Saako Japanista Englanniksi tekstitettyjä pelejä? Kysyn tätä siksi, koska olen menossa Japaniin, ja veljenpoikani pyysi kiltisti tuliaisiksi jotain peliä. En luvannut mitään, koska en ollut varma tästä tekstiasiasta. Eli siis, löytyykö Japanista pelejä, joissa on selvää tekstiä, vai myydäänkö siellä vain Japaniksi "teksitettyjä" pelejä?
Anteeksi, jos toistin jotain asiaa monta kertaa, en saanut unta, koska tämä asia vaivasi minua paljon.
Saako
4
853
Vastaukset
- kirakira booshi
Mitä pelejä tarkoitat? Jos tarkoitat Pleikkarin pelejä, japanilaiset eivät toimi suomalaisissa koneissa.
- Japanista..
Olen siis tämän aiheen tekijä. Kyllä, tarkoitin PS2-pelejä. Entä, jos ostaisin sieltä PS2 ja antaisin sen isännälle viritettäväksi. Modaustako se oli? Mutta siis, jos sieltä ostaisin pelit ja pelikoneen, niin ne toimisi Suomalaisessa töpselissä? Olen kuullut, että jotkut laitteet toimivat vain tietyissä maissa.
- näin...
Japanista.. kirjoitti:
Olen siis tämän aiheen tekijä. Kyllä, tarkoitin PS2-pelejä. Entä, jos ostaisin sieltä PS2 ja antaisin sen isännälle viritettäväksi. Modaustako se oli? Mutta siis, jos sieltä ostaisin pelit ja pelikoneen, niin ne toimisi Suomalaisessa töpselissä? Olen kuullut, että jotkut laitteet toimivat vain tietyissä maissa.
Japanissa on erilainen pistorasia kuin Suomessa ja verkkovirakin on eri, muistaakseni se on jotain 100, kun Suomessa se on päälle kaks sataa. Eli tarvisi varmaankin adapterin, ainakin itse tarvitsin kun Japanissa olin ja latasin kameraani...Viisaammat kertokaa jos olen asiassa väärässä.
- sasae
näin... kirjoitti:
Japanissa on erilainen pistorasia kuin Suomessa ja verkkovirakin on eri, muistaakseni se on jotain 100, kun Suomessa se on päälle kaks sataa. Eli tarvisi varmaankin adapterin, ainakin itse tarvitsin kun Japanissa olin ja latasin kameraani...Viisaammat kertokaa jos olen asiassa väärässä.
Japanissa on 110W virta ja jenkkityyliset litteät pistokkeet. Eli tarvitsee sekä adapterin että sovittimen, ennenkuin vehje toimii Suomessa. Japanilaisissa peleissä ei ole englantilaisia tekstityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen183834Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2223708Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä972662SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot202584"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita322324Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling642256Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman202252Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.131946Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue611790- 901611