Olin Ruotsinristeilyllä 10-11.1 ja siellä laivalla oli tähtiesiintyjänä Tapani Kansa.
Menomatkalla Tapsa esiintyi ja lauloi hienosti. Ja hänen piti esiintyä vielä myös tulomatkalla, mutta laivalla kuulutettiinkin ,että Tapani on jäänyt Tukholmaan! En tiedä oliko sitten myöhästynyt laivasta .
Laivalla....
96
5097
Vastaukset
- niin alas
että on pakko esiintyä ruotsinlaivalla,voi ukkeliparka! Taisi iskeä pojan Tukholmasta kun ei ollut paluumatkalla mukana;D
- Turo.
>Taisi iskeä pojan Tukholmasta kun ei ollut paluumatkalla mukana;D <
*REPS* ;-DD
Niimpä niin ... ;-D - Gilla*
Turo. kirjoitti:
*REPS* ;-DD
Niimpä niin ... ;-DOlishan se romanttista, mutta yrittäkääpäs nyt kuitenkin hillitä mielikuvitustanne ;o)
Ehkäpä Tapsa on ollut käymässä siellä Ninan ostamalla Ruotsin asunnolla (Tukholmastahan Nina sen osti), eikä ole sitten ehtinyt ajoissa takaisin.
ps. Ei kai se laivalla esiintyminen sentään mitään alas vajoamista ole. Kyllähän monet tunnetut laulajamme, Jari Sillanpäästä Anne Mattilaan laivoilla esiintyvät. - Hih!
Toinen teoria voisi olla se ,että sinne risteilylle oli myös muuan Justiinax "yllättäen" tuppautunut mukaan ja Tapsa sai Justiinaxin kälätyksestä ja yli-innokkaasta fanittamisesta jo menomatkalla tarpeekseen.
- tai jos
Hih! kirjoitti:
Toinen teoria voisi olla se ,että sinne risteilylle oli myös muuan Justiinax "yllättäen" tuppautunut mukaan ja Tapsa sai Justiinaxin kälätyksestä ja yli-innokkaasta fanittamisesta jo menomatkalla tarpeekseen.
Jos Justiinax on vaikka kaapannut sen kiekujan viimein.
- manne
Sano nyt minulle ,kun aion kirjoitta Tapanin kotisivuille, sinä varmaan tiedät kun olet näköjään perhetuttu.Kirjoitanko Tapani Kansa, tapsukka, tapsuliini, mutta Tapani varmaan tietää sinut jos käytän tapsuliinia.Vielä kysyisin ,kun sinä pyydät Tapanin levyyn omistuskirjoitusta, niin kirjoittaako hän tapsuliini vai tapsukka,mutta luulen ,että Tapani miehekkäänä miehenä kirjoittaa varmasti Tapani Kansa,....tapsukka, tapsuliini.
- rgrgr
Just.
- Torkea
Turo. kirjoitti:
*REPS* ;-DD
Niimpä niin ... ;-DTörkeää
- "Lumiperhonen"
Aika törkeetä jos tuo pitää paikkansa , että joku on heittänyt kaljansa Tapsan päälle! >:(
Olen nähnyt laivalla sikailua yleisönosalta usein enenkin esiintyjiä kohtaan. Itse en siksi esiintyisikään laivoilla lainkaan jos olisin artisti. - OK.
"Lumiperhonen" kirjoitti:
Aika törkeetä jos tuo pitää paikkansa , että joku on heittänyt kaljansa Tapsan päälle! >:(
Olen nähnyt laivalla sikailua yleisönosalta usein enenkin esiintyjiä kohtaan. Itse en siksi esiintyisikään laivoilla lainkaan jos olisin artisti.Jos tuo kaljan päälle heittäminen pitää paikkansa, niin luulen, että siinä on käynyt niin, että joku kännikala on ryhtynyt aukomaan Tapsalle päätään ja Tapsa on sitten nasevasti vastannut jotain takaisin. Kännikala ei ole sitä kestänyt vaan, on heittänyt kaljansa Tapsan päälle.
- Tadaa!
Olen nähnyt laivalla sikailua yleisönosalta usein enenkin esiintyjiä kohtaan. Itse en siksi esiintyisikään laivoilla lainkaan jos olisin artisti.Tapsuliini siinä laulaessaan kuulemma vinkkasi vihjailevasti silmää parille heteromiehelle ja siitäkös ne ei tykännyt! Sai Tapsu tietää mitä mieltä hetskut olivat kimppakivaa-viettely-yrityksestä. Törkeätä käytöstä Tapsuliinilta, ei voi muuta sanoa!
- olkoon
Onpa karsee ilme tuossa kuvassa...hyi kamala.
- joku vaan
olkoon kirjoitti:
Onpa karsee ilme tuossa kuvassa...hyi kamala.
Onko itselläsi esim. aina valokuvissa vain ja ainoastaan kauniita ilmeitä ?
Kyllä sitä näkee yhdellä jos toisellakin laulajalla "karseita" ilmeitä kun he laulavat ja lauluunsa eläytyvät (ainakin olen nähnyt yhdestä jostoisestaki nartistista vähemmän mairittelevan kuvan). Eikä se haitaa mitään.
Kaikista karmeinta on ilmeetön laulaja ja esiintyjä tai sellainen, jolla ei ole muuta kuin väkisinväännetty hymy ja se tavallinen perusilme. - Joku vaan
Tadaa! kirjoitti:
Tapsuliini siinä laulaessaan kuulemma vinkkasi vihjailevasti silmää parille heteromiehelle ja siitäkös ne ei tykännyt! Sai Tapsu tietää mitä mieltä hetskut olivat kimppakivaa-viettely-yrityksestä. Törkeätä käytöstä Tapsuliinilta, ei voi muuta sanoa!
Vai sellanen tapaus ;D
- Gilla*
joku vaan kirjoitti:
Onko itselläsi esim. aina valokuvissa vain ja ainoastaan kauniita ilmeitä ?
Kyllä sitä näkee yhdellä jos toisellakin laulajalla "karseita" ilmeitä kun he laulavat ja lauluunsa eläytyvät (ainakin olen nähnyt yhdestä jostoisestaki nartistista vähemmän mairittelevan kuvan). Eikä se haitaa mitään.
Kaikista karmeinta on ilmeetön laulaja ja esiintyjä tai sellainen, jolla ei ole muuta kuin väkisinväännetty hymy ja se tavallinen perusilme.Niin ja kaikista kauhein ilme on Marita Taavitsaisella. Aivan järkyttävä, jähmettynyt kestohymy , kertoi laulu sitten miten surullisesta asiasta tahansa ( kuolemasta, sydänsuruista tms...) Se naikkonen ei tajua tippaakaan mistä laulaa ja mitä laulaa. Pääasia ,että hymy on nätti koko laulun ajan.
- Gilla*
Tadaa! kirjoitti:
Tapsuliini siinä laulaessaan kuulemma vinkkasi vihjailevasti silmää parille heteromiehelle ja siitäkös ne ei tykännyt! Sai Tapsu tietää mitä mieltä hetskut olivat kimppakivaa-viettely-yrityksestä. Törkeätä käytöstä Tapsuliinilta, ei voi muuta sanoa!
Olet sie kyllä aivan mahdoton velmuilija noine juttuinesi :-) Mitähän me sinun kanssa oikein tehtäisiin...
Manne kirjoitappa sinä nyt tuolle "huuliveikolle" jotain nokkelaa takaisin - Kuukelo
Gilla* kirjoitti:
Niin ja kaikista kauhein ilme on Marita Taavitsaisella. Aivan järkyttävä, jähmettynyt kestohymy , kertoi laulu sitten miten surullisesta asiasta tahansa ( kuolemasta, sydänsuruista tms...) Se naikkonen ei tajua tippaakaan mistä laulaa ja mitä laulaa. Pääasia ,että hymy on nätti koko laulun ajan.
Tapsa näyttää kuvassa vanhalta, 70- vuotiaalta juopolta. Karmeat silmäpussit. Taas hän petti faninsa.
Kuukelo kirjoitti:
Tapsa näyttää kuvassa vanhalta, 70- vuotiaalta juopolta. Karmeat silmäpussit. Taas hän petti faninsa.
Tuo nyt tuskin on niitä onnistuneimpia kuvia Tapsasta. Tapsa on ihan hyvän näköinen mies, sillä on söde hymy.
Enkä nyt tiedä , että voiko sanoa, että Tapsa petti faninsa.... Jos minä olisin laulaja ja minun päälle olisi heitetty oluet, kun olisin ollut esiintymässä, niin en mä totta vie sellaselle porukalle haluaisi enää toistamiseen laulaa ( olkoonkin ,että ilmeisesti vaan yhdestä humalaisesta idiootista oli kyse).
Ja tässä tapsamn tapauksessa nyt lienee kyse siitä ,että hän ei tahallaan ollut esiintymättä, vaan vain vahingossa häsläsi jotain, niin että myöhästyi laivasta. - OK.
Kuukelo kirjoitti:
Tapsa on komea ja charmikas mies. Livenä paljon komeampi kuin missään kuvissa.
Ei Tapsa fanejaan pettänyt. Hän myöhästyi laivasta, sitä sattuu sillointällöin, ei kukaan ole täydellinen - Mtöhässä
OK. kirjoitti:
Tapsa on komea ja charmikas mies. Livenä paljon komeampi kuin missään kuvissa.
Ei Tapsa fanejaan pettänyt. Hän myöhästyi laivasta, sitä sattuu sillointällöin, ei kukaan ole täydellinenEn ole koskaan myöhästynyt laivasta, enkä tunne ketään kuka olisi. Kuinka moni teistä on myöhästynyt ja tunnetteko jotka olisivat. Vahinkoja voi sattua, mutta kyllä tämä myöhästyminen oli pettymys faneille ja Tapsan olisi syytä pyytää anteeksi.
- öunöy
Kuukelo kirjoitti:
Onpa muuten sitten aika harvinaisen siloposkinen 70-vuotias.
Yleensähän 70-vuotiaalla on jo aika syviä uurteita kasvoissa. T.Kansalla ei ole.
Kari Tapiokin näyttää ennemminkin 70-vuotiaalta:
http://www.syvalahti.fi/images/04_kari.jpg - Ansku.
Mtöhässä kirjoitti:
En ole koskaan myöhästynyt laivasta, enkä tunne ketään kuka olisi. Kuinka moni teistä on myöhästynyt ja tunnetteko jotka olisivat. Vahinkoja voi sattua, mutta kyllä tämä myöhästyminen oli pettymys faneille ja Tapsan olisi syytä pyytää anteeksi.
Olet oikeassa. Myöhästyminen on tietysti inhimillistä, mutta eihän sitä voi kieltää, että jos esim. minä olisin lähtenyt risteilylle Tapsaa kuuntelemaan ja sitten hän ei paluumatkalla esiintyisikään, niin pettymyshän se minulle olisi.
En tiedä mikä Tapsaa siellä Tukholmassa viivytti, mutta ihan viimetippaan ei kannattaisi kaikkea jättää. - Ansku.
öunöy kirjoitti:
Yleensähän 70-vuotiaalla on jo aika syviä uurteita kasvoissa. T.Kansalla ei ole.
http://www.syvalahti.fi/images/04_kari.jpgKari ja Tapsa onvat charnmantteja ja tyylikkäitä miehiä molemmat.
Niin Karia, kuin Tapsaakin kelpaa kyllä paitsi kuunnella ,niin myös katsella.
Typerää arvostella kenenkään ulkonäköä ja vieläpä jonkun hassun valokuvan perusteella. - tiedoksi vaan
öunöy kirjoitti:
http://www.syvalahti.fi/images/04_kari.jpgKari on luonnossa aivan toisen näköinen ei häntä uskoisi 60vuotiaaksi ei tosiaankaan.
- mut
********* kirjoitti:
Tuo nyt tuskin on niitä onnistuneimpia kuvia Tapsasta. Tapsa on ihan hyvän näköinen mies, sillä on söde hymy.
Enkä nyt tiedä , että voiko sanoa, että Tapsa petti faninsa.... Jos minä olisin laulaja ja minun päälle olisi heitetty oluet, kun olisin ollut esiintymässä, niin en mä totta vie sellaselle porukalle haluaisi enää toistamiseen laulaa ( olkoonkin ,että ilmeisesti vaan yhdestä humalaisesta idiootista oli kyse).
