Hei
Tein juuri foorumin, joka on tarkoitettu ystävien hakuun (ei senssejä), tervetuloa!
http://jmetso.proboards57.com/index.cgi
Ystävähaku palsta
21
10529
Vastaukset
- Pahvi
Mutta minä olen sellanen pahvipää, etten osaa tuota käyttää :)
- JewelHunter
kirjoittaudu ensin sisälle ja sen jälkeen on helppoa , ainakin pitäisi olla.
- asdfghjklöää
Voisiko nämä kaikkai ystävänhakijat jaotella eri "palstoille"...niinkuin vähän eri luokkiin esim. vähä alle ja yli kakskymmpiset, kolmikymppiset, nelikymppiset, paikkakunnittain, kaveruutta etsivät, toista sukupuolta etsivät jne. ??
- asdfghjklöää
Helpottaisi huomattavasti kaverin etsimistä...
- Yksinäinen kulkija
Keskustelukaveria, lenkkeilyä ja lämmintä yhdessäoloa. Harrastuksena myös tietotekniikka ja lukeminen
- yksinsoutaja
Yksinäisyys ei maistu mukavalle, ei tähän voi tottua. Ikäihmisten yksinäisyyden haitat tiedetään. Mutta mistä niitä miehiä voisi tässä 65 v iässä löytää? Kaikissa harrastuksissa käy enimmäkseen naisihmisiä. Mitenkähän pitäisi toimia,jos haluaisi ihan oikeasti tutustua johonkin ihan kunnolliseen 65 vuotiaaseen suomalaiseen mieheen.
- kotiäiti-69
Hei, mikä tämä osoite siis onkaan josta voin hakea ystäviä? Yllä olevalla linkillä ei pääse.. Kiitos!
- kaveria hakemassa
vieläkö linkki mahdollisesti toimii??
- vantaaltavain
ei toimi ainakaan miul
- 7+4
mitä järkeä nostella näitä ikivanhoja toimimattomia linkkejä esiin....???????????
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen ota pian yhtyttä t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle pian olen 55 vuotias nainen helsingistä t marita
- Anonyymi
sivua ei löydy
- Anonyymi
voi hitto. olikin vanha aloitus. kiitos marita ikuisesti 55 v
- Anonyymi
moi ota pian yhttä minuun olen 55vuotias nainen t marita
- Anonyymi
moi laita minulle äkkiä olen 55 voa
laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen pidetään yhtyttä t marita - Anonyymi
moi laita viesti jo olen 55 vuotias nainen helsingistä pidetään yhtyttä t marita
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen nainen helsingistä olen 55 vuotias nainen t marita
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997