MInkäikäisenä nainen parhaimmillaan

akak

Aloin tässä miettimään minkä ikäisenä suomalainen nainen on parhaimmillaan, siis miehen näkökulmasta katsottuna. Tulin siihen johtopäätökseen ettei oikein minkään ikäisenä.

Alta kaksikymppisinä ne elää Cosmon ja musiikkikanavien haavemaailmoissa ja tekee kilometrin mittaisia listoja ihannemiehensä ominaisuuksista joita kukaan reaali-ihminen ei täytä.

Kaksikymppisinä ne on sietämättömiä nirppanokkia jotka haluaa vain bailata ja ottaa miehiä mukaan maksamaan juomat. Mitä nyt aina välillä astuttaa itseään jollain tikotikolla. Siinä iässä viimeistään niillä alkaa myös perse levitä.

Kolmekymppisiä naisia on kahdenlaisia. Joko ne on maa- ja merivoimien väljäksi polkemia kiertopalkintoja jotka haluaa vihdoinkin 'vakiintua' tai sitten ne on sohjossa lastenvaunuja työntäviä yksinhuoltajia jotka on eronnut siitä tärkeästä syystä, että 'rakkaus loppui'.

Entäs ne löysät nelikymppiset käytetyt kodinkoneet sitten? Hyi hemmetti. Ja siitä eteenpäin se joukkio onkin yksi iso mummovuori.

43

7107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homolta, jos näin nätisti

saan itseäni ilmaista. Hyvää uutta vuotta sinullekin kaikesta huolimatta.

• se tuli

Onneksi tuosta on myös poikkeuksia. Kolmikymppisissä varsinkin löytyy muunlaisiakin tapauksia kuin edellämainitut.

Mutta ne parikymppiset nirppanokat ja nuoremmat haihattelijat on kyllä rasittavia. Y-Ä-K.

Joskus niille ja niiden älyttömyyksille on kiva naureskella, mutta ei semmosen kanssa asua jaksais.

• mettemaarit

Oon ite 38.Perse ei oo levinny liikunnan ansiosta.Yh olen mut onnellinen ja penteleen hyvä työpaikka.Miehiä vaik joka sormelle.Näytän ikäistäni nuoremmalta mutta missää tapauksessa en haluis olla enää 20-30v.Elän onnellisinta aikaa!!!Kaunista uutta vuotta!!!!

• Seksin tarpeessa

että suurin seksin tarpeessa oleva ryhmä, joiden tarpeeseen ei vastata Suomessa ovat ikääntyneet naiset(Kontula & Haavio-Mannila).

Nuo 2-kymppiset on korkea aika unohtaa, ja keskittyä iskemään neljänkympin molemmilla puolin olevia. Seksikin maistuu heille naisista parhaiten.

On se outoa, jos ei pimppaa saa, jos viittii itseään markkinoida oikealle kohderyhmälle. Epäilen, että te valittajat ette uskalla lähestyä vanhempaa naista.

• jakaa, jakaa
        Seksin tarpeessa kirjoitti:

että suurin seksin tarpeessa oleva ryhmä, joiden tarpeeseen ei vastata Suomessa ovat ikääntyneet naiset(Kontula & Haavio-Mannila).

Nuo 2-kymppiset on korkea aika unohtaa, ja keskittyä iskemään neljänkympin molemmilla puolin olevia. Seksikin maistuu heille naisista parhaiten.

On se outoa, jos ei pimppaa saa, jos viittii itseään markkinoida oikealle kohderyhmälle. Epäilen, että te valittajat ette uskalla lähestyä vanhempaa naista.

jakaa..

• yyyyyy
        Seksin tarpeessa kirjoitti:

Tuo tutkimus voi pitää paikkaansa vain, jos "ikääntyneillä naisilla" tarkoitetaan reilusti yli 50-vuotiaita.. 40-vuotiaat eivät ole "ikääntyneitä". Keskiverto nelikymppinen nainen saa varmasti helpommin seksiä kuin oikeastaan MINKÄÄN ikäinen mies, jos on edes suurin piirtein ihmisen näköinen. Ei toki enää niin helposti kuin parikymppinen, mutta silti ei pitäisi suurta vaivaa tuottaa, jos edes vähän vaivautuu laittamaan itseään ja menemään yöelämään tyrkylle.

Jos taas ei pidä ulkonäöstään huolta, niin silloin vika ei ole iässä, vaan siis ulkonäössä...

• mieltä
        yyyyyy kirjoitti:

Tuo tutkimus voi pitää paikkaansa vain, jos "ikääntyneillä naisilla" tarkoitetaan reilusti yli 50-vuotiaita.. 40-vuotiaat eivät ole "ikääntyneitä". Keskiverto nelikymppinen nainen saa varmasti helpommin seksiä kuin oikeastaan MINKÄÄN ikäinen mies, jos on edes suurin piirtein ihmisen näköinen. Ei toki enää niin helposti kuin parikymppinen, mutta silti ei pitäisi suurta vaivaa tuottaa, jos edes vähän vaivautuu laittamaan itseään ja menemään yöelämään tyrkylle.

Jos taas ei pidä ulkonäöstään huolta, niin silloin vika ei ole iässä, vaan siis ulkonäössä...

Allekirjoitan tuon lauseen 35-40-vuotiaista naisista. Kun tietää paikat, missä heitä pyörii ja menee paikalle kohtuu selvinpäin, niin tavaraa on jaossa.

• jokkekiki

Tyhmä kysymys!

• kunnon sukupolvea

Ota huomioon, että aina ei asiat ole olleet tällä kuvaamallasi tavalla. Tästäpä syystä meidän nuorten miesten pelastus ovat siinä nelissäkymmenissä olevat naiset. Niistä on monet vielä ihan hyvässä kondiksessa ja pukeutuvatkin tyylillä.

He ovat on näet syntyneet ihan eri olosuhteissa kuin nuo nykyinen nippusiteellä lantioläskejään pursotteleva rekkakuskisukupolvi.

Kannattaa akak tarkistaa nelikymmpiset ennen kuin itse täytät 30. Silloin on kiihko ja yhdessä tekeminen parhaimmillaan.

• miehenä

Se vaan paistaa niin selvästi läpi..
        Nämä palstat on oikein nelikymppisten ja siinä korvilla olevien naisten temmellyskenttä..

• yksi nirppanokka

Heh.

26-vuotias mies on parhaimmillaan:

Poikaystävä pukee minut joka päivä kun mä herään. Se myös pesee minut ja rakastelee päivittäin. Se ostaa niitä ruokia mistä minä pidän ja käyttää vaatteita joista minä pidän.

Mä olen sen prinsessa ja kiukuttelen koko ajan, kiukuttelen niin paljon että lopulta alan itkeä ja sit on hyvä kiivetä poikaystävän syliin lohdutettavaks. Hän luulee aiheuttaneensa kaikki riitamme, koska saa aina lohduttaa minua. Se on ihanaa.

Huomauttelen hänelle usein että hänen tulisi ottaa huomioon myös minut ja parisuhteemme. Jos hän ei sitä tee kostan sen esim. syömällä sipsejä ja murustelemalla hänen puolelleen sänkyä (hän inhoaa kun sipsin tai näkkileivänmuruset raapivat ihoa) ja katson onnellisena kun hän aloittaa imuroinnin.

En koskaan kehu häntä hänen kavereidensa kuullen vaan kerron yleisesti kaikki nolot jutut mitä poikaystävälle on tapahtunut. Raportoin julkisesti tyttökavereilleni myös poikaystäväni hammashuollosta (joka oli järkyttävää ennen minun saapumista) ja parranajosta ( sänkeä ei saa olla).

