Tai unelmia?
Itse haluaisin "vielä" jotenkin kehittää itseäni.
Syksy on jotenkin sellaista aikaa, että jotakin voisi vielä tehdä uudistuakseen.
Ja jonkinlainen lomamatkakin olisi kiva tossa sohjon aikaan.
Mites sinä olet ajatellut tämä pimeen ajan suhteen?
Onko sinulla haaveita,,?
10
459
Vastaukset
- Vain
Haluaisin takaisin työ elämään.
Vaikka osa-aika sellaiseen.
Työkyvyttömyys eläkkeellä olo tympii. - tumpelo
että tämä syksy menis yhtä nopsaan kuin meni kuuma kesä. en pidä syksystä kun lehdet on puista tippuneet ja alkaa loska keli ja hirvittävä pimeys.
haaveilen lämpimästä kesästä ja että saisin eläkke-asian kuntoon. - Pirre*
se toteutuu kenties.
Minä en kehitä enää itseäni, - toivoton tehtävä :)- Akaton mies
Tottahan niitä haaveita on paljonkin, sellaasia päiväunia työnteon ohes tuolla pajas ja maantiellä. Hyviä passipaikkoja tulevas hirvijaharis, hyvää saalista joka syksyyseltä muikkuapajalta. Olishan se lomareissukin jotaan. Ja ennenkaikkea notta "länsirannikon" tytön jalat paranis, ja mieluuten pysyvästi. Kyllä ne paraneekin, niin monta pyyntöä on nykkin vetämäs. Sitten hyviä syysilimoja puolukka mettähän, ja yhtä tai vaikkapa usiampaakin lastenlasta kans oon orotellu, pääsis paappa lykkäämähän lastenvaunuja tai rattahia, sitä ootan kovasti. Tässä mun haavehet, uskoosin jotta kyllä nämä toteutuu.
- mumska
haaveeni ja pistin pukstaavin sopimukseen joka tekkee mulle kiiltävän uuven kylypyhuoneen.
Mun ei tartte muuta ko kulukija kolomeviikkua
kyykkypaskalla mehtäsä.- sellasesta, että
Saisi vihdonkin ton pääkoman sinuksi itteni kanssa. On ollut "lievästi" alamaissa koko akka jo pitkään ja tarpeeton olo...
- Pirre*
toivottavasti ei sada lunta vielä..:)
Pirre* kirjoitti:
toivottavasti ei sada lunta vielä..:)
mulla haaveita. On karsiutunut elämän myötä pois sekin ainoa.
Kaukomatkallakin kävin. Rosvo ryösti minulta 40 000 tögrögiä pääkadulla keskellä päivää (toki vain 30 euroa).- Pirre*
sitroen kirjoitti:
mulla haaveita. On karsiutunut elämän myötä pois sekin ainoa.
Kaukomatkallakin kävin. Rosvo ryösti minulta 40 000 tögrögiä pääkadulla keskellä päivää (toki vain 30 euroa).No onnittelen matkan johdosta, en oleeeee kadee, eeen yhttää sitten :/ - oliko onnistunut reissu?
- Anelma
Pirre* kirjoitti:
No onnittelen matkan johdosta, en oleeeee kadee, eeen yhttää sitten :/ - oliko onnistunut reissu?
Terveyttä, rakkautta, ruokaa, juomaa,,,jne,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842159Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262040Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771412Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101410- 671303
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071045Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811012Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266997Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990- 131898