keskustelijat

Sussu

Otetaanpa tälläinen kysymys täällä keskustelevista nickeistä. Kuka ihastuttaa ja kuka vihastuttaa ja miksi? Kuka ois se ihquin, Kenen juttuja tykkäätte lukea? jne.

Kysymys on naisille ja miehille. Eikä tarvitse olla vastakkaista sukupuolta tai mitään ihastusjuttujakaan... you know!

96

5659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahkura

pahkura on perseestä.... :):)

• TAi no taisinhan minäki tehdä niin, mut mie sentään tuin sinua... Asettuu taustajoukoiksi

• pahkura
        Frederico kirjoitti:

TAi no taisinhan minäki tehdä niin, mut mie sentään tuin sinua... Asettuu taustajoukoiksi

se oli joku valepahkura,vaiks olikin lippu ja kaikki... eihän noista pahkuroista tiiä,että millasesta koivusta on irronnut... :):):)

jaa, mutta kerran kun hain omia viestejä hiukan liika laajalla haulla niin olihan niitä pahkuroita vähän jokapaikassa,oli kainalossa,poskessa,rinnoissa ja tietysti niin,juuri siellä.. ja perseessä,niinkus jo tuolla sanoinkin :) mä ehdin joka paikkaan:):)

• pahkura kirjoitti:

se oli joku valepahkura,vaiks olikin lippu ja kaikki... eihän noista pahkuroista tiiä,että millasesta koivusta on irronnut... :):):)

jaa, mutta kerran kun hain omia viestejä hiukan liika laajalla haulla niin olihan niitä pahkuroita vähän jokapaikassa,oli kainalossa,poskessa,rinnoissa ja tietysti niin,juuri siellä.. ja perseessä,niinkus jo tuolla sanoinkin :) mä ehdin joka paikkaan:):)

olet kyllä harvinaisen järkevä tyyppi. Minä olen luopunut jo tosta viestihausta :D Minäki olen työntäny nenäni jo liian moneen paikkaan

• ... tuli ensimmäisenä mieleen. Vastaa ainakin viimeaikojen parhaista kirjoituksista. Paljon kirjoittavat jäävät tietysti mieleen mutta erityisesti vastakkasen sukupuolen kommentit kiinnostavat yleisesti. Syytä siihen en vielä ole keksinyt...

Mauttomin kirjoittaja taitaa kuitenkin olla "elin tilaa" :)

Vastaajana M41

• ..........

myrkkynainen tms on vittuileva provosaattori. se ottaa päähän. ei nyt tule muita mieleen kun en ole nimimerkkejä juurikaan lukenut.

• amsterdammiin////

myrkkynainen on kyllä YES!

• ......

....on paras! ;)

Johan sen nyt nimikin sanoo :)

ei millään pahalla!! :)
      sun jutut on sen verran hauskoja ja välillä ihan asiallisiakin et niitä jaksaa lukea! :)

• pahkura

nyt kaikki aattelee että mä oon ton ite kirjoittanut :):)
        perseestä on paljon parempi :):)

• häätys
        pahkura kirjoitti:

nyt kaikki aattelee että mä oon ton ite kirjoittanut :):)
        perseestä on paljon parempi :):)

varmaan hommata toi nikki nii sit ei ainaskaa tulis väärinkäsityksiä... :)

• pahkura
        häätys kirjoitti:

varmaan hommata toi nikki nii sit ei ainaskaa tulis väärinkäsityksiä... :)

varsinnii,kun toi sun kirjootustyyli on melkeen yhtä oikeaoppista ku meikäläisenkin :):):)

mikäs toi häätys oikeen on? vai tarkottaakos se mitään? :)

• häätyy
        pahkura kirjoitti:

varsinnii,kun toi sun kirjootustyyli on melkeen yhtä oikeaoppista ku meikäläisenkin :):):)

mikäs toi häätys oikeen on? vai tarkottaakos se mitään? :)

tässä piakkoin pistää itelle joku nimikin.. :)

niin kyllä se häätyy mittään tarkottaa..rakkaalla lapsella ku on monta nimeä nii.. se on että pitää/täytyy.. ;)

nytpä on sullaki taas yks uus sana käytössä,vaikka näyttäähän noita jo olevanki ihan riittämiin :)

• pahkura
        häätyy kirjoitti:

tässä piakkoin pistää itelle joku nimikin.. :)

niin kyllä se häätyy mittään tarkottaa..rakkaalla lapsella ku on monta nimeä nii.. se on että pitää/täytyy.. ;)

nytpä on sullaki taas yks uus sana käytössä,vaikka näyttäähän noita jo olevanki ihan riittämiin :)

tääkään päivä.. häätyy.. heh,mä kokeilen huomenna että tietääkös tuota kukaan :):)

iteasiassa mulla on aikas suppee sanavarasto,sen tähen niitä tulee ihan itestään:)..no saattaa se johtuu siitäki että tuo pää on kolhuja tosiaan saanut :):)

• Meloni81
        pahkura kirjoitti:

tääkään päivä.. häätyy.. heh,mä kokeilen huomenna että tietääkös tuota kukaan :):)

iteasiassa mulla on aikas suppee sanavarasto,sen tähen niitä tulee ihan itestään:)..no saattaa se johtuu siitäki että tuo pää on kolhuja tosiaan saanut :):)

onhan se kiva et minustaki on jotain hyötyä.. ;)

nyt mulla on toi nimikin ;)
        tosin ei varmaan oikeen kuvaava,mut tuskinpa sinäkään mikää pahkura ole :)

• pahkura
        Meloni81 kirjoitti:

onhan se kiva et minustaki on jotain hyötyä.. ;)

nyt mulla on toi nimikin ;)
        tosin ei varmaan oikeen kuvaava,mut tuskinpa sinäkään mikää pahkura ole :)

siis onko kahvit jo juotu ja kaakut syöty...
        yhtäkään nimee ei oo kellekään annettu niin etteikö ois kahvia tarjottu :):)

HEH! meloni.. se on ainaskin helppo muistaa :):):)

no juu,pahkurakin syntys ihan vahingossa...
        oliko sitten kumissa reikä tai jotai.. :):)

• Meloni81
        pahkura kirjoitti:

siis onko kahvit jo juotu ja kaakut syöty...
        yhtäkään nimee ei oo kellekään annettu niin etteikö ois kahvia tarjottu :):)

HEH! meloni.. se on ainaskin helppo muistaa :):):)

no juu,pahkurakin syntys ihan vahingossa...
        oliko sitten kumissa reikä tai jotai.. :):)

illalla vietettiin ristimäjäisiä,ois tääl vielä pala kaakkuaki jäljellä ja termaris taitaa olla jopa tippa kahvia :)tuutko maistaan..;)

juu meloni mikä meloni :)
        ensin meinasin melindaa,mut sit tuumasin etten taida olla ihan niin mieletön... :):)

ja se on muuten aika paha jos kumis sattuu reikä oleen..saattaa pian käydä köpelösti :)

• pahkura
        Meloni81 kirjoitti:

illalla vietettiin ristimäjäisiä,ois tääl vielä pala kaakkuaki jäljellä ja termaris taitaa olla jopa tippa kahvia :)tuutko maistaan..;)

juu meloni mikä meloni :)
        ensin meinasin melindaa,mut sit tuumasin etten taida olla ihan niin mieletön... :):)

ja se on muuten aika paha jos kumis sattuu reikä oleen..saattaa pian käydä köpelösti :)

mä oon jo nukkumassa kun täällä vaan kahvitellaan ja vielä kaakulla..perhana:):)

juuh,ei koskaan ei jos kahveeta tarjotaan:)

niin no... yks reikä siinä kumissa on hyvä olla:):):)

