Että missäpä olette autokoulunne käyneet? Itse ajoin kakkosvaihteen Keravan autokoulussa. Kysyin siksi että minua kiinnostaa miten erilaisia opetuksia olette saaneet.
Pieni uteliaisuus
14
711
Vastaukset
- Mikä se on?
Minä kävin autokoulun ainakin yhdellä kertaa?
- sinivilkku
kauan kauan sitten, oli vain yksi vaihe :)
autokoulun kahteen kertaan. Ensin 1962 kuorma-auton ammattikortin ja sitten uudestaan 1964 armeijan kortin.
.....mitään "vaiheita" käymättä, AB-kortin nimikkeellä tuo koulu irtosi 3500mk investoinilla....
Lienee nyt joku 'liikennekoulu'?
Kun ajoin viimeistä harjoitusajoa, käski opettaja Viikin suoralla painaa napin lautaan. Dodge Kingsway mallia 'von anno dazumal' kulki 130 km/h hirveän tuulenhuminan kera.
Ihmetelkää sitä Viikin suoraa nykyisin: Esteitä, esteitä ja taas esteitä (valoja, kavennuksia, korokkeita suojateineen ymym.) !- zozo
Stadissa kevarikortti. Sitten floridassa autokortti.
Stadissa pääsi sitten autokoulusta. Piti vaan suoritta kirjalliset ja inssi. - luvulla
opetusluvalla, inssi Hyvinkäällä. Ei maksanut paljon, opetukset kaikuvat korvissa yhä ja ekalla mentiin läpi.
- Rellu5L
Opetusluvalla, inssiajo autokouluautolla Aleksanterinkadulla, siis Helsingissä, tähän ei kukaan enää pysty.
- The Rat
Helsingin kantakaupungin alueella tuo tuli käytyä.
- vazman
Lahden seudun autokoulussa kävin koko ruljanssin.
Ja näin ohimennen sanoen,olin tyytyväinen saamaani opetukseen sekä opettajiin. - Ikävä tyyppi
..nimeltä Hämeenlinna. Keskustassa paljon yksisuuntaisia katuja. Alkukesästä ajelin siellä pitkästä aikaa ja huomasin, että osa kaduista oli katkaistu liikenteeltä kokonaan ja jotkut yksisuuntaiset vaihtaneet suuntaa. Meinasi mennä kiertelyksi mutta ei mennyt.
- 6000rpm
Mitä??!! Pääsitkö muka ajamaan kakkosvaihteenkin? Minä olen aina uskaltanut körryyttää vain ykkösellä, ne on kaahareita varten ne muut vaihteet...
- Tuli vain mieleen
http://www.keravanautokoulu.fi/IIvaihe.htm
Ekasta saa väliaikaisen ajokortin, kakkosvaiheesta varsinaisen ajokortin. - Ajaxblig
Tuusulan autokoulussa pyöräkortti, ja kun "aikuistuin" oli se paikka jo historiaa. Autokortin 1 ja 2 autokoulu Vilkussa, Hyrylässä.
Terveisiä vaan Vilkun perustajalle Reijolle, jos vielä luetua ymärrät! Hieno opettaja! Myi sittemmin yrityksen "jälkipolville". Hienoa poppoota sekin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935