Joka päivä syytän poikaystävää käteenvedosta tai muiden naisten vilkuilemisesta (en tiedä tekekö moista, syytän nyt vain omasta ilostani jos en muuta keksi) ja sanon etten tee hänen kanssaan ikinä lapsia jos ei tämä pelleily ala loppua. Seuraus täydellinen: poikaystävä tuijottaa kaduilla kävellessämme tiukasti eteensä tai omia jalkojaan. Minä hymyilen kaikille vastaantuleville miehille koska on ihanaa saada huomiota kun oma poikaystävä ei sitä tarpeeksi anna.

Kun hän tapasi ensimmäistä kertaa vanhempani huomasin kuinka hänen kätensä tärisivät ja tästä olen piikitellyt häntä jo monien vuosien ajan. Kun olemme baarissa, jätän hänet usein yksin ja häivyn tanssimaan ja ketkumaan muiden miesten kanssa. Hän odottaa pöydässämme drinkin kanssa, jonka on tilannut minulle.

Hän on parhaimmillaan silloin kun tuijottaa maahan ja vilkaisee minua sitten sivusilmällä. Näyttää siltä kuin hän aikoisi sanoa jotain, mutta kun vilkaisen häneen tiukasti hänen ilmeensä muuttuu epävarmksi hymyksi. Kysyn että mitä sä siinä virnuilet. Sanoi hymyilevänsä koska olen kaunis. Aloitan vuodatukseni miesten pinnallisuudesta; kun hän kerran näkee minussa vain ulkonäön, hän voisi samantien mennä panemaan ketä tahansa muuta kaunista naista. Jos poikaystäväni yrittää vastata jotain, en yleensä kuuntele koska hän ei osaa muotoilla lauseitaan tarpeeksi hienosti ja saattaisi töksäyttää jotain, mikä loukkaisi minua verisesti.

Eräänä päivänä hän sanoi olevansa väsynyt. Mee hoitoon, sanoin minä. Mikä oikeus sellaisella yliopistotasottomalla vätyksellä on olla väsynyt. Hän sanoi että hänellä on paha olla. Minä sanoin sen johtuvan siitä että hänellä on liikaa aikaa ajatella omia asioitaan ja että tuollaisen sairaalloiseksi menneen itseensä keskittymisen on loputtava tai minä häivyn.

Hä yritti vielä.

Lopulta häivyin itse kun en enää kestänyt itseäni. Hei JOTKUT NAISET, me olemme hulluksi tulleita ja hulluiksi tekeviä ja tasottomia oman etumme tavoittelijoita. Sori miehet.

Miehet on aina parhaimmillaan, nainen senku vänkyröi.

• yleiskone

Nyt mua alkoi murehduttamaan että sä et voi olla ikuna naisen kans kun mikään ikä ei ole kohdallaan.
      Tai ei sitten mitiä hätiä jos et tykkää naisista.
      Mutta ihan hyvä analyysi,tunnistin itteni tuosta löysästä kodinkoneesta...Hehheh.

• 987439

Timmejä nuoria tipuja parhaassa iässä. Toki maksaa vähän enemmän, mutta laadusta pitääkin maksaa. Synnyttämisen jälkeen menee paikat piloille. 3-kymppiset rupsahtaa joka tapauksessa.

• kunnon mies

ompi 29 vuotias kahden lapsen äiti ja paikat tiukemmat kuin vakipanollani (23, ei lapsia)

• -------
        kunnon mies kirjoitti:

ompi 29 vuotias kahden lapsen äiti ja paikat tiukemmat kuin vakipanollani (23, ei lapsia)

Vakipano? Ei ihminen vaan vakipano.

• ou jeah
        kunnon mies kirjoitti:

EVVK

• tarve
        kunnon mies kirjoitti:

sulla sit oli ottaa panosuhde kylkeen?

• ihmeen
        kunnon mies kirjoitti:

KUNNON MIES ?
        Mitä kantilta katsottuna ? Vaimokkeen vai vakipanon ?
        Häpeäpilkku sinä olet.

