nykyään herkkupeppuja.Itse olen pitkälti yli 40v mutta otan aina n 25-28 v pojan mukaan ravintolaillan päätteksi sänkyyn.Minua ei todellakaan kiinnosta samanikäiset miehet.Oksettaa edes ajatella mennä sänkyyn jonkun 40v kans.Onko muilla naisilla samanlaista ongelmaa?Ja mitä mieltä miehet ovat tästä koska en todellakaan halua muuta kuin sänkykaverin mutta kun niistä ei tahdo päästä aamulla eroon.En tiedä tuliko tämä nyt oikealle palstalle mutta kai tän joku lukee.
Nuoret miehet on
42
3117
Vastaukset
- susanna.
On ne joo ihquja trimmattujen peppujensa kanssa.:)
(En tosin ole itse vielä 40-vee, mut anyway...)
Ne hakee kai jotain ÄITIÄ sussa, kun ei suostu pelkäksi panoheikiksi.:)- minä näytän
30v ikäiseltä.Mulla asuu aikuiset pojat vielä kotona koska opiskelevat.Huuli pyöreenä kattellaan sitten aamulla kun äijää lappaa vessaan että ketä noi on.Minä ajattelin että ne helpon seksin toivossa hakeutuu seuraan.Mulla on profiili täällä ja kaikki vastanneet ovat taas nuoria poikia alle 30v.Ei kukaan vanhempi ole edes kiinnostunut minusta.Ei kyllä haittaa mutta ei oikein jokapäiväiseen elämään tahtoisi jotain oman pojan ikäistä.
- joka päiväiseen
minä näytän kirjoitti:
30v ikäiseltä.Mulla asuu aikuiset pojat vielä kotona koska opiskelevat.Huuli pyöreenä kattellaan sitten aamulla kun äijää lappaa vessaan että ketä noi on.Minä ajattelin että ne helpon seksin toivossa hakeutuu seuraan.Mulla on profiili täällä ja kaikki vastanneet ovat taas nuoria poikia alle 30v.Ei kukaan vanhempi ole edes kiinnostunut minusta.Ei kyllä haittaa mutta ei oikein jokapäiväiseen elämään tahtoisi jotain oman pojan ikäistä.
elämään joku vanhempi, mutta sänkyelämään nuorempi. Siinä sulle ratkaisu. :)
- Muhahahhaa!
minä näytän kirjoitti:
Tädillä on suuret luulot itsestään!
- nainen 28v
minä näytän kirjoitti:
Et kyllä kovin vastuulliselta aikuiselta/vanhemmalta vaikuta, jos tuot kotiisi melkein omien poikien ikäisiä seksikumppaneita heidän kotona ollessaan. Järkyttävää!
Jos tää juttu nyt ei ole jotain liioittelua tai provoilua, niin korvien välistä vaikutat kyllä joltain teini-blondi-pissis-bimbolta, jos nyt ihan suoraan sanon mitä ajattelen. - vain kateelliset noin sanoo
minä näytän kirjoitti:
Ole iloinen että olet nuoremman näköinen!Kauniita naisia haluaa jokainen mies olkoot mies nuori tai vanha,ja varsinkin jos nainen on säilynyt hyvin ja on nuorekas eikä näytä vanhalta ollenkaan siis ei ole 40 tai yli 40 vuotiaan näköinen ja kun kukaan ei VOI USKOA että olet vanhempi vaan näytät 10-15 vuotta nuoremmalta.
Ne nuoremmat haluaa kosia sua? ole iloinen tästä ja nauti!
ei minuakaan kiinosta noi vahat rupsahtaneet omaikäiseni äijät! YAK! niissä ei ole mitään kiihottavaa!
Ei muinun tarvitse tyytyä VANHAAN UKKOON! koska olen myös 15 vuotta nuoremman näköinen kun olen,en ole kiinostunut omaikäiseni vanhoista äijistä kun itse näytän PALJON NUOREMMALTA!
