Katsotko yö myöhäisiä jännäri elokuvia?Tuleeko
ne uusintana unissa?Minulla loppuu tv:n katselu
tuonne kymmenen uutisiin harvoin menee yli.
Eikä tuo oikein enää kiinnosta,kun aina ampuu-
vat samoja ihmisiä,on huonoja ampujia.
Myöhäiset jännäri elokuvat
4
326
Vastaukset
- O.Velin
,,,
- a-woman1
Tulevat uniin mokomat ja saan juosta karkuun ja pelätä koko yön!
Mitään ns. toimintaelokuvia en enää katso kuin joskus vahigossa pikku pätkän. Valitettavan vähän vaan tulee muunlaisia juttuja. Olisi mukava katsoa oikeita rakkausdraamoja tai komedioita, mutta niitä eivät taida nykyohjaajat osata tehdä.
TV:n tilalle ovat taas palanneet kirjat.
Elokuvateatterissa käyn katsomassa hyviä elokuvia ehkä kerran parissa kk:ssa.Moikka! Olen oikea yökyöpeli,,joten katson juuri ne jännärit myöhään..Välillä kyllä nukahdan,,kun juoni on niin ennalta arvattava,ettei jaksa kiinnostaa millään.Ehdoton suosikkini on NYBD blue..On hyvä sarja.Shield ei kiinnosta,,kun on niin tympäiseviä näyttelijöitä siinä...Jaa'a ei ole uniin kylläkään kertaakaan tulleet. Nehän ovat keksittyjä tarinoita ja välillä jopa huonosti tehtyjä...Luen myös jännäreitä,,eikä nekään vie unia,samasta syystä..siis keksittyjä juttuja..Uutiset ovat kamalampia ..eivät ole fiktiota..Maailmalla tapahtuu aina ja tiedonvälitys on nopeata..kaikki on hetkessä silmien edessä...huh..sentään.Hyviä ja rauhallisia unia kaikille..Muistakaa se..Keksittyjä juttuja vaan.Terveisin Irkku
- a-woman1
irkku-37 kirjoitti:
Moikka! Olen oikea yökyöpeli,,joten katson juuri ne jännärit myöhään..Välillä kyllä nukahdan,,kun juoni on niin ennalta arvattava,ettei jaksa kiinnostaa millään.Ehdoton suosikkini on NYBD blue..On hyvä sarja.Shield ei kiinnosta,,kun on niin tympäiseviä näyttelijöitä siinä...Jaa'a ei ole uniin kylläkään kertaakaan tulleet. Nehän ovat keksittyjä tarinoita ja välillä jopa huonosti tehtyjä...Luen myös jännäreitä,,eikä nekään vie unia,samasta syystä..siis keksittyjä juttuja..Uutiset ovat kamalampia ..eivät ole fiktiota..Maailmalla tapahtuu aina ja tiedonvälitys on nopeata..kaikki on hetkessä silmien edessä...huh..sentään.Hyviä ja rauhallisia unia kaikille..Muistakaa se..Keksittyjä juttuja vaan.Terveisin Irkku
tiedänhän minä ne keksityiksi, mutta uniminäni ei näköjään tiedä! Näen muutenkin kamalan jänniä unia, ehkä minulla on liian vilkas mielikuvitus.
Dekkareita kyllä minäkin luen muiden kirjojen välipaloina, mutta ne eivät pelota.
Iltauutiset kuuntelen useimmiten radiosta, jos TV:stä seuraan, laitan silmät kiinni pahimmissa kohdissa. Tämä maailman pahuus jo tiedetään, ei tarvitse nähdä, riittää, kun kuulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673