...mä oon väsy:):)

• Meloni81
        pahkura kirjoitti:

mä oon jo nukkumassa kun täällä vaan kahvitellaan ja vielä kaakulla..perhana:):)

juuh,ei koskaan ei jos kahveeta tarjotaan:)

niin no... yks reikä siinä kumissa on hyvä olla:):):)

...mä oon väsy:):)

kyllä siltä oikein näytä et kauheesti väsyttäs..:)

mitäs menit niin aikasin nukkumaan,
        etkös sä ole sitä kuullu et nukkuminen on ho..jen hommaa..
        o-ou..:) meniköhän tuo vähä rasismin puolelle :)
        ei tarkotettu millään pahalla mihinkään suuntaan.. :)

niin niin,mut riippuu mistä kumista oli kyse.. :)

• pahkura
        Meloni81 kirjoitti:

kyllä siltä oikein näytä et kauheesti väsyttäs..:)

mitäs menit niin aikasin nukkumaan,
        etkös sä ole sitä kuullu et nukkuminen on ho..jen hommaa..
        o-ou..:) meniköhän tuo vähä rasismin puolelle :)
        ei tarkotettu millään pahalla mihinkään suuntaan.. :)

niin niin,mut riippuu mistä kumista oli kyse.. :)

no mä en sit ainaskaan oo h-moilanen ku unet on jäänny aikas vähiin:):)

niin riippuu joo... sitä kumii ei vaan saa siihen riippuvaan jos siinä ei oo yhtään reikää :):)

vähä sama on noitten sukkien kanssa...siis jalkaan sukat,vaiks riippuuhan ne jalatkin jos korkeella istuu..ei helvata,katos nyt..ihan väsy:):) meen maate,öitä vaan :)

• Meloni81
        pahkura kirjoitti:

no mä en sit ainaskaan oo h-moilanen ku unet on jäänny aikas vähiin:):)

niin riippuu joo... sitä kumii ei vaan saa siihen riippuvaan jos siinä ei oo yhtään reikää :):)

vähä sama on noitten sukkien kanssa...siis jalkaan sukat,vaiks riippuuhan ne jalatkin jos korkeella istuu..ei helvata,katos nyt..ihan väsy:):) meen maate,öitä vaan :)

..mä jo ehdin säikähtää,siis suurine suineni ku oon liikenteessä.. :)

tottahan se on ettei riippuvaan mitään saa ilman reikää,but..joo..antaa olla.. ;)

onkos sulla aikanen herätys? :)
        ei vaan niin taidan minäki mennä koisiin,onjo hiekat silmissä.. :)

hyviä öitä vain itelleskin! :)

• Ehdottomat suosikkini

Asiasta huvittunut on ihan ykkönen. Sillä on hyviä mielipiteitä ja se osaa kietoo ne huumoriin tarvittaessa

Sit Dynamic duo Pihkura ja Pahkura... Varsinainen voimakaksikko tosin Pihkurasta kuuluu harvemmin. Pahkura osaa kanssa kommentoida asioita paremmalla huumorilla

Ja sit taitaa olla pikkunainen tms. mut siitä ei ole kuulunut aikoihin. Hän on ihan fiksu tyyppi

Ihquihin tyyppeihin en ole vielä törmänny :D

Myrkkynainen taas.... Se on älykäs ja vähän piikikäs tapaus. Osaa ainaki iskeä yleisön arkoihinpaikkoihin ja provosoi tosi tehokkaasti.

Ja minä olen varmaan se kaveri joka nyppii täällä kaikista eniten. :D mut eroon ette pääse.

• pihkura

Varsinainen.. Mutta hienoo jos joku huomaa, vaikka ilmeisesti pahkuran siivellä joudunki ratsasteleen.

Btw, mä oon aika verma, että pahkuran tehokas huumori johtuu sen useista itseaiheutetuista päävammoista :) Liian usein repii hiuksia päästä tai takoo päätä seinään tai kolhii muuten.

Meikäläinen toimii "hyvien" ohjeitten jakajana lähinnä yövuorojen tylsinä tunteina. Sen takia harvemmin paikalla :)

Jos tuohon alottavaan kyselyyn jotain vastais, niin näitten tällä hetkellä ketjussa esiintyvien lisäks on monia fiksulta vaikuttavia. Valitettavan usein vaan suhteellisen anonyymeinä pysyttelevät..

• pihkura kirjoitti:

Varsinainen.. Mutta hienoo jos joku huomaa, vaikka ilmeisesti pahkuran siivellä joudunki ratsasteleen.

Btw, mä oon aika verma, että pahkuran tehokas huumori johtuu sen useista itseaiheutetuista päävammoista :) Liian usein repii hiuksia päästä tai takoo päätä seinään tai kolhii muuten.

Meikäläinen toimii "hyvien" ohjeitten jakajana lähinnä yövuorojen tylsinä tunteina. Sen takia harvemmin paikalla :)

Jos tuohon alottavaan kyselyyn jotain vastais, niin näitten tällä hetkellä ketjussa esiintyvien lisäks on monia fiksulta vaikuttavia. Valitettavan usein vaan suhteellisen anonyymeinä pysyttelevät..

Ehdinkin jo ikävöidä sinua :D

mut siinä maha missä painitaan.

• pihkura kirjoitti:

Kumpi tuli ensiks pihkura vai pahkura. Nikit on nimittäin rekisteröity samana päivänä. Ja siitä tais olla keskustelukin :D

Mut nyt en vaan muista

• pihkura
        Frederico kirjoitti:

Kumpi tuli ensiks pihkura vai pahkura. Nikit on nimittäin rekisteröity samana päivänä. Ja siitä tais olla keskustelukin :D

Mut nyt en vaan muista

Se tais olla niin, että mä kommmentoin johonki juttuun.. Olikohan flirttailuun liittyen.. Pahkura vastas ja käytti kyseistä nimimerkkiä ja siitä seuras niin mukavan näkönen pihkurapahkura-ketju että :) Rekisteröitiin tosiaan samana päivänä, mut kai se minä olin pihkurana eka.

Oonko mä nyt sit se muna vai kana?? Äh, eikun tietty mä oon se kana, niin pahkura saa pitää miehisyytensä :)

• pahkura
        pihkura kirjoitti:

tähän väliin...tapojen orja :)

juuh,tehokas on kai paras sana kuvaamaan huumoria..

yks pomo aikoinaan kysyi että onko ketään koskaan tempassu päin näköö tuon huumorin tähden... nooh, ei vielä :):)
        se vaan on tuolla livessäkin paha tapa murjaista jotain todella terävää ja ihmettelee välillä itekkin että sanoinko tosiaan noin :):)

juu,tosiaan päätä on tullut kolhittua mutta on mun päässä vielä paljon sellaisiakin kohtia joita ei oo kolhittu..... ne on vaan kaikki sisäpuolella :):)

aijoo, kyllä tuo pihkura oli ensin :):)

• pahkura
        pihkura kirjoitti:

Se tais olla niin, että mä kommmentoin johonki juttuun.. Olikohan flirttailuun liittyen.. Pahkura vastas ja käytti kyseistä nimimerkkiä ja siitä seuras niin mukavan näkönen pihkurapahkura-ketju että :) Rekisteröitiin tosiaan samana päivänä, mut kai se minä olin pihkurana eka.

Oonko mä nyt sit se muna vai kana?? Äh, eikun tietty mä oon se kana, niin pahkura saa pitää miehisyytensä :)

sä aloitit ketjun,jossa kysyit...ööööh! en muista enää:):)
        juuh no flirtistäkin oli juttua...

HUH! kiitti ettet vienyt munia:)

ja hyvää vapaata :)

• pihkura
        pahkura kirjoitti:

sä aloitit ketjun,jossa kysyit...ööööh! en muista enää:):)
        juuh no flirtistäkin oli juttua...

HUH! kiitti ettet vienyt munia:)

ja hyvää vapaata :)

Tarkistin asian ja se tosiaan oli meikäläisen alottama ketju, jossa kyselin näitten palstojen tuomaa hyötyä. Siis onko oppinu jotain uutta vastakkaisesta sukupuolesta. Tai miksei tietty ihan omastaankin.

Vapaat on nyt sit ohi ja säkin oot palannu kotikulmille :) Pitää taas joskus järjestellä jotain :)

• pahkura
        pihkura kirjoitti:

Tarkistin asian ja se tosiaan oli meikäläisen alottama ketju, jossa kyselin näitten palstojen tuomaa hyötyä. Siis onko oppinu jotain uutta vastakkaisesta sukupuolesta. Tai miksei tietty ihan omastaankin.

Vapaat on nyt sit ohi ja säkin oot palannu kotikulmille :) Pitää taas joskus järjestellä jotain :)

mä ja mun uus hammasharja :):):)

jooh,sen verta enempi pitää järjestellä että olis matkatavarat siellä missä itekki:):):)

ja sitte jotain hiukan vähemmän ja jotai muuta taas paljon enemmän...*punastelee* :):):):)

• number one

tällä herralla on kans sanat ihan hallussa! :)

• -QueenOfHearts-

se sanoo ettei itseään saa äänestää ja rykäsee sitten tämän ;DDDD

• Ihmetyskummitus

Todella vaikee sanoa näiden tähänastisten palstavierailujen perusteella, mutta nimim. "Pahkura" vaikuttaa kyllä aika symppikseltä ja selväpäiseltä tyypiltä.:-) Samoin "Frederico" vaikuttaa älykkäältä ja sellaiselta, että sillä varmaan on muutakin elämää, kuin tää palsta.;-) ( Anteeksi nyt vaan, mutta desperadojakin näyttäis valitettavasti näillä palstoilla liikkuvan jonkin verran, ja siks just kaikki fiksut musta erottuu niin selkeästi...)

Nimim. " Asiasta huvittunut" vaikuttaa älykkäältä, mutta pari juttua sen kommenteissa kerran tökki mua vähän. ( Mut mä en olekaan lukenut siltä kuin muutaman kirjoituksen, että sikäli..)

Varmaan on niin, että ne, jotka täällä käy lähinnä vaan siinä kumppanin löytämismielessä,(eikä jubailemassa, niinkuin mä oon tehnyt)katselee asioita sit vähän eri vinkkelistä.;-)

Ps. Myrkkynainen vaikuttaa aika p*run terävältä naiselta sekin.;)

• -QueenOfHearts- kirjoitti:

se sanoo ettei itseään saa äänestää ja rykäsee sitten tämän ;DDDD

minä pistin tämän tänne enneku moitin pahkuraa itsensä äänestämisestä... Mut kun vahinko oli jo housussa niin minkäs teet.

JA minä kerroin vain että vaikka nyppisinki enemmistöä täällä niin jatkan "harrastustani" siitä huolimatta.

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

minä pistin tämän tänne enneku moitin pahkuraa itsensä äänestämisestä... Mut kun vahinko oli jo housussa niin minkäs teet.

JA minä kerroin vain että vaikka nyppisinki enemmistöä täällä niin jatkan "harrastustani" siitä huolimatta.

Se oli ihan puhdasta piruilua. Vitsi siis! ... ne on kyllä huonoja (siis mun vitsit), siitä faktasta olen ihan tietoinen ;)

Ja kyllä sinä tiedät että sinun kommenttejasi täällä odotellaan ja tykätään lukea :)

Se oli ihan puhdasta piruilua. Vitsi siis! ... ne on kyllä huonoja (siis mun vitsit), siitä faktasta olen ihan tietoinen ;)

Ja kyllä sinä tiedät että sinun kommenttejasi täällä odotellaan ja tykätään lukea :)

Niinpä taidan tietää sen. :D Onhan Viisauteni on kaikenkattavaa (JA pirun ylimainostettua) Mut että kommentteja ihan odottellaan? AI muutkin ku sinä?

Nii ja minunki vitsit menee useimmilta yli :D

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

Niinpä taidan tietää sen. :D Onhan Viisauteni on kaikenkattavaa (JA pirun ylimainostettua) Mut että kommentteja ihan odottellaan? AI muutkin ku sinä?

Nii ja minunki vitsit menee useimmilta yli :D

sun lempiaiheeseen... sinä! ;DDDD

Etkö ole kuullut tuhansien tyttöjen kiljuntaa vuoksesi täältä suomi24:sta? Mun korvia ainakin vihloo niin julmetusti ettei tänne usein voi tullakaan ;D

sun lempiaiheeseen... sinä! ;DDDD

Etkö ole kuullut tuhansien tyttöjen kiljuntaa vuoksesi täältä suomi24:sta? Mun korvia ainakin vihloo niin julmetusti ettei tänne usein voi tullakaan ;D

mie kyllä tykkään enempi lätkästä. Mut seki on totta että minä puhun usein omasta elämästäni tai ystävieni elämästä ja kuinka minä sen koen.

Ai tyttöjen lempiaihe *punastuu* Siis niinku mitä?

Minä en olekaan kuullut tästä vielä. Tai siitä kiljunnasta.

Jos viittaat siihen Antti Tuiskun ja Jari Sillanpään sekasikiöön niin no joo. Ei ole kovin imartelevaa. A Tuisku mokas kun se kasvattaa pitkät hiukset ja mie en ole sillanpään ihailijoita

*tässä vaiheessa luin tekstini*
        Varmaan pitäis alkaa heittämään läppää jollain teini osastolla :D

• -QueenOfHearts-

Julkisesti nyt tässä tunnustan että mielestäni arvon herra Asiasta huvittunut on kingi!

Fredericon jutuista pidän myös, mutta ne eivät ehkä ole niin loppuun mietittyjä ja "ehdottomia", ehkäpä herran tarkoitus pyöriä täällä on itse kehitellä ajatuksiaan... ????

Myös nimimerkki Richartti on jäänyt mieleen, vaikka olenkin erimieltä lähes kaikesta. Ego on vain niin iso, että ei voi kun arvostaa.

Ärsyttävin... minä :D Koska luulen että olen aina oikeassa ja esitän faktoina typeriä päähänpinttymiäni ;D tosin, onneksi kirjoittelen suht harvoin.... phfiuf!

• Ja ootat minun vastausta...

Kyllä olet osittain oikeassa. Mut minä pidän yllä sitä linjaa että en anna harkittuja kommentteja. Kirjotan mitä sylki suuhun tuo tällä elämänkokemuksella. Joskus kyllä jää joku asia painamaan päätä ja sitä pitää ihan miettiäkin, mut se on harvinaista.