28-30 vuotiaat ihanat komea kroppaset adonikset ne haluaa mua kosia! ja kun ne kuulee minkä ikäinen olen niin eivät voi uskoa! joskun minun pitää kaivaa passi esille kun kukaan ei usko :D
ja ps: ei ne mitään äitiä etsi,vaan naisellisen viehättävän nuorekkaan kauniin naisen! minulla on aina ollut VAIN nuoria miehiä,nytkin asun yhdessä jo 2 vuotta 28 vuotiaan komean pitkän uroksen kanssa ja hyvin meillä menee!!!!!!!
Miksi tyytyä vanhaan äijään?
ei ainakaan sellaisen naisen tarvitse tyytyä vanhaan äijään jos nainen on itse vielä kaunis ja nuorekas! miehiä riittää!!! ovat kuin AMPPAREITA ja sinä kaunis nuoren näköinen kukkanen!
NAUTTIKAAMME TäSTä NIIN KAUAN KUIN VOI! :D - mies 26v
nainen 28v kirjoitti:
Et kyllä kovin vastuulliselta aikuiselta/vanhemmalta vaikuta, jos tuot kotiisi melkein omien poikien ikäisiä seksikumppaneita heidän kotona ollessaan. Järkyttävää!
Jos tää juttu nyt ei ole jotain liioittelua tai provoilua, niin korvien välistä vaikutat kyllä joltain teini-blondi-pissis-bimbolta, jos nyt ihan suoraan sanon mitä ajattelen.Kerrankin nainen, jolla on edes hiukan vastuullisuutta ajattelussa. Pidä toi! :)) Erittäin harvinaista ainakin suomi24:ssä. Olen samaa mieltä sun kanssa, aloittaja vaikuttaa ihan bimbolta. Sitä paitsi, jos aloittaja olisi äitini, niin kyllä häpeäisin itseni maanrakoon, kun näkisin jotain toyboyta pyörimässä kotona viikonloppuaamuna.
- joo hävettää!!!!!!!!!!!!!!!
mies 26v kirjoitti:
Kerrankin nainen, jolla on edes hiukan vastuullisuutta ajattelussa. Pidä toi! :)) Erittäin harvinaista ainakin suomi24:ssä. Olen samaa mieltä sun kanssa, aloittaja vaikuttaa ihan bimbolta. Sitä paitsi, jos aloittaja olisi äitini, niin kyllä häpeäisin itseni maanrakoon, kun näkisin jotain toyboyta pyörimässä kotona viikonloppuaamuna.
Mä häpeän mun isää. se on vanha mutta varakas ukko ja se niin kuin 'ostaa' nuorten naisten rakkautta. ja kaiken pääle isäni on vanhan näköinen rupsahtanut 50 v. mutta,noi pimut ovat vain sen seurassa koska isällä on rahaa.
Yks mun tyttöystävistä 19 v on seurustellut myös isäni kanssa ja kun kuulen noita tarinoita niitten seksi-hommista niin ei voi muuta kuin nauraa vaikka oma isäni on,mutta,likka seurusteli vain rhana takia vanhan isäni kanssa,likka kerto mulle ja joskus häpeän itseni maanrakoon...jakkis..että noi pimut ei välitä ollenkaan vaikka vanhus on jo ryppyinen vanha haiseva muna,kunhan ukolla on rahaa??
- repesorsa
Ekaks naippastaan, sitte tsiikataan irtoisko vielä hiukka fyffee, safkaa taikka sopimus jatkopanoista. ei näytteleminen niin kauheen vaikeeta ole. miehillekkään.
- Ukko 30vee
Taidat olla pikemminkin 19 vuotta ja poikkeuksellisen kehittymätön.
- miesvm81
minusta vanhemmat naiset viehättää vain yhden asian takia...ne ei jää takertumaan samalla lailla kuin oman ikäiset/nuoremmat! Siinä ainoa syy miks nuoret miehet hakee vanhempaa...seksin takia....ei tarvitse viedä ulos ja ottaa asumaan!
- period
Katos katos, kuvittelee vanha harakka vähän liikoja itsestään. Ei ikäisistäsi naisista kukaan oikeasti ole kiinnostunut. Nuori liha on kimmoisaa ja parempaa kuin roikkuva ja vanha.
Ka kyllä, se roikkuu myös sinulla. - 4kymppinen mies
period kirjoitti:
Katos katos, kuvittelee vanha harakka vähän liikoja itsestään. Ei ikäisistäsi naisista kukaan oikeasti ole kiinnostunut. Nuori liha on kimmoisaa ja parempaa kuin roikkuva ja vanha.
Ka kyllä, se roikkuu myös sinulla.Minäkään en voisi kuvitellakaan ottavani vällyjen väliin oman ikäistä, raihnaista naista. Itse olen hyvässä kunnossa ja pidän itsestäni ja ulkomäöstäni huolta, joten mammautuneet oman ikäiset eivät todellakaan vedä puoleensa. Kyllä nuori on parasta.
- tuota ongelmaa
Kun haluat pelkkää sänkyseuraa, ja aina otat mukaasi reilusti nuoremman miehen niin
1. Näytät selkeesti nuorelle miehelle että "sulta saa"
2. Jos käyt samassa paikassa "aina", niin sana leviää kyllä --> toi antaa kun käyt tarjoomassa.
Kyllähän nuori mies on aina ollut "herkkupeppu", vaikka mä pidän omanikäisistäni, ei yhtään okseta vaikka mies on yli viisikymmentä. Ei tulis mieleenikään mikään äksön jonkun lapsem kanssa; hävettäs nää omat riipparinnat ja -beba :)
Maine kasvaa kyllä tolla menolla, mut kirjoituksestasi ymmärtää ettei se haittaa, aika surullista. Onkohan tunne-elämäsi ihan kohdallaan ? - M27
Helppo pano vaikkei nyt enää kuosissa olekkaan.
Ei mitään muuta. Muuten tuon ikäinen nainen on täysin out, varmaan kaikenikäisiltä miehiltä.
Panon lisäksi sille voisi olla vaikka tuollainen käyttötarkoitus niinkuin joku kirjoitti,ei muuta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000018127539 - itsestään
liikoja. Kuulisit vaan mitä kavereille kerrotaan susta...
Taidat olla vähän pimee.... - 35v N
En voi kommentoida yli 40 vuotiaan naisen näkökulmasta, koska olen vasta 35-vuotias.
Nykyinen suhteeni on fiksun 28-vuotiaan miehen kanssa ja minusta tämä on oikein hyvä yhdistelmä. 28-vuotiaat ovat vielä sporttisia, ovat työelämässä ja oikeesta aikuisia. En millään jaksaisi katsella jotain keskenkasvuista, jonka ainut prioriteeti on haaveilla vanhemmasta naisesta siksi kun kaveritkin haaveilee. Olenhan minäkin tuota miestä vanhempi, mutta ei sitä ulkonäöllisesti huomaa.
Tuollaista sun tyylistä elämää en viitsisi montaa vuotta elää. Haluan pysyvyyttä enkä mitään kertahoitoja.- ne pettää aina
Haluan pysyvyyttä enkä mitään kertahoitoja.
pysyvää parisuhdettako tarkoitat?
ei sitä ole olemassa,it's a ilussion' miehet pettää ennemmin tai myöhemmin vaikka pimu olisikin vielä nuori kaunis tai,vielä kaunis ja vanhempi.
ne pettää AINA.tää on FAKTA.
älä ole noin sinisilmäinen. - 35v N
ne pettää aina kirjoitti:
Haluan pysyvyyttä enkä mitään kertahoitoja.
pysyvää parisuhdettako tarkoitat?
ei sitä ole olemassa,it's a ilussion' miehet pettää ennemmin tai myöhemmin vaikka pimu olisikin vielä nuori kaunis tai,vielä kaunis ja vanhempi.
ne pettää AINA.tää on FAKTA.
älä ole noin sinisilmäinen.Kyllähän tätä elämää on nähty sen verran, että jo tietää että pettämistä tapahtuu. Sitä on itsellekin tapahtunut eikä pettäminen tosiaan liity millään tavalla petetyn ulkonäköön.
Kaikesta huolimatta haluan kuitenkin jonkinlaista pysyvyyttä ihmisuhteisiin. Suhteita voi olla monen tasoisia avioliiton ja yhden-illan juttujen väliltä. Tuollainen aloituksessa mainittu yhdenillan ravintola iskemiset ei tässä iässä enään kiinnosta. - man...
35v N kirjoitti:
Kyllähän tätä elämää on nähty sen verran, että jo tietää että pettämistä tapahtuu. Sitä on itsellekin tapahtunut eikä pettäminen tosiaan liity millään tavalla petetyn ulkonäköön.
Kaikesta huolimatta haluan kuitenkin jonkinlaista pysyvyyttä ihmisuhteisiin. Suhteita voi olla monen tasoisia avioliiton ja yhden-illan juttujen väliltä. Tuollainen aloituksessa mainittu yhdenillan ravintola iskemiset ei tässä iässä enään kiinnosta.naisen ikään. Jos ikäero olisi teillä toisinpäin voi olla ettei pettäisi. Noinpäin kun sulla, erittäin todennäköisesti jossain välissä tai sitten mies lähtee vaan kiitämään.
- 35v N
man... kirjoitti:
naisen ikään. Jos ikäero olisi teillä toisinpäin voi olla ettei pettäisi. Noinpäin kun sulla, erittäin todennäköisesti jossain välissä tai sitten mies lähtee vaan kiitämään.
Kyllä pettämistaipumus liittyy ihmisen perusluonteeseen eikä tähän ikäasiaan.
Itse ainakin olen huomannut, että pettämistä tapahtuu oli pariskunnan ikäero mikä tahansa.
Vai väitätkö, että kannattaa valita samana vuonna syntynyt ja vaikka itselleen sopimaton tyyppi ihan vaan siksi ettei kaveri ala pettamään? Tällähän ne kaikki perhekriisit saisi ratkaistua.
Pettäminen ei myöskään liity petetyn tai pettäjän ulkonäköön vaan ennemminkin luonteiden sopimattomuuteen ja arvoihin.
Mäkin voisin alkaa pettämään tätä mainitsemaani
miestä ihan vaan siksi, että voisin todistaa sulle, että olit väärässä ainakin meidän suhteen.
No arvoni vaan ovat toisenlaiset.
- M 29
mikä vanha ämmä. 35 v nainen on pääsääntöisest jo niin rupsahtanut niin eihän se kelpaa enää kuin hoidoksi.
Suurimmassa osassa maapalloa yli kolmekymppinen nainen ei kelpaa miehille enää kuin pyykinpesijäksi.
Suomessa reilu kolmekymppinen rupsahtanut nainen menee vielä ainakin jotenkin, täällä kun on monella miehellä niin huono itsetunto ja niin monella äiti hukassa.- oot jo vanha
Hei sä oot jo 29 v ,nauti vielä ulkonäöstäsi jooko? pian alat jo rupsahtaa kuule.kun kaikki suomalaiset miehet muuttuu just tuon sun ikäisen jälkeen kun ovat täyttänyt 30 v plösöksi ja naamakin muuttuu ihan persnaamaksi,kaikki rupsahdatte.
sä oot jo vanha äijä mun silmissä kuule,et enää mulle kelpaa.koska olen kaunis viehättävä hyvän näköinen trimmattu 30 vuotias nainen,en huoli vanhoja äijiä jotka on JO 29 v. - M 29
oot jo vanha kirjoitti:
Hei sä oot jo 29 v ,nauti vielä ulkonäöstäsi jooko? pian alat jo rupsahtaa kuule.kun kaikki suomalaiset miehet muuttuu just tuon sun ikäisen jälkeen kun ovat täyttänyt 30 v plösöksi ja naamakin muuttuu ihan persnaamaksi,kaikki rupsahdatte.
sä oot jo vanha äijä mun silmissä kuule,et enää mulle kelpaa.koska olen kaunis viehättävä hyvän näköinen trimmattu 30 vuotias nainen,en huoli vanhoja äijiä jotka on JO 29 v.itsestäsi ja sitten ihmettelet että miten minä voin olla sinkku....joopa joo.
tai kolmekymppinen nainen voi olla vielä ok kunnossa. 35 v ja ei. Silloin ei auta mikään kropan treenaminen, naama kun on rupsahtanut joka tapauksessa.. - miehille
M 29 kirjoitti:
itsestäsi ja sitten ihmettelet että miten minä voin olla sinkku....joopa joo.
tai kolmekymppinen nainen voi olla vielä ok kunnossa. 35 v ja ei. Silloin ei auta mikään kropan treenaminen, naama kun on rupsahtanut joka tapauksessa..sama pätee miehille. sitten kun ovat tai lähestyvät sitä 30 v niitten korppa muutuu niin nopeasti ja menee ihan paskaksi!!!!!
siis, nauti sä vielä vähän aikaan jooko? enemmistö suomalaisista miehistä muuttuu suuntaan pers-naamaksi läski kalja maha,ja pian sun munatkin rypistyy ja roikkuu niin mauttoman näköisenä sun jalkojen välissä, että vain huorat haluaa sua rahan takia vain vielä tyydyttää.
Joka paikassa huomaa kun joku nuori poika-miehet siinä 18-28 v on vielä kivan näköisiä mutta,ootappas kun tulet noita miehiä vastaan sitten kun ovat siinä 30 v tai 35 v niin yokkis vaan! niin ei voi uskoa, että toi oli se komea uros 2 vuotta sitten kun se oli JO 29 v...
Itsestäni ainakin tuntui helvetin omituiselta herätä ankaran ryyppäämisen jälkeen noin 20-25 vuotta vanhemman naisen vierestä.
Tai no ei se herääminen, mutta kalsarisillaan kun hiippailin aamulla kuselle niin vastaan tuli itseni ikäinen "poika" (mitenhän muuten vedinkin kalsarit jalkaan??).
Silloin päätin, että EI HELVETTI tämä ei tule toistumaan koskaan.- ei kiinnosta
Mies yleensä vanhenee paremmin kuin nainen. Kun mieheen tulee lisää karismaa niin nainen vain yksinkertaisesti rupsahtaa. Siksi on todella omituista jos joku sinusta kiinnostuisi, koska miehiä kuitenkin viehättää enemmän kaunis ja kiinteä, hedelmällinen ulkomuoto.
Tuolla oikeassa elämässä mitään kauniita keski-ikäisiä naisia ei näe lähes koskaan, suurin osa suomalaisista naisista "tätiytyy" kolmekymppisenä, ne jotka hankkivat lapsia parikymppisinä täytityvät jopa jo 25-vuotiaana! Olen itse tämän huomannut.
Tuolla ulkonä näkee vain kauhtuneissa verskapuvuissa ja muissa epäseksikkäissä vaatteissa laahustavia tätejä. Ja kun nelikymppisen naisen naamasta ei enää saa hehkeää muuta kuin Photoshopilla. Luonto tekee tehtävänsä.
Jätä nuoret miehet rauhaan äläkä kiusaa, me emme halua sinua.
- NoJust
"Onko muilla naisilla samanlaista ongelmaa?"
Niin, mikä on se varsinainen ongelma? Jos vanhemmat miehet ällöttävät, niin mikäs siinä, jos nuoremmissa riittää... - olla paljon
muitakin ongelmia...Helposti sä saat lihaa baarista. Ilmotat vaan että kuka lähtee panee mua niin puolet ilmoittautuu heti vapaaehtoiseks. Monelle kyl kelpaa ihan norsun näkönenki vanha ämmä. Muista ottaa jotkut paperit mukaan et voit todistaa että ettet ole norsu, mies ja että sut on ainakin joskus rekistöröity naiseks..
- *koville*
kun nainen toteaa, että nelikymppisenä ette kelpaa enää edes kierrätykseen.
Miesten "tyylikkäämpi" vanheneminen on muuten urbaani legenda. Jos katselette kaupungilla ympärillenne, ette näe yhtäkään yli 35-vuotiasta miestä, jota voisi sanoa "hyvin säilyneeksi" tai seksikkääksi.- Vanhat äijät on OUT!
puhut asiaa! joo kaupungilla ei näy yhtäkään yli 35 vuotiaasta miestä jota voisi sanoa 'hyvin säilyneeksi! seksikkääksi. joo ei todella! tuuppas ne vastaan parin vuoden päästä niin kyllä pelästyt!
noita miehiä käy vain pollaan kun saavat lukea täällä totuuksia ettei vanhat äijät kelpaa enää kellekkään naiselle ;)))))
VANHAT äijät on OUT!!
osat vaihtuu,naiset SAA nuorenpia adoniksia,ei tarvitse enää TYYTYä äIJääN JOKA ALKAA JO RUPSAHTAA HETI kun ovat täyttäneet siinä 30 v!
joo ei näy kaupungilla missään 35 tai yli 35 v miestä joka on hyvin säilynyt! ei näy joo! - viestiketjun aloittaja
miehillä ottaa koville koska tulee aina pakit.Moni mies luulee että tässä ollaan nyt nuorta tyttöä iskemässä ja kun käsken suksia kuuseen kuulen "onpas neiti nirppanokka" enkö muka kelpaa.Enkä todella raahaa miehiä väkisin kotia ja liiku joka viikonloppu ravintolassa iskemässä niin kun joku ymmärsi väärin.Ei kierrä sana kavereille koska ovat todella tyylikkäitä ja fiksuja persoonia.En pistänyt oikeaa ikää tänne koska joku nuori mies voi tunnistaa minut.Miksi te 20-30v täällä sitten otatte minuun yhteyttä jos olen VANHAN näköinen???Ihmetyttää...Yksi mies oli kommentoinut että ois aika karmea herätys jos heräis vanhemman naisen vierestä...HEI HALOO nää on melkein selvinpäin ja muistaa koko illan.Aina ollaan kamuja jälkeenpäin ja moikkaillaan vaikka olis poikasella muija mukana.Ja siitä roikkumisesta..EN ROIKU ja Rolf Nordström on hyvä ystäväni;)Ehkä kävin ehkä en...
- viestiketjun aloittaja
viestiketjun aloittaja kirjoitti:
miehillä ottaa koville koska tulee aina pakit.Moni mies luulee että tässä ollaan nyt nuorta tyttöä iskemässä ja kun käsken suksia kuuseen kuulen "onpas neiti nirppanokka" enkö muka kelpaa.Enkä todella raahaa miehiä väkisin kotia ja liiku joka viikonloppu ravintolassa iskemässä niin kun joku ymmärsi väärin.Ei kierrä sana kavereille koska ovat todella tyylikkäitä ja fiksuja persoonia.En pistänyt oikeaa ikää tänne koska joku nuori mies voi tunnistaa minut.Miksi te 20-30v täällä sitten otatte minuun yhteyttä jos olen VANHAN näköinen???Ihmetyttää...Yksi mies oli kommentoinut että ois aika karmea herätys jos heräis vanhemman naisen vierestä...HEI HALOO nää on melkein selvinpäin ja muistaa koko illan.Aina ollaan kamuja jälkeenpäin ja moikkaillaan vaikka olis poikasella muija mukana.Ja siitä roikkumisesta..EN ROIKU ja Rolf Nordström on hyvä ystäväni;)Ehkä kävin ehkä en...
asuin 17v lasteni isän kanssa joka oli minua 10v nuorempi.
- viestiketjun aloittaja
Vanhat äijät on OUT! kirjoitti:
puhut asiaa! joo kaupungilla ei näy yhtäkään yli 35 vuotiaasta miestä jota voisi sanoa 'hyvin säilyneeksi! seksikkääksi. joo ei todella! tuuppas ne vastaan parin vuoden päästä niin kyllä pelästyt!
noita miehiä käy vain pollaan kun saavat lukea täällä totuuksia ettei vanhat äijät kelpaa enää kellekkään naiselle ;)))))
VANHAT äijät on OUT!!
osat vaihtuu,naiset SAA nuorenpia adoniksia,ei tarvitse enää TYYTYä äIJääN JOKA ALKAA JO RUPSAHTAA HETI kun ovat täyttäneet siinä 30 v!
joo ei näy kaupungilla missään 35 tai yli 35 v miestä joka on hyvin säilynyt! ei näy joo!saman asian.Mikä siinä on että joka mies melkein rupsahtaa kun tulee 30v ikää???Mutta naiset ei.Joku tietenkin joka ei pidä yhtään huolta itsestään.Minusta tuntuu että jos nainen tekee lapset hyvin nuorena on vielä intoa ja muu elämä kiinostaa kun pelkkä kotielämä että pitää ulkonäöstään huolta.Minulta kysyttiin 30v paperit ravintolassa.Luulin sitä vitsiksi ja sanoin pokkana että just joo..."ei kun henkkarit esiin".Muuten ulos.
- nuoren näköisiä !
asuin 17v lasteni isän kanssa joka oli minua 10v nuorempi.
aghhhhhhhh,noi miehet ovat vaan niin kateellisia kun ne ei voi sietää jos nainen on vielä nuoren näköinen vaikka olisikin jo 35 v tai vaikkapa 50 v niin saavat nuorempia miehiä eikä vanhemmat tyypit kiinosta enää ollenkaan! niitä ottaa vaan niin pollaan!!! kun itse rupsahtavat ihan silmissä! Ei todella näy missään 35 v tai 50 v miestä josta voi sanoa aaaahhhhh kuinka ihana pakkaus vielä oot! NO WAY! noita paska naamoja ja kroppia näkee kaupungilla vain! heh! :D
OSAT VAIHTUU! naiset ei HUOLI enää vanhaa miestä koska heidän ulonäky menee lujaa alaspäin HETI kun ovat täyttänyt 30V! ps: ei miehet enää upeasti vanhetu NIIN KUIN ENNENVANHAAN! kun ne ei jaksa hoitaa itseään! katsokaa ympärille,sen näkee joka paikassa!
OSAT VAIHTUU NYT ON NAISTEN VUORO VANHETTUA TYYLLIKKääSTI , ja se joka väittää toisten on vain kateellinen ja ottaa niin pollaan kun vanhempi mutta, vielä HYVIN NUOREN näköisellä naisella on nuori adonis!UROS!
OSAT ON JO VAIHTUNUT! - N mielipide
"Miksi te 20-30v täällä sitten otatte minuun yhteyttä jos olen VANHAN näköinen??"
Ensinnäkin täällä netissä on paljon ihmistyyppin, jotka ovat saaneet päähän metsästää vanhempaa naista.
Toiseksi, jos näytät vihreää valoa yhdelle, niin sana kulkee, jonka jälkeen nuoren miehen koko jalkapallojoukkue alkaa yrittämään sua kilpaa.
Etkö muka huomaa käviälistalta tätä asiaa?
- minäkin yli nelkyt
olipa ketju !! Olen monesti miettinyt että mitähän näiden nuorten miesten päässä liikkuu kun hakee jatkuvalla syötöllä vanhempaa naista, mutta kyllähän me kaikki tiedetään mitä ne hakee. Itsellä henk.koht kokemuksia nuorita kolleista suht. paljon ja kaikille annan pakit!!!!!!! Ei todellakaan kiinnosta tollaiset pojan klopit!!!Kyllä vanhempi mies on kunnon mies ja todella taitava!! Oma ukko on pysynyt niin timmissä kunnossa nämä kaikki yli 20vuoden yhteiselomme aikana, eikä vieläkään ole rupsahtanut ,ainoastaan hiukset on harmaantunut mutta sehän on charmia Nam !! Joten kasvakaa nelikymppiset jo aikuiseksi!! T. 40 v
- totuus¨¨
on se, että vanhempi nainen saa helposti nuoren miehen, mutta vanha mies ei saa nuorta naista.
- tässä!!
joo ja ei ne nuoret miehet tiedä miten vanha tai nuori joku nainen on jos ne alkaa kosia tai flirttaa naisen kanssa!
Taidatte olla vain kateellisia ja ette voi sietää sitä että joku nuoren näköinen 40 v tai 40 v nainen saa vielä nuoria miehiä! :D
Ja miksi se nainen sitten saa?????
NO KOSKA TäSSä OLLAAN VIELä NIIIIN HYVäN JA NUOREN NäKöINEN! HEHEHEHEHEHEHEHE!!! SAMA TääLLä AP! vanhoja äijiä en huoli! en ainakaan vielä,kun ei tarvitse! nuoria uroksia mun ympärillä vaan pyörii!
NAUTI VAAN! - minäkin yli nelkyt
tässä!! kirjoitti:
joo ja ei ne nuoret miehet tiedä miten vanha tai nuori joku nainen on jos ne alkaa kosia tai flirttaa naisen kanssa!
Taidatte olla vain kateellisia ja ette voi sietää sitä että joku nuoren näköinen 40 v tai 40 v nainen saa vielä nuoria miehiä! :D
NO KOSKA TäSSä OLLAAN VIELä NIIIIN HYVäN JA NUOREN NäKöINEN! HEHEHEHEHEHEHEHE!!! SAMA TääLLä AP! vanhoja äijiä en huoli! en ainakaan vielä,kun ei tarvitse! nuoria uroksia mun ympärillä vaan pyörii!
NAUTI VAAN!Ei täällä kateellisia olla, kyllä tässä itsekin vielä ollaan nuoren ja hyvänäköinen . ja jos suoraan sanotaan tunkua olis ollut mut EI KIITOS ! No nautippa vaan olosta jotain kait sunkin täytyy vielä itselle todistaa, sitä se vaan on. Jokainen tallaa tyylillään!! Mie ainakin nostan hattua keski-ikäsille miehille!!!!!!Te osaatte ainakin vanheta tyylikkäästi.;)
- missäää tyylikästä
minäkin yli nelkyt kirjoitti:
Ei täällä kateellisia olla, kyllä tässä itsekin vielä ollaan nuoren ja hyvänäköinen . ja jos suoraan sanotaan tunkua olis ollut mut EI KIITOS ! No nautippa vaan olosta jotain kait sunkin täytyy vielä itselle todistaa, sitä se vaan on. Jokainen tallaa tyylillään!! Mie ainakin nostan hattua keski-ikäsille miehille!!!!!!Te osaatte ainakin vanheta tyylikkäästi.;)
No ei kyllä yhtäkään vanhaa 'tyylikästä '?????
vanhaa äijää kaupungeissa kyllä kävele!
kaikki vanhan näköisiä rupsahtaneita kroppia ja nuuhtuneita pärstiä ihan jokaisella.
ja heti kun noi tyypit täyttää 30 v sitten on kyllä tervemenoa tyypien ulkonäön suhteen! - just on
tässä!! kirjoitti:
NAUTI VAAN!että moni nainen ei enää näytä sen ikäiseltä kun oikeasti on.Ennen 40v näytti paljon vanhemmalta kuin tämän päivän 40v nainen.Käytetään nuorisovaatteita ja samat vaatteet käy tytölle ja äitille.Me ollaan kun siskokset ja käytetään samoja kuteita.Ikä on vain numero ihminen voi olla vaikka mitenkä nuori olemukseltaan.T:ei tätimäinen 40v .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283