Adventtikirkkon

sympatiakeräys 2005

tuotti kirkolle 269 000€. Kansa on jälleen kerran ollut antelias. Ensivuonna pitäisi päästä yli 300 000€.
Tukekaa hyvää sanomaa, jota täällä listalla teille tarjoilee; kolme-enkeliä, kirjoitettu on, antti, jarlau, timo, annu, helena jne.

Osallistutaan kaikki, Ellen Whiten sanomien eteenpäin viemiseen. Adventisteilla on yksin koko totuus ja kaikkien on käännyttävä adventisteiksi jos haluatte pelastua.

11

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aramiz

Katasroffi avustukseen. Aina kun jossan päin maailmaa on Katasroffi tilanne, Niin tällä keräyksellä tuotetut rahat käytetään Hädässä olevien ihmisten Auttamiseen. Yleensä Adventisteilla ovat varastot jo aina valmiina
      katasriffeja silmällä pitäen. Olisi hyvä josjus puhua tottakin. Kertoja on Uskova 1 Neiti immeinen taipuvainen asioiden vääristelyyn

Maran ata

• Tuo aloitus ei ollut minun.

Onhan se hyvä, että nyt olen taas mielestäsi edes aikuisten kirjoissa, kun välillä aloin jo niin nuortumaan, että pelkäsin joutuvani kyselemään äidiltäni, jos pääsisin takaisin kohtuun, kun sikiöikä koittaa. Pysy nyt vain tämä vuosi tuossa feminiinisessä kaudessasi, niin sinulle jää sitten tuleviksi vuosiksi noita lapsikausia, hermafrodiittikausia, androkyynikausia ja mikäs se olikaan se Falconin ehdotus.. jaa niin muumio!

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

Tuo aloitus ei ollut minun.

Onhan se hyvä, että nyt olen taas mielestäsi edes aikuisten kirjoissa, kun välillä aloin jo niin nuortumaan, että pelkäsin joutuvani kyselemään äidiltäni, jos pääsisin takaisin kohtuun, kun sikiöikä koittaa. Pysy nyt vain tämä vuosi tuossa feminiinisessä kaudessasi, niin sinulle jää sitten tuleviksi vuosiksi noita lapsikausia, hermafrodiittikausia, androkyynikausia ja mikäs se olikaan se Falconin ehdotus.. jaa niin muumio!

Laittappa nyt Nimimekkisi kohdalle kuva itsestäs!
        Tosin Kaverisi sanoi,että olet niin arka ettet
        pysty näyttämään edes kuvaasi, Josta voisi paljastua Feniininen kauneutesi. Jos kuvasi laitat Älä käytä paksuja Aurinkolaseja eikä tekoviiksiä. Kaverisi mainitsi, että olet vastatusten arkuuden huippu, sen takia et laita
        kuvaasi etkä muitakaan tietojasi. Koeta voida hyvin nauti vitamiineja ne parantavat Dementiaasi

Siunausta sinulle Maran ata

• Aramiz kirjoitti:

Laittappa nyt Nimimekkisi kohdalle kuva itsestäs!
        Tosin Kaverisi sanoi,että olet niin arka ettet
        pysty näyttämään edes kuvaasi, Josta voisi paljastua Feniininen kauneutesi. Jos kuvasi laitat Älä käytä paksuja Aurinkolaseja eikä tekoviiksiä. Kaverisi mainitsi, että olet vastatusten arkuuden huippu, sen takia et laita
        kuvaasi etkä muitakaan tietojasi. Koeta voida hyvin nauti vitamiineja ne parantavat Dementiaasi

Siunausta sinulle Maran ata

Yhteistä sinulle, Jarlaulle ja muille ei-uskoville kirjoittelijoille on yritys syyllistää uskovia käytöksestä. Mutta onko törkeämpiä esityksiä käytöksen suhteen nähty kuin sinun ja Jarlaun? Onko mitään haukkumasanaa, millä ette minua jo olisi haukkuneet? Samoin kyllä muitakin.
        Ja sitten minun käytökseni muka pitäisi muuttua. Hah.

Luepa vähän välillä Raamattuakin ja katso, kuinka ihmisiä ja varsinkaan paatuneita harhaoppisia mielistevä Jeesus oli, tai Paavali:
        "Te kyykäärmeitten sikiöt", "kalkittu seinä" jne.

• Aramiz
        uskova_1 kirjoitti:

Yhteistä sinulle, Jarlaulle ja muille ei-uskoville kirjoittelijoille on yritys syyllistää uskovia käytöksestä. Mutta onko törkeämpiä esityksiä käytöksen suhteen nähty kuin sinun ja Jarlaun? Onko mitään haukkumasanaa, millä ette minua jo olisi haukkuneet? Samoin kyllä muitakin.
        Ja sitten minun käytökseni muka pitäisi muuttua. Hah.

Luepa vähän välillä Raamattuakin ja katso, kuinka ihmisiä ja varsinkaan paatuneita harhaoppisia mielistevä Jeesus oli, tai Paavali:
        "Te kyykäärmeitten sikiöt", "kalkittu seinä" jne.

Usko: Ei ole tarvinnur mennä Lainaamaan naapurista tuota raamatun opetustakaan, joten ollaan vielä Jeesuksen opetuksen puitteissa. Hyvä ystävä parjaat minua harhaiseksi, vaikka olen kuuliainen Jeesuksen omalle opetukselle
        Enkä minä tule sanomaan sinua harha oppiseksi
        vaikka oletkin. muista minä en sano sinua harhaiseksi.

Sillä oman vakaan isäntäsi edessä sinä nouset
        tai kaadut. En minä ole kuuliainen Jeesukselle
        mistään pakosta vaan olen kuuliainen hänen suosituksilleen. Minulle ovat aivan mitättömiä
        ihmisten suositukset, koska minä en ole ihmisille missään vastuussa. omasta uskostani
        Jeesuksen käskyihin. Joten lainaa sinä vain naapurista.

Maran ata

• !!!!!!!!!!!!!!
        Aramiz kirjoitti:

Usko: Ei ole tarvinnur mennä Lainaamaan naapurista tuota raamatun opetustakaan, joten ollaan vielä Jeesuksen opetuksen puitteissa. Hyvä ystävä parjaat minua harhaiseksi, vaikka olen kuuliainen Jeesuksen omalle opetukselle
        vaikka oletkin. muista minä en sano sinua harhaiseksi.

Sillä oman vakaan isäntäsi edessä sinä nouset
        tai kaadut. En minä ole kuuliainen Jeesukselle
        mistään pakosta vaan olen kuuliainen hänen suosituksilleen. Minulle ovat aivan mitättömiä
        ihmisten suositukset, koska minä en ole ihmisille missään vastuussa. omasta uskostani
        Jeesuksen käskyihin. Joten lainaa sinä vain naapurista.

Maran ata

vaikka oletkin.

• Rauhaa veli/sisko

Adventtikirkko opettaa, että Jumalan kansaa on kaikisaa kristillisissä piireissä yksilöinä kuten meilläkin yksilöinä.

Oikeudenmukaisen Jumalan tuomiperuste on vilpittömyys: Luuk 12:47-48.
      Siis uskollisuus sille valolle minkä ihminen on saanut.

Tietenkin vilpitön kulkee silmät auki kaikelle valolle, ja vilpittömänä hyväksyy minkä näkee hyväksi ja oikeaksi.
      Niinpä minäkin tulin toisesta seurakunnasta.

Ei kuitenkaan ole oikein kirkkomme ja EGW opetuksenkaan mukaan puhua noin, että "jos mielii pelastua on tulatava kirkkoomme."
      Näin ei asia ole.

Jumalan siunausta
      jari laurila

• adVENTTI?

"jos mielii pelastua, on tullit maksettava lahkollemme.
        sillä meillä on avaimet taivaan porttiin :D :D :D

• kirjoitettu on
        adVENTTI? kirjoitti:

"jos mielii pelastua, on tullit maksettava lahkollemme.
        sillä meillä on avaimet taivaan porttiin :D :D :D

Olet ymmärtänyt väärin luterilaisen yhteisvasttukeräyksen. Ei sillä keräyksellä taivaaseen osteta paikka, vaan autetaan lähimmäistä. Sympatiakeräys toimii samoin ja Adventtikirkko päättää käyttökohteet itse samoin kuin luterilaisetkin omansa.

• Kualeppi

Sympatia keräyksen tuloksesta parhaimmat onnitelut. Jumala saa vielä sydämet lämpenemään, kiitos siis Hänelekkin tuloksesta, kerääjät tekivät oman osansa, kiitos siis heille!

Mitä siihen tulee, kenellä on koko totuus, rohkeneisin olla eri mieltä: Nimittäin jos vilpittömästi pysähdymme asiaa ajattelemaan, niin lienee sanottava se, ettei kellään ole koko totuutta, on vain totuuden murusia. Se kuka on lähinnä totuutta,onkin jo toinen juttu. Kukaan ei ole saanut kuin raapaisun totuuden kokonaisuudesta. Jumala yksin tietää koko totuuden, meistäkin, meidän olisi viisainta nöyrtyä Hänen edessään. Toisaalta onko ne totuuden muruset, mitä olemme löytäneet, toiminnassa käytännössä, on hyvin ratkaisevaa. Ei kai ketään auta suurikaan valon määrä, jos se on vain pöytälaatikossa (pääntietona) eikä valaise ympärillä olevia, olen sitä mieltä ettei meitä auta valon määrä, vaan se miten tuota valoa käytämme."Valvo itseäsi ja opetustasi sillä jos niin teet, olet pelastava itsesi ja ne jotka sinua kuulevat" " nöyrät perivät maan", eivät kaiken tietävät!

• Flinkin taskuun?

Hulluja nuo roomalaiset....?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      56
      12923
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3643
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2228
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      153
      2103
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      307
      1575
    6. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1392
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      23
      1392
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      85
      1375
    9. 102
      1154
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1146
    Aihe