Ja jos joku pitää minun vastauksia ehdottomina totuuksina niin... noh onhan se ihan kivaa, mut siinä tapauksessa pitää varmaan alkaa harkitsemaan kommenttejani, joka minun asenteellani on vähän hankalampaa

• Ihmetyskummitus

..aika terävän tuntuinen nainen olet, ja silleen tietyllä tavalla hyvin elämänmyönteinen, vaikken (jonkin aikaa juttujasi luettuani )ihan kaikista asioista samaa mieltä olekaan.:-) Kyllä sun mietittyjä ja perusteltuja juttujasi jaksaa aina lukea, eli jatka vaan samaan malliin!

Täytyy varmaan muuten jatkossa perehtyä enemmän "Asiasta huvttuneen" juttuihin, kun te kaikki sitä niin kehutte.;-)

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

Ja ootat minun vastausta...

Kyllä olet osittain oikeassa. Mut minä pidän yllä sitä linjaa että en anna harkittuja kommentteja. Kirjotan mitä sylki suuhun tuo tällä elämänkokemuksella. Joskus kyllä jää joku asia painamaan päätä ja sitä pitää ihan miettiäkin, mut se on harvinaista.

Ja jos joku pitää minun vastauksia ehdottomina totuuksina niin... noh onhan se ihan kivaa, mut siinä tapauksessa pitää varmaan alkaa harkitsemaan kommenttejani, joka minun asenteellani on vähän hankalampaa

minä tein sen taas... olenhan virtuaalimaailman know-it-all -oraakkeli, joka kertoo vastauksen kaikkiin sinua askarruttaviin kysymyksiin ;)

Tässä vaiheessa on varmastikin oikea kohta ilmaista närkästykseni eräästä minua vaivaavasta asiasta?! Jos heitän pallon, se ei tule yleensä takaisin vain lössähtää sinne vastapuolelle ja sinne se sitten jääkin... siis kirpakkaa vastakommenttia ei tule takaisin, haasteita kun haluaisin... Olen ajatellut sen johtuvan seuraavista vaihtoehdoista:
        -koska olen oikeassa
        -kukaan ei uskalla olla toista mieltä
        -kukaan ei viitsi nähdä vaivaa kirjoittaa vaikka olisikin erimieltä... koska tuskin keksisi järkeviä perusteluja
        -koska olen oikeassa
        hups, se taisikin tulla tuossa jo aikaisemmin ;D

minä tein sen taas... olenhan virtuaalimaailman know-it-all -oraakkeli, joka kertoo vastauksen kaikkiin sinua askarruttaviin kysymyksiin ;)

Tässä vaiheessa on varmastikin oikea kohta ilmaista närkästykseni eräästä minua vaivaavasta asiasta?! Jos heitän pallon, se ei tule yleensä takaisin vain lössähtää sinne vastapuolelle ja sinne se sitten jääkin... siis kirpakkaa vastakommenttia ei tule takaisin, haasteita kun haluaisin... Olen ajatellut sen johtuvan seuraavista vaihtoehdoista:
        -koska olen oikeassa
        -kukaan ei uskalla olla toista mieltä
        -kukaan ei viitsi nähdä vaivaa kirjoittaa vaikka olisikin erimieltä... koska tuskin keksisi järkeviä perusteluja
        -koska olen oikeassa
        hups, se taisikin tulla tuossa jo aikaisemmin ;D

Tai teitä kumpi miellyttää enemmän

Kun minä en uskaltanu käyttää tota kaikkitietävän arvonimeä sillä siitä ois joku vetäny sellaiset herneet nenään että pitäis alkaa vääntämään ihan kunnolla.

mut asiaan

Sinä olet sen verta hyvä kirjoittaja etkä selvästikään sano kaikkea sanottavaa kerralla vaan säästät argumentteja. Sinä jätät liikaa paukkuja reserviin vastahyökkäystä varten, mut jos keksit hyvän aiheen mistä ollaan erimieltä niin voin mie alkaa kiistelemään siun kaa. Tosin mie en tykkää kyllä kiistelystä jos se ei etene jatkuvasti.

Ala kirjoittaa niinku minä ja kerro ehdottomia totuuksia ajattelematta niitä niin hyvä tulee. Onhan "pojat aina poikia" (Tuo lausunto pisti kyllä vähän miettimään mut niin se on :D) Tosin en tienny kyllä olevani antti tuiskun ja Jari Sillanpään sekasikiö

• Asiasta huvittunut

"Julkisesti nyt tässä tunnustan että mielestäni arvon herra Asiasta huvittunut on kingi!"

...papin aamenta, Kuningattareni, ei ennen papin aamenta.

• -QueenOfHearts-
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

"Julkisesti nyt tässä tunnustan että mielestäni arvon herra Asiasta huvittunut on kingi!"

...papin aamenta, Kuningattareni, ei ennen papin aamenta.

että aikeesi minua kohtaan ovat kunnialliset ;)

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

Tai teitä kumpi miellyttää enemmän

Kun minä en uskaltanu käyttää tota kaikkitietävän arvonimeä sillä siitä ois joku vetäny sellaiset herneet nenään että pitäis alkaa vääntämään ihan kunnolla.

mut asiaan

Sinä olet sen verta hyvä kirjoittaja etkä selvästikään sano kaikkea sanottavaa kerralla vaan säästät argumentteja. Sinä jätät liikaa paukkuja reserviin vastahyökkäystä varten, mut jos keksit hyvän aiheen mistä ollaan erimieltä niin voin mie alkaa kiistelemään siun kaa. Tosin mie en tykkää kyllä kiistelystä jos se ei etene jatkuvasti.

Ala kirjoittaa niinku minä ja kerro ehdottomia totuuksia ajattelematta niitä niin hyvä tulee. Onhan "pojat aina poikia" (Tuo lausunto pisti kyllä vähän miettimään mut niin se on :D) Tosin en tienny kyllä olevani antti tuiskun ja Jari Sillanpään sekasikiö

kirjoitan ehdottomia totuuksia ajattelematta ;DDD

"Kun minä en uskaltanu käyttää tota kaikkitietävän arvonimeä"
        Nii-in... toisilla sitä munaa on enemmän kuin toisilla ;)

Eli... syy miksei se pallo kimpoudu takaisin sieltä vastaustajalta on ihan silkka pelko? Pelko siitä että jää alakynteen argumentteineen kun huomaa että toisella on paukkuja reservissä sitä vastahyökkäystä varten???? ... onpas tylsää...

Muuten... miksi kuvailet itseäsi adjektiivillä tukeva? et sinä minusta tukevalta näytä ;)(huono, sori...) ;DD

Eli... syy miksei se pallo kimpoudu takaisin sieltä vastaustajalta on ihan silkka pelko? Pelko siitä että jää alakynteen argumentteineen kun huomaa että toisella on paukkuja reservissä sitä vastahyökkäystä varten???? ... onpas tylsää...

Muuten... miksi kuvailet itseäsi adjektiivillä tukeva? et sinä minusta tukevalta näytä ;)(huono, sori...) ;DD

minulla tuota maata koskettavaa pinta-alaa on muutama neliösentti enemmän kun keskiverto kansalaisella.

Isä on huolissaan, jos minä kuolen pystyyn niin nurin eivät saa, kuin sahaamalla jalat nilkoista poikki.

Ja kenkäkauppiaskin sanoo että jos jalka kasvaa niin seuraava koko on sitten viulukotelo :/ ei ollu kovin kohtelias myyjä.

Mut kaikkihna tietää mitä isojalkaisista miehistä sanotaan ;)

• Meloni81
        Frederico kirjoitti:

minulla tuota maata koskettavaa pinta-alaa on muutama neliösentti enemmän kun keskiverto kansalaisella.

Isä on huolissaan, jos minä kuolen pystyyn niin nurin eivät saa, kuin sahaamalla jalat nilkoista poikki.

Ja kenkäkauppiaskin sanoo että jos jalka kasvaa niin seuraava koko on sitten viulukotelo :/ ei ollu kovin kohtelias myyjä.

mutta entäs ne kädet..
        eikös se niin mene et jos on isot kädet niin on iso.. ;) vai mitenkä se oli.. :)

• ja...
        -QueenOfHearts- kirjoitti:

aina ei viitsi ehkä jatkaa sen tähden että huomaa toisen olevan itsekeskeinen ja tunteeton. Sekä yrittävän työntää toisen "suuhun" sellaisia sanoja joita ei ole sanottukaan. Joskus vika pallon lyöjässäkin.

• -QueenOfHearts-

Unohdin listasta nimimerkin kyo-kun. Kaveri on aito, avoin, rehellinen ja herkkä. Hänen mielipiteitä on siksi kiva lukea, harmi vain että niitä on välillä niin harvoin.

• Meloni81 kirjoitti:

mutta entäs ne kädet..
        eikös se niin mene et jos on isot kädet niin on iso.. ;) vai mitenkä se oli.. :)

Joo no kitaristilla on oltava isot kädetki :D

Nii ja sit sanotaan että jos kulmakarvat kasvaa yhteen niin sekin viittaa sinne. Ainoa mikä on ei viittaa sinne niin on toi nenä. :D Vaikka kyllä seki on huomiota herättävä...

Taidanpa tässä tapauksessa olla se poikkeus joka vahvistaa tän säännön. :/

Onneksi kaikki on suhteellista. :D

• pajavasara
        Frederico kirjoitti:

Joo no kitaristilla on oltava isot kädetki :D

Nii ja sit sanotaan että jos kulmakarvat kasvaa yhteen niin sekin viittaa sinne. Ainoa mikä on ei viittaa sinne niin on toi nenä. :D Vaikka kyllä seki on huomiota herättävä...

Taidanpa tässä tapauksessa olla se poikkeus joka vahvistaa tän säännön. :/

Onneksi kaikki on suhteellista. :D

ihmisen tyhmyys on suhteellsista tosin luettuani muka näppärää sanailuasi en ole siitäkään enää varma

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

You know what they say... Big feet, large...... shoes! ;DDDDD

You know what they say... Big feet, large...... shoes! ;DDDDD

siksipä minä pystynki vaivatta astumaan suuriin saappaisiin muiden isokenkäisten rinnalle. Ongelmia tulee kun ei aina voi olla astelematta muiden varpaille. Ja ne ihmiset ottaa nokkiinsa siitä.

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

siksipä minä pystynki vaivatta astumaan suuriin saappaisiin muiden isokenkäisten rinnalle. Ongelmia tulee kun ei aina voi olla astelematta muiden varpaille. Ja ne ihmiset ottaa nokkiinsa siitä.

sulta sellanen saapasjalkakissan lutunen katse? ... voit tulla mulle oppiin! ;DDDDD sillä saa nm. anteeksi vaikka olisi piikkareilla toisen varpaille tallannut! Tosin, eihän sille voi mitään jos ihmiset tunkevat niitä varpaitaan sun kenkäs alle! ;)

sulta sellanen saapasjalkakissan lutunen katse? ... voit tulla mulle oppiin! ;DDDDD sillä saa nm. anteeksi vaikka olisi piikkareilla toisen varpaille tallannut! Tosin, eihän sille voi mitään jos ihmiset tunkevat niitä varpaitaan sun kenkäs alle! ;)

Minä joudun turvautumaan sellaiseen koiranpennun surullisen viattomaan katseeseen. En tiedä onkohan se sama katse.

Sen verta sitä kuitenki on kritisoitua että sitä ei saisi käyttää koska se on tehokkaampi kuin naisten silmien räpsytys.. ja se räpsyttely on vaarallisen tehokasta.

• -QueenOfHearts-
        Frederico kirjoitti:

Minä joudun turvautumaan sellaiseen koiranpennun surullisen viattomaan katseeseen. En tiedä onkohan se sama katse.

Sen verta sitä kuitenki on kritisoitua että sitä ei saisi käyttää koska se on tehokkaampi kuin naisten silmien räpsytys.. ja se räpsyttely on vaarallisen tehokasta.

tämä tehoa niin ei sitten mikään! ;)

http://papercut.europe2blog.fr/papercut/images/shrek_1.jpg

• öölannin sota oli kauhia

oskarien jako kokkareihin on jo näköjään saapuneet kaikki silmäätekevät ja ym. kissan hännän nostajat kehumaan toistensa rytkyjä voidaankin siirtyä suoraan varsinaisten kirjallisuuspalkintojenjakoon.

Seuraavien kynäniekkojen tematiikkaa arvostetaan lähinnä vain ulkomailla mutta tässä he ovat: yösahuri, atso keskiviiva ja aimo roima komiapoika tosin atso ja aimo saattaa olla yksi ja sama tinnerin haistelija. Elämäntyöstään saa palkinnon leikkuupuimuri. Muut kunniamainninat saavat mies26, nainen27, fergusonni, einsten ja muut lukuisat jakomielitautiset.
      töttöröö

p.s. eipäs myöskään unohdeta yrmiötä mutta hän saakin palkintonsa sitten BB 2:sen ylivoimaisena voittajana

• Ihmetyskummitus

..että tuolla on pari vakionicciä "aikojen alusta", jotka ilmeisesti haluavat keskustella vaan keskenään, kun muiden kommentteja ei kauheesti noteerata...

No, eipä tuo mua esim. kauheesti kyllä haittaa, koska mähän siis en ainakaan tod. ole viemässä täältä kenenkään "valittua", ts. ihastusta tms.:D
        Ihan huvikseni oon kirjoitellut, ja joskus kyllä oikeesti hyviä ja palkitsevia keskustelujakin on ollut, vaikka täällä tosiaan kirjoitteleekin suomalaisuuden koko skaala.;-)

Oikeessa ne pari asioihin enemmän perehtynyttä kaveria kuitenkin ovat sitten ilmeisesti olleet, kun ovat sanoneet, että täällä on aika sisäänpäinlämpiävää tuo "vakiokirjoittelija- porukka". Mut sehän on just suomalaiselle keskustelukulttuurille niin ominaistakin, eli en hämmästy tai ärsyynny ollenkaan...;-)

• -QueenOfHearts-

hemmetissä... kerrankin kun tilaisuus annetaan itseäkin kehua (ja paljastella omia kortteja) ja siinä sivussa sitten kakistaa ulos ketä mahdollisesti fanittaa ;D Kun vaihtoehtona on miettiä oonko liian läski, miksei mies jo vastaa vaikka tekstasin sille "menen huomenna töihin" jo viisi minuuttia sitten ja onko vakipano muuttunu vakavaksi eilen kun mentiin kihloihin...

Onhan tämä myös tapa huijata Nukku Mattia, pirun ovela pöllyn heittelijä... vaanii jo minua, mutta periksi ei anneta!

• -QueenOfHearts-
        Ihmetyskummitus kirjoitti:

..että tuolla on pari vakionicciä "aikojen alusta", jotka ilmeisesti haluavat keskustella vaan keskenään, kun muiden kommentteja ei kauheesti noteerata...

No, eipä tuo mua esim. kauheesti kyllä haittaa, koska mähän siis en ainakaan tod. ole viemässä täältä kenenkään "valittua", ts. ihastusta tms.:D
        Ihan huvikseni oon kirjoitellut, ja joskus kyllä oikeesti hyviä ja palkitsevia keskustelujakin on ollut, vaikka täällä tosiaan kirjoitteleekin suomalaisuuden koko skaala.;-)

Oikeessa ne pari asioihin enemmän perehtynyttä kaveria kuitenkin ovat sitten ilmeisesti olleet, kun ovat sanoneet, että täällä on aika sisäänpäinlämpiävää tuo "vakiokirjoittelija- porukka". Mut sehän on just suomalaiselle keskustelukulttuurille niin ominaistakin, eli en hämmästy tai ärsyynny ollenkaan...;-)

Älä heitä kirvestä kaivoon!

Koko suomalaisuuden skaala = muutamia reppanoita joiden olisi korkea aika jo hankkia ihan oikea, oma elämä ;DDDD

Pusuja!

• Ihmetyskummitus

hemmetissä... kerrankin kun tilaisuus annetaan itseäkin kehua (ja paljastella omia kortteja) ja siinä sivussa sitten kakistaa ulos ketä mahdollisesti fanittaa ;D Kun vaihtoehtona on miettiä oonko liian läski, miksei mies jo vastaa vaikka tekstasin sille "menen huomenna töihin" jo viisi minuuttia sitten ja onko vakipano muuttunu vakavaksi eilen kun mentiin kihloihin...

Onhan tämä myös tapa huijata Nukku Mattia, pirun ovela pöllyn heittelijä... vaanii jo minua, mutta periksi ei anneta!

..nimim. "Queenofhearts" ihan fiksulta tyypiltä joidenkin kommenttiesi mukaan.:) Jos suoraan sanon, mua ärsyttää sussa ainoastaan toi sun ihan "ältsin narsistinen" nimimerkkisi...

Mussa varmaan on ihan v-tusti vikaa, mutta mä en ikinä pystyis kuvaamaan itseäni tolla nimikkeellä, kuin sä.Siis never! Enkä mäkään nyt ainakaan yleisen mielipiteen mukaan ole mikään ns. ruma ihminen, vaikka mikä todellisuudesta eksynyt nettipornor*nkkari niin sanomastani päätteliskin.;D Mut ihmiset onkin erilaisia (hell yeah!), joten kukin tavallaan.;-)

• Ihmetyskummitus kirjoitti:

Kyllähän sitä tuttuja syntyy väksinki kun on aina äänessä ja kommentoi kommentoitavia kommentteja (aikamoinen kommenttihässäkkä)

TOinen juttu on että keskusteluissa ei ehdi puuttumaan kaikkeen sanottuun. Pitää olla joko erittäin samalla linjalla tai sitten pitää kärjistää niin että joku repii pelihousunsa. Nii ja kolmas vaihtoehto on kirjoittaa aivan äärettömän fiksuja kommentteja.

Mut tsemppiä ja tervetuloa "piireihin"

• Ihmetyskummitus

..nimim. "Queenofhearts" ihan fiksulta tyypiltä joidenkin kommenttiesi mukaan.:) Jos suoraan sanon, mua ärsyttää sussa ainoastaan toi sun ihan "ältsin narsistinen" nimimerkkisi...

Mussa varmaan on ihan v-tusti vikaa, mutta mä en ikinä pystyis kuvaamaan itseäni tolla nimikkeellä, kuin sä.Siis never! Enkä mäkään nyt ainakaan yleisen mielipiteen mukaan ole mikään ns. ruma ihminen, vaikka mikä todellisuudesta eksynyt nettipornor*nkkari niin sanomastani päätteliskin.;D Mut ihmiset onkin erilaisia (hell yeah!), joten kukin tavallaan.;-)

..nimimerkkihän kuitenkin on vaan nimimerkki, eikä missään nimessä oleellisinta..Tärkeintä onkin siks just katsoa enemmänkin niitä asioita, mitä ihminen puhuu. Nimim. "QueenofHearts" kertoo oikeasti usein mielipiteensä todella ajatellusti, ja nimimerkki on hänen kohdallaan (mullekin,heh) siis ihan sivuseikka.;-)

• -QueenOfHearts-

"ältsin narsistinen" ei ole ainoastaan nimimerkkini! ;DDDDD

Nimimerkilläni on pitkä ja monimutkainen historia (minun päässäni). Ja tietenkin asiassa auttaa jos ymmärtää mikä on queen of hearts ;)

• punkalaitumen sota oli kaahia

sä sitten teräväpäinen tyyppi. Varo että pipoos ei tuu toista reikää.
        Kuten sanoin jaoin kirjallisuuspalkinnot, en tieto-finlandioita enkä ainakaan apun -lehden lukijamatkoja tervolaan.

kiitos sulle kun et ole täysin höyrähtäny noihin hymiöitten ja muitten risupartojen käyttöön kuten eräät harry potterin ja esko riihelän yhistelmäperävaunut.

• ohiiohei

tällasille tarhakemuille on ollut kysyntää. Hassu hattu päähän ja heti kielenkannat laulattaa aivan uutta tekstiä siitäkin naapuri pulsan jörö-pertistä.
        Pitäsköhän sulle myöntää vuoden ajatusviiva -palkinto vai luuletko tosiaan olevas kovinkin pelottava ilmestys.

• -QueenOfHearts-

Älä heitä kirvestä kaivoon!

Koko suomalaisuuden skaala = muutamia reppanoita joiden olisi korkea aika jo hankkia ihan oikea, oma elämä ;DDDD

Pusuja!

Ajattelin hieman kommentoida asiaa "oman elämän hankkimisesta sen sijaan että täällä roikkuisi"...

Se on totta mitä ihmetyskummitus sanoi suomen kansan otannasta täällä, että täällä on kaikenlaista tossunkuluttajaa. Myös sellaisia ihmisiä joiden kanssa tuskin tulisi koskaan mitään keskusteltuakaan. Siispä on ainakin minusta avartavaa ja virkistävää lueskella erilaisten ihmisten kommentointia erilaisiin asioihin. Yleensä tietokoneella roikkumistahan pidetään nörttiytenä ja heitellään vitsejä (kuka puhuu ;)) elämän hankkimisesta ennemminkin kuin pyörii chateissä ja keskustelupalstoilla... mutta olisiko sitten parempi maata muutama tunti sohvaperunana katsellen salkkareita kuin pyörähtää joitakin kertoja lukemassa ihmisten kirjoittamia hassuja juttuja elämästä, joka ei ole käsikirjoitusta (tosin pienellä varauksella, ettei kaikkea kannata aina uskoa mutta kuitenkin...)????