Ja tässä tapsamn tapauksessa nyt lienee kyse siitä ,että hän ei tahallaan ollut esiintymättä, vaan vain vahingossa häsläsi jotain, niin että myöhästyi laivasta.Kas kun laulaja on yleisönsä palvelija samoin kuin esim. mä oon asiakaspalveluammatissa eikä mun sovi vetää herneitä nenään jos vaikka asiakas käyttäytyisi huonosti, ja siksi jättää palvelematta puhumattakaan siitä että sanoa napauttaisin takaisin. Vähän samoin se on tuossakin tapuksessa, ravintolakeikalla on hyvin toden-näköisesti enemmän tai vähemmän humaltuneita ihmisiä joilla ei se kaljalasi aina pysy pystyssä. Menköön muualle laulelemaan jos ei sitä kestä. Tässä tapauksessa jäi Ruottiin laulelemaan...
- Ansku.
tiedoksi vaan kirjoitti:
Kari on luonnossa aivan toisen näköinen ei häntä uskoisi 60vuotiaaksi ei tosiaankaan.
Sitä minä just meinasin ,että kun ns. luonnossa artistin näkee ,niin se on ihan eri kuin jossain valokuvassa. Olen nähnyt Karin livenä ja hän todella on fiksun näköinen, karismaattinen ja tyylikäs miekkonen.
Tapsa Kansa on myös livenä nähtynä edukseen. On hyvin säilynyt, karismaattinen ja komean näköinen mies. - manne
Tadaa! kirjoitti:
On se niin sydäntä lämmittävää,kun voi idoliansa kutsua .tapsuksi,tapsuliiniksi tai jopa tapsukaksi.Sinä varmaan soitteletkin tapsun kanssa,voin hyvin kuvitella kun soitat tapsukalle ja puhelimessa sattuukin olemaan NINA,snulle hän varmaan on NIINUKKA ,sinusta tuntuu varmaan ,että sinä melkein sait NIINALTA.Sinä ryntäät lähipubiisi kertomaan JÄTKILLE ,hei jätkät ,ette ikinä arvaa kuka vastasi, kun soitin tapsuliinille.Jätkiltä on mennä keskikaljat ohi suin kun meidän karpaasi saa viimmein sanotuksi ,pitkää nyt lujasti tuopista kiinni.NIINA ,vaikka mulle hän on kyllä NIINUKKA.,ja sinulla on kiire soittamaan mamille ,kuinka meidän mamin tosukalla on kuuluisia ystäviä, ei meidän tossukka olekaan mikään tavallinen urpo.
- Ansku.
mut kirjoitti:
Kas kun laulaja on yleisönsä palvelija samoin kuin esim. mä oon asiakaspalveluammatissa eikä mun sovi vetää herneitä nenään jos vaikka asiakas käyttäytyisi huonosti, ja siksi jättää palvelematta puhumattakaan siitä että sanoa napauttaisin takaisin. Vähän samoin se on tuossakin tapuksessa, ravintolakeikalla on hyvin toden-näköisesti enemmän tai vähemmän humaltuneita ihmisiä joilla ei se kaljalasi aina pysy pystyssä. Menköön muualle laulelemaan jos ei sitä kestä. Tässä tapauksessa jäi Ruottiin laulelemaan...
Olen kyllä samoilla linjoilla tässä asiassa.
Humalaisten kommenteista keikoilla ei kannattaisi artistin hermostua ,eikä noteerata niitä milläänlailla. - HEHHEH*
Taisi Tapsa suuttua kun yleisö heitteli kaljaa hänen päälleen (miksiköhän),etsi sitten lohdutukseksi Tukholmasta kivan Puppelin;DD
- HEHHEH*
Olen nähnyt laivalla sikailua yleisönosalta usein enenkin esiintyjiä kohtaan. Itse en siksi esiintyisikään laivoilla lainkaan jos olisin artisti.Tietenkin siksi kuten muutkin EX-tähdet joiden suosio alkaa laantua;DD
- HEHHEH*
********* kirjoitti:
Ja tässä tapsamn tapauksessa nyt lienee kyse siitä ,että hän ei tahallaan ollut esiintymättä, vaan vain vahingossa häsläsi jotain, niin että myöhästyi laivasta.Ei löytänyt housujaan kun piti lähteä laivalle ;DD
- manne
Ansku. kirjoitti:
Olen kyllä samoilla linjoilla tässä asiassa.
Humalaisten kommenteista keikoilla ei kannattaisi artistin hermostua ,eikä noteerata niitä milläänlailla.Kyllä jos minun työpaikallani joku nakkelisi kaljaa päälleni,niin turpaan vetelisin, jotta roikuu.
- Gilla*
HEHHEH* kirjoitti:
Tietenkin siksi kuten muutkin EX-tähdet joiden suosio alkaa laantua;DD
Voi voi sinua.... Sanoppa nyt sitten ,että kuka iskelmälaulaja EI esiinny laivalla ? Siellähän esiintyy lähes poikkeuksetta kaikki ainakin joskus.
Siitä on tosi monta vuotta kun Tapsa viimeksi laivakeikan teki.
Tapsa sanoi ,ettei tykkää esiintyä laivalla koska se kuiva koneilma, joka laivoilla on ei ole hyväksi äänelle ja laivalta ei pääse mihinkään ( ts. tekemisenpuute vaivaa) - niin vai
manne kirjoitti:
Kyllä jos minun työpaikallani joku nakkelisi kaljaa päälleni,niin turpaan vetelisin, jotta roikuu.
Siis et ole asiakaspalvelussa...jos olisit niin lyhyt olis työrupeamasi jos noin tekisit.
- Gilla*
HEHHEH* kirjoitti:
Ei löytänyt housujaan kun piti lähteä laivalle ;DD
No niin. Äläpäs nyt vallan riemusta siellä ratkea sentään.
- Gilla*
manne kirjoitti:
Kyllä jos minun työpaikallani joku nakkelisi kaljaa päälleni,niin turpaan vetelisin, jotta roikuu.
Kyllä minäkin kieltämättä litsarin vetäisisin, että lävähtäis ( onkohan Tapsa fanit jotenkin väkivaltaisia ? ;D;D)
Mutta en ole asiakaspalvelussa. - manne
niin vai kirjoitti:
Siis et ole asiakaspalvelussa...jos olisit niin lyhyt olis työrupeamasi jos noin tekisit.
Asiakaspalveluja on monenlaisia,mutta tuntuu siltä,että tuossa artistien ammatissa ei oikein tuo työsuojelu pelaa.Eihän tässä puheenaolevassa tapauksessa ole kysymys muusta kuin itsepuolustuksesta,mutta ymmärrän Tapani Kansaa ,jos hän olisi vetäissyt tätä heittäjää kunnolla turpiin,niin pian olisi lööpit kirkuneet"HULLU "TAPANI KANSA RIEHUI LAIVAKEIKALLA,tai jotakin muuta vastaavaa.
- manne
Gilla* kirjoitti:
Voi voi sinua.... Sanoppa nyt sitten ,että kuka iskelmälaulaja EI esiinny laivalla ? Siellähän esiintyy lähes poikkeuksetta kaikki ainakin joskus.
Tapsa sanoi ,ettei tykkää esiintyä laivalla koska se kuiva koneilma, joka laivoilla on ei ole hyväksi äänelle ja laivalta ei pääse mihinkään ( ts. tekemisenpuute vaivaa)Kuten jälleen huomaat,teki Kansa mitätahansa aina väärin.
- manne
HEHHEH* kirjoitti:
Taisi Tapsa suuttua kun yleisö heitteli kaljaa hänen päälleen (miksiköhän),etsi sitten lohdutukseksi Tukholmasta kivan Puppelin;DD
Pelkäätkö jotakin.?
- Ansku.
manne kirjoitti:
Asiakaspalveluja on monenlaisia,mutta tuntuu siltä,että tuossa artistien ammatissa ei oikein tuo työsuojelu pelaa.Eihän tässä puheenaolevassa tapauksessa ole kysymys muusta kuin itsepuolustuksesta,mutta ymmärrän Tapani Kansaa ,jos hän olisi vetäissyt tätä heittäjää kunnolla turpiin,niin pian olisi lööpit kirkuneet"HULLU "TAPANI KANSA RIEHUI LAIVAKEIKALLA,tai jotakin muuta vastaavaa.
Tuokin on kyllä täysin totta. Artistille pitää suoda koskemattomuus kun hän esiintyy ja tekee työtään. Kenelläkään EI OLE mitään oikeutta , huudella,mennä heittelemään kaljoja päälle tms.
Laulaja on viihdyttämässä siellä porukkaa ja tuomassaa hyvää mieltä ja sitten joku ääliö tulee ja pilaa kaiken, kun ei satu olemaan just sen kyseisen artistin fani, joka on esiintymässä.
Ei olisi varmaan suuri vaiva tälläisen tyypin siirtyä johonkin toiseen paikkaan tai vaikka hyttiinsä ryyppäämään jo hyvissä ajoin ennen keikan alkua ja pysyä siellä. - höpöhöpö
manne kirjoitti:
On se nyt muka itsepuolustusta jos joku vaikka vahingossa kippaa kaljat päälle. Eihän se mukavaa tietysti ole mut ei myöskään syy vetää turpaan, eiköhän sielläkin ole järjestyksen pitoon henkilökuntaa jotka heittää sellaiset häiriköt ulos. Todella typerää ja tarpeetonta olis artistin käydä hillumaan, mut herra Kansalta sellainen käytös voisi onnistuakin ja näköjään joiltakin faneiltakin.
- ...huippu
manne kirjoitti:
On se niin sydäntä lämmittävää,kun voi idoliansa kutsua .tapsuksi,tapsuliiniksi tai jopa tapsukaksi.Sinä varmaan soitteletkin tapsun kanssa,voin hyvin kuvitella kun soitat tapsukalle ja puhelimessa sattuukin olemaan NINA,snulle hän varmaan on NIINUKKA ,sinusta tuntuu varmaan ,että sinä melkein sait NIINALTA.Sinä ryntäät lähipubiisi kertomaan JÄTKILLE ,hei jätkät ,ette ikinä arvaa kuka vastasi, kun soitin tapsuliinille.Jätkiltä on mennä keskikaljat ohi suin kun meidän karpaasi saa viimmein sanotuksi ,pitkää nyt lujasti tuopista kiinni.NIINA ,vaikka mulle hän on kyllä NIINUKKA.,ja sinulla on kiire soittamaan mamille ,kuinka meidän mamin tosukalla on kuuluisia ystäviä, ei meidän tossukka olekaan mikään tavallinen urpo.
Kuule manne, nyt sulla on mennyt muutama lauantaikalja liikaa kurkusta alas kun alkaa tekstisi olla jos mahdollista, vielä sekopäisempää kuin ennen.
- nokkelaa
Gilla* kirjoitti:
Olet sie kyllä aivan mahdoton velmuilija noine juttuinesi :-) Mitähän me sinun kanssa oikein tehtäisiin...
Manne kirjoitappa sinä nyt tuolle "huuliveikolle" jotain nokkelaa takaisinMannen "nokkelat" kyllä tunnetaan! Se ei saa aikaan kuin kirjoitusvirheitä.
- manne
HEHHEH* kirjoitti:
Poitsu ,poitsu ,sanoi jo Reinikainen aikanaan.Kyllä sinäkin jäisit laivasta, jos Nina laittaa verkkosukat jalkaan ,ei sellaista miestä olekkaan joka ei niin kauniin naisen vuoksi laivasta jäisi.Huomasitko poitsu minä puhuin Miehistä, en poitsuista.
- manne
...huippu kirjoitti:
Kuule manne, nyt sulla on mennyt muutama lauantaikalja liikaa kurkusta alas kun alkaa tekstisi olla jos mahdollista, vielä sekopäisempää kuin ennen.
Enhän minä ole muutakuin kateellinen näille joilla on noin läheinen suhde idoliinsa,että voi oikein tapsutella ja jos tulee oikein vaikeaa, niin voi vaikka käväistä tai ainakin soittaa.Sehän on tavattoman suuririkkaus kun omistaa NIINUKAN ja Tapsukan kaltaisia ystäviä, ei tarvitse aina sen mamin luo könytä iltapilsulle.
- manne
öunöy kirjoitti:
http://www.syvalahti.fi/images/04_kari.jpgKävin Tapanin kotisivuilla, kyllä oli hyvännäköinen MIES, ei voi muuta sanoa.Harvalle melkein kuuskympiselle farkut istuvat ja sopivat noin hyvin, puhumattakaan muusta olemuksesta.Kyllä näkyi, että MIES pitää huolta itsestään.Kyllä huomaa, ettei ole paljon kaljakuppiloissa istuttu.
manne kirjoitti:
Kävin Tapanin kotisivuilla, kyllä oli hyvännäköinen MIES, ei voi muuta sanoa.Harvalle melkein kuuskympiselle farkut istuvat ja sopivat noin hyvin, puhumattakaan muusta olemuksesta.Kyllä näkyi, että MIES pitää huolta itsestään.Kyllä huomaa, ettei ole paljon kaljakuppiloissa istuttu.
Joo Tapsa on hyvin säilynyt. Ei ole päästänyt itseään plösähtämään, kuten esim. Vesa-Matti Loiri yms. vaan on hyvässä timmissä.
Ja on miehen näköinen ja oloinen.- kännisille sioille
HEHHEH* kirjoitti:
Tietenkin siksi kuten muutkin EX-tähdet joiden suosio alkaa laantua;DD
On artistin kannalta alaarvoista laulaa ja esiintyä humalaisille sioille.Monet eivät tee laiva ja ravintola keikkoja,koska eivät halua esiintyä paskamaisille kännääjille.Ja mielestäni se on artistin aliarvioimista laitaa laulamaa paskaporukoille.
- jääkärpänen
Olen nähnyt laivalla sikailua yleisönosalta usein enenkin esiintyjiä kohtaan. Itse en siksi esiintyisikään laivoilla lainkaan jos olisin artisti.törkeetä onon.
Emmääkään. - huomaa joo
manne kirjoitti:
Kävin Tapanin kotisivuilla, kyllä oli hyvännäköinen MIES, ei voi muuta sanoa.Harvalle melkein kuuskympiselle farkut istuvat ja sopivat noin hyvin, puhumattakaan muusta olemuksesta.Kyllä näkyi, että MIES pitää huolta itsestään.Kyllä huomaa, ettei ole paljon kaljakuppiloissa istuttu.
Kyllä huomaa että sä kuolaat Tapsukan perään, huomaa todella. Varo ettei valu näppäimistölle.
- ou jee
manne kirjoitti:
vai sopii farkut hahahha
ja pitää itsestään huolta hahahhha
joo eihän se tarvii kaljakuppiloita kun laivalle vetää kännit niin että jää laivasta hahahh.... ou jee kirjoitti:
vai sopii farkut hahahha
ja pitää itsestään huolta hahahhha
joo eihän se tarvii kaljakuppiloita kun laivalle vetää kännit niin että jää laivasta hahahh....Siinä ne sitten näemmä lähti ne sun viimeisetkin järjenrippees... Kerrohan nyt ,että tekikö se kovasti kipeääkin ? Hauskaa se ainakin tuntuu olevan ;)
- joka on
Justiinax kirjoitti:
Joo Tapsa on hyvin säilynyt. Ei ole päästänyt itseään plösähtämään, kuten esim. Vesa-Matti Loiri yms. vaan on hyvässä timmissä.
Ja on miehen näköinen ja oloinen.leikellyt itseään ja meikkaa;DD
- Gilla*
joka on kirjoitti:
leikellyt itseään ja meikkaa;DD
Meikkaako Tapsa muka ? Ja mitä tuo leikkely tarkoitti ?
joka on kirjoitti:
leikellyt itseään ja meikkaa;DD
Noh, Danny nyt ei ainakaan ole koskaan leikannut edes hiuksiaan.
- Istutettu uusia
Gilla* kirjoitti:
Meikkaako Tapsa muka ? Ja mitä tuo leikkely tarkoitti ?
hiuksia -97,nykyään kulmien ja ripsien kestovärjäys,aikaisemmin käytti mascaraa!
- hänellä kun
Justiinax kirjoitti:
Noh, Danny nyt ei ainakaan ole koskaan leikannut edes hiuksiaan.
NAISIA riittää!!
Istutettu uusia kirjoitti:
hiuksia -97,nykyään kulmien ja ripsien kestovärjäys,aikaisemmin käytti mascaraa!
Sä taidat itse olla joku Tapsan ex-poikaystävä, tai bändistä fudut saanut muusikko, kun noin hyvin olet tietävinäsi asioita.
hänellä kun kirjoitti:
NAISIA riittää!!
Niin näyttää riittävän, kun nytkin heilastelee taas jonkun KOLMEKYMPPISEN puolalaisen muijan kanssa.
Uskomaton, limanen pukki !!!- sieltä
Justiinax kirjoitti:
Sä taidat itse olla joku Tapsan ex-poikaystävä, tai bändistä fudut saanut muusikko, kun noin hyvin olet tietävinäsi asioita.
Siis myönnät että Tapsukka tykkää pojista! Tähän asti olet kiivaasti kieltäytynyt uskomasta. Edistystä Justiinax! Niin sitä pitää.
- mannuska
manne kirjoitti:
Enhän minä ole muutakuin kateellinen näille joilla on noin läheinen suhde idoliinsa,että voi oikein tapsutella ja jos tulee oikein vaikeaa, niin voi vaikka käväistä tai ainakin soittaa.Sehän on tavattoman suuririkkaus kun omistaa NIINUKAN ja Tapsukan kaltaisia ystäviä, ei tarvitse aina sen mamin luo könytä iltapilsulle.
Olen seurannut nimimerkin "mannen" kirjoituksia tällä palstalla ja olen tullut siihen tulokseen, että "manne" on jokin näistä tai sitten kaikki:
- nainen
- feminiininen mies
- itseänsä täynnä oleva mies joka kotona istuu ns. kuningastuolissa ja luulee olevansa muiden yläpuolella. Joku joka katsoo nenänvarttaan pitkin muita ja -auta armias- jos joku esittää vastakkaisen mielipiteen niin johan "manne" kärppänä nousee "kuningastuolistaan" ja esittää sen ainoan oikean (=mannen) mielipiteen ja/tai näkemyksen asiasta. Onkohan "mannella" tarpeeksi peilejä kotona jotta hän voi ihailla omaa täydellistä peilikuvaansa? Mielipiteittänsä perusteella hän on niin itseänsä täynnä, että oksettaa!
Varo vain "manne", rankkasateen sattuessa sinä varmaan hukut kun nielet nokka pystyssä yliannoksen "vodaa".
En muuten kaipaa säälittävää vastinettasi kirjoitukseeni. Sehän olisi kuitenkin täynnä itseäsi eli p***aa! - Iisisti!
Justiinax kirjoitti:
Niin näyttää riittävän, kun nytkin heilastelee taas jonkun KOLMEKYMPPISEN puolalaisen muijan kanssa.
Uskomaton, limanen pukki !!!Taidat olla katkera vanhapiika. Jos nuoremmat mimmit viihtyy Ilkan seurassa, niin mikäpäs siinä. Tyhmäähän se olisi vanhojen ryppyisten mummeleiden kanssa hengailla, kun tarjolla on tuoreempaakin tavaraa.
- Oikein!
Gilla* kirjoitti:
Tapsa sanoi ,ettei tykkää esiintyä laivalla koska se kuiva koneilma, joka laivoilla on ei ole hyväksi äänelle ja laivalta ei pääse mihinkään ( ts. tekemisenpuute vaivaa)Gilla rakas! Sanoit juuri tietämättäsi totuuden. "Tekemisen puute" vaivaa Tapsuliinia laivalla. Siellähän ei hytissä voi edes harrastaa tulitkkuleikkejä, koska palosprintterit laukeavat ja suihkuttavat hytin täyteen vettä! Mitä ihmettä Tapsutulitikkuliini keksisi muuten vapaa-aikanaan?
- Gilla*
Oikein! kirjoitti:
Gilla rakas! Sanoit juuri tietämättäsi totuuden. "Tekemisen puute" vaivaa Tapsuliinia laivalla. Siellähän ei hytissä voi edes harrastaa tulitkkuleikkejä, koska palosprintterit laukeavat ja suihkuttavat hytin täyteen vettä! Mitä ihmettä Tapsutulitikkuliini keksisi muuten vapaa-aikanaan?
No jopas, jotain, vai sitä se Tapsa sillä tekemisen puutteella meinas ? ;D
Sinä se nokkelana poikana/tyttönä ratkaisit tämänkin "arvoituksen" ;) Iisisti! kirjoitti:
Taidat olla katkera vanhapiika. Jos nuoremmat mimmit viihtyy Ilkan seurassa, niin mikäpäs siinä. Tyhmäähän se olisi vanhojen ryppyisten mummeleiden kanssa hengailla, kun tarjolla on tuoreempaakin tavaraa.
Mähän otan AINA iisisti ;) Enkä mä Dannystä mikään mustasukkainen ole, mutta ihmettelenpä vaan sen äijän touhuja.
Oikein! kirjoitti:
Gilla rakas! Sanoit juuri tietämättäsi totuuden. "Tekemisen puute" vaivaa Tapsuliinia laivalla. Siellähän ei hytissä voi edes harrastaa tulitkkuleikkejä, koska palosprintterit laukeavat ja suihkuttavat hytin täyteen vettä! Mitä ihmettä Tapsutulitikkuliini keksisi muuten vapaa-aikanaan?
Mistä ihmeestä tälläset tulitikkuleikki- väitteet oikein on saanut alkunsa ?
Tää on taas sitä sellasta huumoria, jota mä en ymmärrä.- kyllätysnyx
Justiinax kirjoitti:
Tää on taas sitä sellasta huumoria, jota mä en ymmärrä.Ethän sä mitään ymmärrä.
Ostikkosikin on yleensä tyyliin : "no just".
Tai jotain muuta ylimielistä.
Huumoria en ole sinun koskaan huomannutkaan ymmärtävän. Sekin kuules vaatii vähän jotain tuolla päänupissa. Sullahan siellä on vaan tyhjää. - ...vaan totisinta totta!
Justiinax kirjoitti:
Tää on taas sitä sellasta huumoria, jota mä en ymmärrä.No, Tapsuliini polttaessaan vahingossa siskokullan saunan (polttaessaan - you know- mitä) huomasi, että tulipalo tuo paikalle ihanat paloMIEHET ja siitäkös riemu repesi! Tuo ihana ammattikunta joka koostuu pelkästään MIEHISTÄ. Toisin kuin poliisit - liian usein on Tapsuliini joutunut pettymään ajaessaan ylinopeutta kun pysäyttänyt ja sakottanut poliisi onkin NAINEN! Ei, pieni piristävä palonalku on takuuvarmempi nautinnontuoja kuin ylinopeussakot!
- ;DD
...vaan totisinta totta! kirjoitti:
No, Tapsuliini polttaessaan vahingossa siskokullan saunan (polttaessaan - you know- mitä) huomasi, että tulipalo tuo paikalle ihanat paloMIEHET ja siitäkös riemu repesi! Tuo ihana ammattikunta joka koostuu pelkästään MIEHISTÄ. Toisin kuin poliisit - liian usein on Tapsuliini joutunut pettymään ajaessaan ylinopeutta kun pysäyttänyt ja sakottanut poliisi onkin NAINEN! Ei, pieni piristävä palonalku on takuuvarmempi nautinnontuoja kuin ylinopeussakot!
Uskomatonta läppää! ;DD
...vaan totisinta totta! kirjoitti:
No, Tapsuliini polttaessaan vahingossa siskokullan saunan (polttaessaan - you know- mitä) huomasi, että tulipalo tuo paikalle ihanat paloMIEHET ja siitäkös riemu repesi! Tuo ihana ammattikunta joka koostuu pelkästään MIEHISTÄ. Toisin kuin poliisit - liian usein on Tapsuliini joutunut pettymään ajaessaan ylinopeutta kun pysäyttänyt ja sakottanut poliisi onkin NAINEN! Ei, pieni piristävä palonalku on takuuvarmempi nautinnontuoja kuin ylinopeussakot!
No, niimpä taas juu... Eihän noita sun juttuja lukiessa tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
- just...
Justiinax kirjoitti:
No, niimpä taas juu... Eihän noita sun juttuja lukiessa tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Mikäs tämä Justiinaxin lempisana "just" oikein on? Joka käänteessä se on otsikkona tai sitten "no niin" tai vastaavaa.
Ai niin, eihän Justiinaxin älli riitä edes miettimään muita otsikoita...
Yritetään ymmärtää Justiinaxia; kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia! - manne
just... kirjoitti:
Mikäs tämä Justiinaxin lempisana "just" oikein on? Joka käänteessä se on otsikkona tai sitten "no niin" tai vastaavaa.
Yritetään ymmärtää Justiinaxia; kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia!Justiinax on ainoa tosi fani.HYVÄ,HYVÄ, JUSTIINAX.
just... kirjoitti:
Yritetään ymmärtää Justiinaxia; kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla vaatia!Niin , sullehan sitävastoin on kyllä annettu kauhalla järkeä, mutta paha vaan ,että se olikin erehdyksessä reikäkauha, joten ne "älynlahjat" valui samantien kauhasta pois, ennenkuin sä niistä hyödyit mitään.
manne kirjoitti:
Justiinax on ainoa tosi fani.HYVÄ,HYVÄ, JUSTIINAX.
Kiitosta vaan "Manne" :) Mä olen Tapsan fani henkeen ja vereen.
Pidä sä kans Manne lippu korkeella, vaikka jotkut louskuleuat sua täällä arvosteleekin.- manne
Justiinax kirjoitti:
Kiitosta vaan "Manne" :) Mä olen Tapsan fani henkeen ja vereen.
Pidä sä kans Manne lippu korkeella, vaikka jotkut louskuleuat sua täällä arvosteleekin.Pidetään ja jos joskus satutaan Tapsan konserttiin,niin morjestetaan.Tapsa vois vaikka kuuluttaa onko tällä Mannea tai Justiinaxia.Tapani huumorimiehenä vois vaikka sen tehdä.Tapani on Suomen paras estraaditaiteilija .
manne kirjoitti:
Pidetään ja jos joskus satutaan Tapsan konserttiin,niin morjestetaan.Tapsa vois vaikka kuuluttaa onko tällä Mannea tai Justiinaxia.Tapani huumorimiehenä vois vaikka sen tehdä.Tapani on Suomen paras estraaditaiteilija .
>Tapani on Suomen paras estraaditaiteilija<
Minä olen myös ehdottomasti tuota mieltä: Huippupakkaus lauluääntä, ammattitaitoa, karismaa, persoonallisuutta ja charmia ! - Ramona
manne kirjoitti:
Pidetään ja jos joskus satutaan Tapsan konserttiin,niin morjestetaan.Tapsa vois vaikka kuuluttaa onko tällä Mannea tai Justiinaxia.Tapani huumorimiehenä vois vaikka sen tehdä.Tapani on Suomen paras estraaditaiteilija .
Tapsa on minun suosikkilaulajani myös :o)
En kovin monesta asiasta voi ylpeillä, mutta siitä olen kyllä ylpeä, että minulla on niin hyvä lempilaulaja .
Se vaan harmittaa ,että kun olen niin ujo ja arka ja kova jännittämään, etten ole koskaan edes nimmaria "uskaltanut" mennä Tapsalta pyytämään, juttelemisesta puhumattakaan :o(
Oliskin hyvä jos joskus sattuisin samaan konserttiin esim.Justiinaxin ja/tai Mannen kanssa , niin heidän seurassaan varmaankin rohkenisin mennä pyytämään Tapsalta nimmarin, kun he vaikuttavat olevan sellaisia rohkeamman oloisia tyyppejä. manne kirjoitti:
Joo moikataan, jos tavataan ja Tapsa tosiaan voisi jossain konsertissa noin tehdäkkin, kuten sanoit :)
Tuohon viimeiseen lauseeseesi totean,että :EHDOTTOMASTI NÄIN ON ! :)
- Vain muisto vain
ei ole tietoa siitä, miksi Kansa myöhästyi laivasta.Laulaja oli jättänyt esiintymisensä kesken, kun yleisön joukosta oli heitetty olutta hänen päälleen. Eivät pitäneet lauluista,kun provosoivat Kansaa.Näin ikävästi se on,suosio on lopahtanut.
- Gilla*
No just joo... Tapsan tähti loistaa kirkaana. Suosion lopahtamisesta ei ole tietoakaan. Keikoilla on upea tunnelma ja Tapsa hurmaa kuulijansa. Käyppä joskus Tapsan keikalla, niin huomaat sen itsekkin.
Jos YKSI humalainen häirikkö heittää kaljansa artisin päälle , niin se kertoo vaan siitä, että tämä humalainen ei pidä kyseisestä artistista tai haluaa muuten vaan yrittää ärsyttää esiintyjää. Humalaisethan nyt haastavat usein riitaa lähes jokaisen kanssa.
Laivoillahan sitäpaitsi esiintyy usein enenmmän tai vähemmän häiriköintiä artistia/ bändiä kohtaan. Tuntuu välillä, että laivoilla yökerhoissa on villinlännen meininki, kun kukaan ei valvo järjestystä. - Ansku.
Ei Tapsan suosio missään laskussa ole todellakaan... päinvastoin.
Tapsa on vaan sellainen itsevarma persoona, että helposti saattaa ärsyyttää joitakin ja sitten kännissä tälläinen tyyppi päättää antaa näpäytyksen ja heittää kaljat päälle ja tuumia ,että: Siitäpähän sai jätkän ylpeys kolauksen.
Jokainen artisti ja muusikko varmasti tietää sen ainakin laivoilta ja ravintoloista kokemuksena, että joskus siellä saattaa olla joku tälläinen tolkkunsa kadottanut ja tyyppi, joka vielä inhoaa artistia, niin sitten erillaista häiriköinti mm. solvaavaa huutelua ilmenee.
Esim.Siitä on jo monia vuosia aikaa, kun olin Tapsan ravintola keikalla ja siellä yhdestä pöytäseurueesta parikin miestä alkoi huutelemaan Tapsalle kommenttejaan. - suosio?
Ansku. kirjoitti:
Ei Tapsan suosio missään laskussa ole todellakaan... päinvastoin.
Tapsa on vaan sellainen itsevarma persoona, että helposti saattaa ärsyyttää joitakin ja sitten kännissä tälläinen tyyppi päättää antaa näpäytyksen ja heittää kaljat päälle ja tuumia ,että: Siitäpähän sai jätkän ylpeys kolauksen.
Jokainen artisti ja muusikko varmasti tietää sen ainakin laivoilta ja ravintoloista kokemuksena, että joskus siellä saattaa olla joku tälläinen tolkkunsa kadottanut ja tyyppi, joka vielä inhoaa artistia, niin sitten erillaista häiriköinti mm. solvaavaa huutelua ilmenee.
Esim.Siitä on jo monia vuosia aikaa, kun olin Tapsan ravintola keikalla ja siellä yhdestä pöytäseurueesta parikin miestä alkoi huutelemaan Tapsalle kommenttejaan.Käsittääkseni viime vuoden miesartistilistalla Tapsa ei mahtunut 10 joukkoon. Mikä suosio?
- Gilla*
suosio? kirjoitti:
Käsittääkseni viime vuoden miesartistilistalla Tapsa ei mahtunut 10 joukkoon. Mikä suosio?
Sehän oli Iltalehden lukijaäänestys, jonka kärjessä oli sellasia nimiä, kuin mm. Antti Tuisku, Vesa-Matti Loiri, J.Karjalainen, Pate Mustajärvi ja muita yhtä "tasokkaita" laulajia. Joten luojan kiitos ,että Tapsa ei ollutkaan sillä listalla.
- Ennää
Gilla* kirjoitti:
Sehän oli Iltalehden lukijaäänestys, jonka kärjessä oli sellasia nimiä, kuin mm. Antti Tuisku, Vesa-Matti Loiri, J.Karjalainen, Pate Mustajärvi ja muita yhtä "tasokkaita" laulajia. Joten luojan kiitos ,että Tapsa ei ollutkaan sillä listalla.
Jos Tapsa olisi listalla 10 parhaan joukossa, kenen laulajien joukossa hän olisi, jotta olisit tyytyväinen. Sävysi oli hieman katkera.
- listalla
Ennää kirjoitti:
Jos Tapsa olisi listalla 10 parhaan joukossa, kenen laulajien joukossa hän olisi, jotta olisit tyytyväinen. Sävysi oli hieman katkera.
Tapani Kansa ei ole parhaimpien iskelmälaulajien listalla. Ei 1000 parhaan taidelaulajan listalla. Ehkä seniorilaulajien listalta hän löytyy. Muut ovat ajaneet hänen ohitsensa. Aikansa kutakin. Hän on ollut 20-30 vuotta sitten suosittu. Eikö se riitä?
- OK.
listalla kirjoitti:
Tapani Kansa ei ole parhaimpien iskelmälaulajien listalla. Ei 1000 parhaan taidelaulajan listalla. Ehkä seniorilaulajien listalta hän löytyy. Muut ovat ajaneet hänen ohitsensa. Aikansa kutakin. Hän on ollut 20-30 vuotta sitten suosittu. Eikö se riitä?
Millä s...tanan listalla sen nyt täytyisi olla ? Keikoilla sen näkee ,että Tapsa vetää hyvin porukkaa paikalle, villitsee naiset, villitse nuoret, villitsee yleisön. Tunnelma Tapsan keikoilal on upea. Mitä muuta vielä vaaditaan ? Kaikenlisäksi sai kaksi kultalevyä juuri viimesyksynä.
Uutta Tapsan Kulkumies"-levyä eräs musiikkikriitikko kehui "Aksentti" äänitemusiikkilehdessä poikkeuksellisen miellyttäväksi "iskelmä"levyksi. Vaikka laulut eivät oikein mitään perusiskelmää olekkaan.
Tapsa on erittäin suosittu ja pidetty artisti. Hän on kiintotähti suomalaisen kevyenmusiikin tähdenlento taivaalla.
Se oli kyllä aika harmi niiden ihmisten takia, jotka olivat tulleet Tapsaa kuuntelemaan ,että Tapsa ei sitten paluumatkalla esiintynyt, koska ei ollut laivassa, mutta kyllähän sitä jokaiselle aina joskus tollasia ns. lapsuksia sattuu.
- ei kuunt.
jänisti tulla laivalle takaisin.Oisi saanut taas kaljat naamalleen.
- Poppana1
ei kuunt. kirjoitti:
jänisti tulla laivalle takaisin.Oisi saanut taas kaljat naamalleen.
Tapani Kansalla on ylpeytensä. T.Kansa varmaankin loukkaantui siitä, että joku heitti olutta hänen päälleen.
- manne
Poppana1 kirjoitti:
Tapani Kansalla on ylpeytensä. T.Kansa varmaankin loukkaantui siitä, että joku heitti olutta hänen päälleen.
Mestareilla on aina ylpeytensä.Reinotossukoilla ei ole.
manne kirjoitti:
Hyvin sanottu !
- HEHHEH*
manne kirjoitti:
Keikalta pois jääminen on tyhmänylpeää;D
- parastaan
kuitenkin, että olisi ehtinyt laivaan. Kyllä laivallakin pantavia löytyy.... ;)
"Menomatkalla Tapsa esiintyi ja lauloi hienosti. Ja hänen piti esiintyä vielä myös tulomatkalla, mutta laivalla kuulutettiinkin ,että Tapani on jäänyt Tukholmaan! En tiedä oliko sitten myöhästynyt laivasta."
http://911inmemoriam.blogspot.com- Nauraa kippurassa!!!
Voi kun mä sain makeat naurut tästä läpän heitosta ja täytyy kyllä sanoa, että tuo nimimerkki manne on aika kuivakkaan oloinen hapansilakka, hah!
Mikä muuten oli lopujen lopuksi se syy, että Tapsukka/Tapsuliini/Tapukka/Tupsukka/.... jäi Tukholmaan? Ja kuinka tämä T/T/T/T.... tuli takaisin???? - jaa-a..
Nauraa kippurassa!!! kirjoitti:
Voi kun mä sain makeat naurut tästä läpän heitosta ja täytyy kyllä sanoa, että tuo nimimerkki manne on aika kuivakkaan oloinen hapansilakka, hah!
Mikä muuten oli lopujen lopuksi se syy, että Tapsukka/Tapsuliini/Tapukka/Tupsukka/.... jäi Tukholmaan? Ja kuinka tämä T/T/T/T.... tuli takaisin????Ei kai sitä syytä tiedä kukaan muu kuin Tapsa itse. Ehkä oli eksynyt siellä Tukholmassa, ei huomannut ajankulua tai sitten oli vaan muistanut laivan lähtöajan väärin.
Siitä takaisin paluustahan luin jostain ,kun Tapsa oli tullut sitten toisella laivalla sieltä Suomeen, niin joku sillä laivalal ollut muusikko kertoi ihmetelleensä kun näki tapsan siellä laivalla. Muusikko kertoi tuumineensa , että toinen meistä on väärässä laivassa, joko minä tai Tapsa.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945