• prkle
        kunnon mies kirjoitti:

..kylläpä siinä onkin KUNNON MIES.. pah. >:(
        Säälin vaimokettasi.

• saitpas
        kunnon mies kirjoitti:

sanottua!

• Mistä näkökulmasta katsoo
        kunnon mies kirjoitti:

...voisiko olla niin, että "vakipanosi" tarvitsee suuremman varustuksen kuin "vaimokkeesi"???

• misolle

kun ei itte saa minkään ikäistä muijaa.

• solu

Täytän runsaan viikon päästä 50 vuotta ! Miten minun sitten käy ?

• välillä

purkaa täällä turhautumiaan.

• Mumi

Onneksi tämä ei ole miehelle ongelma. Aina tulee riittämään alle kolmekymppisiä huoria, joista pääsee samantien eroon. Sitten vain parempi tilalle!

• Erik

Enpä ole samaa mieltä kanssasi.
      Olen itse 33-vuotias mies ja tunnen erään nelikymppisen naisen, jota ei voi sanoa löysäksi mistään.
      Se on vähän siitäkin kiinni, miten nämä nelikymppiset naiset pitävät itsestään huolta.
      Juuri heidän ikäisillään esim. rahaa on käytettävissä ehkä enemmän kuin nuoremmilla naisilla (lapset eivät enää pieniä, ammatti/työkuviot vakiintuneet), joten myös itsestä huolehtiminen liikunta harrastusten ynm. tavoin "helpompaa".
      Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

• ikärasistiko?

puuttuu kokonaan kipinä, suosittelisin luopumaan siitä. Tiedäthän miten se tapahtuu. Olet todella säälittävä!

• Miezz

Mielestäni sinä olet todella säälittävä, kun kehtaat edes mainita tuollaisen ehdotuksen. Se oli alkuperäisen kirjoittajan mielipide, etkö pysty sitä kestämään ? No, eihän naiset tunnu kestävän yhtään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, mutta sen sijaan naisilla on muka oikeus arvostella toisiaan ja miehiä niin paljon kuin haluavat. Tasa-arvoa ??? Hyvää uutta vuotta kuitenkin sinullekin.

Itse olen sitä mieltä, että nainen on parhaimmillaan 18-24 vuotiaana. Eihän niiden juttuja jaksa tai pysty kauan kuuntelemaan, mutta fyysisesti ovat parhaimmillaan ja kauneimmillaan.

• tuuli-juulia

Viestisi kylmyys oikein huokuu tänne ruudun taakse, pitänee lisätä vaatetta ;) Kiinnostaisi tietää, mitä itse miehenä ajattelet suomalaisesta miehestä? Minulla naisena ei ole koskaan ollut tarvetta arvostella tai kritisoida eri-ikäisiä suomalaisia miehiä ihmisryhminä, massana. No, eri tavoin ajattelevia ihmisiä pitää suvaita, mutta myönnettävä on, että kirjoituksellasi sait minut miettimään, mikä oikeus sinulla on loukata meitä kaikkia suomalaisia naisia?

• tuuli-juulia

Äsken en ehtinytkään kirjoittaa kaikkea, mitä halusin, joten pitää lisätä vielä muutama sana. Mietin sitäkin, että saattaa olla niinkin, että asiat ovat sellaisia, millaisina ne itse näkee. Aioin ensin kirjoittaa tähän kaiken sen hyvän, mitä suomalaisissa miehissä mielestäni joka iässä löytyy, mutta sitten aloin ajatella tarkemmin ja huomasin, etteivät asiat olekaan niin mustavalkoisia: pystyisin itse kirjoittamaan yhtä katkeran ja ilkeämielisen arvioinnin suomalaisista miehistä. Mutta en halua! Mieluummin pidän suomalaisista miehistä ja etsin heistä hyviä puolia, arvostan ja kunnioitan heitä, ja yritän suvaita ja ymmärtää heidän huonoja puoliaankin. Tietenkin toivoisin itse tulevani kohdelluksi samoin, mutta kaikkea ei voi saada :( Avainsana tässä kuitenkin on asenne. Kuule, akak, mitä jos kurkkaisit kolikon toisellekin puolelle? Hyvää uutta vuotta sulle!

