös jäädä ojanpohjalle istumaan lopussa.

En minä suinkaan tarkoittanut, että kaikkien tarvitsee antaa asioiden mennä omalla painollaan - kiilatkaa, kiilatkaa vaan minkä ehditte! =o) Meille sattui sopimaan tämä tyyli, ehdimme rakentaa semmoisen pohjamuurin suhteelle että se ei näytä heti horjuvan vaikka välillä myrskyääkin. Ja sattumaa siinä oli toki mukana ihan niin kuin kaikessa muussakin!

• ccastro
        funteerasin vuan kirjoitti:

millä tavalla erilaiset nuo ongelmat on? Ja jos ei NAISTEN neuvoista (enkä tarkoita itseäni vaan yleisesti naisia) ole miehille hyötyä kun he ovat NAISTA kerran mitä ilmeisimmin etsimässä, niin mistä sitten ON hyötyä?

Kyllähän niitä kiilaajia on, mutta se tahtoo niiden kanssa vähän niin kuin liikenteessäkin, että luulevat kovasti tällä lailla pääsevänsä hyvin nopeasti päämääräänsä, mutta voivat kyllä myös jäädä ojanpohjalle istumaan lopussa.

En minä suinkaan tarkoittanut, että kaikkien tarvitsee antaa asioiden mennä omalla painollaan - kiilatkaa, kiilatkaa vaan minkä ehditte! =o) Meille sattui sopimaan tämä tyyli, ehdimme rakentaa semmoisen pohjamuurin suhteelle että se ei näytä heti horjuvan vaikka välillä myrskyääkin. Ja sattumaa siinä oli toki mukana ihan niin kuin kaikessa muussakin!

>millä tavalla erilaiset nuo ongelmat on? Ja jos ei

Katsos kun netti on naisten valtakunta, ei miesten. Miehiä on naisiin verrattuna niin paljon, että mahdollisuudet onnistua ovat jo lähtiessä huonommat. Varsinkaan taviksen on melko turha rimpuilla.

>NAISTA kerran mitä ilmeisimmin etsimässä, niin >mistä sitten ON hyötyä?

Hankkiutua sellaiseen paikkaan, jossa yo. epäsuhtaa on lievempi. Kun kerta paikkakunnan baarit ovat syvältä, niin en ole keksinyt mikä sellainen voisi olla.

• ccastro kirjoitti:

>millä tavalla erilaiset nuo ongelmat on? Ja jos ei

Katsos kun netti on naisten valtakunta, ei miesten. Miehiä on naisiin verrattuna niin paljon, että mahdollisuudet onnistua ovat jo lähtiessä huonommat. Varsinkaan taviksen on melko turha rimpuilla.

>NAISTA kerran mitä ilmeisimmin etsimässä, niin >mistä sitten ON hyötyä?

Hankkiutua sellaiseen paikkaan, jossa yo. epäsuhtaa on lievempi. Kun kerta paikkakunnan baarit ovat syvältä, niin en ole keksinyt mikä sellainen voisi olla.

Naiset eivät tosiaankaan käsitä kysynnän ja tarjonnan määrää. Hyvä esimerkki oli kun tässä kerran menin sokkotreffi-chattiin. Aikani odottelin ja lopultakin joku tuli juttelemaan. Kun kerroin odotelleeni jo pitkään, kommentti oli: voithan valita sieltä listasta jonkun... Heh, eipä siellä "naiset etsivät miehiä"-listassa nimi sekuntia pitempään pysy... Testasin sitä sitten myöhemmin, varmaankin puoli tuntia päivitin sivua, kunnes lopultakin onnistuin, enkä edes ollut kriittinen, ainoastaa yli 60- ja alle 20-vuotiaat jätin rauhaan :). Ja mitä tästä opimme: netissä naiset pääsevät valitsemaan, miehet onnistuvat vain hyvällä tuurilla - kärjistetty tilanne tuo sokkotreffit mutta toimii samalla tavalla muuallakin.

• on nykyisin

Tämä verkkotreffitoiminta ei todellakaan ole lähellä arjen realismia kaikkineen.
      Itse useammalle naiselle vastanneena huomasin samaa kuviota: itse olin aloitteentekijä ja postitin asiallisia kirjeitä saamatta vastauksina takaisin muutaman lauseen kirjoitelmia.
      Lopuksi olen vuosien jälkeen jättänyt nämä ikisinkut ja -vanhatpiiat etsimään sitä MrOikeaansa vaikka läpi elämänsä. Heillä kun ei todellisuudessa ole oikeasta elämästä käsitystä vaan elävät jonkinlaisessa kuvitteellisessa haavemaailmassa. Ei sellainen ole todellisuutta. Korostan että en ole kovanaama vaan on itselläkin odotuksia ja unelmia, niitä on jokaisella terveellä ihmisellä.
      Mutta pointti onkin siinä että ymmärrän nytten arjen todellisuuden ja haavemaailman erilaisuuden.
      Ja varmasti nyt ajatellaan olevani jokin kuuluisa peräkamaripoika. Joo, kuuluisa en ole, töissä isossa firmassa, asun itsekseni ja tulen toimeen omillani. Ja lopuksi, olen löytänyt nytten todella sopivan naisen jonka olen tuntenut pari kuukautta. Tapasin hänet reaalimaailmassa tosin kaverin kautta mutta kuitenkin.
      Aika näyttää miten tulee sujumaan mutta olen onnellinen ja odotuksia täynnä.
      Jättäkää nämä nettihaaveilijat omaksi lajikseen vaeltamaan verkkoilluusion maailmassa.
      Todellisuus on tuolla ulkona!

• Mies....

Aikas asenteellista ja katkeraa tekstiä, jälleen kerran. Eikös se ole kuitenkin niin, että jokainen etsii sitä kumppania mistä lystää, eikä siinä tarvita esim sinun tuomitsemistasi. Yli 60-tuhatta nettihaaveilijaa. Kyllä siihen määrään kuule mahtuu niitä tosissaan olevia yhtälailla kuin muitakin vähemmän tosissaan olevia sekä erikoisempia vipeltäjiä.

Onnea sinulle, että olet löytänyt jonkun elämääsi, ja toivotaan vilpittömästi, että kaikki menee jatkossakin hyvin!

TODELLISUUS ON TÄSSÄ JA NYT!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      152
      7103
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5956
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      133
      5155
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4707
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4038
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3234
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3150
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2922
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2457
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2339
    Aihe