Täällä kekustellaan paljon naisten kumppaneiden lukumääristä. Mikä on sitten liikaa? 100? 30? 10? 6? 3? Missä vaiheessa naisesta tulee "lortto"? Riippuu tietysti iästäkin? Ja minkä ikäisiä itse olette?
Mikä on liikaa?
49
3757
Vastaukset
- james
Omasta mielestäni runsas seksikumppanien määrä on vain positiivinen asia. Monen miehen kanssa ollut nainen tietää mitä haluaa ja jos sellaisen saa napattua, niin tavallaan se kohottaa omaa itsetuntoa ;). Eli mieluummin 50:n miehen kanssa ollut nainen, kuin esim. alle 10:n kanssa ollut. Eli en nyt kuitenkaan käyttäisi mainitsemaasi "lortto" nimitystä naisesta. Ja oma ikä 29.
- pahkura
kyllä toi yksi kerrallaan on ihan hyvä... :)
mikäs piru on tuo lortto,virhe kait,vaiko mitä ?? :):)- tiiän kyllä mitä sanotte... =(
No, kuunnellaan sitten rehelliset haukkumiset, *Huokaus* oon 18 vuotias tyttö ja ollut sängyssä 15 miehen kanssa....ja neitsyys meni reilu vuosi sitten. Railakasta sinkkuelämää ;) Vaan jos se herra oikea suvaitsisi saapua niin meno loppuisi siihen, jos ei niin.... Pidetään hauskaa. ;)
- pahkura
tiiän kyllä mitä sanotte... =( kirjoitti:
No, kuunnellaan sitten rehelliset haukkumiset, *Huokaus* oon 18 vuotias tyttö ja ollut sängyssä 15 miehen kanssa....ja neitsyys meni reilu vuosi sitten. Railakasta sinkkuelämää ;) Vaan jos se herra oikea suvaitsisi saapua niin meno loppuisi siihen, jos ei niin.... Pidetään hauskaa. ;)
siis ihan rehellisesti,jokainen taaplaa tyylillään ja eikäs se tee ihmeisestä parempaa tai huonompaa,siis pelkkä kumppaneiden lukumäärä..
aikansa kutakin (itseään taas toistaen) :):)
uiui!!! muuten voitais pitääkin hauskaa mutta me ollaan netissä ja mä oon jo 33 :):):) - dgerh
Ongelma on vaan siinä, ettei se herra oikea välttämättä hyväksy tuota juttua, kun saa tietää, joten rauhota nyt hyvä ihminen sitä tahtias!
Eipä ole minun tehtäväni moralisoida, jos käsityksesi hauskanpidosta on tuo.
Kyllähän muuten ne lukuisat seksikumppanit voi hyväksyä mutta pieni epäilys on kuitenkin taustalla, että vaihdat uuteen heti kun se oikea ei enää riitäkään. Mustasukkaisuuteen tulet varmaankin vielä törmäämään...- tää yks
pahkura kirjoitti:
siis ihan rehellisesti,jokainen taaplaa tyylillään ja eikäs se tee ihmeisestä parempaa tai huonompaa,siis pelkkä kumppaneiden lukumäärä..
aikansa kutakin (itseään taas toistaen) :):)
uiui!!! muuten voitais pitääkin hauskaa mutta me ollaan netissä ja mä oon jo 33 :):):)on täällä kommentaattorina... :)
- pahkura
tää yks kirjoitti:
on täällä kommentaattorina... :)
no ku en mitään muutakaan keinoa keksinyt että sais tän palstan tasoo laskettuu :)
- ........
pahkura kirjoitti:
no ku en mitään muutakaan keinoa keksinyt että sais tän palstan tasoo laskettuu :)
:) :)
- minä
elin_tilaa kirjoitti:
Eipä ole minun tehtäväni moralisoida, jos käsityksesi hauskanpidosta on tuo.
Kyllähän muuten ne lukuisat seksikumppanit voi hyväksyä mutta pieni epäilys on kuitenkin taustalla, että vaihdat uuteen heti kun se oikea ei enää riitäkään. Mustasukkaisuuteen tulet varmaankin vielä törmäämään...Voi olla et törmään.... En mä nyt meinaa et hauskan pitoo ihan kirjaimellisesti. Näin sinkku tyttönä MÄ ITE saan siitä sen mitä aina välillä tekee mieli... tarkoitukseni ei siis ole ANTAA miehille, se tulee väkisin siinä sivussa...niitä haitta puolia tässä jutussa ;) Saattaa vielä joku pelimies luulla et MÄ oon helppo, vaikka mä vaan otan mitä haluan ja annan idioottian luulla et ne on koviaki miehiä!! Hah!! Ja vain mä tiedän totuuden...ja nyt te ;)
- huono homma
minä kirjoitti:
Voi olla et törmään.... En mä nyt meinaa et hauskan pitoo ihan kirjaimellisesti. Näin sinkku tyttönä MÄ ITE saan siitä sen mitä aina välillä tekee mieli... tarkoitukseni ei siis ole ANTAA miehille, se tulee väkisin siinä sivussa...niitä haitta puolia tässä jutussa ;) Saattaa vielä joku pelimies luulla et MÄ oon helppo, vaikka mä vaan otan mitä haluan ja annan idioottian luulla et ne on koviaki miehiä!! Hah!! Ja vain mä tiedän totuuden...ja nyt te ;)
on kuitenkin se, ettei tuo tee sinua yhtään sen haluttavammaksi.
- lisäyksenä
huono homma kirjoitti:
on kuitenkin se, ettei tuo tee sinua yhtään sen haluttavammaksi.
Eikä yhtään viisaamaksi!
yksikin askel on liikaa.
EI varmaan pitäs enää sanoa mitään mutta sanonpa kuitenki.
Sillä määrällä ei niinkään ole väliä, kunhan sen pitää omana tietonaan. Kuitenki siellä historiassa ei saa olla sellaisia suhteita jotka vainoaa nykypäivänäkin.
Minä en ainakaa jaksa enää kuunnella yhtään humalassa heitettyä tappouhkausta tai muuta häirikkösoittoa eksälle. Tai rakkaudentunnustuksia enkä mitään muutakaan sontaa.
Minä en välitä siitä vaikka siellä olis sata tai tuhat yhdenillan juttua ja poikakaveria kunhan ne pysyy siellä historiassa eikä niitä aleta tonkimaan.- m 23
"Mikä on sitten liikaa? 100? 30? 10? 6? 3?"
Liikaa on silloin kun seksikumppaneita on reilusti enemmän kuin itsellä. Tällä hetkellä oma saldoni on nolla (0) joten esim. 10 kumppania naisella olisi jo liikaa.
Jos taas saan kasvatettua omia seksikokemuksiani viiteentoista, niin naisella saa olla vaikka 30 eikä haittaa. Sillä on enemmän merkitystä koska seksihommat on aloitettu. Jos on aloittanut 12-14-vuotiaana niin silloin on lortto. Tuntuisi jotenkin vastamieliseltä, että nainen olisi harrastanut seksiä yli kymmenen vuotta minua kauemmin.- ollut tyhmä
esiteininä/teininä niin on huora lopun ikäänsä vaikka viisastuisikin?
Eiköhän anneta niiden teinijuttujen jo olla. 12-vuotias tuskin on lähellekään yhtä fiksu kuin sama henkilö 22-vuotiaana.
Oletko itse ollut ns. fiksu teini? Vai pelkästään liian ujo/ruma kun on jäänyt kokeilematta?
"jos taas saan kasvatettua omia seksikokemuksiani viiteentoista" Eli tarkoitus on mutta toteutus ontuu. Taitaa olla kuule niin että sinä joudut tyytymään siihen minkä saat. Ei kannata mitään rajoja asetella. - m 23
ollut tyhmä kirjoitti:
esiteininä/teininä niin on huora lopun ikäänsä vaikka viisastuisikin?
Eiköhän anneta niiden teinijuttujen jo olla. 12-vuotias tuskin on lähellekään yhtä fiksu kuin sama henkilö 22-vuotiaana.
Oletko itse ollut ns. fiksu teini? Vai pelkästään liian ujo/ruma kun on jäänyt kokeilematta?
"jos taas saan kasvatettua omia seksikokemuksiani viiteentoista" Eli tarkoitus on mutta toteutus ontuu. Taitaa olla kuule niin että sinä joudut tyytymään siihen minkä saat. Ei kannata mitään rajoja asetella."esiteininä/teininä niin on huora lopun ikäänsä vaikka viisastuisikin?"
Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
"Oletko itse ollut ns. fiksu teini? Vai pelkästään liian ujo/ruma kun on jäänyt kokeilematta?"
Teininä olin sekä ujo että ruma.
"jos taas saan kasvatettua omia seksikokemuksiani viiteentoista" Eli tarkoitus on mutta toteutus ontuu."
Ei toteutus onnu. Tilaisuuksia olisi ollut yhdenillanjuttuihin useita, mutta haluan että ensimmäinen seksikokemukseni on vakituisessa suhteessa. Sen jälkeen otan teiniajan kokemattomuuden korkojen kanssa takaisin. Tavoite on vähintään se 15 seksikumppania. - voidaankin
m 23 kirjoitti:
"esiteininä/teininä niin on huora lopun ikäänsä vaikka viisastuisikin?"
"Oletko itse ollut ns. fiksu teini? Vai pelkästään liian ujo/ruma kun on jäänyt kokeilematta?"
"jos taas saan kasvatettua omia seksikokemuksiani viiteentoista" Eli tarkoitus on mutta toteutus ontuu."
Ei toteutus onnu. Tilaisuuksia olisi ollut yhdenillanjuttuihin useita, mutta haluan että ensimmäinen seksikokemukseni on vakituisessa suhteessa. Sen jälkeen otan teiniajan kokemattomuuden korkojen kanssa takaisin. Tavoite on vähintään se 15 seksikumppania.kaikki haukkua yhdestä suusta SINUA huoraksi, kun et VIELÄ AIKUISENAKAAN ymmärtänyt! Niin, ja vaikka vakiintuisit, olisit edelleen HUORA. Kun "Tehtyä ei saa tekemättömäksi".
Ymmärsitkö nyt pointtini? Teiniltä tyhmän käytöksen käsittää, vanhemmalla LUULISI olevan järkeä päässä. Mutta tämähän ei tietenkään SINUA tai ketään muutakaan MIESTÄ koske.
Että näin. Voivoi, kyllä taas tekisi mieli. Nimittäin saada sinut ymmärtämään ettei kaikki ole niin mustavalkoista, eikä mennyttä voi joka paikkaan raahata mukanaan -eikä tarvitse.
Mistä muuten lyödään vetoa ettei minusta ikinä uskoisi jos ei satu tietämään? - m 23
voidaankin kirjoitti:
kaikki haukkua yhdestä suusta SINUA huoraksi, kun et VIELÄ AIKUISENAKAAN ymmärtänyt! Niin, ja vaikka vakiintuisit, olisit edelleen HUORA. Kun "Tehtyä ei saa tekemättömäksi".
Ymmärsitkö nyt pointtini? Teiniltä tyhmän käytöksen käsittää, vanhemmalla LUULISI olevan järkeä päässä. Mutta tämähän ei tietenkään SINUA tai ketään muutakaan MIESTÄ koske.
Että näin. Voivoi, kyllä taas tekisi mieli. Nimittäin saada sinut ymmärtämään ettei kaikki ole niin mustavalkoista, eikä mennyttä voi joka paikkaan raahata mukanaan -eikä tarvitse.
Mistä muuten lyödään vetoa ettei minusta ikinä uskoisi jos ei satu tietämään?"Teiniltä tyhmän käytöksen käsittää, vanhemmalla LUULISI olevan järkeä päässä."
Seksi on aikuisten asia, ei 13-vuotiaiden varhaisteinien. Sen ikäisten ei kuulu juopotella kaupungilla ja nussia joka viikko eri äijiä amis-corollan takapenkillä.
"Mutta tämähän ei tietenkään SINUA tai ketään muutakaan MIESTÄ koske."
Mielestäni on paras, että naisella jonka kanssa seurustelen on suunnilleen saman verran seksisuhteita kuin itselläni on. Eikös se ole reilua jos mikä? - +mari+
m 23 kirjoitti:
"Teiniltä tyhmän käytöksen käsittää, vanhemmalla LUULISI olevan järkeä päässä."
Seksi on aikuisten asia, ei 13-vuotiaiden varhaisteinien. Sen ikäisten ei kuulu juopotella kaupungilla ja nussia joka viikko eri äijiä amis-corollan takapenkillä.
