pesu

peestä

Olis kyllä kiva nähdä Pesut johtamassa Suomea. Porukka jolla ei ole yhtenäistä ajatusta vaan kaikki menee omia polkuja hu hu. Ei mitään linjaa.

20

1602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varsin

Hauskaa porukkaa tuntuu olevan:)
      Ei Perussuomalaisia voi tosissaan ottaa,huumorin kannalta kylläkin.

• mmxx

Jeps etenkin tämä Karhulan keisari joka asuu Länsi Kotkassa mutta sirkus tarvii pellen.

• Ei ole lahko meille on jokaisella omia aivoja, meitä ei ole aivopesty eikä käsketään ylhäältä päin.

• jarilind

Olishan se kiva nähdä. Tämä vallassa olevien "yhtenäinen" linjahan on jo nähty. Voiko asioita hoitaa ilman puoluekuria, tasapäistämistä ja omaan napaan tuijottamista? Kyllä voi. Siksi kannattaa äänestää omilla aivoillaan ajattelevia rohkeita Perussuomalaisia.
      Kyllä me olemme todella monesta asiasta toistemme kanssa samoilla linjoilla. EI meidän tarvitse ollakaan kaikesta samaa mieltä, eihän muuten synny mitään uutta. Linjattomia emme ole.
      Linjattomuutta voi etsiä niitä puolueista ,jotka vallassa ollessaan tekevät ensin huonoja päätöksiä ja sitten kun vaalit lähestyvät alkavat vaatia kovaan ääneen muutoksia noihin samoihin päätöksiin!
      Esim.eläkeratkaisut. Se on niin kuin alkaisi väitellä itsensä kanssa. Jos jokin on linjattomuutta, niin tuollainen tekopyhyys.Ja juuri tuollaiset puolueet(Keskusta,SDP ja Kokoomus) ovat olleet tekemässä "vastuullisia" päätöksiä. Miten niiden vastuullisuuteen ja linjakkuuteen tulisi nyt luottaa? Miksi seuraavat neljä vuotta jotenkin poikkeaisivat näistä menneistä neljästä? Eivät mitenkään ,jos vanhat valtapuolueet jatkavat touhuamistaan.
      Ei, ei rikkailla mitään hätää tule olemaan,mutta vähävaraisemmilla kyllä. Ja sen vuoksi on olemassa puolue joka puolustaa heitä,Perussuomalaiset.

Ystävällisin terveisin Jari Lindström kansanedustajaehdokas/PS Oravala
      http://jarppalindstrom.kotisivukone.com/1

• en luota

Tony Halme on oiva esimerkki siitä miten mm. alkoholi-ongelmainen käyttäytyy kun pääsee eduskuntaan. Siinä unohtuu köyhät ja kaikki lupaukset ( varmasti oli tosissaan sinne pyrkiessään ). Siinä vain käy niin, että oma napa on aina ensimmäisenä. Jäädään sairaslomalle ryyppäämään, ajetaan verorahoilla taksilla ym. mistä emme tiedäkään. Kyllä kansanedustajalla pitää olla jonkin tason sivistys, vaikka periaatteessa tavallisen kansalaisen sinne kuuluisi päästäkin. Se nyt vaan on niin, että rahvas käyttäytyy miten käyttäytyy, VARSINKIN PÄIHDE-ONGELMAISET. Onhan toki "herroillakin" päihde-ongelmat, mutta tämä Tony oli varsinainen vitsi.
        Siis jokaisen ehdokkaan taustat ja elämäntavat vain esille vaikka sitten näillä palstoilla.
        Jos ei osaa hoitaa omia asioitaan, niin miten sitten yhteisiä?

• www.perusraul.ehdolla.fi
        en luota kirjoitti:

Tony Halme on oiva esimerkki siitä miten mm. alkoholi-ongelmainen käyttäytyy kun pääsee eduskuntaan. Siinä unohtuu köyhät ja kaikki lupaukset ( varmasti oli tosissaan sinne pyrkiessään ). Siinä vain käy niin, että oma napa on aina ensimmäisenä. Jäädään sairaslomalle ryyppäämään, ajetaan verorahoilla taksilla ym. mistä emme tiedäkään. Kyllä kansanedustajalla pitää olla jonkin tason sivistys, vaikka periaatteessa tavallisen kansalaisen sinne kuuluisi päästäkin. Se nyt vaan on niin, että rahvas käyttäytyy miten käyttäytyy, VARSINKIN PÄIHDE-ONGELMAISET. Onhan toki "herroillakin" päihde-ongelmat, mutta tämä Tony oli varsinainen vitsi.
        Siis jokaisen ehdokkaan taustat ja elämäntavat vain esille vaikka sitten näillä palstoilla.
        Jos ei osaa hoitaa omia asioitaan, niin miten sitten yhteisiä?

Niin niin.

Aina on helppo haukkua ja solvata, kannustusta vaikeampi antaa. Luulisi itselläkin olevan paha olla kun aina pitää mollata niitä, jotka yrittävät.

Löytyy noita rattijuppoja muistakin puolueista kuin tuo Halme. Ja muijansa pieksijöitä, muutaman paikallisen mainitakseni.

Muutama vuosi takaperin yksi ajoi kännissä suojatiellä olleen naisen yli. Mutta kaikki unohtuu, kun pääsee arvostelemaan PS:ää.

Ja koulutuksesta, on joku koulutus tullut hommattua, jos se siitä on kiinni. Vähän, mutta itseäni kiinnostavaa.

Raul Lehto

• edellinen
        www.perusraul.ehdolla.fi kirjoitti:

Niin niin.

Aina on helppo haukkua ja solvata, kannustusta vaikeampi antaa. Luulisi itselläkin olevan paha olla kun aina pitää mollata niitä, jotka yrittävät.

Löytyy noita rattijuppoja muistakin puolueista kuin tuo Halme. Ja muijansa pieksijöitä, muutaman paikallisen mainitakseni.

Muutama vuosi takaperin yksi ajoi kännissä suojatiellä olleen naisen yli. Mutta kaikki unohtuu, kun pääsee arvostelemaan PS:ää.

Ja koulutuksesta, on joku koulutus tullut hommattua, jos se siitä on kiinni. Vähän, mutta itseäni kiinnostavaa.

Raul Lehto

Ei suinkaan tarkoitukseni ollut sinua tai puoluettasi haukkua tai solvata! Tarkoitin Halme esimerkkinä miten ihminen, jolla on omia ongelmia, ei pysty hoitamaan edes omia töitään, saatikka sitten yhteisiä tärkeitä asioita. On totta mitä mainitsit näistä rattijuopoista ja vaimojen hakkaajista, heistä ei kuitenkaan ole kirjoitettu yhtä paljon, eivätkä ole olleet sellaisia aikoja sairaslomalla, siis nimenomaan päihteiden käytön takia. Ehkä he ovat myös voineet vaikuttaa mediaan, kirjoitetaanko vai ei. Siis eihän heistäkään tiedä osaavatko tai onko edes haluja niihin tekoihin joita vaalilupauksissa lupaavat.
        Vaikutat sivustoillasi ihan fiksulta ja tarpeeksi sivistystäkin saaneelta nuorelta mieheltä. Älä siis ota helposti hernettä nenääsi, sen käsityksen vastauksestasi sain. Onnea sinulle:-))

edellinen kirjoitti:

Ei suinkaan tarkoitukseni ollut sinua tai puoluettasi haukkua tai solvata! Tarkoitin Halme esimerkkinä miten ihminen, jolla on omia ongelmia, ei pysty hoitamaan edes omia töitään, saatikka sitten yhteisiä tärkeitä asioita. On totta mitä mainitsit näistä rattijuopoista ja vaimojen hakkaajista, heistä ei kuitenkaan ole kirjoitettu yhtä paljon, eivätkä ole olleet sellaisia aikoja sairaslomalla, siis nimenomaan päihteiden käytön takia. Ehkä he ovat myös voineet vaikuttaa mediaan, kirjoitetaanko vai ei. Siis eihän heistäkään tiedä osaavatko tai onko edes haluja niihin tekoihin joita vaalilupauksissa lupaavat.
        Vaikutat sivustoillasi ihan fiksulta ja tarpeeksi sivistystäkin saaneelta nuorelta mieheltä. Älä siis ota helposti hernettä nenääsi, sen käsityksen vastauksestasi sain. Onnea sinulle:-))

Aivan, ilmaisin huonosti, jos käsitit että loukkaannuin. En todellakaan.
        Tarkoitin todeta vaan että asioita käsitellään yleensä negatiivisesti. Ja usein kirjoitan kovin sanoin, en silti ole loukkaantunut tms...yritän kehittyä asiassa.

Totta on että Halme on sössinyt ja pahasti. Mutta halme ei ole PS mies oikeasti, vaan halusi väärin syin eduskuntaan.

Ja olen myös sitä mieltä, että puoluuen on katsottava asiassa peiliin. Toisaalta jos Halme olisi heivattu, niin olisi pilkattu että kaveri jäi hätään.

Tosin Halmetta on nyt kuunneltu, ymmärretty ja hyysätty. Ihmiset saa ihan vääränkuvan kun Halmetta repostellaan. Toivon että Halme tekee päätöksensä, fiksusti.

Näistä muista on kirjoitettu kyllä aikanaan. Halme on vaan yhtä sitkeä törmäilijä kuin Matti Nykänen.

Minä olen kertonut miksi lähdin mukaan ja olen luvannut pitää maakunnanasiat esillä, aina vain kun on tilaisuus. Totta on että politiikan peli on minulle vieras, siihen en halua alistua. Mutta kaikki jotka minut tuntevat, tietävät että varmasti saan suuni auki.

• Atletics

Persu on parempi kuin sossukka!

• Hallitsevat

Ja näköjään omistavat tämän Kotkan palstan.
      Kaksi eri kirjoitusta jotka koskevat sensuuria ja erästä Pesun ehdokasta ovat poistettu.
      Kuinka te Perussuomalaiset voitte elää tämän kanssa,itse toitotatte avointa keskustelua kunhan se ei mitenkään koske teitä.

Minä en ole huomannut poistettuja...?

Kirjoitin jo aiemmin, että kuka on tämän palstan sheriffi?

Minä en hyväksy sensuuria, ainoastaan jos se on jo loukkaavaa tekstiä niin pois. Pienestä ei pidä ottaa nokkiinsa.

Laittaa paikallislehtiin yleisönosastolle niin saadaan ne esiin, jos tosiaan on niin että näitä poistetaan.

Raul Lehto

• nyt....
        www.perusraul.ehdolla.fi kirjoitti:

Minä en hyväksy sensuuria, ainoastaan jos se on jo loukkaavaa tekstiä niin pois. Pienestä ei pidä ottaa nokkiinsa.

Laittaa paikallislehtiin yleisönosastolle niin saadaan ne esiin, jos tosiaan on niin että näitä poistetaan.

Raul Lehto

mitä on poistettu....edelleen ihmettelen herkkähipiäisyyttänne

• www.perusraul.ehdolla.fi kirjoitti:

Raul Lehto

tiedän että palstalle ei ole sheriffi, joten jos haluaa viestin pois kuka tahansa voi soitaa yläpitoon.
        Toivottavasti tämä ketju säilyy

nyt.... kirjoitti:

mitä on poistettu....edelleen ihmettelen herkkähipiäisyyttänne

Kuulin, että kirjoituksia on poistettu missä ehdokasta arvostellaan fyysisin ilmauksin ja ulkomuodon perusteella jne.

No, palstalla on säännöt ja niitä olisi hyvä noudattaa. Onko sinusta oikein pilkata vaikkapa ulkonäköä?

Jos puhut herkkähipiäisyydestä, ota monikko pois. Jokainen meistä päättää itse, ei pesu.Minulla ei palstalla sensoria ole.

Raul Lehto

• SotVet

Jos olisimme jenkkejä olisi helppo valita kahden pahan välistä, meillä niitä kuitenkin taitaa olla 12 vaihtoehtoa pl. joogalentäjät, eläkeläispuolue jne.
      On helpoa aina tuomita ja kärjistää mm. tämä pesu-puolue esim. populismista, mutta onko populismi sitten kansan huomion ja äänten hakua vaiko puuttumista sellaisiin ongelmiin, jotka todella vaivaavat kansalaisiamme?
      Vaalimaan rekkajonot, jotka kohta muuttuvat Itä-Uudenmaan rekkajonoiksi, saavat todellisen huomion vasta sitten, kun "oikean" Suomen liikenne häiriintyy.
      Venäjän kanta on, että Suomen täytyy järjestää jonotuskaistat heidän rekoilleen ja meidän asiasta vastaava ministeriömme onkin jo ehdottanut Hamina-Vaalimaa -tien järjestelyn rahoitusta. Hyvä, mutta...
      onko tämäkään yksin Suomen kustannettava, koska tämä tavaraliikenne ei meitä sponssaa millään tavalla, ainoastaan aiheuttaa teidemme kulumista, ruuhkautumista sekä vaaratilanteita.
      Eksyin asiasta, mutta nyt palaan mustavalkoisuuteen:
      ... Jos olisin kokoomuslainen, miettisin, missä kaikissa iltalehtien rikoslööpeissä edustajani ovat esiintyneet...ja mitä hyvää olen saanut aikaan... Ike Kanervaakin miettisin
      ... Jos olisin demari, miettisin samaa kuin kokoomuslaiset, lisäksi unettomuuttani lisäisi, se kun en tietäisi olenko vasemmistolainen vaiko oikeistolainen...ja miettisin olenko valtapuolueen edustajana saanut mitään aikaan...70-luvun kuvaputkiteollisuus-sotkuja lukuunottamatta
      ... Jos olisin keskustalainen, miettisin koko sotiemme jälkeistä aikaa ja sitä, uskaltaisinko lopultakin ottaa vastuun tapahtuneista ja Kauko Juhantalosta...
      ...Jos olisin kristillisten jäsen, miettisin miksi olisin...ottamatta kantaa itse uskoon
      ... Jos olisin kommunisti kaikkine eri variaatioineen, miettisin, mihin hävisi "mun maailma..."
      ...Jos olisin Toni Halme, miettisin, miksi olen?
      Tämä kirjoitus on laadittu ainoastaan herättämään keskustelua ja tuomaan esiin myös muiden poliitikkojen kuin näiden pesu-henkilöiden kenties tekemät erehdykset.
      PS: En ole vieläkään päättänyt seuraavien vaalieni puoluekantaa saati ehdokasta, saatan kuitenkin äänestää.

• kerrankin

järjen ääntä täällä!!!
        Hienoa SotVet...siinäpä mietittävää kaikille.
        Itse olen onneksi ehdokkaani jo löytänyt,tosin en täältä.

• kerrankin

järjen ääntä täällä!!!
        Hienoa SotVet...siinäpä mietittävää kaikille.
        Itse olen onneksi ehdokkaani jo löytänyt,tosin en täältä.

• Juho Eerola

Oletteko muuten huomanneet, että kaikissa maamme historiaa käsittelevissä lehtijutuissa, koulukirjoissa, tv-ohjelmissa jne. aina kerrotaan että Suomen sodan (1808) ja Porvoon valtiopäivien (1809), jälkeen Suomi liitettiin Venäjään ja Ruotsin valta loppui. Aina jää mainitsematta että nämä meidän kotikontumme kuuluivat Venäjälle jo vuonna 1743 solmitusta Turun rauhasta alkaen! Emme historian kirjoissa, emmekä Nykypäivän politiikassa tunnu kuuluvan muun Suomen yhteyteen.

• Wanha Kymi PeSuun
        Juho Eerola kirjoitti:

Oletteko muuten huomanneet, että kaikissa maamme historiaa käsittelevissä lehtijutuissa, koulukirjoissa, tv-ohjelmissa jne. aina kerrotaan että Suomen sodan (1808) ja Porvoon valtiopäivien (1809), jälkeen Suomi liitettiin Venäjään ja Ruotsin valta loppui. Aina jää mainitsematta että nämä meidän kotikontumme kuuluivat Venäjälle jo vuonna 1743 solmitusta Turun rauhasta alkaen! Emme historian kirjoissa, emmekä Nykypäivän politiikassa tunnu kuuluvan muun Suomen yhteyteen.

Ainakin kaupunginvaltuuston jäsenen (J-K.M/Wanha Kymi) vaalimainos on PeSun nimen alla,voiko edustaa kahta puoluetta.
        Kysyy:epävarma äänestäjä.

• Juho Eerola
        Wanha Kymi PeSuun kirjoitti:

Ainakin kaupunginvaltuuston jäsenen (J-K.M/Wanha Kymi) vaalimainos on PeSun nimen alla,voiko edustaa kahta puoluetta.
        Kysyy:epävarma äänestäjä.

Jörn Donnerilla tuntuu olevan koko ajan ongelmaa sen kanssa, että edustaako RKP:tä vai SDP:tä.
        Wanha-Kymi ei ole puolue, eikä mukana eduskuntavaaleissa. Merivirta on Pesun listalla nyt eduskuntavaaleissa sitoutumattomana ehdokkaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7755
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1955
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1633
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1009
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      899
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe