Mikä h...i nostaa autossani vielä lämpöjä. 1.Nesteet eivät sekoitu, eivätkä vähene (Jäähd.nesteen co2 pitoisuus mitattu), 2.termostaatti vaihdettu 3. Jäähdytin puhdas&hyvä 3.vesipumppu vaihdettu 4. Syyläri & koko järjestelmä puhdas 5.painekorkki uusittu 6.fläkti antureineen toimii 7. lämpömittari ei valehtele
Auto lämpenee pahiten 5.vaihteella matkavauhdissa,jolloin pitää jäähdytellä lämppärin puhaltimella.Matkustamoon on mielestäni pinttynyt outo palaneen käry. Lisäksi olen kuulevani moottorista ikäänkuin suhinaa.Osaako kukaan keksiä pätevää syytä lämpeämiselle.
lämmöt nousee
10
1027
Vastaukset
- Ollu
vielä auton merkki??
Yksi vaihtoehto on että järjestelmässä on ilmaa, ja sen takia vesi ei kierrä..
Koeta etsiä ilmaus ruuvvia??
Jos ei löydy koetat auton käydessä raottaa ylävesiletkua, ja kaveri taasen kaataa paineastiaan lisää nestettä.
Siitä minä lähtisin vikaa etsimään, voihan siellä olla muutakin tukossa mutta harvemmin.- p.....e
323 mazda 1.6i 8-v
- puhut
Tutki se jäähdytin
- asentaja..
Kokeilepas sormella jäähdyttimen putkien välissä olevia ohuitä jäähdytysripoja. Todennäköisesti rapisevat irti.
ainakin Fordien jäähdyttimet oli jo uutena alimitoitettu Suomen kesän helteisiin. Lieneekö muillakin merkeillä säästetty tälläkin tavalla väärässä paikassa?
- Dr.Alban
Voi olla kansipahvikin.
- p....le
pahvi vaihdettu, ei auttanut. Onkohan muuten termari oikea (88C, antoivat varaosaliikkeestä). Seuraavaksi kai uusi kansi, sitten kai jo kaikki mahdolliset jo vaihdettukin(jäähdytin ok)
- Iso--A
Vaikuttaa jonku verran. Mulla on Nissanissa valot juuri mukavasti sekottamassa ilmavirtauksia ja estämässä tarpeellisen ilmamäärän pääsyä suoraan koneeseen. Ei toki mahdottomasti vaikuta lämpöihin mutta silmällä huomattava ero kuitenkin mittaria silmäillessä.
- ajattelija.a
Jos ei, niin auto ylikuumenee ja voi hajottaa kampiakselin joka johtaa kalliiseen remppaan. Ostä hyvä mies uusi plexti jo tänään.
- audi200
kai flekti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215804- 601967
- 251409
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531077Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661059Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431036- 511032
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985