...että miehet pitävät vaikeasti tavoiteltavista naisista vai eikö sitten enää jaksa kiinnostaa kun on yrittänyt ilman minkäänlaisia tuloksia? Onko se vain tiettyyn pisteeseen asti viettelevää?
Onko se oikeasti niin...
9
1486
Vastaukset
- pahkura
kyllähän sitä peliä voi ihan huvikseen pelata mutta jos tosissaan jonkun haluu,ni on parempi olla pelaamatta..
Siis siitä saattaa tulla vaan sellainen haaste joka on ylitettävä sit kun sen saa "kaadettua" niin toteaa et' eipä se ollukkaa niin ihmeellinen kuin oli kuvitellu ja pettymys on kova. Minä olen törmänny siihen ainaki kerran. Et se kaikki jännitys katosi ja juttu jäi sit siihen. Ja nyt on samajuttu menossa uudelleen.
Pyöritän ja pyöritän mut sit kun se suostuuki treffikutsuun niin se kiinnostus lakkaa välittömästi. Sitä sanotaan että pitäis takoa sillon ku rauta on kuumaa, mut seppä onki jo kadottanu sen idean mitä oli tekemässä.- pellet pellelle
hei tollot!!!!
Totuus: jos mies tai nainen ei (sinun) monen yhteyden oton jälkeen vielä suostu treffeille niin sehän on selvä juttu perkule!!
ettei toista vaan kiinosta ****SINA! ET KIINOSTA***
pellet vaan pelleilee toisten kanssa! Ja jos on aitoja tunteita niin pitää olla rehellinen eikä pelleillä toisen kanssa paremman puutteessa!
ymmärtäkää nyt se on niin SIMPLE!!
kapito? comprende? understand? okey! hanks! - hehaa
pellet pellelle kirjoitti:
hei tollot!!!!
Totuus: jos mies tai nainen ei (sinun) monen yhteyden oton jälkeen vielä suostu treffeille niin sehän on selvä juttu perkule!!
pellet vaan pelleilee toisten kanssa! Ja jos on aitoja tunteita niin pitää olla rehellinen eikä pelleillä toisen kanssa paremman puutteessa!
kapito? comprende? understand? okey! hanks!Itse en joskus vain yksinkertaisesti jaksa vastata esim.puheluihin.Saatan silti olla kiinostunut.. Ja se on capito,ni.
pellet pellelle kirjoitti:
hei tollot!!!!
kapito? comprende? understand? okey! hanks!Puolitotuuksia lauot totuutena. Miten voit toisen puolesta päättää ettei kiinnosta. Ainakin minä käsitin tuon jutun niin, että viestejä on vaihdeltu eli kiinnostusta jossain määrin löytyy ja kyse onkin vain pelailusta.
No, oikeastaan osuit aika lähelle tuolla otsikolla. Ihan hyvin joutavatkin liian vaikeasti tavoiteltavaa leikkivät saada maistaa omaa lääkettään... Mutta sekään ei ole koko totuus, voihan kyseessä olla normaalia epävarmuuttakin.pellet pellelle kirjoitti:
hei tollot!!!!
kapito? comprende? understand? okey! hanks!EI se niin yksinkertaista ole. Joskus tulee ihan luonnollisia esteitä Kuten vaihto-opiskelut ja työharjoittelut etee.. ihan vaan esimerkkinä. Mut joskus jos leikkii vaikeesti tavoiteltavaa niin se saattaa kolahtaa omaan nilkkaan
- kainuun kreivi
Miten pystyn erottamaan vaikeasti tavoiteltavan naisen niistä sadoista muista naisista, jotka oikeasti eivät ole minusta kiinnostuneita?
- NanoWarrior
Mua vaan ärsyttää sellaiset jotka esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Jos tunteita kerran on, niin silloin niistä tunteista kerrotaan, ja ne näytetään... Kaipa joillakin miehillä on sellainen metsästysvietti, että tiettyjä naisia on kiva metsästää, mutta välillä tuntuu myös siltä, että kun nainen on saatu "ansaan", niin kiinnostus loppuu ja vaihdetaan uuteen... No meitä on moneen junaan.
- Kyo-kun
jos ei ala jonkinlaista vastakaikua kiinnostuksesta kuulumaan nopeasti, niin päättelen, ettei nainen ole kiinnostunut ja lähden lätkimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545375
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263224- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429