Nyt kannattaisi katsoa TV ykköstä! Metropolitanista tulee upeaa ohjelmaa! Eikä Manne sua vituta kauheasti kun et ole verorahoillasi sitä tukenut.
Katso Manne!
26
1789
Vastaukset
- manne.
Ei ota päähän.Katselin sen melkoista hirnuntaa,minun ja muidenkin verorahoilla.Karita Mattila laulaa veronmaksajien piikkiin mm:ssa Savomlinnan Ooperajuhlilla. OVATPA POIS PAHANTEOSTA.Oopperassa ei ole muita ammattilaisia, kuin timpuritja muut käsityölöiset .
- Hmmm...
Tuosta hyvästä saat Manne kyllä oopperapeelot kimppuusi täällä. Varo vaan.
- Oopperapeelo
Hmmm... kirjoitti:
Tuosta hyvästä saat Manne kyllä oopperapeelot kimppuusi täällä. Varo vaan.
Mannen kirjoitukset ovat sen verran ala-arvoisia ettei kukaan niitä ota kovinkaan tosissaan.
- Absurd
Taidat olla aika masokisti? Vaikka inhoat, pakko on vaan katsoa.
- manne
Oopperapeelo kirjoitti:
Mannen kirjoitukset ovat sen verran ala-arvoisia ettei kukaan niitä ota kovinkaan tosissaan.
Eikös se ole niin, että hullut vie maailmaa eteenpäin ja viisaat pitävät pystyssä.Älä ota niin tosissaan,kuuntele vaikka Puna-armeijan kuoroa, niin saat jonkinlaisen käsityksen mitä laulaminen on.
- Kommarit
manne kirjoitti:
Eikös se ole niin, että hullut vie maailmaa eteenpäin ja viisaat pitävät pystyssä.Älä ota niin tosissaan,kuuntele vaikka Puna-armeijan kuoroa, niin saat jonkinlaisen käsityksen mitä laulaminen on.
Ne vasta osaakin laulaa, marssilauluja hullunkiilto silmissä, eläköön!
- manne
Kommarit kirjoitti:
Ne vasta osaakin laulaa, marssilauluja hullunkiilto silmissä, eläköön!
Hulluthan ne maailma eteenpäin vie,vieläkun on kiilto silmissä,niin se vasta uskottavuutta lisää.
- myös.
Absurd kirjoitti:
Taidat olla aika masokisti? Vaikka inhoat, pakko on vaan katsoa.
muun sekoilun lisäksi.
- väki ole vähän
myös. kirjoitti:
muun sekoilun lisäksi.
sellaista homahtavaa. Itse en ainakaan niitä pelkäisi. Paljon enemmän vaaraa olisi jos timpurit työvälineineen kävisi kiinni.
Tai olisi yhtäaikaa liikenteessä tapsukan kanssa.
Tai menisi sanomaan Kari "tekari" Tapiolle, että musta kantrimusiikki on perseestä.
- varma.
Olen varma että manne ja tane on sama henkilö!
- ainakin
sama kiihko ja voin kuvitella kuinka äijä naputtelee silmät kiiluen näppäimistö sauhuten ylitsevuotavia ylistyksiä Tapsukasta ;D Mut osaahan se sentään halutessaan kirjoittaa vähemmillä kirjoitusvirheilläkin.
ainakin kirjoitti:
sama kiihko ja voin kuvitella kuinka äijä naputtelee silmät kiiluen näppäimistö sauhuten ylitsevuotavia ylistyksiä Tapsukasta ;D Mut osaahan se sentään halutessaan kirjoittaa vähemmillä kirjoitusvirheilläkin.
En tiedä vaan,että kuka manne on, mutta viisasti hän kirjoittaa ja asiaa !
- manne
Justiinax kirjoitti:
KIITOS JUSTIINAX,annetaan poikaan vain arvailla,sillä ei heillä tieto muutenkaan päätä pakota.
- manne
ainakin kirjoitti:
Ensinnäkin minä en ole mikään äijä.Minulle ei tule kiihkoa, kuin kauniitten naisten kanssa.Mutta satuin katsomaan nämä kuvat Tapanin oikeudenkäynnistä, ei voi muuta sanoa kuin, on se näin miehenkin silmään komea mies,partakin kasvaa, niinkuin miehelle pitääkin.Tapanille sopisi varmaan parta.Oikein kateeksi käy on se niin komea ja ryhdikäs.
- Gilla*
manne kirjoitti:
Ensinnäkin minä en ole mikään äijä.Minulle ei tule kiihkoa, kuin kauniitten naisten kanssa.Mutta satuin katsomaan nämä kuvat Tapanin oikeudenkäynnistä, ei voi muuta sanoa kuin, on se näin miehenkin silmään komea mies,partakin kasvaa, niinkuin miehelle pitääkin.Tapanille sopisi varmaan parta.Oikein kateeksi käy on se niin komea ja ryhdikäs.
Kyllä Tapsa on komeaa kuunneltavaa, eikä todellakaan pahaa tee katsellakkaan. Tumma ja komea mies. Hänessä on charmia ja maskuliinisuutta ja todellakin on ryhdikäs. Tapsalle sopisi sellanen parransänki( NAM! ) tai sellaset pienet viikset ja parta.
- heh,heh
Justiinax kirjoitti:
taitaa olla ainoa,kun puolustaa sua.Taidatte kuulua saman ryhmään.
- ...eieiei
manne kirjoitti:
On sulla kyllä uskomattomat jutut. Vai että komea mies ja partakin kasvaa, eikös sen vähän kuulukin kasvaa...siinähän kuolaat. Komea ja ryhdikäs :DDD
- "Lumiperhonen"
manne kirjoitti:
Onhan Tapsukka ihan hyvän näköinen ja tyylikäs mies. On vielä pitempikin livenä, kuin mitä voisi TV:stä tai lehtikuvista päätellä.
- kelpaa
Justiinax kirjoitti:
Sä oot jäävi sanomaan siitä mitään kun olette molemmat samanlaisia fanaatikkoja. Ja viisaus on suhteellista, viisas ymmärtää antaa arvon muidenkin ajatuksille eikä tunge omia näkemyksiään joka väliin. Mut kun sulle tai tälle mannetanelle yrittää selittää tätä niin touhu on täysin turhaa.
- manne
...eieiei kirjoitti:
On sulla kyllä uskomattomat jutut. Vai että komea mies ja partakin kasvaa, eikös sen vähän kuulukin kasvaa...siinähän kuolaat. Komea ja ryhdikäs :DDD
Onko sinulla todella noin heikko itsetunto.Kyllä minä pystyn tunnustamaan, jos joku mies on todella komea,kuinka se vois olla joltakin pois.
- manne
kelpaa kirjoitti:
Sä oot jäävi sanomaan siitä mitään kun olette molemmat samanlaisia fanaatikkoja. Ja viisaus on suhteellista, viisas ymmärtää antaa arvon muidenkin ajatuksille eikä tunge omia näkemyksiään joka väliin. Mut kun sulle tai tälle mannetanelle yrittää selittää tätä niin touhu on täysin turhaa.
Minähän annan arvon kaikkien mielipiteille, mutta jos sinun itsetuntosi ei kestä häviölle jäämistä, niin ei kai se ole minun syyni.Voit aivan vapaasti nimitellä minua manne/taneksi, mutta tieto sinulta puuttuu tässäkin asiassa.Sinä olet niitä jonka tiedot on näitä mututietoja.
- ole.
manne kirjoitti:
Onko sinulla todella noin heikko itsetunto.Kyllä minä pystyn tunnustamaan, jos joku mies on todella komea,kuinka se vois olla joltakin pois.
Mitäs se itsetunto tuohon kuuluu? Vai oliko se taas jotain minkä pitäis kuulostaa fiksulta kommentilta. Kyllä minäkin mieluusti katselen komeita miehiä, Tapsukka vaan ei kuulu niihin.
- Amppari
manne kirjoitti:
Tapsa on uljas, miehekäs ja charmikas ilmestys. Sellanen huoliteltu ja siisti, muttei liian sliipattu. Jotenkin Tapsan charmi muistuttaa hieman Tapio Rautavaaraa. Hyvä ryhti on myös sellainen asia, että se vaikuttaa koko olemukseen paljon ja siihen miltä vaatteet näyttävät päällä. Esim. Tapsa puvussa on tosi komea, koska hyvä ryhti tekee sen ,että se puku ns. istuu hyvin päälle.
- minä olen
ollut pitkään palstalta poissa ja mietiskellyt samaa. Et välttämättä ole ollenkaan väärässä. Jos useampi epäilee samaa, eivät epäilykset voi olla täysin pohjattomia.
- suotta lähteä
Mannen kanssa tuosta asiasta jutustelemaan. Ei hän argumenttejasi kuuntele, vaan hyppää kylmästi yli, jatkaen samojen väitteiden (joita vastaan argumentit esitetään) liturgista toistamista. Se on jo viime viikkoina nähty. Tietysti jos tykkäät jutustella luonnontieteistä kiihkouskovaisen kanssa, niin tämäkin keskustelu ajaa saman asian.
- manne
Kiitos lämpimästä viestistäsi, oikein hyvää kevättä ja muutoinkin onnellista elämää sinulle.Kyllä maailma on kaunis.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945