Tämä tällaisena tarkennuksena... koska mun vitsit tunnetusti on aivan äärimmäisen huonoja! ;)

• -QueenOfHearts-
        ohiiohei kirjoitti:

tällasille tarhakemuille on ollut kysyntää. Hassu hattu päähän ja heti kielenkannat laulattaa aivan uutta tekstiä siitäkin naapuri pulsan jörö-pertistä.
        Pitäsköhän sulle myöntää vuoden ajatusviiva -palkinto vai luuletko tosiaan olevas kovinkin pelottava ilmestys.

kemuihin! Sen verran imelää toisten kehumista täällä ainakin kuulee, että halvat sokerihumalat saa jos ei muuta ;)

Meidän pieni palkintojenjakelija :) Sä voit myöntää ihan_mitä_sä_haluat... olen pelkkänä korvana! ;D

• patakinnas

kemuihin! Sen verran imelää toisten kehumista täällä ainakin kuulee, että halvat sokerihumalat saa jos ei muuta ;)

Meidän pieni palkintojenjakelija :) Sä voit myöntää ihan_mitä_sä_haluat... olen pelkkänä korvana! ;D

ihan_mitä_sä_haluat...

toi äskeinen kohta oli jees muuten sun viesti oli samaa päiväpörinät pötpötystä mitä näiden muidenkin peräkylän kingien dear diary "olenko nyt raskaana kun vedin lapaseen mällisen erkin seatin takakontissa" herkät elämänmakuiset paljastukset.

voi olla että suhtaudut kovinkin itseironisesti käyttämiisi hymiöihin mutta jos se ei ole tarkoitushakuista niin suosittelen että heitä ne pois sillä ei noin kirjoita edes transsu-mollamaija pertti

• -QueenOfHearts-
        patakinnas kirjoitti:

ihan_mitä_sä_haluat...

toi äskeinen kohta oli jees muuten sun viesti oli samaa päiväpörinät pötpötystä mitä näiden muidenkin peräkylän kingien dear diary "olenko nyt raskaana kun vedin lapaseen mällisen erkin seatin takakontissa" herkät elämänmakuiset paljastukset.

voi olla että suhtaudut kovinkin itseironisesti käyttämiisi hymiöihin mutta jos se ei ole tarkoitushakuista niin suosittelen että heitä ne pois sillä ei noin kirjoita edes transsu-mollamaija pertti

kintaalla solvausyrityksellesi. Minun hymistelyissäni ei ole mitään vikaa ;DD Pusuja sinullekin, Pertti! ;D

• kaivinkone

kintaalla solvausyrityksellesi. Minun hymistelyissäni ei ole mitään vikaa ;DD Pusuja sinullekin, Pertti! ;D

ole vikkaa mutta luuletko että jaksan suoltaa tahi kuunnella pelkkää siirappi/hunaja/mantelimassa höttöä. hattara on pop. pusipusihalihalinaminami. suki suki ja suhta ja elämä hymyilee jälleen.

itse asiassa ne ei ollu solvausyrityksiä enkä myöskään väitä että argumentaatioanalyysisi on vielä potkuhousuissa mutta heipsankeikkaa en häirihe enää

keijo leppänen

• mitään
        kaivinkone kirjoitti:

ole vikkaa mutta luuletko että jaksan suoltaa tahi kuunnella pelkkää siirappi/hunaja/mantelimassa höttöä. hattara on pop. pusipusihalihalinaminami. suki suki ja suhta ja elämä hymyilee jälleen.

itse asiassa ne ei ollu solvausyrityksiä enkä myöskään väitä että argumentaatioanalyysisi on vielä potkuhousuissa mutta heipsankeikkaa en häirihe enää

keijo leppänen

nimimerkkiä mieleen.Ärsyttää sellaset jotka laittaa viestinsä väärään paikkaan tai sellaset jotka kommentoi oikeinkirjoitusjuttujAAAAAAAA

• Aimo Roima Komiapoika

Aimo Roima Komiapoika kiittää saamastaan huomionosoituksesta.

Palkintojenjakotilaisuuteen en valitettavasti päässyt, kun olisi pitänyt avecina ottaa se Tiina (ne kaikki!)mukaan, ja postimies ei uskaltanut ohittaa Hokilan sekarotuista koiraa navetan kulmalla, joten se kutsukin tuli myöhässä. Linnanjuhlien kutsun kanssa kävi samalla tavalla. Hokilan koira söi sen.

Atso Keskiviiva lienee se kateellinen etelänmies joka on käynyt heittelemässä lehmänpaskaa ikkunoihini. En tiennyt hänen olevan ehdolla. Seuraavaksi uitan hänet Simpsiönjoessa.

Terveisiä haluan lähettää Hokilan isännälle - ja tietenkin Tiinalle. Ajattelin sinua usein. Mitä sinulla on päälläsi?

• Kyllähän sitä udellaan mutta ei sit itse viitsitä vastata?

• Sussu

oon vaan niin utelias ja tykkään kyl ihan kaikista ihquista!

• Sussu kirjoitti:

oon vaan niin utelias ja tykkään kyl ihan kaikista ihquista!

Siis haluat selvittää kuka täällä on ihqu että voit itse tykätä siitä ?

No joo kukin taaplaa tyylillään...

Tiedän... Et tarkottanu tota mut miks sitten sanoa niin?

• joku hullu nainen

Frederico on viihdyttävin, jutut ehkä sopivat omaan elämääni ja maailmankuvaani parhaiten. Voisin jopa kuvitella, että on elämää... Että kiitos vaan viihdytyksestä sinne päin. ;)

Ja Yrmion jutut nyt on mitä on, ällöttäviä yleensä. :(

• Asiasta huvittunut

Kenellä ei mielestäsi ole omaa elämää, kun ylimääräisiä neuvoja näyttäisi olevan varastossa muille jaettavaksi asti? Koska oma elämäni alkaa tänään vasta klo 8.30, ehdin mainiosti muutaman sanasen tännekin kirjailemaan.

Miellyin melkoisesti nimimerkki pikku.naisen kirjoituksiin, mielipiteisiin ja persoonaan. Valitettavasti rouva näyttää syksyn myötä hävinneen kuin tuhka Keski-Euroopan tuuliin ja lähteneen etsimään parempia keskusteluilmastoja.

Yrmion kansansuosio näyttää kokeneen kolauksia, mutta sellaista on mainen kunnia. Omasta puolestani voin sanoa, että kaverin realistispessimistinen asenne vetoaa. Profiilissa komeilee pärstä, joka seisoo sanojensa takana, vaikkei ne sanat aina yhtä fiksusti olekaan aseteltu.

Fredericon juttuja on mukava lueskella. Toivon tosin, ettei se siun neiti Oikea ajattele samoin, sillä muuten oot kusessa. Se neiti saattaa tuntea ajatuksenjuoksusi jo turhan hyvin ja haarniskastakin on löytynyt jo useita pikarin mentäviä aukkoja.

Lopuski niille, jotka ovat kiinnostuneita tutustumaan ajatuksiini, suosittelen suoraan muistelmiani. Ne ilmestyvät heti, kunhan joku kustantaja suostuu moista roskaa painamaan. Toistaiseksi olen joutunut tyytymään kieltävään vastaukseen siitäkin huolimatta, että olen vakuuttanut olevani jo selkeästi elämäni ehtoopuolella. Omakustanteen esteenä on puolestaan oivallinen liikemiehen vaistoni, joka kieltää ehdottomasti kannattamattoman liiketoiminnan harjoittamisen.

Niin, ja ihkuin pari ollaan tiätty -QueenOfHearts- ja mie...

• Siis että se tule neiti tai siis rouva Oikea ei ajattele samalla lailla kuin minä :D muutoin minulla on edessä varsin mielenkiintoinen tulevaisuus.

Tosin olen kyllä onnistunut välttelemään kaikkia edes Neiti suunnilleen oikeita ja vielä varsin hyvällä menestyksellä joten siitä tuskin on huolta. :( ..... :D

Kuitenkin elän toivossa ja paikkailen sitä haarniskaa niistä edellisistä turnajaisista. :) Ja olen jo todennu että itse olen parantunu ja sen reiän minkä se jätti niin olen saanu paikattua. :D

• tuntematon nimimerkki

on akak....pelkkä provo koko sontakasa. Säälittävä luuseri. Yrmion kiroilu ärsyttää, mutta taitaa olla teini koko sälli. On sillä joskus jotain pointtiakin ollut. Pääsääntöisesti muut ihan mukavia.

