Myöhäiset jännäri elokuvat

jenkaten

Katsotko yö myöhäisiä jännäri elokuvia?Tuleeko
ne uusintana unissa?Minulla loppuu tv:n katselu
tuonne kymmenen uutisiin harvoin menee yli.
Eikä tuo oikein enää kiinnosta,kun aina ampuu-
vat samoja ihmisiä,on huonoja ampujia.

4

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O.Velin

      ,,,

    • a-woman1

      Tulevat uniin mokomat ja saan juosta karkuun ja pelätä koko yön!
      Mitään ns. toimintaelokuvia en enää katso kuin joskus vahigossa pikku pätkän. Valitettavan vähän vaan tulee muunlaisia juttuja. Olisi mukava katsoa oikeita rakkausdraamoja tai komedioita, mutta niitä eivät taida nykyohjaajat osata tehdä.

      TV:n tilalle ovat taas palanneet kirjat.

      Elokuvateatterissa käyn katsomassa hyviä elokuvia ehkä kerran parissa kk:ssa.

      • Moikka! Olen oikea yökyöpeli,,joten katson juuri ne jännärit myöhään..Välillä kyllä nukahdan,,kun juoni on niin ennalta arvattava,ettei jaksa kiinnostaa millään.Ehdoton suosikkini on NYBD blue..On hyvä sarja.Shield ei kiinnosta,,kun on niin tympäiseviä näyttelijöitä siinä...Jaa'a ei ole uniin kylläkään kertaakaan tulleet. Nehän ovat keksittyjä tarinoita ja välillä jopa huonosti tehtyjä...Luen myös jännäreitä,,eikä nekään vie unia,samasta syystä..siis keksittyjä juttuja..Uutiset ovat kamalampia ..eivät ole fiktiota..Maailmalla tapahtuu aina ja tiedonvälitys on nopeata..kaikki on hetkessä silmien edessä...huh..sentään.Hyviä ja rauhallisia unia kaikille..Muistakaa se..Keksittyjä juttuja vaan.Terveisin Irkku


      • a-woman1
        irkku-37 kirjoitti:

        Moikka! Olen oikea yökyöpeli,,joten katson juuri ne jännärit myöhään..Välillä kyllä nukahdan,,kun juoni on niin ennalta arvattava,ettei jaksa kiinnostaa millään.Ehdoton suosikkini on NYBD blue..On hyvä sarja.Shield ei kiinnosta,,kun on niin tympäiseviä näyttelijöitä siinä...Jaa'a ei ole uniin kylläkään kertaakaan tulleet. Nehän ovat keksittyjä tarinoita ja välillä jopa huonosti tehtyjä...Luen myös jännäreitä,,eikä nekään vie unia,samasta syystä..siis keksittyjä juttuja..Uutiset ovat kamalampia ..eivät ole fiktiota..Maailmalla tapahtuu aina ja tiedonvälitys on nopeata..kaikki on hetkessä silmien edessä...huh..sentään.Hyviä ja rauhallisia unia kaikille..Muistakaa se..Keksittyjä juttuja vaan.Terveisin Irkku

        tiedänhän minä ne keksityiksi, mutta uniminäni ei näköjään tiedä! Näen muutenkin kamalan jänniä unia, ehkä minulla on liian vilkas mielikuvitus.

        Dekkareita kyllä minäkin luen muiden kirjojen välipaloina, mutta ne eivät pelota.

        Iltauutiset kuuntelen useimmiten radiosta, jos TV:stä seuraan, laitan silmät kiinni pahimmissa kohdissa. Tämä maailman pahuus jo tiedetään, ei tarvitse nähdä, riittää, kun kuulee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe