suomennos apua pyytäisin'
eli mitä tarkoittaa:
Con ese swing me arrebata????
kiitos vastaajille
suomennos
7
772
Vastaukset
- oila ainnäk
voiko esa svingauttaa miinnuu arrea bataatilla??
- loreal,paris<3
Juu, mä oon opiskellu tätä kieltä aika kauan.
Suomennos:
Kaunis neitonen ui pohjoisessa. - ymmärrät vai
minäkin ymmärsin sen verran, että tiedän ettei kumpikaan teistä vaivautunut kääntämään oikein..
kiitos kumminkin.. ehkä joskus joku oikeesti osaa niin vastaa.. - enemmän
tekstiä että ymmärtää koko asiayhteyden.
Sitten varmaan selviää!? - juanesita
saisiko tietää vielä mistä biisistä on kysymys, en nimittäin muista kuulleeni tällaista missään biisissä ennen? ja vähän enemmänkin kyseisen laulun lyriikkaa.
- chaquita
Con ese swing me arrebata = tuon swingin kanssa hän saa minut mukaan..
arrebata=vetää, vetää mukaan,saada mukaan,otta pois jonkun kädestä- ymmärtääkö ...
Niin sain Ruotsissa asuvalta serkulta nauhan mitä se oli nauhoittanut telkkarista ja siinä ei tietenkään suomalaista tekstitystä ja se siinä heitti jonkun laulun pätkän!? niin se on siitä..
Niin jäi vain vaivaan et ymmärsinkö oikein kun en ole espanjassa mikään maailman paras..
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199