Miksi Jeesus ei suostunut palvelemaan Saatanaa
Eik kumartamaan häntä. Kun Jeesusta Saatana kiusasi? Miksi Jeesus Ei luopunut Taivaallisen
isänsä uskosta?
Hän Kristittyjen esimerkki. Oli kuuliainen Hamaan ristin kuolemaan saakka. Eikä hän vielä
ennen Taivaaseen nousemistaankaan muuttanut
antamaansa Sinettiä eli Lippua Joka mainitaan
Raamatussa. Eikä hän koskaan maininnut tulevansa Sunnuntain Herraksi. Kun hän oli jo
Sapatin Herra jonka hän oli lahjoittanut kansalle
Oletko koskaan ollut kuuliainen Jeesukselle
Pyhittäen hänen antamansa päivän? En tarkoita
Varajeesuksen Päivää? Vielä Kysymys miksi vihaat kiihkeästi Jumalan asetuksia? Ja kutsut
itseäsi Uskovaiseksi. Kuitenkin vihaat Jeesuksen
opetusta kuin ruttotautia? Miksi Vihaat Jeesusta.
Ketä sinä todellisuudessa uskot. En ole vielä päässyt selville siitä. Kuka on tosiasiassa sinun Jumalasi? Onko se Muhamed Vai Allah?
Maran ata
Uskova 1 kerroppa hieman kaikki
26
944
Vastaukset
- kertoja
Luulisi Aramiz:illekkin yhden nimimerkin riittävän!
Kun Jeesus sanoi olevansa sapatin Herra, asiayhteydestä selviää, mitä hän tällä tarkoitti: Herrana hän tekee sapattina mitä lystää, vaikka töitä, jota fariseukset kavahtivat.
- !(-_-)!
Tismalleen!
- Aramiz
myös sen Herra. Hän muutti Sapatin luonteen
poi Farisealaisuudesta. Kuitenkaan hän ei koskaan luopunut Sapatista jonka hän itse oli antanut. Herrana hän antoi Sapatille uuden
merkityksen
maran ata - kirjoitettu on
Jeesus ei voinut tehdä sapattina töitä koska:
1. Hän oli lain antaja
2. Hän sanoi ettei piirtokaan hänen antamastaan laista katoa koskaan
3. Jeesus ei tehnyt syntiä, synti=lain rikkominen
4. Jos Jeesus olisi rikkonut lain, ei olisi pelastusmahdollisuutta kenelläkään
Mistä muuten keksit, että Jeesus olisi sapattisin tehnyt töitä? - kirjoitettu on
kirjoitettu on kirjoitti:
1. Hän oli lain antaja
Mistä muuten keksit, että Jeesus olisi sapattisin tehnyt töitä?Joh. 1:3
Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
-Jeesus oli mukana lakia tehtäessä iankaikkisuudessa
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
-Jeesus todisti ettei hänen lakiinsa tulisi koskaan muutosta
Joh. 15:10
Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
-Jeesus piti lain täydellisesti, ei rikkonut edes sapattia
Room. 3:31
Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.
-laki vahvistetaan uskon kautta
Jaak. 2:10
Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
-Yhdeksän käskyn pitäminen=kaikkien rikkominen - ja hän sen tekikin
1. Hän oli lain antaja
Mistä muuten keksit, että Jeesus olisi sapattisin tehnyt töitä?raamattu on se kirja josta saa tietoa kristuksesta.
siellä on kohta jossa jeesus taittaa tähkäpäitä sapattina syödäkseen niitä ja se on työntekoa sekin joka on siis sapattina kiellettyä kaikilta. mutta koska hän on myös sapatin herra niin hän poisti sen
rikkomalla sapattisääntöä vastaan kirjaimellisesti. - kirjoitettu on
ja hän sen tekikin kirjoitti:
raamattu on se kirja josta saa tietoa kristuksesta.
siellä on kohta jossa jeesus taittaa tähkäpäitä sapattina syödäkseen niitä ja se on työntekoa sekin joka on siis sapattina kiellettyä kaikilta. mutta koska hän on myös sapatin herra niin hän poisti sen
rikkomalla sapattisääntöä vastaan kirjaimellisesti.Väität Jeesusta lainrikkojaksi. Eli ristinkuolemaa turhaksi. Olet aika epeli. Et olekaan kristitty ollenkaan. Kristitty seuraa Jeesusta ja Jeesus sanoo:
Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan
Ja apostoli Johannes jatkaa:
1. Joh. 2:6
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi - Ristiriitaa nähtävissä
Eikös Jeesuksen pitänyt olla lain mukaan nuhteeton, viaton, puhdas ja synnitön?
