Aikamme Jeesuksen sanojen mukaan

Rauhaa kaikille kaikissa piireissä

Raamattuopetukseni käsittelee aikamme nyt, ja mitä Jeesus ajastamme sanoi?

Raamattuopetuksiani voi käyttää Raamattupiireissä aihepiireittäin, ja keskustella.
En kommentoi jakeita tyhjentävästi ja tarkasti tarkoituksella, vaan toivon että jokainen käyttäisi omaa päätään ja ymmärrystään.
Johdattelen näin Raamatun tutkimiseen omatoimisesti ja oman ymmärryksen käyttöön.

Omaa mieltä saa aina olla vapaasti.
Herran edessä on hyvä olla (oltava) vilpitön.

Itse en kaipaa mitään itselleni Raamattuopetukistani, vaan toivon että ne avaavat Raamattua kiinnostuneelle.

Jos aihe vain kiinnostaa tarpeeksi, se johtaa tarkempaan tutkimiseen, ja vaivannäköön, että tutkii merkityt Raamatunjakeet.

Lisää samanlaisia Raamattuopetuksia kiinnostuneen tutkimuksiin, ja Raamattupiireihin:
http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli

Jumalan siunausta
jari laurila

AIKAMME NYT. -MITÄ JEESUS AJASTAMME SANOI ?
Maailmassa on paljon ongelmia. Osalla ihmisistä ihmiskunnassa on suuri hätä väkivaltaisuuksien, rikollisuuden, turvattomuuden, nälän, tai katastrofien vuoksi.
Toiset pelkäävät, ja toiset elävät maailman himoissa haluamatta nähdä mitä ympärillämme tapahtuu. (Luuk 21:26; Matt 24:37-44) Jumala on luvannut antaa ihmiselle viisautta, (Jaak 1:5-6, Ef 1:8,17, Snl 2:6, Ps 111:10) ja riistäjät tulevat saamaan tuomionsa. (Ilm 11:18, 14:7, 20:12, Jaak 5:1-6,9, 2 Piet 2:9)

Aika on lähellä, Jeesus ennusti ajan merkit joita katsoessamme näemme profetoiden täyttyvän meidän päivinämme. Sotaa, nälänhätää, vääriä opettajia, maanjäristyksiä, vainoja, rikollisuutta, vääriä messiaita. Onnettomuuksia maalla ja merellä. (Matt 16:2-3, 4-14, 23-27,42) Tappavia tauteja, ja taivaalla merkkejä. (Luuk 21:11, Matt 24:29, Jooel 3:3-5, Ilm 6:12-13)
Auringon ja kuun epätavallinen selittämätön pimennys tapahtui 19.5.1780, Suuri meteoriittisade 13.11.1833. Nämä voivat toteutua vielä myöhemminkin uudelleen? Suurten tihentyneiden maanjäristysten sarja alkoi 1.1.1755 Lissabonin maanjäristyksellä. Jeesus itse sanoi, että Hänen tulonsa on lähellä, kun nämä merkit näkyvät. (Matt 24:3,32-33) Matt 24 luvun jakeet 15-28 kertovat Jerusalemin hävityksestä, (v.70jkr) (Luuk 21:20-24) ja keskiajan vainoista.

Poliittinen elämä on turmeltunut moraalittomuudesta ja korruptiosta. Kateus, kilpailu, ahneus, petollisuus, väkivalta, ja himojen palvonta saavat valtaa. Vain harvat johtajat toimivat rehellisesti edes jonkinlaisina moraalisina esimerkkeinä. (Ilm 11:18)
lainsäätäjätkin korruptoituvat. (Jes 59:14; Matt 24:12)

Ihmiset hakevat nautintoja, ja nauttivat huonosta viihteestä joissa syntiä puetaan viattomuuden kaapuun. (Jaak 1:15, 4:4,7, 1 Joh 2:15-16, Room 8:8, 2 Kor 11:13-14, Room 6-8)

Apostoli Paavalikin näki viimeiset ajat, ja hänkin ennusti vaikeita aikoja; (2 Tim 3:1-9) -Paavali ennusti että ihmiset ovat itserakkaita, reheviä, röyhkeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, jumalattomia, rakkaudettomia, leppymättömiä, väkivaltaisia, raakoja, hyvän vihollisia, petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä.
He rakastavat nautintoja, mutta ovat ulkonaisesti hurskaita kieltäen uskon voiman.
He tunkeutuvat koteihin tarjoten harhaoppia, ja kietovat heikkoja ihmisiä niihin.
Heidän uskonsa on kuitenkin kelvoton, ja heidän järjettömyytensä paljastuu. (1 Tess 5:2-3, Matt 15:13-14)

Ihmiset omat himot hallitsevat pilkkaajia, jotka ilkkuvat Herran omien uskoa. (2 Piet 3:3-4, 1 Kor 1:18, Ilm 12:17, Luuk 12:10, Ef 4:31) Ihmisten filosofiat ovat syrjäyttäneet Raamatun arvovaltaa Jumalan sanan auktoriteettina. Raamatun epäilijöitä pidetään oppineina ja viisaina, ja Raamattuun uskovia heikkoina ja oppimattomina ihmisinä. (2 Tim 3:15-16, 1 Piet 1:21, Room 15:4, 1 Kor 10:12, Ef 1:8-14, Ps 19:8) Kristinuskon peruspilarit murtuvat ja sortuvat uskonnollisessa opetuksessa. (1 Joh 4:1, 1 Tim 6:4, Apt 20.30) Ihmiset ovat hylänneet Jumalan lain, ja syystä siksi kärsivät. (Jes 24, Sef 1:14-18, 1 Kor 6:9)

Vapaan kasvatuksen hedelmät näkyvät. (San 13:24, 29:15) Jumalakin kurittaa rakastavasti lapsiaan. (Ilm 3:19, Hebr 12:6)
Uskonnollisessa elämässä turvaudutaan valheeseen, jossa synti puetaan pyhyyden viittaan, ja kielletään Jumalan käskyt. (2 Tess 2:3-4,10, 1 Tim 4:1-5, 2 Tim 2:16,23, 3:12, Ilm 13:13, Ilm 12:17, Tiit 3:10, Matt 5:17-18, 2 Piet 2:2, Gal 1:6-7, Room 16:18)

Viisas valvoo, seuraa ajan merkkejä, ja on jatkuvasti valmis vastaanottamaan Herran joka hetki, vuoden jokaisena päivänä, ts. kulkee jatkuvasti Pyhän Hengen kasvatuksessa, ojennuksessa, nuhteessa ja rakkaudessa. (Room 8:4, Kol 1:8, Joh 16:8-11, Matt 24:42-51, 25:1-13, Luuk 21:28-33, Jaak 1:12, 25)

Pelastetut saavat voittajan palkinnon, (Fil 3:14, 1 Kor 9:24-25, Kol 2:18, 2 Tim 2:5, 4.8, 1 Piet 5:4-5) ja perivät ihanan maan, jossa asuvat halki loputtomien ikuisuuksien uudesti luodussa paratiisissa näkemättä mitään kärsimystä. Kaikki tämän maailman tuska, sairaus, kärsimys ja kuolema ovat poissa. (Ilm 21:1-7, 2:7,11, 12:11, 3:12, 15:2, 2 Kor 2:14,

22

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistasi

Siinä oli oma syntiluettelosi.

• En syytä. Ei syytöksiä.

Jokainen vastaa omasta nahastaan.

siunausta
        jari laurila

• sun-glasses
        jarlau kirjoitti:

En syytä. Ei syytöksiä.

Jokainen vastaa omasta nahastaan.

siunausta
        jari laurila

>>>Jokainen vastaa omasta nahastaan.>>>

Eikös sielun pelastus mene nahan pelastamisen edelle?

En muuten lukenut tuota pitkää vuodatustasi, pelkään että se on harhaopetusta (mukaellusti sinun omia sanojasi lainaten).

Hyvää päivän jatkoa!

• sun-glasses kirjoitti:

>>>Jokainen vastaa omasta nahastaan.>>>

Eikös sielun pelastus mene nahan pelastamisen edelle?

En muuten lukenut tuota pitkää vuodatustasi, pelkään että se on harhaopetusta (mukaellusti sinun omia sanojasi lainaten).

Hyvää päivän jatkoa!

Sinä hallitset hyvin tuomioiden latelun ilman asioihin pérehtymistä.

Minä en viitsisi tällaisia edes kirjoitella.

Siunausta
        jari laurila

• sun-glasses
        jarlau kirjoitti:

Siunausta
        jari laurila

>>>Psykiatrin tarvitset, jos et Jeesuksen apuun tartu.

Sinun saastasi ei ole normaalin ihmisen toimintaa.

Olet pahasti häiriintynyt ihminen.

Kristillisyydellä ei ole mitään tekemistä kirjoitustesi kanssa.

Aivan turha minulle kirjoittaa, en lue riviäkään.
        Pitkään aikaan en ole lukenut

Jumalan siunausta
        jari laurila >>>>

Tässä ote sinun omasta kirjoittelustasi. Tosin tätä ei ole minulle kirjoitettu, mutta koska edellä olevan kommenttini torjuit ja sanoit ettet itse sellaista kirjoita, niin toin tämän oman kirjoituksesi muistin virkistämiseksi.

Hyvää päivän jatkoa.

• sun-glasses
        jarlau kirjoitti:

Siunausta
        jari laurila

Täältä löydät hyvää lueskeltavaa.

http://www.onewaymission.fi/paakirj/rap0503.php3

• sun-glasses kirjoitti:

Jumalan siunausta
        jari laurila >>>>

Tässä ote sinun omasta kirjoittelustasi. Tosin tätä ei ole minulle kirjoitettu, mutta koska edellä olevan kommenttini torjuit ja sanoit ettet itse sellaista kirjoita, niin toin tämän oman kirjoituksesi muistin virkistämiseksi.

Hyvää päivän jatkoa.

Rauhaa ja kiitos

Tiedän mitä teen ja tarkoitin mitä tuossa sanoin.

On häiriintyneitä ihmisiä jotka nimimerkin suojista syytävät kaikkea saastaa herjaten ja haukkuen kaiken eteen tulevan.
        Tuollakin nimimerkillä on monta uhria täällä.

Se ei ole muuta kuin häiriintynyttä toimintaa, jolla ei ole kristillisyyden kanssa mitään tekemistä.

Sinäkin taisit ottaa puolijumalaksi propagandakasetin tekijän, joka syytää pelkkää valhetta, ja et vaivaudu asiaa sen kummemmin tutkimaan.
        Parilla sanalla olisi kaikki pitänyt kertoa, mutta tuomiota latelet helvettiin asti.

Vikaa on vain muissa.
        Sinussa ei.
        Häpeäisitte edes.

Opi sinäkin kristillisyyden perusteet ensin edes.

Olisikohan kuitenkin parempi huolehtia vaan omat kirjotiuksensa.

Tarkkakaampa seuraat, ja jätät kuitenkin m lukematta mitä kirjoitin.

Etsit mistä saa syyttää.
        Etsi vaan ole hyvä, mutta asiattomat tuomiot voisit jättää ja tutkia ensin.

Tuomioita tulee kyllä Sinultakin, mutta ei vaivannäköä totuuden selittämiseen.

Minä olen sen saastan lukenut mitä tuo nimimerkki kirjoittaa ja pysyn sanoissani.
        Olen ne tarkkaan harkinnut.

Tuo ei ole minun "kirjoitteluani" vaan kirjoukseni yksikössä harkiten rakkaudella.

Pitää ihmistä pyrkiä auttamaan ja neuvomaan jolla ei asiat ole kunnossa.

Siunausta
        jari laurila

• sun-glasses
        jarlau kirjoitti:

Rauhaa ja kiitos

Tiedän mitä teen ja tarkoitin mitä tuossa sanoin.

On häiriintyneitä ihmisiä jotka nimimerkin suojista syytävät kaikkea saastaa herjaten ja haukkuen kaiken eteen tulevan.
        Tuollakin nimimerkillä on monta uhria täällä.

Se ei ole muuta kuin häiriintynyttä toimintaa, jolla ei ole kristillisyyden kanssa mitään tekemistä.

Sinäkin taisit ottaa puolijumalaksi propagandakasetin tekijän, joka syytää pelkkää valhetta, ja et vaivaudu asiaa sen kummemmin tutkimaan.
        Parilla sanalla olisi kaikki pitänyt kertoa, mutta tuomiota latelet helvettiin asti.

Vikaa on vain muissa.
        Sinussa ei.
        Häpeäisitte edes.

Opi sinäkin kristillisyyden perusteet ensin edes.

Olisikohan kuitenkin parempi huolehtia vaan omat kirjotiuksensa.

Tarkkakaampa seuraat, ja jätät kuitenkin m lukematta mitä kirjoitin.

Etsit mistä saa syyttää.
        Etsi vaan ole hyvä, mutta asiattomat tuomiot voisit jättää ja tutkia ensin.

Tuomioita tulee kyllä Sinultakin, mutta ei vaivannäköä totuuden selittämiseen.

Minä olen sen saastan lukenut mitä tuo nimimerkki kirjoittaa ja pysyn sanoissani.
        Olen ne tarkkaan harkinnut.

Tuo ei ole minun "kirjoitteluani" vaan kirjoukseni yksikössä harkiten rakkaudella.

Pitää ihmistä pyrkiä auttamaan ja neuvomaan jolla ei asiat ole kunnossa.

Siunausta
        jari laurila

Kamala nuhdesaarna ja - Rauhaa ja kiitos! :D

Minä en ota ketään ihmistä jumalaksi enkä puolijumalaksi. Mitenkäs sinä suhtaudut Ellen G. Whiteen? Ettet vaan jumaloisi?

Kuuntelitko sen propagandakasetin? Ellet, niin suosittelen. Omia piintyneitä mielipiteitään ja uskomuksiaan on hyvä välillä tuulettaa. Sinullakin on lupa muuttaa mieltäsi tämän elämän aikana. Tämä on vakava varoitus: älä kulje harhaan, voit eksyä pahemman kerran. Ja kun toisia opetat, joudut vastuuseen heidänkin kohtalostaan.

• sun-glasses kirjoitti:

Minä en ota ketään ihmistä jumalaksi enkä puolijumalaksi. Mitenkäs sinä suhtaudut Ellen G. Whiteen? Ettet vaan jumaloisi?

Kuuntelitko sen propagandakasetin? Ellet, niin suosittelen. Omia piintyneitä mielipiteitään ja uskomuksiaan on hyvä välillä tuulettaa. Sinullakin on lupa muuttaa mieltäsi tämän elämän aikana. Tämä on vakava varoitus: älä kulje harhaan, voit eksyä pahemman kerran. Ja kun toisia opetat, joudut vastuuseen heidänkin kohtalostaan.

Mnulla on vastaukset joka kysymykseeen, ja ne ovat kaikki pelkkää soopaa!

Sillä hyvä.

Miksi kuluittaa vaivaa. Kuuntelin kyllä.

Jos Meller tekisi viisaasti hän ottaisi sen pois myynnistä.

Vastatkoon asiasta Herran edessä.
        Ymmärtääkseni hän on kieltäytynyt neuvotteluista selvittää kasetin sisältö vastaajien kanssa.

Hyvä ettet ota puolijumalia. En minäkään.
        Jeesus Kristus on yksi ja ainut.

Siunausta
        jari laurila

• sun-glasses kirjoitti:

Korjaan:

Taisikin olla toinen propagandantekijä joka kieltäytyi keskustelemasta vastaajien kanssa.
        En ole kysellyt miten Mellerin kanssa on ollut?

Siunausta'jari laurila

• sun-glasses
        jarlau kirjoitti:

Mnulla on vastaukset joka kysymykseeen, ja ne ovat kaikki pelkkää soopaa!

Sillä hyvä.

Miksi kuluittaa vaivaa. Kuuntelin kyllä.

Jos Meller tekisi viisaasti hän ottaisi sen pois myynnistä.

Vastatkoon asiasta Herran edessä.
        Ymmärtääkseni hän on kieltäytynyt neuvotteluista selvittää kasetin sisältö vastaajien kanssa.

Hyvä ettet ota puolijumalia. En minäkään.
        Jeesus Kristus on yksi ja ainut.

Siunausta
        jari laurila

>>>Mnulla on vastaukset joka kysymykseeen, ja ne ovat kaikki pelkkää soopaa! >>>>

Hei, katso vähän mitä kirjoitat: tuossa edellä sanot että kaikki vastauksesi ovat pelkkää soopaa! Mielenkiintoista. Rehellisyys on kyllä hyvä piirre ihmisessä.

>>>Ymmärtääkseni hän on kieltäytynyt neuvotteluista selvittää kasetin sisältö vastaajien kanssa.>>> - Mihin tämä tieto perustuu?

• Aramiz
        sun-glasses kirjoitti:

Jumalan siunausta
        jari laurila >>>>

Hyvää päivän jatkoa.

Raamattua: Siksi hänen vastauksensa ovat ilmaistu tavalliseen asiaan nimellä Harhaa. En sano vahingossakaan häntä harhaiseksi. Vaikkei hän Raamattua ymmärräkään. Hän on ollinut uskova
        1 nimimerkiltä sanan harha. Hän turvautuu varajeesuksen oppeihin koska ne Eivät ole hänen mielestään Harhaa.

Totuushan olisi se että Hyväksyisit Jeesuksen pelastajaksesi. Ja ottaisit Jeesuksen oman opetuksen käyttöösi Se helpottaisi sinua noissa harha kuvitelmissasi. Kun unohdat Jeesuksen oman opetuksen, silloin alkaa sinulle tuo Harha kammo Jeesus voisi olla sinulle hyvä Psykiatri. Jos vain antaisit hänelle tilaa omaan elämääsi.
        Koeta Jeesusta Unohda Varajeesus Maran ata

• sun-glasses
        Aramiz kirjoitti:

Raamattua: Siksi hänen vastauksensa ovat ilmaistu tavalliseen asiaan nimellä Harhaa. En sano vahingossakaan häntä harhaiseksi. Vaikkei hän Raamattua ymmärräkään. Hän on ollinut uskova
        1 nimimerkiltä sanan harha. Hän turvautuu varajeesuksen oppeihin koska ne Eivät ole hänen mielestään Harhaa.

Totuushan olisi se että Hyväksyisit Jeesuksen pelastajaksesi. Ja ottaisit Jeesuksen oman opetuksen käyttöösi Se helpottaisi sinua noissa harha kuvitelmissasi. Kun unohdat Jeesuksen oman opetuksen, silloin alkaa sinulle tuo Harha kammo Jeesus voisi olla sinulle hyvä Psykiatri. Jos vain antaisit hänelle tilaa omaan elämääsi.
        Koeta Jeesusta Unohda Varajeesus Maran ata

Kirjoita se Aurinkolasimies yhdeksi sanaksi, ja muutenkin voisit tuohon oikeinkirjoitukseen kiinnittää huomiota. En ole kylläkään mies, mutta väliäkös tuolla.

Anna sinäkin elämäsi Jeesukselle ja hylkää adventistien opit. Lue Raamattua ja vie roviolle ne Ellen-kirjat joita sinulla kirjahyllyt pursuaa.

• "Raamattuopetuksiani voi käyttää Raamattupiireissä aihepiireittäin, ja keskustella."

Jaha, jo pitäisi Raamattupiireistäkin tulla Raamattu-väännetty-väkisin-Ellen-Whiten-muottiin-piirejä! Enää ei siis riitä, että eksytät yksittäisiä ihmisiä, vaan jo kokonaisia Raamattupiirejä.

Aika on paha ja jotkut saattavat eksyäkin sinun eksytyksiisi, mutta Jumala kyllä varjelee sinulta ne, jotka ovat tosissaan kaidalla tiellä.

• evankeliumilla

Hyvin on Raamattu piirit toimineet. Adventtisanomaa julistettu kotikokouksissa ja ihmisiä valistettu Jumalan sanan totuuksilla. Herätystä ja parnnuksen tekoa, kasteita ja uutta elämää. Ihmeellinen voima Jumalan iankaikkisella evankeliumilla ja kolmen enkelin sanomalla.

Ympäri maailman paras tapa evankelioida ovat kotikokoukset!

• näen asin näin

###Raamattuopetuksiani voi käyttää Raamattupiireissä aihepiireittäin, ja keskustella.
      En kommentoi jakeita tyhjentävästi ja tarkasti tarkoituksella, vaan toivon että jokainen käyttäisi omaa päätään ja ymmärrystään.
      Johdattelen näin Raamatun tutkimiseen omatoimisesti ja oman ymmärryksen käyttöön. ###

Kylläpä olet kohottanut itsesi korkealle ilman meriittejä!!!!
      Opetuksissasi ei ole mitään kristinuskoon liittyyvää opetusta.
      Ne ovat törkeää sanan merkitysten vääritelyä.
      Niitä ei kannata käsitellä missään Raamatuntutkistelutilaisuudessa ajan hukkana.
      Te opetatte vain adventismia.
      Se ei ole Raamatun sanomaa.

• Rauhaa'

Sinua tuntuu häiritsevän epäilykset korotuksesta itse.

En kaipaa kenenkäään korotuksia.
        En omia enkä muiden.
        Ei niillä ole minulle merkitystä.
        Minulla olisi omiakin harrastukia vaikka kuinka paljon ja evankeliumin työ vie aikaanni paljon.

Tällaiset turhat lässytykset ovat suuria ajankuluittajia.

Olen kirjoittanut Raamattuopetuksia joita voi hyvin käyttää Raamattupiireissä. Sillä siisti ja hyvä.

Lue hyvä ihminen ensin.

Siunausta
        jari laurila

Jos eri mkieltä olet, en ymmärä millä asialla olet?

• näen asian näin
        jarlau kirjoitti:

Rauhaa'

Sinua tuntuu häiritsevän epäilykset korotuksesta itse.

En kaipaa kenenkäään korotuksia.
        En omia enkä muiden.
        Ei niillä ole minulle merkitystä.
        Minulla olisi omiakin harrastukia vaikka kuinka paljon ja evankeliumin työ vie aikaanni paljon.

Tällaiset turhat lässytykset ovat suuria ajankuluittajia.

Olen kirjoittanut Raamattuopetuksia joita voi hyvin käyttää Raamattupiireissä. Sillä siisti ja hyvä.

Lue hyvä ihminen ensin.

Siunausta
        jari laurila

Jos eri mkieltä olet, en ymmärä millä asialla olet?

Kun pidät Raamattua elämän ohjeena niin miksi et sitä sellaisena noudata.
        Sehän tässä adventtikirkon toiminnassa päällimmäisenä käy silmään.Raamatusta (UT) voi kerätä pitkän listan jonka ohjeet ovat vastoin teidän toimintaperiaatteitanne.
        Itsehän väität noudattavasi vain ja yksin Raamattua.
        Kun väität sellaista alistat itsesi väitteesi kanssa arvostelulle.
        Kyllä täällä teissä on aihetta arvosteluun.
        Oma todistuksesi itsestäsikin on jo sellainen jonka perusteella voi sanoa että et täytä Paavalin opettajalle esettamia tuntomerkkejä.

• näen asian näin kirjoitti:

Kun pidät Raamattua elämän ohjeena niin miksi et sitä sellaisena noudata.
        Sehän tässä adventtikirkon toiminnassa päällimmäisenä käy silmään.Raamatusta (UT) voi kerätä pitkän listan jonka ohjeet ovat vastoin teidän toimintaperiaatteitanne.
        Itsehän väität noudattavasi vain ja yksin Raamattua.
        Kun väität sellaista alistat itsesi väitteesi kanssa arvostelulle.
        Kyllä täällä teissä on aihetta arvosteluun.
        Oma todistuksesi itsestäsikin on jo sellainen jonka perusteella voi sanoa että et täytä Paavalin opettajalle esettamia tuntomerkkejä.

Rauhaa'

En taas lukenut mistään perusteluja, vain syytöstä ja tuomiota, Ei Raamtulla perusteluja lainkaan?
        Missä ovat?

Siunausta paljon'
        jari laurila

• perustelit
        jarlau kirjoitti:

Rauhaa'

En taas lukenut mistään perusteluja, vain syytöstä ja tuomiota, Ei Raamtulla perusteluja lainkaan?
        Missä ovat?

Siunausta paljon'
        jari laurila

oman viestisi Raamatulla!
        Kun joku perustelee Raamatulla niin silloin sanot;"jarlau-----
        Kopioit Raamattua ikäänkuin en sitä tuntisi, ""

#####
        Tässä taas ollaan
        Kirjoittanut: jarlau 13.2.2006 klo 08.32

Et jaksanut lukea Raamatunpaikkoja jotka annoin.
        Siinä asia olisi selitetty.

Ota nyt uusiksi keräten voimasi:
        Hebr 8:1-2,5.

Tällaista se on kanssasi.
        Latelet tuomiota ja syytöksiä, etkä jaksa 3 Raamatunjaetta lukea missä vastaus on. ######

Jos joku perustelee asiansa Raamatulla, tyrmäät sen sanomalla että ei pidä kopioida Raamattua ja ellei niin tee vaadit sitä perusteltavan Raamatulla.
        Tuolla tyylillä kun olet täällä monelle vastannut niin uskottavuutesi on nollalukemissa.
        Sitten teet omalla kohdallasi juuri toisin ja SINUA PITÄISI KOHDELLA TOISIN KUIN ITSE KOHTELET MUITA!!!!!!!
        Ei voi kuin ihmetellä "Raamatun" opettajaa joka ei itse noudata opetuksia.

• perustelit kirjoitti:

oman viestisi Raamatulla!
        Kun joku perustelee Raamatulla niin silloin sanot;"jarlau-----
        Kopioit Raamattua ikäänkuin en sitä tuntisi, ""

#####
        Tässä taas ollaan
        Kirjoittanut: jarlau 13.2.2006 klo 08.32

Et jaksanut lukea Raamatunpaikkoja jotka annoin.
        Siinä asia olisi selitetty.

Ota nyt uusiksi keräten voimasi:
        Hebr 8:1-2,5.

Tällaista se on kanssasi.
        Latelet tuomiota ja syytöksiä, etkä jaksa 3 Raamatunjaetta lukea missä vastaus on. ######

Jos joku perustelee asiansa Raamatulla, tyrmäät sen sanomalla että ei pidä kopioida Raamattua ja ellei niin tee vaadit sitä perusteltavan Raamatulla.
        Tuolla tyylillä kun olet täällä monelle vastannut niin uskottavuutesi on nollalukemissa.
        Sitten teet omalla kohdallasi juuri toisin ja SINUA PITÄISI KOHDELLA TOISIN KUIN ITSE KOHTELET MUITA!!!!!!!
        Ei voi kuin ihmetellä "Raamatun" opettajaa joka ei itse noudata opetuksia.

Rauhaa
        Kysymys on vain siitä että jos kopioidaan Raamattua, ja ainoat perustelut ovat haukut ja syytökset, ilman että niitä on perustreltu,
        niin koen näin.

Sellaisiin ei voi vastata.

Paljon on kuitenkin onneksi palstalla rakentavia ja rakkaudellisia keskusteluja asiallisuudessa, ja niihin on aina kiva vastata.

Siunausta
        jari laurila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      56
      12843
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      3593
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      37
      2228
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      153
      2093
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      303
      1555
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      23
      1392
    7. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      201
      1382
    8. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      85
      1375
    9. 102
      1154
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1146
    Aihe