• Birdie*

Lässynlässyn. Miten jaksat lässyttää kuin vanha mummo, häh?

Naisisista löytyy yhtä ja toista piirrettä, mutta sinunkaltaiset miehet voi kuvata vain yhdellä sanalla:

IDIOOTTI.
      Se kertoo kaiken. Ja se myös näkyy päälle.

Muuten, ja tosiaan erityisen yksinäistä vuotta 2006 sulle ja tuolle sun äärimmäisen nyrjähtäneelle asenteelle! Get a life, man!

• Ootpas katkera

En ole nähnyt yhtään asiallista vastausta sulta, onko kuukautiset vai löysikö poikaystävä mukavamman tyttökaverin? : D

• Birdie*
        Ootpas katkera kirjoitti:

En ole nähnyt yhtään asiallista vastausta sulta, onko kuukautiset vai löysikö poikaystävä mukavamman tyttökaverin? : D

Oh well, etpä ole ainoa joka perässäni hiihtää. Loser.

• WANDA

Kasvaakohan sisälläsi piilo-homo? Tunnusta sisäinen minäsi ja kävele ronskisti sisään Kaken & co:n baariin keskustelemaan herraseurassa tarpeistasi. Voi olla, ettei enää suomalaisnainen muistu mieleen.

PS Kaken kaverit arvostavat kovasti jos tarjoat niille drinksun ennen vessaan menoa.

• vato retro

Hyö on parhaita. Antavia mutta silti pantavia, ja juttukin luistaa.

• Birdie*

Puhut vähän, mutta asiaa.

• Tarkkailija_
        Birdie* kirjoitti:

Puhut vähän, mutta asiaa.

Taidätkin olla vanhempi mutta liika alkoholin käyttö on vaan estänyt aikuiseksi kasvamisen?

• Birdie*
        Tarkkailija_ kirjoitti:

Taidätkin olla vanhempi mutta liika alkoholin käyttö on vaan estänyt aikuiseksi kasvamisen?

Älä jaksa lässyttää. Ketään ei kiinnosta.

• Kokenut mies

Oletpa kovia kokenut akak, kun noin olet katkeroitunut.

Kyllä nainen on parhaimmillaan siinä 17 - 19 vuotiaana.

Kilometrin mittaisia listoja ihannemiehistä tekee kyllä ne 30 vanhapiiat, jotka ovat katkeroituneet miehiin juuri niin kuin akak on naisiin.

Alle 20 v naisilla ei ole mitään listoja vaan heidät pokaa suht helposti! Jos tämä jäi akak:lta aikanaan huomamatta, asialle ei voi enää mitään, koska nuoret naiset useimmiten haluavat ikäistään seuraa.

Löysät nelikymppiset onkin sitten huumoria. Älkää ottako sitä vakavasti.

• funny

huumoriahan se vaan on ;)

• vastuas

16 ja tiukka

• Nainen on fyysisesti parhaimmillaan 15-25 vuotiaana, mutta henkisesti parhaimmillaan 30-40 vuotiaana.

• kokenut

kenttätutkimukset osoittavat että 20-25v naiset,,noh tytöt ,,melkeempä ennen oksaan hankaan itseään hinkkaa kuin niihin oksa on pehmeämpi, mitä tulee henkiseen vahvuuteen 30-40v niin eiköhän suurin osa niistä popsi jotain mieliala tai rauhoittavaa lääkettä ja viiniä päälle,, näin ainakin salossa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3335
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      121
      1355
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1285
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1038
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1031
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1016
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      931
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      910
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      865
    Aihe