Mites sovitat raamatussa virheettömän virheelliseksi?
Virhettä ei saanut uhrikaritsassa olla! - ja luje
Väität Jeesusta lainrikkojaksi. Eli ristinkuolemaa turhaksi. Olet aika epeli. Et olekaan kristitty ollenkaan. Kristitty seuraa Jeesusta ja Jeesus sanoo:
Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan
Ja apostoli Johannes jatkaa:
1. Joh. 2:6
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsiHän kyllä sanoi näin " älkööt kukaan teistä tehkö siten kuin minä tein vaan tehkää niin kuin olen teitä opettanut " Kuinkahan sellainen voisi rikkoa lakia joka on jo itsekkin kuin laki ja oikeus.
Etpä sinä nyt tunnu ymmrärtävän Jumalan sanaa !
Mutta osaat kyllä tehdä lainoja raamatusta, sanasta. - kirjoitettu on
ja luje kirjoitti:
Hän kyllä sanoi näin " älkööt kukaan teistä tehkö siten kuin minä tein vaan tehkää niin kuin olen teitä opettanut " Kuinkahan sellainen voisi rikkoa lakia joka on jo itsekkin kuin laki ja oikeus.
Etpä sinä nyt tunnu ymmrärtävän Jumalan sanaa !
Mutta osaat kyllä tehdä lainoja raamatusta, sanasta. - Jeesus
Ristiriitaa nähtävissä kirjoitti:
Eikös Jeesuksen pitänyt olla lain mukaan nuhteeton, viaton, puhdas ja synnitön?
Mites sovitat raamatussa virheettömän virheelliseksi?
Virhettä ei saanut uhrikaritsassa olla!Jeesus eli nuhteettoman elämän.Hän oli kuuliainen Isän tahdolle kaikessa.Hän ei myöskään muuttanut yhtäkään Isänsä käskyä,eikä säädöstä.Sapattia ei muutettu sunnuntaille Jeesuksen toimesta,eikä Jeesuksen maanpäälisen elämän aikana.Jeesus ainoastaan puhdisti sapatti käskyn sen alkuperäiseen Jumalalliseen kirkkauteensa,ottamalla siitä pois ihmisten siihen lisäämät säännökset,jotka olivat ihmistä vastaan.Lepopävä oli muuttunut niiden takia "kärsimysten päiväksi",jollaiseksi Taivaallinen Isämme ei ollut sitä tarkoittanut.Jeesus poistikin ne asetukset ja säädökset ja teki siitä ILON päivän.Hän sanoi että:"Sapatti on ihmistä varten,eikä ihminen sapattia varten".Hän siis vapautti tekemisen orjuudesta,että me saisimme omasta tahdostamme ja rakkaudesta Sapatin Herraan viettää sapatin omantuntomme mukaan,leväten ja hyvää tehden.Jeesushan sanoi,että sapattinakin on lupa tehdä hyvää.Näin opettaa Jeesus.Eikä meidän tarvitse tässäkään mennä ohitse Mestarin opetuksen kumpaankaan suuntaan.Kristuksen rauhaa kaikille,jotka Jumalaa rakastavat.tv.Sirkka Iita
- sini-silmänen
1. Hän oli lain antaja
Mistä muuten keksit, että Jeesus olisi sapattisin tehnyt töitä?Johanneksen evankeliumi:
5:17 Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä."
9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä. - onko siinä ero??
sini-silmänen kirjoitti:
Johanneksen evankeliumi:
5:17 Mutta Jeesus vastasi heille: "Minun Isäni tekee yhäti työtä, ja minä myös teen työtä."
9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.Jumala tekee sinun ja minun takia työtä jatkuvasti. Hän ei istu sorvin ääressä tahi käy kirpputorilla kauppaa. Haluaa vain, että kansa olisi sanan ääressä ja viettäisi siunausten ääressä aikansa.
Kerro, kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin. Aaannntttiiiipppaa tietenkin!
- Aramiz
Hän koetti panna asian Huvittavaksi. Eikö uskova 1 tunnekaan oikeaa Ramattua. Onko hän vain Ellenin oppilas joka nojaa Ellenin rintaa vastaan
Koska olet kaikki tietävä vastaa kaikkitietävän viisaudella. Ei tähän vastaukseen tarvita Elleniä lainkaan vain, Jeesus Factaa. Ole hyvä
ja vastaa.
Maran ata - välienkorjaaja
Aramiz kirjoitti:
Hän koetti panna asian Huvittavaksi. Eikö uskova 1 tunnekaan oikeaa Ramattua. Onko hän vain Ellenin oppilas joka nojaa Ellenin rintaa vastaan
Koska olet kaikki tietävä vastaa kaikkitietävän viisaudella. Ei tähän vastaukseen tarvita Elleniä lainkaan vain, Jeesus Factaa. Ole hyvä
ja vastaa.
Maran ataAntti se on yksin riitelemässä henkilökohtaisilla pilkoillaan.
Ei tule antista oikeaa vaikka saippualla pesisi! Aramiz kirjoitti:
ja vastaa.
Maran ataVoi tummutsit ja tammutsit Anttiseni!
- tästähän meidän on lähettävä
Aramiz kirjoitti:
ja vastaa.
Maran ataOletpa sinä Aravitsi.
- Aramiz
uskova_1 kirjoitti:
Voi tummutsit ja tammutsit Anttiseni!
Muista, että olet ottanut Jeesuksen pilkan kohteeksi.
Olet ottanut vääriä tutkinta kohteita. Elleniä tunnut tietävän vaikka ummet ja lammet, Kuitenkaan Raamatusta en näytä tietävän edes
alkeis tietoja. Etkä pysty edes yksin kertaisiin vastauksiin kun tosi tulee esiin. Koska sinulta puuttuu koko Kristinuskon alkeistieto. Näinhän asia on pikku tyttöseni.
Kylläpä Jesuiittain valheet ovat hyvin tarttuneet
kuitenkaan asioiden alkuvaiheiden Todenperäisyys
ei tunnu sinua kiinnostavan.
Tämä Antti Nimimerkkiä käyttävä loppu palstalla ei ole minä vaan sinun apurisi. Joka yrittää tehdä joka on tavallista Sinun uskollesi. Nyt alan ymmärtää sinua olet Yksin kertainen
alkeistiedossa josta kaikki opetus alkaa. Olet ohittanut alkeistiedot. Näin ollen koko Kristin uskon tietosi on hyvin vetisellä pohjalla.
Nevvoni on palaa alkujen linjalle ja aloita
opiskelusi sieltä. Ystävyydellä Aramiz Oikea Antti
Maran ata - Kun hän
Aramiz kirjoitti:
ja vastaa.
Maran ataEi tunne Raamattua. Siksi hän heittäytyy Pelleksi
Kuitenkin Hänen tulis alle viivata ne kohdat, joissa meidäntulisi naura hahh Hahhaa, Tämä on seurausta siitä kun vääryydellä paikataan toista vääryyttä. Vääryyskin tulee ´päättymääm Isoon vääryyteen Shalom. Kun ei tiedä, niin, pistää pelleilyksi. Jumalan rauhaa sinulle Jumalan Pelle
- alkoholist!
Viinan tuskassaan on Antti juonut korvikkeilla aivonsa rusinan kokoseksi! Siitä nämä ihme jutut on peräisin. Pienet vihreät miehet vainoavat Anttia!
- Aramiz
Päässyt jopa Alkoholistiksi: Kuitenkaan Aramiz ei ole Alkoholisti. Koska hän on Raivo raitis kaikin puolin ja toinen puoli on asiassa se, että Alkoholilla aivonsa pilannut ei pysty muuhun kuin sinun kirjoitus tyyliisi. Et pysty antamaan kysymyksilleni selvää vastausta?
Ja tämän johdosta koetat aloittaa heittää Sontaa
päälleni. Pysy asiassa ja lue huolella aloitus
ja vastaa asiallisesti, jos olet kykenevä siihen
Maran ata - ryypännyt
Aramiz kirjoitti:
Päässyt jopa Alkoholistiksi: Kuitenkaan Aramiz ei ole Alkoholisti. Koska hän on Raivo raitis kaikin puolin ja toinen puoli on asiassa se, että Alkoholilla aivonsa pilannut ei pysty muuhun kuin sinun kirjoitus tyyliisi. Et pysty antamaan kysymyksilleni selvää vastausta?
Ja tämän johdosta koetat aloittaa heittää Sontaa
päälleni. Pysy asiassa ja lue huolella aloitus
ja vastaa asiallisesti, jos olet kykenevä siihen
Maran atakoko yön?
- Lopeta toi
ryypännyt kirjoitti:
koko yön?
Juomises. Muuten joudut hoitoon. Vai hoitolastako kirjoittelet
- Paljastaa
ettei kysymykseesi tule vastausta vaan herjoja, joten voimme päätellä, ettei tietoa ole. Tällaisessa tilaneessa on paras tapa antaa olla. Mutta lopputulos on kuitenkin, ettei totuus pala tulessakaan. Odotetaan kunnes kirkastuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1386305Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto705237Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143675Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213270Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1132423Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12018Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne161313- 801184