Kun seuraavan kerran menette tekemään tuttavuutta naiseen, pyytäisin kaikkien naisten puolesta, että jättäisitte sen peffalle läpsinnän tekemättä. Hein ja moin voi sanoa ilman sitäkin.
Kiitos!
Pieni pyyntö miehille!
8
1554
Vastaukset
mut sitten minuakaan ei saa läpsiä, hiplata, tökkiä, kutittaa tai silittää ilman lupaa :I
- Beelsepupi
Samat säännöt kaikilla niin kauan, kunnes toisin sovitaan ;)
- ottaa kiinni
Beelsepupi kirjoitti:
Samat säännöt kaikilla niin kauan, kunnes toisin sovitaan ;)
Jos mies taputtaa peffaan niin naisen kannattaa ottaa miestä munista kiinni.Kiva katsoa miten reagoi? Hyvä opetus monelle miehelle.Ehkä joku voi tykätä pelkkää hyvääkin? KOKEILKAA!
- suutasi
ottaa kiinni kirjoitti:
Jos mies taputtaa peffaan niin naisen kannattaa ottaa miestä munista kiinni.Kiva katsoa miten reagoi? Hyvä opetus monelle miehelle.Ehkä joku voi tykätä pelkkää hyvääkin? KOKEILKAA!
Jos mies ei ole ihan alasti niin ei munista ole helppo ottaa kiinni. Itsepuolustusreaktio tälle alueelle on myös kehittynyt huippuunsa koska kyseinen paikka on yksilölle ja koko ihmisrodulle tärkeä.
- Asiasta huvittunut
ottaa kiinni kirjoitti:
Ei kannata, jos on terveydestään kiinnostunut. Jos hyökkäät miehen muniin kiinni, niin tulee aivan varmasti semmonen isku, että otat lukua vielä lasaretissakin. Näin ainakin mun kohdalla.
Ja se isku on paitsi mahdollisimman kova, myös täysin reaktionomainen. Ei siinä ehdi katella, uhkaako jälkikasvua mies vai nainen. Terve järki ja itsesuojeluvaisto ovat ihan suotavia ominaisuuksia myös naisella. Ei ole mitään järkeä hyökätä itseään pahimmillaan tuplasti isomman miehen kimppuun.
- aFRG
Joo, hehe
...läpsiä pyllylle outoja naisia, eikä kyllä tuttujakaan. Taitaa olla aika harvassa naiset, jotka siitä pitävät.
- Mies, ihminen
En lupaa mutta käytän toki harkintaa...
Kun olin vähän nuorempi niin eräissä bileissä läiskyttelin kaikkien paitsi yhden neitosen peppua.
Hän suuttui ja murehti pitkään oliko hänen pepussaan jotain vikaa.
Lupaan kuitenkin läpsytellä vain kun tiedän että se on ok.
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136