1) Kun saat viestin, mihin kiinnität huomiosi ensin? Tsekkaatko henkilön profiilin ja jos, niin katsotko ensimmäisenä kuvan jos sellainen on? Vai luetko ihan ensimmäiseksi viestin ja sitten vasta profiilin, mikäli sait orgasmin viestiä lukiessasi. Ts. etkö edes tutustu profiilin jos viestissä ei ole mitään hienoa?
2) Jos viesti on asiallinen ja profiili vastaa hakemaasi tai on jopa vielä parempi, voitko jostain syystä jättää silti vastaamatta? Ja mikä on se syy?
3) Jos olet ottanut johonkin ensin yhteyttä, oletko yhtäkkiä lopettanut vastaamisen hänen viestiin/viesteihinsä ja miksi?
Kysymyksiä
5
818
Vastaukset
- Sinulle....
3. kohtaa tapahtuu yhtenään, silloin kun mies osoittautuu liian tungettelevaksi, vetäydyn vain pois. toisin sanoin mies etenee liian kovalla vauhdilla henkilökohtaisiin asioihin/seksiin.
- Valtiatar3
katson profiilin, mutta luen kuitenkin sitten myöhemmin aina myös viestin.
Voin jättää vastaamatta, jos aikani on rajallinen. Saatan myös vastata joskus myöhemmin.
Lopetan vastailun, jos kiinnostus häviää esimerkiksi pelkän seksin vonkaamisen vuoksi. Sanon yleensä että nyt lopetan. - toiminta
1. Tsekkaan profiilin. Luen sen ja katson kuvat ja sitten viestin. Avauksia naisilta tulee kyllä todella todella todella harvoin. Tasan kerran olen jättänyt vastaamatta. Silloin profiilissa ei kerrottu oikeastaan yhtään mitään ja viesti oli tasoltaan: Moi! Veikkaisin, että oli kuitenkin joku homopetteri 15v jonka piti testailla tippuuko tohonkin jotain kiimaisia vastauksia. Muuten, jos on ollut kiinnostava profiili niin olen vastannut itse pidemmällä viestillä tai vähemmän kiinnostavassa yhtä lyhyesti kuin mitä avaus on ollut.
Yhtään pidempää avausviestiä en muista yhdeltäkään naiselta ikinään saaneeni :(
2. ks edellinen eli en.
3. En. Tosin, jos pitkään viestiin saa vastauksen joka on todella lyhyt niin en todennäköisesti itsekään kirjoita enää pidemmälti. En myöskään ylläty, kun siihen ei enää tule vastausta. Onpahan aikaa kun viimeksi sellainen ongelma on ollut. :)
1. Kyllä sen viestin luen aina ensimmäiseksi, sitten katson profiilin. Kuvan tietysti katson, jos sellainen on, mutta sen puuttuminen ei oikeastaan häiritse. Tosiaankin niitä viestejä tulee niin harvakseen, voi vaikka ajankulukseen profiilin katsoa, vaikka viesti ei yhtään sytyttäisikään ja lähes poikkeuksetta vastaankin.
2. Tulikin jo sanottua, vastaan kaikille vähänkin kiinnostaville.
3. Luultavasti on niinkin käynyt joskus. Syynä voi olla esimerkiksi se, ettei toinen osapuoli vaikuta kovin innostuneelta, laittaa parin rivin viestejä tai kyselee muttei kerro itsestään mitään. Yksipuolista viestittelyä en kovin pitkään jatka.- vastaantähän
Mulla on ollu kuvallinen ilmo täällä noin 4kk. Viestejä saan päivittäin noin kuudelta uudelta typiltä, joinain päivinä yhteydenottajia on parikymmentä. Kaikille en yksinkertaisesti pysty vastaamaan.
1) Luen ensin viestin ja lähes aina katson profiilin. Jos profiilissa ei ole kuvaa, en lue pr enkä vastaa viestiin.
jos profiilissa ei ole mitään mielenkiintoista en vastaa viestiin vaikka mies olisi mukavan näköinen.
Itse hoidan ulkonäköäni ja pidän ihmisistä jotka kokevat ulkonäöstä huolehtimisen myös tärkeäksi.
2) Jos viesti on asiallinen ja profiili hyvä, nin usein vastaan viestiin.
jos jätän vastaamatta tarkoittaa se sitä että minulla on muuta vipinää ja muita mielenkiintoisia ihmisiä viestilistalla.
3) Olen ottanut muutamaan itse yhteyttä. Kaksi olen tavannut ja viesteily loppui siihen koska välillä ei kipinöinyt. Yksi oli kamala juntti, hänelle en vaan enää vastannut, en tiennyt miten sanoa se hänelle. Mutta ei hän langoille roikkumaankaan jäänyt.
Minuun ensin yhteyttä ottaneille on kirjoittelu jäänyt muiden mielenkiintoisempien ihmisten tapaamisen myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1734386Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1342788Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va272416Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos581877Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3811833Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi641514Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu221489Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt281472Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy861453Pitäisikö ilotulitteiden myynti kieltää?
Esim jyväskylässä ainakin on ammuttu ilotulitteita päin ihmisiä ja autoja. Samoin Helsingissä? Pitäisikö ilotulitteiden1101430