Vor über 2000 Jahren war Platon gegen die Einführung der Schrift in der Bildung: Er war der ûberzeugung, wer mitschreibt, der kann nicht mehr konzentriert zuhören.
Tämän jos joku voisi kääntää suomeksi. Alku on selvä, mutta kaksoispisteen jälkeen sitten ei enää ole. Kaikki sanat tiedän, mutta en osaa yhdistää niitä viisaaksi ja selkeäksi kokonaisuudeksi.
Pikaista apua tulkkaukseen
9
937
Vastaukset
- kääntämässä
"Er war der ûberzeugung, wer mitschreibt, der kann nicht mehr konzentriert zuhören." tarkoittaa "Hän oli vakuuttunut, ettei se joka kirjoittaa voi kuunnella keskittyneesti."
P.S. Eikö täällä foorumilla ole mitään muuta virkaa kuin käännösten tekeminen, mitään keskustelua jne..?- jos ei halua
Ulkopuolisena ole joskus aina hyötynyt muiden käännös kysmyksistä.Kiitos heille jotka haluavat jeesata.
Keskustelua käydään kaiketi tuolla ulkosuomalaisten puolella (se mitä käydään) ja muilla foorumumeilla. - se on
jos ei halua kirjoitti:
Ulkopuolisena ole joskus aina hyötynyt muiden käännös kysmyksistä.Kiitos heille jotka haluavat jeesata.
Keskustelua käydään kaiketi tuolla ulkosuomalaisten puolella (se mitä käydään) ja muilla foorumumeilla.Ei ole tosiaan pakko, enkä enää vastakaan, koska kysyjät eivät edes kiitä. Jos pikaista apua tarvitsee ja sitä saa, hyviin tapoihin kuuluu kiittää.
- Jarkko
se on kirjoitti:
Ei ole tosiaan pakko, enkä enää vastakaan, koska kysyjät eivät edes kiitä. Jos pikaista apua tarvitsee ja sitä saa, hyviin tapoihin kuuluu kiittää.
Olet oikeassa. Itsekin olen joskus kääntänyt tällä sivulla eikä kysyjä kiitä. Liityn samaan lakkoon, jossa ilmainen käännöspalvelu loppuu tähän.
- nicht mehr!
Jarkko kirjoitti:
Olet oikeassa. Itsekin olen joskus kääntänyt tällä sivulla eikä kysyjä kiitä. Liityn samaan lakkoon, jossa ilmainen käännöspalvelu loppuu tähän.
Täällä on yksi lakkolainen lisää. Eipä huvita käännellä tekstejä kiittämättömille kakaroille. Sanakirjat esille, lapset!
- Böse
nicht mehr! kirjoitti:
Täällä on yksi lakkolainen lisää. Eipä huvita käännellä tekstejä kiittämättömille kakaroille. Sanakirjat esille, lapset!
Itse teen käännöstöitä työkseni ja vain maksua vastaan joten kielitaidottomat können mich am Arsch lecken.
- Übersetzerin
Böse kirjoitti:
Itse teen käännöstöitä työkseni ja vain maksua vastaan joten kielitaidottomat können mich am Arsch lecken.
Totta puhut. Käännöstyö on myös ammatti. Ei hammaslääkärikään tee työtänsä ilmaiseksi vaan oletko ehkä törmännyt sellaiseen? Palkka tehdystä työstä und basta! Ja jos ei tämä kelpaa, niin kielikouluja riittää. Voit aloittaa Suomessa esim. alakoulussa A1- tai A2-saksalla. Übung macht den Meister! Tai sitten maksaa tehdystä työstä veroineen ja sivukuluineen.
- tietty olla
Übersetzerin kirjoitti:
Totta puhut. Käännöstyö on myös ammatti. Ei hammaslääkärikään tee työtänsä ilmaiseksi vaan oletko ehkä törmännyt sellaiseen? Palkka tehdystä työstä und basta! Ja jos ei tämä kelpaa, niin kielikouluja riittää. Voit aloittaa Suomessa esim. alakoulussa A1- tai A2-saksalla. Übung macht den Meister! Tai sitten maksaa tehdystä työstä veroineen ja sivukuluineen.
Arschschleckerei. Näyttääpäs hassulta, mutta niin se vaan on!
- Ösi
tietty olla kirjoitti:
Arschschleckerei. Näyttääpäs hassulta, mutta niin se vaan on!
Piefkedeutsch kannst du eh vergessen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813