Krooninen poskiontelotulehdus

Mistä apua?

Minulla on krooninen poskiontelotulehdus,nielussa valuu paksua limaa KOKO AJAN!
Kortisoonit ei tunnu auttavan,limakalvot vain kuivuu,ja nenä on tukossa kuitenkin.
Nyt nielu/kitarisaleikkaus tulossa,Haluavat tarkistaa jos leikkaus auttaisi vaivoihin..
Olen ollut kipea viime vuoden marraskuusta lähtien,ja PALJON antibioottia on mennyt(kokeilivat myös 3kk:n antibiootti estolääkitys,mikä lopetettin 2 kk:n kuluttua kun ei lääkkeet purru!
Nenä ollut vuosia tukossa,mutta nyt toi ÄLLÖTTÄVÄ ja VÄSYTTÄVÄ liman valuminen sitten tuli lisäksi,eikä mene pois!
Onko joku saannut apua kenties vyöhyketerapiasta,tai jostain muusta hoidosta vaivaan??

Kiitos

30

15987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoituri

      Käy kokeilemassa koko kehon vyöhyketerapiaa, eli refleksologiaa. Sen lisäksi tueksi ottaisin yrttivalmisteet. Esimerkiksi Frantsilan Karvakorva-uute voisi sopia. Sitä vedellä laimentaen (puolet vettä, puolet uutetta) ja nenään sumuttaen on tehonnut moneen vastaavaan vaivaan. Uutetta otetaan ohjeen mukaan myös sisäisesti. Onteloaluetta ulkopuolelta yrttivoiteella (esim. lohikäärmesalva, kuismaöljy tmv) tai Aloe Vera Gellyllä sivellen voi saada helpotusta.

      Krooniseen poskiontelon tulehdukseen on saatavissa apua täydentävillä hoitomuodoilla, mutta muista myös hoitaa suolistosi kuntoon. Ota kehiin maitohappobakteerit tai Aloe vera juoma, tarkista ruokavaliosi (poista sokeri ja vakoiset jauhot) ja muista juoda riittävästi vettä.

      Jos tupakoit, niin nyt viimeistään tumppaat viimeisen kerran.

      • vastauksesta!

        Maitohappobakteerikapseleita olen käyttänyt myös koko vuoden,ja olen yrittänyt pitää sokerit ja jauhot minimimäärissä.
        Olen käynnyt vuoden aikana muutamat kymmenet kerrat ehkä, vyöhyketerapiassa,mutta toistaiseksi siitä ei ole ollu apua.Siksi myös kyselen että onko ne käynnit turhia,vai jatkanko yritystä?
        Minkälaisista määristä on kyse kuin:puolet uutetta ja puolet vettä?
        Voinko siis laitta vaikka pipettipullon ja siitä tipautta muutama pisara nenään?
        Voiko niistä aineista saada jotain sivuoireita?


      • Hoituri
        vastauksesta! kirjoitti:

        Maitohappobakteerikapseleita olen käyttänyt myös koko vuoden,ja olen yrittänyt pitää sokerit ja jauhot minimimäärissä.
        Olen käynnyt vuoden aikana muutamat kymmenet kerrat ehkä, vyöhyketerapiassa,mutta toistaiseksi siitä ei ole ollu apua.Siksi myös kyselen että onko ne käynnit turhia,vai jatkanko yritystä?
        Minkälaisista määristä on kyse kuin:puolet uutetta ja puolet vettä?
        Voinko siis laitta vaikka pipettipullon ja siitä tipautta muutama pisara nenään?
        Voiko niistä aineista saada jotain sivuoireita?

        Vaihda hoitajaa. Muutamat kymmenet kerrat, eikä tulosta kuulostaa hivenen tehottomalta. Omasta kokemuksestani sanoisin, että viidellä kerrralla pitää näkyä selvää paranemista. Pitkät, krooniset vaivat voivat vaatia 10 tai jopa 20 käsittelyä. Mutta silloin puhutaan vuosikymmeniä kestäneistä vaivoista.

        Voi vitsit, jos vielä saisi Nasolin sumutetta kierrekorkillisessa sumutinpullossa. Sumuttamalla yrttiuuteseoksen saisi suoraa limakalvoille hoitamaan. Vaan ei taida enää saada... Voit koittaa tiputtaa nenään laimennettua seosta. Muutama tippa riittää.

        Toivotan tervehtymistä!


    • bioresonanssi-koneelle

      hoitoon! Etsi googlesta best-kone, bioresonanssi...laite. Saatat saada terveytesi takaisin (luultavimmin saatkin). Ja saat selville syyn siihen, mikä tautisi aiheuttaa.
      Kysymyksessä on tulevaisuuden lääketiede, sitä ei tunnusteta vielä, koska et tarvitse enää lääkkeitä tässä hoidossa. Ja mitenkäs sitten lääkefirmojen käy.

      Itse olen parantunut monista taudeista kyseisen laitteen avulla. Samoin kaikki tuttavani, jotka olen ohjannut hoitoon.

      • löytyy laitteita

        Yritin googlella etsiä ja ei löytynyt kuin yksi hoitaja ja laite Espoosta. Mahtaako olla pohjoisempana yhtään? Best -laitteita ilmeisesti on ainakin Oulussa, mutta onko se sama asia kuin bioresonanssi.


      • feel2

        Hei,

        Olisin kiinnostunut myös tuosta bioresonanssihoidosta. Tietääkö kukaan, ketkä antavat näitä hoitoja?


      • Mariel*
        löytyy laitteita kirjoitti:

        Yritin googlella etsiä ja ei löytynyt kuin yksi hoitaja ja laite Espoosta. Mahtaako olla pohjoisempana yhtään? Best -laitteita ilmeisesti on ainakin Oulussa, mutta onko se sama asia kuin bioresonanssi.

        Muistaakseni Best-laitteita on ainakin Vantaalla (hoitaja tekee hoitoja myös Tampereella), Porissa, Oulussa jne.. Best-laite on siis juuri bioresonanssihoitoa.


    • ollilind

      Nonia pidetään hyvänä immuunipuolustuksen tehostajana. Se on erittäin hyvä kipujen poistamiseen ja tulehdusten vähentämiseen. Siinä olevan skopoletiinin on todettu olevan 5 kertaa vahvempi kuin asperiini.

      Noni toimii myös antibioottisesti.

      Nonituotteita Suomessa on paljon. Lisää nonista www.nonitieto.fo

      Olli

      • kokeillut

        Noni ei auttanut, kuin rahapussiani tyhjentymään.
        Nonia ostin vuoden ja nyt olen sitten sairaslomalla
        ollut kohta vuoden.
        Ei hävinnyt vaivat eikä tulehdukset saati muutkaan
        oireet.


    • kiukaalle

      kun käyt saunassa niin laitahan pari tippaa 100% laventeliöljyä heitinveteen. Ei kyl kannata kokeilla aamulla, koska on nukkumista edistävä öljy

    • hermosto tasapainoon. Varaappa aika koulutetulle osteopaatille (mieluiten AMK Osteopaatille). Autonominen hermostosi vaikuttaisi olevan epätasapainossa. Osteopatialla ohjataan kehosi oikeaan suuntaan ja autetaan sitä parantamaan itse itsensä. 3-5:llä hoitokerralla luulisin pääsevän tuloksiin, mahdollisesti nopeamminkin.

      • hoidettu

        Miks ihmeessä AMK? Eihän ne mitään osaa. Kokemusta on. Mene ihmeessä DO:lle.


      • hoidettu kirjoitti:

        Miks ihmeessä AMK? Eihän ne mitään osaa. Kokemusta on. Mene ihmeessä DO:lle.

        Väität, ettei AMK Osteopaatit mitään osaa?!? Osteopaatit, ihan niinkuin ketkä muut tahansa ovat yksilöitä ja niin on myös kokemuksen/osaamisen osaalueet yksilöllisiä. Jos on käynnyt yhdellä (tai muutamalla) ei voi tuomita muita vastaavan koulutuksen omaavia hyvin perustein. Sama koskee DO:ita.

        Miksikö suosittelin AMK Osteopaattia? Opiskelen itse kyseistä suuntausta ja olen käytännössä seurannut vierestä ja saanut itse omakohtaisesti kokea hyviä tuloksia hoidoissa.

        En tuomitse muita suuntauksia, mutta täytyyhän sitä olla vähän kotiinpäin kallellaan, varsinkin kun oma kokemus osoittaa sen perustelluksi, eikö? ;-)


      • uuria
        Bonesetter kirjoitti:

        Väität, ettei AMK Osteopaatit mitään osaa?!? Osteopaatit, ihan niinkuin ketkä muut tahansa ovat yksilöitä ja niin on myös kokemuksen/osaamisen osaalueet yksilöllisiä. Jos on käynnyt yhdellä (tai muutamalla) ei voi tuomita muita vastaavan koulutuksen omaavia hyvin perustein. Sama koskee DO:ita.

        Miksikö suosittelin AMK Osteopaattia? Opiskelen itse kyseistä suuntausta ja olen käytännössä seurannut vierestä ja saanut itse omakohtaisesti kokea hyviä tuloksia hoidoissa.

        En tuomitse muita suuntauksia, mutta täytyyhän sitä olla vähän kotiinpäin kallellaan, varsinkin kun oma kokemus osoittaa sen perustelluksi, eikö? ;-)

        Sitäpä sitä."Pitää olla kotiinpäin kallellaan."
        Olkaa ihmiset varovaisen valikoivia kyseisten itsekkäitä tarkoitus-
        periä harjoittavien harrastajien kehuista.

        Vaivani ilmaantui työelämässä,lisääntyen vuosi vuodelta yhä pa-
        hemmaksi.Vaikka Työlääketieteen poliklinikka saattoi todeta ns.
        tieteellisten tutkimustensa pohjalta kyseiset vaivat ammattitaudiksi
        ei se sitä kuitenkaan ole julkisesti.Miksi? Sitä ei ole hyväksytty tie-
        teellisestä näytöstä huolimatta.
        Luulisin ,että kyseessä on kustannussyyt,sillä ylähengitys-ja keuhko
        vaivoja on runsaasti liian kanssa.

        Mikä sitten avuksi tänä päivänä?
        Ei ole muuta kuin Sarvikuono ja a-vita tipat.Kaikki suihkeet kielletty.
        Atibiooteista ei apua,eivätkä ne vaivaa poista vaikka niitä söisi kilo-
        kaupalla.Sarvikuonosta ja a-vitasta se hyöty,että estävät eritteen
        kuivumasta ja koteloitumasta pääkopan syöväreihin.
        Suurempana lunssakautena olin helisemässä,vaikka olin rokotteen ottanut en välttynyt siltä.Erite pakkasi jäädä sisälle eikä tuntunut ir-
        toavan millään.Tällöin antibiooteista,suihkeesta,höyryhengityksestä,
        Sarvikuonosta -ja a-vitasta sain avun.

        Oloni helpottamiseksi on pääni alueelle tehty viisi leikkausta.Kor-
        jattu väliseinä ja avarrettu muutoin kolmasti nenän tiehyeitä.
        Koska suihkeet kuivattaneet ja näivettäneet limakalvot.Kaiken-
        laisia litkuja ja hoitoja on kokeiltu.Mutta niinhän ne rehellisimmät
        sanovat,että kaikki eivät saa heiltä apua.
        Kaupallisuuden johdosta on tullut kaikenlaisia poppamiehiä jot-
        ka vakuuttavat henkeen ja vereen parantavansa.Eikä se meidän
        koululääketiedekään kaikkeen pysty.
        Näillä mennään enkä mihinkään humpuukiin rahojani enää jaa.


    • poskio

      Tuttu vaiva. Nenän limakalvotkin siinä vähitellen paksuuntuvat ärsytyksestä. Jokin allergeeniko sulla?. Ja kun turpoavat tukkeutuu nenä. Kellahtava räkä bakteeritartunnan merkki. Leikkaushoitona tehdään poskionteloihin nenän kautta ns. ilmastointireijät. Ilma pääsee kiertämään paremmin.

      Itselläni nyttemmin käytössä ”sarvikuono” huuhtelukannu. Apeekista saa tai terveyskaupoista, aika kallis tosin. Käyttöohje mukana mutta lyhyesti:
      Merisuolaa teelusikallinen kannuun, jossa lämmintä vettä. Sillä nenäontelohuuhtelu esim. lavuaarin päällä, puolet nesteestä kaadetaan sieraimeen ja puolet toiseen. Merisuolaliuos desinfioi luonnollisesti. Suolaliuos hieman kuivattaa ja jos liian paljon merisuolaa niin hiukka ärsyttää. Oltava tarkka mitassa. Huuhtelun jälkeen muutama tippa öljyä sieraimiin, sesame-, puhdasta ruokaöljyä tai apteekin Avitaa.
      Tiedän, että esim. ammattilaulajat käyttävät. Äänen on pysyttävä puhtaana. Tuo nenähuuhtelu on muuten ikivanha jogien menetelmä, jonka he tosin tekevät suoraan kämmeneltä.

      Kortisoneja käytetään paljon. Pidemmän ajan käytöstä on kyllä jo haittavaikutuksia vaikka toisin väittävät lääkärit kun eivät oikein muutakaan keksi kuin leikkaukset ja kortisonin.

    • vhk

      Minulla oli vaivana aivan samanlaiset oireet...liman valuminen nieluun ja koko ajan, se oli jotain aivan kamalaa, melkein teki mieli ottaa imuri ja sillä lima pois!!!
      Kunnes kuulin akupuktio hoidosta ja apteekista saatavasta sarvikuonosta. Minä joka olen piikkikammoinen en aluksi uskaltanut antaa laittaa, mutta täytyy sanoa et alkoi tehota muutaman käynnin jälkeen jo ja käyntien välillä käytin sarvikuonoa jolla huuhdellaan poskiontelot vesi, suola liuoksella, tosi hyvä sekin...SUOSITTELEN todella paljon sillä minä voin hyvin sen jälkeen. Käytän sarvikuonoa kerran viikossa vieläkin estääkseen uusiutumisen ja se on ERIKOISLÄÄKÄRIEN suosittelema. KOKEILE

    • po-tulehduspotilas

      Tässä tällaisia päinvastaisia kokemuksia eli "älä tee näin" -juutuja omalta kokemuspohjalta.

      Maitohappobakteerit jatkuvasti käytettynä vain pitkittävät kaikkia flunssia/tulehduksia. Tulisi käyttää kuureina ja pitää taukoa, kuten monia muitakin "lääkkeen omaisia" tuotteita.

      Sarvikuono väärin/väärään aikaan käytettynä voi pahentaa oireita, jos vesi jää lillumaan onteloihin (väärä kulma, ei pääse tyhjentymään jne.).

    • Olervo

      Krooninen poskiontelotulehdus,mistä apua?

      Sama vaiva täällä,ollut jo useita vuosikymmeniä,olen 74 vuotias.
      Kaikki suihkeet kielletty koska ne vain kuivattivat limakalvot.
      Antibiooteista ei mitään pysyvämpää apua,ovat kuurin jälkeen hiukan lieventäneet oloa,
      mutta tila on aina palautunut ennalleen.Joten niin minä kuin lääkärinikin emme suosi
      enää anbiootteja.
      Ainoita mitä vaivaani nenään ja suuhuni lääkitsen,on a-vita nenätipat ja a-vitamiini rakeina.

      Nenän tukkosuudesta en pahemmiten kärsi päiväsaikaan,mutta aamu yöllä on välttämätön nenäkannu,ilman sitä en saisi nenääni huuhdeltua enkä tyhjennettyä,
      sillä pelkällä niistämisellä ei nenäni tyhjenny.

      Mahdollisesti minulle tehdyt leikkaukset ovat auttaneet tilaani,sillä vaivani auheutti
      jo hapensaanti vaikeuksia.Radikaali poskiontelon puhdistusleikkaus suun kautta,
      Nenän väliseinän oikaisu ja terävän murtumaharjanteen tasoitus.Lisäksi 4 kertaa
      avarrettu Nenän tiehyeitä.

      Limaisuus alkanut 25-30 vuoden tietämillä ja pikku hiljaa voimistunut,syyksi katson
      työolosuhteeni pölyt,käryt ja kaasut.Pois ei voi sulkee myöskään tapaturmasta saa-
      maani nenävammaa joka oli hoitamattomana sentään monta vuotta.

      MUTTA PÄÄASIAAN. Mistä apua? Luontaistuotekaupat
      Uusi Saksalaisten tutkijoiden (lääkärien) kehittämä Regulaatti entsyymihoito.
      Lääketieteellinen kuvaus
      Regulaatti täydentää kehon entsyymiverkostoa ja lisää vastaaineiden tuotantoa.Nämä
      vuorostaan voivat palauttaa heikentyneen tai vaurioituneen immuunijärjestelmän kun-
      toon.Regulaatti stimuloi ainevälitteistä kommunnikaatita sekä entsyymi-että hormo-
      nijärjestelmissä.Regulaatti aktivoi hermovölittäjäaineita eli viestinviejäaineita.Esimer-
      kiksi asetyylikoliinia on läsnä liikehermojen päissä koliiniesteraasin estävästä vaiku-
      tuksesta huolimatta,ja on tarpeeksi hermosingnaalien liikkumiseen.

      Minulla ei ole kokemuksia tästä koska olen juuri aloittamassa lääkitystä.
      Pullon tuntee etiketistä,jossa lukee, Dr Niedermaier, REGULAT PRO,METABOLIC
      Mukana Magnesium,hivenaineet,B,C,D - vitamiinit.
      350 ml pullon hinta 50 e tienoilla,aika tyyris,mutta kannattaa varmaan kokeilla 3-4
      pulloa jos vaikkapa palkitsee kokeilun.

    • Raakaravinto auttaa

      Aloita heti Ann Wigmoren raakaravintodieetti.

      • energiakivet.

        Kannattaa kokeilla työntää parantavia Intialaisia jokikiviä nenään.


    • Sair.hoitaja

      Onko kaikki mahdolliset antibiootit jo kokeiltu?

    • parempi hoito

      Allopaattinen lääketiede (koululääketiede) on Kuhnin kuvaamaa normaalitiedettä parhaimmillaan. Olemme kuitenkin lähestymässä hetkeä jolloin lääketieteessä tapahtuu paradigman vaihto ja sekavat teoriat saavat antaa tilaa uusille, todellisuutta paremmin kuvaaville malleille.

      Murrosta pidättelee vielä hetken se tosiasia, että allopaattisen lääkebisneksen kannalta sen perustana olevan teorian heikkoudet ovat paremminkin siunaus kuin kirous. Mikäli allopaattinen lääketiede korjaisi perusteorioidensa heikkoudet, tuhoaisi se samalla oman tuottoisan liiketoimintansa.

      Väitänkin, että allopaattinen lääketiede on tätä nykyä lähinnä tieteelliseksi hiottu menetelmä jonka avulla yksilö kyetään oireita peittelemällä saattelemaan pois homeostaasista.

      Tämän jälkeen voidaankin siirtyä core-bisnekseen eli kontrolloimaan ja säätelemään saavutettua epätasapinotilaa kemikaalien ja kirurgian avulla. Kyseessä on siis nerokas bisnesmalli joka takoo rahaa sitä enemmän mitä suurempi osa kansasta saadaan ajautumaan pois homeostaasista.

      Tämän pohjalta käy ymmärrettäväksi myös se, miksi allopaattinen lääketiede jatkuvasti vähättelee ruokavalion ja elämäntapojen merkitystä terveyden ylläpidossa sekä tukee ruokavaliosuosituksia joita noudattamalla homeostaasin ylläpitäminen on pidemmällä tähtäimellä lähes mahdotonta.

      Allopaattinen lääketieteemme on liiketoiminnan ala joka takoo suuria voittoja homeostaasista sivuun ajautuneiden massojen tietämättömyyden kustannuksella.

      Näillä voitoilla voidaan huoletta synnyttää tusinoittain parhaaseen katseluaikaan näytettäviä lääkärisarjoja sekä ”dokumentteja” joiden tarkoituksena on myydä allopaattinen inkvisitio massoille edistyksellisenä tieteenä.

      Ikävä tosiasia kuitenkin on, että käynti allopaattisen lääkärin vastaanotolla jättää ongelmien alkusyyn lähes poikkeuksetta hoitamatta samalla kun niistä kertovat oireet pyritään piilottamaan jollain puoli-ilmaisella öljypohjaisella kemikaalilla jonka patenttitodistus, pseudotieteelliset tilastotutkimukset sekä ennen kaikkea massiivinen markkinointikoneisto on muuttanut ihmelääkkeeksi. "

      • Uunoko

        Mistä ihmeen julkaisusta olet jäljentänyt kirjoittamasi sanat?
        Vai oletko tekemässä uutta lääketieteellistä vallankumousta?
        Etkä tuo mitään konkreettista edustamastasi,väitteiden sijaan.


    • huuhaahoito

      British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
      BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

      Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

      Kirjallisuusviitteet
      http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"

    • kirveskantainen

      Otat kuukauden mittaisen ruokasoodakuurin, niin paranet täysin.

    • Suosittelenkokeilemaan

      Olemme kaikki tietenkin yksilöitä ja jokainen löytää oman avun, mutta jos joku haluaa kokeilla. Itse löysin parannuksen jättämällä maitotuotteet pois. Nenäkin valui vaan koko ajan ja sekin on nyt historiaa. Tilalle paljon muita tuotteita, mistä saa kalsiumia sekä varmuuden vuoksi otan vielä kalsium tabletteja. Olotila on mahtava ja kokeilu ei vie kuin muutaman viikon. Kaupoistakin saa nykypäivänä paljon maidottomia tuotteita.

    • lekurizTHL

      Suosittelen antibioottikuurii kuukaudeks.

    • skeponen
    • Neuvoja1

      95% poskiontelotulehduksista aiheuttaa kvht-altistus ja:
      .......jatkuu.
      6. KVHT-altistuksen pitkittyessä saat riesaksesi kaksi sairautta, joille voit tehdä itsekin vaadittavat hoitotoimenpiteet limakalvojen kolmen tärkeimmän L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteerien syönnin lisäksi:
      - 6.1. Kun korvakäytäväsi(toispuolinen) kutisee niin se on merkki siitä, että korvakäytävään pyrkii pesiytymään sienikasvusto, jota ei alkuvaiheessa(=pelkkä kutina) helposti huomaa paljaalla silmällä. Toimi silloin näin: Pyri pitämään korvakäytävä kuivana ja puhtaana:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/#Kun_korvakaytava_tulehtuu__tai_saat_korvakaytavaan_sieni_infektion

      Pitkittyessään sienikasvusto aiheuttaa kutinan lisäksi "rutinaa" ja "liikettä"-aivankuin jokin "kävelisi" korvakäytävässä.
      - 6.2 Poskiontelotulehdukselle voit itsekin tehdä määrättyjä hoitotoimenpiteitä:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/#Hyotybakteereita_jauheena_suoraan_limakalvoille_ja_esimerkiksi_sieraimiin_kun_erite_on_verista
      Huom! Jos tunnet että et itse pysty edellä kerrottuihin toimenpiteisiin, niin käänny kotisairaanhoidon, tai lääkärin puoleen! Jatkuu.............:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/kvht-altistuneen-oiretesti/

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe