H&M Ramones paita

milleniumgirl

Eli oisko kellään tällaista paitaa? Kun en ole enää niitä H&M:ssä nähnyt, ja typeränä en silloin ostanut kun niitä oli. Joten jos joku olis halukas myymään, mailini on [email protected]
:) hinta 5-10 e :)

Ja ottaisin mieluusti vastaan myös samaisen liikkeen The Clash- paitoja, jos joku haluaa myydä.

15

5650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thö kläsh.

      Itselläni on The Clash-London Calling- paita, mutten myy sitä mistään hinnasta!! :) Aivan ihanaa, että H&M on ruvennut kauppaamaan bändipaitoja, sillä ne ovat melko halpoja siellä, ja eivät sellaisia telttoja niin kuin muiden kauppojen bändipaidat. :)

      • afgaffdafafg

        Mun mielestä on niin perseestä kuinka trendit pilaa kauniit keräilypaidat myymällä niitä liian halvalla teineille jotka eivät tiedä koko bändiä, mutta se logo on niin ihku, että on aivan pakko ostaa ja olla vitun idiootti


    • hoh

      Miksi sä sellaisen rätin haluat? H&M:kin vaan raiskaa näitä legendaarisia bändejä.


      Ja joku sanoi, että ne on muka halvempia. Eikös ne maksa 20€? No niin, saa samalla hinnalla parempiakin. www.rockpaidat.com

      • murhattu

        Itse en oo ikinä bändipaidoistani kahtakymppiä enempää maksanut ja tuhat kertaa hienompia ovat kuin nuo h&m:än jäljitelmät.
        Ja bändipaidan ei kuulukaan olla mikään 1hQd44napatoppi.

        Onkos muuten totta ettei h&m maksa tekijänoikeusmaksuja bändeille? Näin olen ainakin kuullut..


      • stonestonestone
        murhattu kirjoitti:

        Itse en oo ikinä bändipaidoistani kahtakymppiä enempää maksanut ja tuhat kertaa hienompia ovat kuin nuo h&m:än jäljitelmät.
        Ja bändipaidan ei kuulukaan olla mikään 1hQd44napatoppi.

        Onkos muuten totta ettei h&m maksa tekijänoikeusmaksuja bändeille? Näin olen ainakin kuullut..

        mäkään en ole niin innoissani näistä h&m:n bändi paidoista. tai no en niitä suoranaisesti vastusta, mutta en itse ostaisi. h&m myy trendiä, jota punk nyt juuri on. sellasia paitoja näkee sitten toreilla kaikilla päällä, eikä erota kuka bändiä todellisesti fanittaa ja kuka on trendipelle, joka tuskin tuntee edes koko bändiä.


      • dyingbride
        stonestonestone kirjoitti:

        mäkään en ole niin innoissani näistä h&m:n bändi paidoista. tai no en niitä suoranaisesti vastusta, mutta en itse ostaisi. h&m myy trendiä, jota punk nyt juuri on. sellasia paitoja näkee sitten toreilla kaikilla päällä, eikä erota kuka bändiä todellisesti fanittaa ja kuka on trendipelle, joka tuskin tuntee edes koko bändiä.

        sinäänsä ihan kiva, että hienoja vaatteita saa halvalla, mutta en todellakaan ymmärrä, mihin h&m sekä jim&jill (esimerkiksi) pyrkivät myymällä kaikenlaisia pääkallo, korsetti, bändipaita, goottihame ym. juttuja...


      • ........
        dyingbride kirjoitti:

        sinäänsä ihan kiva, että hienoja vaatteita saa halvalla, mutta en todellakaan ymmärrä, mihin h&m sekä jim&jill (esimerkiksi) pyrkivät myymällä kaikenlaisia pääkallo, korsetti, bändipaita, goottihame ym. juttuja...

        en käyttäisi h&m bändi paitoja vaikka maksettaisiin.

        ramojen ja clashin lisäksi oli kanssa mötorheadia, ja kuullemma clittereillä varustetut iron maiden ja ac/dc paidat.

        miksiköhä eivät tee paitoja mieluummin vaikka robbie williamssista, hiphoppaajista ja muista joita kohderyhmä enempi kuuntelee?


      • ...
        ........ kirjoitti:

        en käyttäisi h&m bändi paitoja vaikka maksettaisiin.

        ramojen ja clashin lisäksi oli kanssa mötorheadia, ja kuullemma clittereillä varustetut iron maiden ja ac/dc paidat.

        miksiköhä eivät tee paitoja mieluummin vaikka robbie williamssista, hiphoppaajista ja muista joita kohderyhmä enempi kuuntelee?

        mahtaisi räppäreitä vituttaa jos hm alkaisi jotain Stenkka paitoja painamaan. ;D

        No, onneksi trendit unohtuvat hetkessä ja tulevat valitettavasti taas takaisin..


      • Nuori vielä itsekkin..
        stonestonestone kirjoitti:

        mäkään en ole niin innoissani näistä h&m:n bändi paidoista. tai no en niitä suoranaisesti vastusta, mutta en itse ostaisi. h&m myy trendiä, jota punk nyt juuri on. sellasia paitoja näkee sitten toreilla kaikilla päällä, eikä erota kuka bändiä todellisesti fanittaa ja kuka on trendipelle, joka tuskin tuntee edes koko bändiä.

        h&m myy trendiä, jota punk nyt juuri on. sellasia paitoja näkee sitten toreilla kaikilla päällä, eikä erota kuka bändiä todellisesti fanittaa ja kuka on trendipelle, joka tuskin tuntee edes koko bändiä.


        Tämä on kyllä valitettavasti totta. Nykyään on niin paljon tätä massaa joka haluaa olla jotain. Bändeille oikeaa arvostusta ja kunniaa hieman enemmän nuorisolta!


      • sod
        Nuori vielä itsekkin.. kirjoitti:

        h&m myy trendiä, jota punk nyt juuri on. sellasia paitoja näkee sitten toreilla kaikilla päällä, eikä erota kuka bändiä todellisesti fanittaa ja kuka on trendipelle, joka tuskin tuntee edes koko bändiä.


        Tämä on kyllä valitettavasti totta. Nykyään on niin paljon tätä massaa joka haluaa olla jotain. Bändeille oikeaa arvostusta ja kunniaa hieman enemmän nuorisolta!

        tämä on kyllä totta joka sana...
        harmi vain että näin on...


    • Mieself

      Olisikohan näin tapahtunut, jos strummeri olisi vielä hengissä, kysyn vaan ?

    • Höynäytetty

      Vietin taannoin muutaman kuukauden Pohjois-Irlannissa ja olin siellä hetken vähän orpo piru, kun ei tuntunut saman henkistä seuraa löytyvän. Sitten bongasin yhden tytön päältä The Clash-paidan (just se London Calling levyn kansi) ja olin että HAA!, kuunteleehan täällä joku Musiikkiakin!

      Väärin.

      Kun kysyin tytöltä, että mitä mieltä se kys. bändistä on, niin sehän tokaisi, että ei ole koskaan kuunnellut, mutta oli vaan niin hieno paita. Just joo.

    • turr

      ei ikinä! Ihan hirveitä. Mielummin oikea bändipaita. Ja sitäpaitsi nyt semmoset hommaa jonku H&M-version jotka ei ees tiiä koko bändistä mitään. Vittu.

      • sod

        miä olin nummirockissa tossa yksi vuosi, yhdellä tytskällä oli päällämikoman paita ja menin kysymään että mitäs tykkäät, niin tämä vastasi että tää on jonkun jätkän paita että tulin vaan siksi tänne, mut tykkääks sä jonna tervomaasta...
        kun joku juttu tulee muotiin niin tuntuu etä esim tämä punk, niin sitten ei kuitenkaan tunnista aitoja punkkareita, kuin siitä että niillä ei ole vaaleansinistä luomiväriä...


      • fossiili-82
        sod kirjoitti:

        miä olin nummirockissa tossa yksi vuosi, yhdellä tytskällä oli päällämikoman paita ja menin kysymään että mitäs tykkäät, niin tämä vastasi että tää on jonkun jätkän paita että tulin vaan siksi tänne, mut tykkääks sä jonna tervomaasta...
        kun joku juttu tulee muotiin niin tuntuu etä esim tämä punk, niin sitten ei kuitenkaan tunnista aitoja punkkareita, kuin siitä että niillä ei ole vaaleansinistä luomiväriä...

        tenut kipittää h&mmään ja ottaa summanmutikassa sen XXXS paidan jossa tissit näkkyy parhaiten ja sitte hups jos siinä sattuukin lukemaan että ramones. mitä tuosta.

        h&m on lissukauppa, eikä sen pitäs raiskata vanhoja hyviä bändejä tekemällä niistä rättejä massateineille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe