Olen Jumalalle kiitollinen siitä, että olen saanut olla mukana Jumalan työssä ja tuloksia on tullut. Yksi Jehovan todistaja, yksi vapaakirkollinen, yksi helluntalainen ja kaksi luterilaista; olen saanut olla mukana johtamassa heitä koko totuuteen. Monia muita myös olen saanut Jumalan armosta johtaa lähemmäksi Jeesusta. On todella antoisaa olla mukana Jumalan työssä maallikkona Adventtikirkossa.
Kitoksen aihetta
23
692
Vastaukset
Ja vielä kerskaat eksytystuloksillasi!
Sitten sinulle olisi parempi, että 5 myllynkiveä olisi pantu kaulaasi ja heitetty mereen.
"Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen." (Mark 9:42)- Muistuttaja
>>Sitten sinulle olisi parempi, että 5 myllynkiveä olisi pantu kaulaasi ja heitetty mereen.
Muistuttaja kirjoitti:
>>Sitten sinulle olisi parempi, että 5 myllynkiveä olisi pantu kaulaasi ja heitetty mereen.
Sanoinko, että nimimerkki kirjoitettu on, menee helvettiin teki mitä teki? En tietääkseni.
"vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;"(Heb 3:13)
Niinpä kehotan minäkin häntä, että hän kääntyisi pahoilta teiltään, ihmisten eksyttämisestään ja adventismin harhaopistaan, tulisi uskoon ja pääsisi taivaaseen.
Toivottavasti et puolusta harhaoppeja ja edistä niiden levitystä!- Muistuttaja
uskova_1 kirjoitti:
Sanoinko, että nimimerkki kirjoitettu on, menee helvettiin teki mitä teki? En tietääkseni.
"vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;"(Heb 3:13)
Niinpä kehotan minäkin häntä, että hän kääntyisi pahoilta teiltään, ihmisten eksyttämisestään ja adventismin harhaopistaan, tulisi uskoon ja pääsisi taivaaseen.
Toivottavasti et puolusta harhaoppeja ja edistä niiden levitystä!En puolusta harhaoppeja, mutta en tuomitsekaan ketään, koska jos itse tuomitse sydämessäni toisen ulkopuolelle, en itse sisälle mene.
RAuhaa Muistuttaja kirjoitti:
En puolusta harhaoppeja, mutta en tuomitsekaan ketään, koska jos itse tuomitse sydämessäni toisen ulkopuolelle, en itse sisälle mene.
RAuhaaSinulla taitaa tuo tuomion-käsite yhä olla pikkuisen hakusessa.
- Muistuttaja
uskova_1 kirjoitti:
Sinulla taitaa tuo tuomion-käsite yhä olla pikkuisen hakusessa.
Vai oletko sinäkin synnitön, niinkuin Jashua?, niin että sinulla on varaa tuomita muita ihmisiä, vaikka et saa tuomiota Jashualta suoraa, vaan tuomitset oman sydämesi mukaan?
Koska sen takia Jashua sanoi: Vaikka Minä tuomitsisin, niin Minun tuomioni OLISI OIKEA.
Koska Jashuassa ei vääryyttä ole, mutta ihminen on vajavainen kaikessa mitä tekee. - kaikki kaikilla.
uskova_1 kirjoitti:
Koska riitelette ja haukutte toisianne,olette kaikki pahasti eksyksissä!Antakaa Jeesuksen,Elämän Herran tulla sydämeenne,niin kaikki katkeruus ja tuomitsemis henki pakenee teistä.Ei ihminen voi olla kahden herran palvelia samanaikaisesti.Siunatkaa toisianne,älkääkä kirotko.Rukoilkaa niiden puolesta,jotka ovat väärässä,että Jumalan Pyhä Henki saisi valaista.Jeesus ON heikoissa vahva!Aamen.
"Jumala voi KAIKEN",rukoilkaa että saisitte VOIMAN tulla Jumalan lapsiksi,silloin sydämenne täyttää rakkaus ja tulette ilolla olemaan kuuliaisia Hänen tahdolleen.Itsessämme me emme voi mitään,mutta Kristuksessa voimme kaiken. - Eemil
uskova_1 kirjoitti:
Kirjoittaja on tero-tapio Timonen.
Kaikki muut hän on jo tuominnut, tuli nyt tuomitsemaan sinut. - Takuankka
Muistuttaja kirjoitti:
Vai oletko sinäkin synnitön, niinkuin Jashua?, niin että sinulla on varaa tuomita muita ihmisiä, vaikka et saa tuomiota Jashualta suoraa, vaan tuomitset oman sydämesi mukaan?
Koska sen takia Jashua sanoi: Vaikka Minä tuomitsisin, niin Minun tuomioni OLISI OIKEA.
Koska Jashuassa ei vääryyttä ole, mutta ihminen on vajavainen kaikessa mitä tekee.Salli miun nauraa. Synnitön Muistuttaja isolla ämmällä tölvii toisia!
Ei sillä Jehovan todistajalla niin väliä, mutta ne muut... Olet käynyt käännyttämässä jo uskossa olevia ihmisiä siihen luuloon, että he tarvitsevat pelastuakseen Kristuksen lisäksi vielä sapatin pitämistäkin. Vakavampi juttu.
Muistahan sitten kehottaa käännynnäisiäsi lukemaan myös Galatalaiskirjettä: "Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna? Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta? Niinkö älyttömiä olette? Te aloititte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?". Gal. 3: 1-3.- Aramiz
Ei ketään voida pakko käännyttää. vain pyhän hengen kutsu voi herättää Synnin tunnon.
Galatalais kirjeen tulkinta tarivtsee hieman lisätietoa ymmärtääksesi mistä tässä kyseisessä asiassa on oiken kysymys? Lun pokani On ollut
Opetus tehtävissä Itäisillä mailla. Hän kertoi
minulle hieman tästä Galatalaiskirjeen epäselvyydestä.
Joka johtuu yleisesti Itämaisen
uskonnon käytännön syistä, Jotka ovat seuraavan laisia. Itämainen usko lisää uusia uskontoja jatkuvasti omiin uskontoihinsa, kuitenkaab he eivät luovu vanhasta uskonnostaan kuten meillä on tapana. Siksi he pitävät vielä vanhat uskomuksensa täysin voimassa oman kulttuurinsa
tavan mukaan. Joten Nyt ymmärrän paremmin tämän
Älyttömät.
Te älyttömät Galatalaiset on nyt helpompi ymmärtää, kun tunnemme itämaisen kulttuurin tausta tekiät. Kuulin kuinka monet ovat hyväksyneet melkein kaikki Itämaiset opit Ja turvallisuus syistä vielä Kristin uskonkin!!!
Jos joku Jumala ei kuule, niin rukoillaan toista
Jumalaa Tämä on yksinkertainen ajatus Jumalien suhteen
Maran ata Aramiz kirjoitti:
Ei ketään voida pakko käännyttää. vain pyhän hengen kutsu voi herättää Synnin tunnon.
Galatalais kirjeen tulkinta tarivtsee hieman lisätietoa ymmärtääksesi mistä tässä kyseisessä asiassa on oiken kysymys? Lun pokani On ollut
uskonnon käytännön syistä, Jotka ovat seuraavan laisia. Itämainen usko lisää uusia uskontoja jatkuvasti omiin uskontoihinsa, kuitenkaab he eivät luovu vanhasta uskonnostaan kuten meillä on tapana. Siksi he pitävät vielä vanhat uskomuksensa täysin voimassa oman kulttuurinsa
Älyttömät.
Te älyttömät Galatalaiset on nyt helpompi ymmärtää, kun tunnemme itämaisen kulttuurin tausta tekiät. Kuulin kuinka monet ovat hyväksyneet melkein kaikki Itämaiset opit Ja turvallisuus syistä vielä Kristin uskonkin!!!
Maran ataKyse ei nyt ollut siitä, että uskosta osaton olisi evankelioitu uskoon, kuten kai kuvittelet. Kyse oli siitä, että jo uskossa olevia on käännytetty toisen seurakunnan jäseniksi. On käyty kalavarkaissa naapurin katiskalla.
Jos ihmisellä on jo pelastava usko Jeesukseen, ja sitten tulee joku, joka kääntää hänen päänsä uskomaan, ettei hän ole uskossa, että hänen pitää vielä täyttää sapatin laki pelastuakseen, niin silloin on kyseessä galatalainen toimintatapa.- helluntailainen
Aramiz kirjoitti:
Älyttömät.
Maran ataOn järkyttävää että asiasta josta keskustellaan on >>adventisti käännyttäjänä helluntailaisia ja vapaakirkkolaisia uskoon..
helluntailainen kirjoitti:
On järkyttävää että asiasta josta keskustellaan on >>adventisti käännyttäjänä helluntailaisia ja vapaakirkkolaisia uskoon..
Usko tai älä, mutta myös luterilaisissa on uskovia, joita ei tarvitse käännyttää adventismiin. Aloittaja harrastaa sitäkin.
- kirjoitettu on
Keitäs Jeesus käännytti? Syntisiä ihmisiä. Joka tuntee olevansa syntinen hän haluaa parannusta kun Pyhä Henki puhuttelee.
- kirjoitettu on
helluntailainen kirjoitti:
On järkyttävää että asiasta josta keskustellaan on >>adventisti käännyttäjänä helluntailaisia ja vapaakirkkolaisia uskoon..
Kaikille kansoille julistettava kolmen ankelin sanoma koskee myös helluntalaisia. Myös heidän tulee saada tietää totuus.
Muuten, eräässä parhaillaan käynnissä olevassa adventistien evankelioimis kokoussarjassa suurin osa vieraista kuulijoista on helluntalaisia ja kiinnostusta tuntuu olevan varsinkin lopunajan tapahtumiin ja sapattitotuuteen. - kulkija123
kirjoitettu on kirjoitti:
Kaikille kansoille julistettava kolmen ankelin sanoma koskee myös helluntalaisia. Myös heidän tulee saada tietää totuus.
Muuten, eräässä parhaillaan käynnissä olevassa adventistien evankelioimis kokoussarjassa suurin osa vieraista kuulijoista on helluntalaisia ja kiinnostusta tuntuu olevan varsinkin lopunajan tapahtumiin ja sapattitotuuteen.Nyt alkaa mennä kyllä teillä adventisteilla yli tämä touhu. Onkos teillä jotain toista evankeliumia tarjolla, johon uskovia tulee käännyttää. Kuka teitä on kehoittanut leivittämään toisenlaista evankeliumia..? :( Ja mitä ihmettä te oikein touhuatte, olisiko syytä rauhoittua? Ja palata raamatun äärelle.
- kirjoitettu on
kulkija123 kirjoitti:
Nyt alkaa mennä kyllä teillä adventisteilla yli tämä touhu. Onkos teillä jotain toista evankeliumia tarjolla, johon uskovia tulee käännyttää. Kuka teitä on kehoittanut leivittämään toisenlaista evankeliumia..? :( Ja mitä ihmettä te oikein touhuatte, olisiko syytä rauhoittua? Ja palata raamatun äärelle.
Kolmen enkelin sanoma löytyy Raamatusta. Ja iankaikkiseen (aina olemassa olleeseen)evankeliumiin kuuluu lopunajalla tämä kolmen enkelin sanoma. Mitään muuta lisäämättä tai pois ottamatta. Ilm.14.luku esittää sen työn jota adventistit tekevät Jumalan sanansaattajina.
Uskovia ei tarvitse mihinkään käännyttää. Mutta kun ihmiselle esitetään totuus, hän joko ottaa sen vastaan tai hylkää. Ilman erotusta siitä mihin kirkkokuntaan hän ennestään kuuluu.
- römpötti
Eiks se ollu Paavalin kunnia-asia olla saarnaamatta siellä missä evankeliumia jo oli julistettu, vai muistanks mä väärin?
- römpötti
Basker kirjoitti:
Jep, Paavalilla olikin selkärankaa.
Tuleeko näin äkkiä kysyttynä mieleen yhtään kirkkokuntaa joka härskisti toimiipi tuota jaloa periaatetta häpäisten?
römpötti kirjoitti:
Tuleeko näin äkkiä kysyttynä mieleen yhtään kirkkokuntaa joka härskisti toimiipi tuota jaloa periaatetta häpäisten?
Toki tulee. Aloituksen tekijä varmaan tuntee yhden, ja toinen on tietenkin helluntailaisuus, joka imee herätyskristillisiä luterilaisia karismaattisen yhteiskristillisyyden avulla helluntaiseurakuntiin.
- römpötti
Basker kirjoitti:
Toki tulee. Aloituksen tekijä varmaan tuntee yhden, ja toinen on tietenkin helluntailaisuus, joka imee herätyskristillisiä luterilaisia karismaattisen yhteiskristillisyyden avulla helluntaiseurakuntiin.
Tuon toisen tiesin oikein hyvin mutta että helluntailaisetkin niin se oli uudempaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442978Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232874- 462693
- 562548
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582458Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482450On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532191Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128- 692038
- 452032