"Mutta tämähän ei tietenkään SINUA tai ketään muutakaan MIESTÄ koske."
Mielestäni on paras, että naisella jonka kanssa seurustelen on suunnilleen saman verran seksisuhteita kuin itselläni on. Eikös se ole reilua jos mikä?että näitä asioita ei ruveta tonkimaan kun seurustellaan.Mikään ei voi olla ärsyttävämpäää...ite 38 ja jonkin verran yli 100 miestä..en oo tarkkaan laskenu...turha moralisoida..siltikin seurustellessa täysin uskollinen kumppani..ja odottaa sitä oikeanlaista tyyppiä...koska taas kerran 4kk sitten tapasin kusipään jonka kanssa on ny bänx eli sinkkuilu jatkukoon...tsemppiä tytöt:)
- mies 5
+mari+ kirjoitti:
että näitä asioita ei ruveta tonkimaan kun seurustellaan.Mikään ei voi olla ärsyttävämpäää...ite 38 ja jonkin verran yli 100 miestä..en oo tarkkaan laskenu...turha moralisoida..siltikin seurustellessa täysin uskollinen kumppani..ja odottaa sitä oikeanlaista tyyppiä...koska taas kerran 4kk sitten tapasin kusipään jonka kanssa on ny bänx eli sinkkuilu jatkukoon...tsemppiä tytöt:)
asettaa jonkinlaiset kriteerit miehelle.Sinulla ei taida olla?
- haahaaa!!
+mari+ kirjoitti:
että näitä asioita ei ruveta tonkimaan kun seurustellaan.Mikään ei voi olla ärsyttävämpäää...ite 38 ja jonkin verran yli 100 miestä..en oo tarkkaan laskenu...turha moralisoida..siltikin seurustellessa täysin uskollinen kumppani..ja odottaa sitä oikeanlaista tyyppiä...koska taas kerran 4kk sitten tapasin kusipään jonka kanssa on ny bänx eli sinkkuilu jatkukoon...tsemppiä tytöt:)
No ethän tietenkään halua puhua menneistä, kun olet tollanen huora. Kylläpä olet läpinäkyvä. =D
Sun kannattais kuule nyt ihan kokonaan keskittyä löytämään sellainen mies, joka voisi edes teoriassa sietää naiselta tuollaista menneisyyttä. Ehkä niitä muutama löytyy, mutta ei monta. Jos laittaisit vaikka deitti-ilmoituksen, että "railakas sexiseikkailijanainen haluaisi vähitellen vakiintua", niin voisit saada käsiisi niitä harvoja miehiä, jotka oikeasti haluavat jotain vakavaa huoran kanssa. - Mullapas
haahaaa!! kirjoitti:
No ethän tietenkään halua puhua menneistä, kun olet tollanen huora. Kylläpä olet läpinäkyvä. =D
Sun kannattais kuule nyt ihan kokonaan keskittyä löytämään sellainen mies, joka voisi edes teoriassa sietää naiselta tuollaista menneisyyttä. Ehkä niitä muutama löytyy, mutta ei monta. Jos laittaisit vaikka deitti-ilmoituksen, että "railakas sexiseikkailijanainen haluaisi vähitellen vakiintua", niin voisit saada käsiisi niitä harvoja miehiä, jotka oikeasti haluavat jotain vakavaa huoran kanssa.Onkin lehmä ojassa pahemmin kuin edellisellä ja ikääkin vähemmän, enkä ole vielä tavannut miestä jolle EN olisi menneisyyksineni kelvannut!
Pistäpäs ne prioriteetit järjestykseen jo.
Mulla on mies (mun aloite muuten, ei siis puolin eikä toisin kompromissi, jota MINÄ sain 7kk odottaa, ja teinkin sen) ollut jo 3 VUOTTA, enkä oo edes pettänyt! Eikä kukaan muukaan oo mua tähän päivään mennessä jättänyt, pettänyt TAI leiponut turpaan, vaikka syytäkin varmaan ois ollut!
Jännä juttu kuinka ihmiset ei oikeesti ikinä muutu... - haahaaa!!
Mullapas kirjoitti:
Onkin lehmä ojassa pahemmin kuin edellisellä ja ikääkin vähemmän, enkä ole vielä tavannut miestä jolle EN olisi menneisyyksineni kelvannut!
Pistäpäs ne prioriteetit järjestykseen jo.
Mulla on mies (mun aloite muuten, ei siis puolin eikä toisin kompromissi, jota MINÄ sain 7kk odottaa, ja teinkin sen) ollut jo 3 VUOTTA, enkä oo edes pettänyt! Eikä kukaan muukaan oo mua tähän päivään mennessä jättänyt, pettänyt TAI leiponut turpaan, vaikka syytäkin varmaan ois ollut!
Jännä juttu kuinka ihmiset ei oikeesti ikinä muutu...Et siis ole kertonut miehellesi mitä olet mennyt tekemään. No, älä huoli, kyllä se sen vielä joku päivä saa tietää. Jostain vuotaa ;) Miehesi ei tarvitse kuin kerran napata joku epäilyttävä juttu, jonka esim. joku tuttusi sanoo. Tai törmätä johonkin ihmiseen, joka on tuntenut sinut. Suomi on pieni maa. Ja sit kun kerä lähtee purkautumaan, niin se on menoa sit. Silloin saa miehesi olla aika armollinen ja rakastaa sua ihan helvetin paljon, että teidän juttu jatkuisi. Että se voisi sietää sua. Onnellista eloa liekki pyllyn alla!
- tarina
haahaaa!! kirjoitti:
Et siis ole kertonut miehellesi mitä olet mennyt tekemään. No, älä huoli, kyllä se sen vielä joku päivä saa tietää. Jostain vuotaa ;) Miehesi ei tarvitse kuin kerran napata joku epäilyttävä juttu, jonka esim. joku tuttusi sanoo. Tai törmätä johonkin ihmiseen, joka on tuntenut sinut. Suomi on pieni maa. Ja sit kun kerä lähtee purkautumaan, niin se on menoa sit. Silloin saa miehesi olla aika armollinen ja rakastaa sua ihan helvetin paljon, että teidän juttu jatkuisi. Että se voisi sietää sua. Onnellista eloa liekki pyllyn alla!
Ukko tietää kyllä eikä se, eikä muuten kukaan muukaan ole siitä välittänyt. itseasiassa, lue koko juttu kun en jaksa uudelleen kirjoittaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000012340915
Tässäpä tämä. - todellakin
haahaaa!! kirjoitti:
Et siis ole kertonut miehellesi mitä olet mennyt tekemään. No, älä huoli, kyllä se sen vielä joku päivä saa tietää. Jostain vuotaa ;) Miehesi ei tarvitse kuin kerran napata joku epäilyttävä juttu, jonka esim. joku tuttusi sanoo. Tai törmätä johonkin ihmiseen, joka on tuntenut sinut. Suomi on pieni maa. Ja sit kun kerä lähtee purkautumaan, niin se on menoa sit. Silloin saa miehesi olla aika armollinen ja rakastaa sua ihan helvetin paljon, että teidän juttu jatkuisi. Että se voisi sietää sua. Onnellista eloa liekki pyllyn alla!
että meillä on suhde sellaisella pohjalla etten olisi kertonut.
Taisi olla melkeinpä ensimmäisiä asioita jotka mieheni musta kuuli.
Katsos, minä en ole, en ole ollut, enkä tule koskaan olemaan jakorasia. Minua ei koskaan ole petetty, jätetty, saati hakattu.
Mitä sinuun taas tulee, miksi sinusta pitäisi välittää, jos tunnetaan, tuskin edes pidän sinusta. Parempi ettei tunneta. - haahaaa!!
tarina kirjoitti:
Ukko tietää kyllä eikä se, eikä muuten kukaan muukaan ole siitä välittänyt. itseasiassa, lue koko juttu kun en jaksa uudelleen kirjoittaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000012340915
Tässäpä tämä.Toivottavasti osaat olla tyytyväinen siitä!
Mua henkilökohtaisesti ei kyllä käy sun miehesi asema kateeksi ei sitten yhtään, ei ollenkaan. Mutta se on tietenkin vain minä. - muuten
haahaaa!! kirjoitti:
sanonut sulle että vaikutat kirjoitustyylin perusteella aika tyhmältä?
"Mitä olet mennyt tekemään" (olen tehnyt jo aikaa sitten), "jostain vuotaa" (on vuotanutkin, muttei ole häirinnyt elämää), "napata joku epäilyttävä juttu" (ei tarvitse, minä kerron itse), "kerä lähtee purkautumaan" (on purettu jo) ja "miehesi saa olla armollinen" (no jaa, MINÄ olen armollinen jos luoja suo) siisus. Hanki elämä.
Mies tietää, rakastaa silti ja ehkä juuri siksi. Salatieteitä ei olla harjoittamassa, ei myöskään pettämässä.
Ole ystävällinen äläkä oleta tai yritä "pelotella". Kun oletukset ei osu oikeaan on pelotteetkin turhia. Kiitos. - on asema
haahaaa!! kirjoitti:
Toivottavasti osaat olla tyytyväinen siitä!
Mua henkilökohtaisesti ei kyllä käy sun miehesi asema kateeksi ei sitten yhtään, ei ollenkaan. Mutta se on tietenkin vain minä....miehenäni. Eikä minään muuna.
- haahaaa!!
on asema kirjoitti:
...miehenäni. Eikä minään muuna.
Miehelläsi on asema sinunlaisesi naisen miehenä.
Paljon mahdollista, että asia ei sinulle ole tärkeä. Miehellesi se luultavasti kuitenkin merkkaa jotain, ja miehesi kavereille vielä enemmän, jos sattuvat tietämään. - on sitä mainetta
haahaaa!! kirjoitti:
Miehelläsi on asema sinunlaisesi naisen miehenä.
Paljon mahdollista, että asia ei sinulle ole tärkeä. Miehellesi se luultavasti kuitenkin merkkaa jotain, ja miehesi kavereille vielä enemmän, jos sattuvat tietämään.miehelläkin. Erilaista mutta mainetta yhtä kaikki.
Mun kohdalla on varmaan todennäköisempää kuulla "älä jumalauta hullu tohon sekaannu" kuin "ai tonko kanssa oot? heh, no toi oli Lassenkin kanssa".
Sinänsä ei paha. Tuttavapiirejä en oo koskaan kiertänyt, viimeisestä irtosuhteestakin on aikaa. Viimeinen oli ennen nykyistäni, eiköhän 3 vuotta jo jotain todista.
Minunlaisiani ei sitäpaitsi ole. - ei..
m 23 kirjoitti:
Ei toteutus onnu. Tilaisuuksia olisi ollut yhdenillanjuttuihin useita, mutta haluan että ensimmäinen seksikokemukseni on vakituisessa suhteessa. Sen jälkeen otan teiniajan kokemattomuuden korkojen kanssa takaisin. Tavoite on vähintään se 15 seksikumppania.se sitten vissiin kovin vakituinen suhde ole, jos pitää sit vielä ne 14 muutakin saada...
- m 23
ei.. kirjoitti:
se sitten vissiin kovin vakituinen suhde ole, jos pitää sit vielä ne 14 muutakin saada...
Ymmärsit varmaan mitä tarkoitin, mutta piti silti viisastella.
- höh
m 23 kirjoitti:
Ei toteutus onnu. Tilaisuuksia olisi ollut yhdenillanjuttuihin useita, mutta haluan että ensimmäinen seksikokemukseni on vakituisessa suhteessa. Sen jälkeen otan teiniajan kokemattomuuden korkojen kanssa takaisin. Tavoite on vähintään se 15 seksikumppania.siis aiot hommata vaki suhteen ja sitten kun se neitsyys on mennyt, heivaat toisen pellolle ja lähdet porskuttelemaan, kääk.
- m 23
höh kirjoitti:
siis aiot hommata vaki suhteen ja sitten kun se neitsyys on mennyt, heivaat toisen pellolle ja lähdet porskuttelemaan, kääk.
"siis aiot hommata vaki suhteen ja sitten kun se neitsyys on mennyt, heivaat toisen pellolle"
No tuskin nyt ihan heti heivaan, mutta aika harvat kai ensimmäisen seurustelukumppanin kanssa ovat koko lopun ikänsä.
Kumppaneita on silloin liikaa, jos se alkaa häiritä joka päiväistä arkielämää.
Itseäni ainakin ahdistaisi pitemmän päälle, jos aina ruokakaupassa tai ravintolassa käydessämme vaimolleni tulisi juttelemaan joku vanha "hoito" tai puhelin työntäisi viikottain jos jonkinlaista viestiä näiltä entisiltä miehiltä.Ja varsinkin pienellä paikkakunnalla se on todellisuutta, ei voi mitenkään välttää törmäämästä niihin entisiin juttuihin ja kuulemasta juoruja - kyllähän ne jutut sitten vähän paisuvatkin ja helpoksi tiedettyä naista yritetään takuulla enemmän, vaikka hän olisi suhteessakin.
- hälvenee
vuosien myötä.
Nenä pystyyn niin ei kukaan tuu kadulla häiritsemään, eikä vastaa puheluihin puoleen vuoteen... Kyllä se siitä.
Ei nekään loputtomiin jaksa. - Miksi?
elin_tilaa kirjoitti:
Ja varsinkin pienellä paikkakunnalla se on todellisuutta, ei voi mitenkään välttää törmäämästä niihin entisiin juttuihin ja kuulemasta juoruja - kyllähän ne jutut sitten vähän paisuvatkin ja helpoksi tiedettyä naista yritetään takuulla enemmän, vaikka hän olisi suhteessakin.
Miksi niistä seksiasioistaan pitää puhua ja kertoa ympäriinsä? Mitä hyötyä on kertoa jollekin, että oon ollu tuonki kanssa sillai? Tai oliko helppoa vai ei? Jollekin ehkä oli helppo, toiselle ei, eiks niin?
Miksi? kirjoitti:
Miksi niistä seksiasioistaan pitää puhua ja kertoa ympäriinsä? Mitä hyötyä on kertoa jollekin, että oon ollu tuonki kanssa sillai? Tai oliko helppoa vai ei? Jollekin ehkä oli helppo, toiselle ei, eiks niin?
Kyllä naisetkin osaavat juoruta... Jos asia sattuisi olemaan kuten tässä pikkuruisessa kylässä, jossa asun, on vain yksi tai kaksi baaria, kiinnittää kyllä huomiota jos joku lähtee "aina" eri miehen matkaan. Oikeasti siis ei tarvitse olla aina, muutama kertakin lyhyellä aikavälillä riittää.
Niinpä. Mitä hyötyä on yleensäkään puhua mistään asiasta kenellekään :). Toiset puhuvat itsestään, toiset muista ihmisistä (tutuista tai julkuista) tai jostain muusta merkityksettömästä asiasta. Juoruilulta ei voi välttyä muuten kuin pysyttesyttelemällä yksin (ja siltikin voi joutua juoruilun aiheeksi: "ompa kumma tyyppi kun ei koskaan puhu...")- lähtemisestä vielä
elin_tilaa kirjoitti:
Kyllä naisetkin osaavat juoruta... Jos asia sattuisi olemaan kuten tässä pikkuruisessa kylässä, jossa asun, on vain yksi tai kaksi baaria, kiinnittää kyllä huomiota jos joku lähtee "aina" eri miehen matkaan. Oikeasti siis ei tarvitse olla aina, muutama kertakin lyhyellä aikavälillä riittää.
Niinpä. Mitä hyötyä on yleensäkään puhua mistään asiasta kenellekään :). Toiset puhuvat itsestään, toiset muista ihmisistä (tutuista tai julkuista) tai jostain muusta merkityksettömästä asiasta. Juoruilulta ei voi välttyä muuten kuin pysyttesyttelemällä yksin (ja siltikin voi joutua juoruilun aiheeksi: "ompa kumma tyyppi kun ei koskaan puhu...")Ei se eri miehen matkaan lähteminen tarkoita sitä että sänkyyn sen kanssa menisi. Turvaksi minä matkalle tutun miehen (kaverin) ottaisin, ettei tarvitse pelätä hörhöjä kotimatkalla. Miltä se sitten juorumiehille näyttää ja mitä oletuksia ja mustamaalausta siitä tulee on sitten niiden omatunnolla.
Mä en tiedä yhdenkään kaverini (miesten enkä naisten) entisten tai nykyisten seksitaitoja tai kokemuksia ja juttua riittää silti. Ehkä mulla on vaan niin fiksuja kavereita ;)
- ois
hyvä kysymys, itteeniki kiinnostais, mutta taitaa porukka sivuuttaa tuon oikeen kysymyksen ja keskityy vaa toisten arvosteluun.. lukumääriä peliin..!!!
...vastausta. Lukumäärä riippuu ainakin omista kokemuksista ja vastauksen pitäisi olla "vähän enemmän tai mieluummin vähän vähemmän kuin itsellä". Se kuulostaisi minusta normaalilta. Kukaan kai kuitenkaan ei ole nollaa tässä vaatinut eli vastaajat ovat ihan realistisia.
- mies|81
Riippuu varmasti paljon siitä, kuinka monta kumppania miehellä on ollut. Jos joskus itse alkaisin seurustelemaan, niin jo 10 kumppania naisella tuntuisi kohtuullisen isolta määrältä, kun itsellä on 0.
- lortto??
Oma mies ei ainakaan hyväksy mun menneisyyttäni. Teininä ja varhaisaikuisiässä tuli koluttua jokusen kymmentä miestä, alle 50 kuitenkin. Taisi joku haukkumasanakin tulla hänen suustaan... No, suhde ei muutenkaan tule kestämään miehen pikkumaisuutta ja omaan napaan tuijottelua joten nou hätä! Uusi ja parempi jo tiedossa!
Mutta tuosta kumppanien lukumäärästä aion kyllä tulevaisuudessa valehdella.- syytä
sellaiseen! Minkä ihmeen takia valehtelisit? Sillähän sä teet siitä ongelman myös itsellesi, toiselle ehkä tulee mieleen että onkohan sulla ehkä jotain muutakin salattavaa jos et totuutta kertonut tuostakaan.
Siinähän sitten krokotiilinkyyneliä vuodattelet "valehtelin valehtelin...kun mua niin kamalasti hävettää" -vaikka niinhän tarina ei mennyt.
Entäs jos ensi kerralla kertoisit vaikka ihan heti. Yleensä sillä ei silloin ole väliä. Ainakaan se ei ole "henkilökohtainen" aihe miehelle silloin, kun ei vielä edes seurustella! -Voi äänestää jaloillaan jos siltä tuntuu. Eikä tarvitse suuttua, eikä vielä ole miehen asia haukkua. (toisaalta, jos mies kuitenkin haukkuu sinua jo silloin, niin miksi ihmeessä SINÄ jäisit)
Näin minä testaan onko miehestä ylipäänsä suhteeseen kanssani. En minä ainakaan mitään moraalihysteerikkoa halua.
Mutta valehtele vaan, se kannattaa.
- miehelle
yksikin nainen on liikaa =0)
- Johannes
alkaa jo hipoa sitä rajaa että alkaa mietityttää. Tietysti sitä lutkampi ämmä mitä nuorempana kymppi menee rikki ;)
Eli kaikki te teurasjätehuorat joilla on jotain sata seksikumppania mittarissa - kannattaa sanoa jätkille niitä olevan se kymmenen. Ihan pikku vinkkinä.- PBL
"joilla on jotain sata seksikumppania mittarissa - kannattaa sanoa jätkille niitä olevan se kymmenen."
Ei vaan kannattaa sanoa totuus, niin normaalit miehet tietävät pysyä kaukana. - kukaan nainen
PBL kirjoitti:
"joilla on jotain sata seksikumppania mittarissa - kannattaa sanoa jätkille niitä olevan se kymmenen."
Ei vaan kannattaa sanoa totuus, niin normaalit miehet tietävät pysyä kaukana.olisi niin epätoivoinen että heti alkuun valehtelee kuinka monen kanssa on ollut?
Itse en voi sanoa koskaan tehneeni niin, miehiä on riittänyt, ja niistä joille olen "kelvannut" -eli käytännössä kaikille (ja niitä moraalihysteerikkoja ei lasketa koska ne eivät nimenomaan tylsyytensä ja ahdasmielisyytensä takia minua kiinnosta), kellekään kumppanien lukumäärä ei ole loppujenlopuksi ollut ongelma.
Että todellakin, miksi TE, joilla on asian kanssa ongelma, luulette olevanne meille (joilla on ollut useampia) edes kiinnostuksen kohde?
Mies, joka ei ole minusta itsestäni niin kiinnostunut että joudun esittämään jotain muuta, saa minun puolestani etsiä naisensa muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856