• rekatut

nikkarit hyviä. Muut pelkkiä tyhjiöitä.

• perkele,mä taidan johtaa inhokki-kerhoa 10 - 0 :( Pitäis varmaan ottaa toi kuva helvettiin niin saattais pojot nousta silmissä :)

• Nainen25

Kyllä sun ärsyttävyys johtuu kommenteistas. Itse ainakin ärsyynnyin jutuistasi jo paljon ennen kuin olin kuvaa edes katsonut. Oletin sun olevan juttujen perusteella joku naama uistimia täynnä oleva elämäntapa-idiootti.

Yrmiö on yrmeä, ei sellasesta jaksa kiinnostua. Ja ihan yksinkertasiakaan sosiaalisia asioita et ikinä ymmärrä. Lisäksi puhut naisista kuin olisimme esineitä, ja elämästä kuin se ei voisi koskaan tarjota mitään suurta. Kaikki kun on kiinni asenteesta... Ai niin, turhaan sanon. Et kuitenkaan ymmärrä. ;)

Positiivisia juttuja joskus on kirjotellut nainen nimimerkillä Sanna. Asiallista tekstiä. Toisinaan kuitenkin turha rationaalisuus on outoa. Mutta erilaisia olemme kaikki, se on rikkaus.

• Yrmis

Mutta kun mä vaan dikkaan sun jutuistas.Tälläselle yltiöpositiiville tekee hyvää tollanen nekkis.

• Nainen25 kirjoitti:

Kyllä sun ärsyttävyys johtuu kommenteistas. Itse ainakin ärsyynnyin jutuistasi jo paljon ennen kuin olin kuvaa edes katsonut. Oletin sun olevan juttujen perusteella joku naama uistimia täynnä oleva elämäntapa-idiootti.

Yrmiö on yrmeä, ei sellasesta jaksa kiinnostua. Ja ihan yksinkertasiakaan sosiaalisia asioita et ikinä ymmärrä. Lisäksi puhut naisista kuin olisimme esineitä, ja elämästä kuin se ei voisi koskaan tarjota mitään suurta. Kaikki kun on kiinni asenteesta... Ai niin, turhaan sanon. Et kuitenkaan ymmärrä. ;)

Positiivisia juttuja joskus on kirjotellut nainen nimimerkillä Sanna. Asiallista tekstiä. Toisinaan kuitenkin turha rationaalisuus on outoa. Mutta erilaisia olemme kaikki, se on rikkaus.

ei oo tarvetta miellyttää sua tai ketään muutakaan jtn. ihan vitun yks hailee mitä mieltä musta ollaan jossain keskustelupalstalla :( Sitäpaitsi yltiöpositiiviset ihmiset on yleensä hiukan hölömöjä :)

• Ohi mennen....+

Mitä enemmän sinua haukutaan sitä suotumpi todellisuudessa olet. Se, että herätät ärtyneitä tuntemuksia on seurausta siitä, että olet tehnyt joitain asioita oikein, sussa on munaa!

• Ulkopuolinen31
        yrmio kirjoitti:

ei oo tarvetta miellyttää sua tai ketään muutakaan jtn. ihan vitun yks hailee mitä mieltä musta ollaan jossain keskustelupalstalla :( Sitäpaitsi yltiöpositiiviset ihmiset on yleensä hiukan hölömöjä :)

Niinpä niin. No, herra Yrmiö. Positiiviset ihmiset ovat yleensä onnellisia. :) Siihenkö pyrkiminen on hölmöyttä? Ja tämä oli retorinen kysymys, joten älä ihmeessä vastaa. Emmeköhän osaa vastauksesi tason päätellä muutenkin...

Ja tietysti en voi tietää, mutta mikäli jutuissasi on hitustakaan todenperää, ja mikäli asenteesi elämää kohtaan on "siviilissä" sama kuin täällä, niin tuskin sinusta sen positiivisemmin ajatellaan missään muuallakaan. Sinuna ottaisin kritiikista vaarin, ja katsoisin pitkään ja hartaasti peiliin.

• Ulkopuolinen31 kirjoitti:

Niinpä niin. No, herra Yrmiö. Positiiviset ihmiset ovat yleensä onnellisia. :) Siihenkö pyrkiminen on hölmöyttä? Ja tämä oli retorinen kysymys, joten älä ihmeessä vastaa. Emmeköhän osaa vastauksesi tason päätellä muutenkin...

Ja tietysti en voi tietää, mutta mikäli jutuissasi on hitustakaan todenperää, ja mikäli asenteesi elämää kohtaan on "siviilissä" sama kuin täällä, niin tuskin sinusta sen positiivisemmin ajatellaan missään muuallakaan. Sinuna ottaisin kritiikista vaarin, ja katsoisin pitkään ja hartaasti peiliin.

kuitenkin vaikka sit ihan piruuttani,tarkotin tässä lähinnä yltiöpositiivisuutta ja tekopirteyttä tyyliin Marco aka. GayLord Bjurström.Jutuista sen verran että kyllä ne on yleensä ja pääsääntöisesti ihan totisinta totta,tosin enpä mä viimeaikoina oo pahemmin tilitellyt täällä mtn. real-lifen kommelluksia koska vittumaisen moni tuttu ihminen saattaa lueskella näitä juttuja :( Ja mitä tohon viimeiseen kommentiin tulee niin yllättävän paljonpa mulle niitä kavereita on silti siunaantunu ja vaikka et välttämättä ihan heti uskois niin jopa muutama 'hullu' nainen on halunnu / haluaa tuhlata aikaansa meikäläisen seurassa ;)

• tuuli-juulia

Suomalaisen seksinnälkäisen ja katkeroituvan nuorenmiehen stereotyyppi, loistavaa sanataidetta, kannattais ehdottomasti julkaista jonkinlaisena novellikokoelmana!! Ja taito piilee siinä, että kirjoitukset on tyylilleen uskollisia.

Muitakin hyviä on, ja jokaisella joskus joku loistava kommentti, mut en nyt ala tässä kaikkia luetella. Ketään varsinaisesti inhottavaa tyyppiä en osaa mainita.

• <3<3

on ihana. Mies isolla... M-kirjaimella!

• Nainen vm.68

Jes, tosiaan olen jo keski-ikää käyvä nainen. Ja edelleen jaksan innostua näiden nuorten miesten raikkaudesta puhua naisten ja miesten välisestä kanssäkäymisestä, ongelmista, iloista ja niin - oikeastaan mistä vain.

Ehdoton kärkikolmikko on:
      Frederico
      Asiasta huvittunut
      Yrmio

Kaikki erilaisia, rehellisiä ja avoimia. Ihania miehiä joille toivon hyvää ja anteliasta elämää. Jatkakaa samaa linjaa. Älkääkä koskaan muuttuko.

• Asiasta huvittunut

Olipa kauniisti sanottu. Ei auta kuin kiittää.

• plaah

Pojot saa Yrmio, Frederico ja Pahkura.. Ai miks? Selitykset voi lukea sivulta seitsemän.. Onhan niitä muitakin..

• vilperi

on ainaskin vihastuttanut....en tiedä olenko ihastuttanut. yrmion puolia pakko pitää, sillä äijällä on sana hallussa. parilla naispuolisel skriivaajalla on kanssa mukavan positiivisia juttuja.

• Aimo Roima Komiapoika

Tiina on ehdoton suosikkini. Taikka niitä taitaa olla useampia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6046
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      154
      5375
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3332
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3300
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3224
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2429
    Aihe